Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntematon henkilö jonka olette nähneet vain kerran ja joka on jäanyt mieleen

Vierailija
28.07.2018 |

Minulla on useampia, mutta aloitetaan tällä:
Asuin Englannissa v.1982. Olin 20+. Näin uimahallin kahviossa tytön joka istui kavereittensa kanssa ja joka oli aivan samannäköinen kuin olin itse ollut 14 vuotisena ja jopa pukeutui myös samoin. Tuijotin etempää suu auki. Tyttö huomasi ja katsoi pari kertaa minua ja kaikki eleetkin oli kuin minulla 14 veenä. En ole ikinä unohtanut ja vieläkin joskus, kuten tänään, tulee mieleen

Kommentit (1130)

Vierailija
981/1130 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pietariin menevässä junassa venäläinen rajatarkistaja. Nainen joka oli kaunis ja pituutta varmaan kaksi metriä. Uniformu ja ryhdikäs ulkoasu korosti vielä pituutta.

Venäjän rajalla on aika paljon todella kuumia kissoja ja virkapuvut vähän toista kuin suomessa.

Kunnon paidat, minihameet, ylipolven saappaat you know😁😁.

Ja suomessa hyvin miesmäisiä, isoja ja ylipainoisia, oikein ämmiä.

kummathan on parempia rajatarkastajia rotevat kunnon ämmät vai seksipimut.

Vierailija
982/1130 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

9luokalla 80-luvun lopussa tuli tunniksi luokkaamme tyttö USAsta, istui open pöydän takana puhumassa itsestään, Amerikasta ja hymyili ystävällisesti. Hymykuopat, pisamia ja oranssi kiharapehko.

Sukunimi jäi mieleen, koska oli huvittava: Meloni. Isänsä oli asebisneksesssä. Mitä enemmän likka kertoi, sitä enemmän ällötti. Lopulta vain mulkoilin sitä resting bitch facena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
983/1130 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Junassa jossain Kouvola-Lappeenranta-Imatra välillä hyppäsi junaan mies 30-40v hyvin kepein ja iloisin askelein ja oli valtavan tyytyväisen näköinen, hymyili itsekseen ja aivan näki miten ajatteli 'vautsi vau', ei humalainen tai hullu missään tapauksessa vaan joku jota oli onni potkaissut tai onnistunut jossain. Palkitsi itsensä yhdellä olueella ravintolavaunussa ja otti läppärin esille. Ilo ja tyytyväisyys oli ainutlaatuista ja hymy ei loppunut. Tapahtui 9 v. sitten ja vieläkin ajattelen että olikohan saanut lottovoiton?

Saaneen näköinen mies

Vierailija
984/1130 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

90-luvulla olin nostamassa rahaa automaatista, kun juopunut mies tuli taakseni kerjäämään paria euroa tupakkaan. Olin jo varautunut äyskäisemään jotakin mutta käännyttyäni hämäännyin. Mies oli rähjääntynyt ja punanenäinen mutta hänellä oli kauneimmat nauravaiset silmät mitä olen ikinä nähnyt. Suuret, vaaleanvihreät ja niitä reunusti tuuheat kaartuvat ripset. Silmät, jotka voisi nähdä jossain maailmanluokan mainoskuvassa. En kyllä silti antanut rahaa, koska olin köyhä opiskelija mutta ne silmät muistan aina.

Taisi olla 90-luvun alkupuolella, kun oli eurot käytössä.

Vierailija
985/1130 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 16-vuotias ja seisoin lukioni pihalla odottamassa kaveria, kun resuisen näköinen mies, jolla oli omaisuus muovipussissa tuli juttelemaan. Hän oli 40-vuotias ja alkoholisti. Hän kertoili elämästään, unohdetuista unelmistaan ja yrityksistä pysyä selvänä. "Käytkö sä tuota lukiota? Vau! Sä oot niin nuori, susta voi tulla vielä mitä tahansa!" Keskustelu jäi mieleen, koska muistan olleeni todella hölmistynyt. Hänhän oli vasta 40, olihan hänelläkin vielä puoli elämää edessä. Nuori ja naiivi, mutta en voinut ymmärtää sitä haikeaa, luovuttanutta katsetta. Sittemmin olen tavannut enemmänkin lannistettuja ja särkyneitä ihmisiä, joiden elämä tuntuu loppuneen jo kauan ennen kuolemaa...

Vierailija
986/1130 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi sitten 15 vuotias koirani jouduttiin lopettamaan eläinlääkärireissulle. Kun poistuin eläinlääkärin huoneesta silmät turvonneina, pelkkä kaulapanta ja hihna kädessäni, tuntematon nainen halasi minua.

Sillä yhdellä halauksella oli suuri merkitys sillä hetkellä. Muistan sen tuntemattoman aina.

Vierailija
987/1130 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N.10v sitten tein reissun Filippiineille.Viimmeisen viikonlopun olin ajatellut pyhittää Manilan yöelämään tutustumiseen.Perjantai-iltana kävelin kohti baarialuetta,matkalla väistelin ihmisiä,perheitä jotka nukkuivat jalkakäytävällä pahvin päällä.Yhdessä kohtaa pahvin päällä nukkui n.20v äiti kyljellään pieni n.1 vuoden ikäinen lapsi kainalossa,selkäpuolella toinen n.2v leikki likaisella jääkarhu pehmolelulla,surullinen kuva jäi mieleen.Lauantaina suuntasin taas baarialuelle,kertelin alueella jos tuo äiti olisi ollut taas nukkumassa siellä lastensa kanssa,olisin antanut hänelle muutaman setelin,mutta ei heitä näkynyt enää.Vuosien mittaan olen monasti ajatellut heitä,että kuinkahan elämä on kohdellut perhettä,lähtötilanne oli aika karu,surulliseksi tekee vieläkin....

Vierailija
988/1130 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lukion jälkeen hanttihommissa vastaanottotyössä ja tiskille tuli vanhempi ystävällinen herra joka asioinnin päätteksi totes mulle että ”oletpas harvinaisen kaunis”, tuntui mukavalta kun olen ihan tavallisen näköinen :D

Vierailija
989/1130 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan olin musakeikalla jossa törmäsin exääni josta olin eronnut kaksi viikkoa aiemmin. Äijällä oli peräti kaksi uutta heilaa kainalossa yhtä aikaa. Olin aika hajalla keikalta lähtiessä kunnes narikan kohdalla yksi goottijannu tuli jututtaa. Nimeä en muista mutta esittäytyi porvoolaiseksi ja sanoi että hänet tunnetaan Porvoossa raivohullu-nimellä. Pitkä mustiin pukeutunut meikannut pitkähiuksinen hemmo jutteli niitä näitä ja kertoi että on saanut yli kolmekymmentä exäänsä sekoamaan ja tekemään itsemurhan. Vaikutti leppoisalta ja rauhalliselta jutustelijalta, toivottavasti huiputti exä-asiassa. Itkuhajoiluni loppui kuitenkin hänen seurassa ja sai muuta ajateltavaa iltaan

Vierailija
990/1130 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieleeni on jäänyt pitkähiuksinen nuorimies pääsykokeista yli kahdenkymmenen vuoden takaa. Istuin vähän viistosti hänen takanaan, ja minulla on sellainen muistikuva, että hän vilkuili minua ennen kokeen alkamista ja ehkä sen aikanakin. Hänen katseestaan ja olemuksestaan tuli sympaattinen vaikutelma. 

Olin 19-vuotias ja hyvin ujo ja epävarma ulkonäöstäni. Ulkonäköni tuskin vetosi häneen, mutta ehkä hän jostain syystä ajatteli, että meillä voisi olla yhteistä puhuttavaa ja yhteisiä kiinnostuksenkohteita. Tämän ketjun otsikko palautti hänet mieleeni. Missähän hän mahtaa tänäpäivänä olla...

Vierailija
991/1130 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikanaan olin musakeikalla jossa törmäsin exääni josta olin eronnut kaksi viikkoa aiemmin. Äijällä oli peräti kaksi uutta heilaa kainalossa yhtä aikaa. Olin aika hajalla keikalta lähtiessä kunnes narikan kohdalla yksi goottijannu tuli jututtaa. Nimeä en muista mutta esittäytyi porvoolaiseksi ja sanoi että hänet tunnetaan Porvoossa raivohullu-nimellä. Pitkä mustiin pukeutunut meikannut pitkähiuksinen hemmo jutteli niitä näitä ja kertoi että on saanut yli kolmekymmentä exäänsä sekoamaan ja tekemään itsemurhan. Vaikutti leppoisalta ja rauhalliselta jutustelijalta, toivottavasti huiputti exä-asiassa. Itkuhajoiluni loppui kuitenkin hänen seurassa ja sai muuta ajateltavaa iltaan

No kaikkihan on mahdollista koska tämä tapahtui Porvoossa.

Vierailija
992/1130 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

90-luvulla olin nostamassa rahaa automaatista, kun juopunut mies tuli taakseni kerjäämään paria euroa tupakkaan. Olin jo varautunut äyskäisemään jotakin mutta käännyttyäni hämäännyin. Mies oli rähjääntynyt ja punanenäinen mutta hänellä oli kauneimmat nauravaiset silmät mitä olen ikinä nähnyt. Suuret, vaaleanvihreät ja niitä reunusti tuuheat kaartuvat ripset. Silmät, jotka voisi nähdä jossain maailmanluokan mainoskuvassa. En kyllä silti antanut rahaa, koska olin köyhä opiskelija mutta ne silmät muistan aina.

Taisi olla 90-luvun alkupuolella, kun oli eurot käytössä.

Niin siis eurot tuli 2002. Sitä ennen oli markka-aika. Saattoihan tämä tyyppi pummia useilta ihmisiltä, että sai rahat kasaan.

Vierailija
993/1130 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

9luokalla 80-luvun lopussa tuli tunniksi luokkaamme tyttö USAsta, istui open pöydän takana puhumassa itsestään, Amerikasta ja hymyili ystävällisesti. Hymykuopat, pisamia ja oranssi kiharapehko.

Sukunimi jäi mieleen, koska oli huvittava: Meloni. Isänsä oli asebisneksesssä. Mitä enemmän likka kertoi, sitä enemmän ällötti. Lopulta vain mulkoilin sitä resting bitch facena.

Oijoi, miten kihisevä kateus leijailee jopa netin välityksellä. Hän taisi olla kaikkien poikien suosikki, kun noin vihaksi pisti?

Vierailija
994/1130 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin opiskelija, ja meillä oli muutaman tytön kesken yhteinen työhuone. Yksi päivä ovelle tuli kurkkaamaan nuori mies, ponihäntäinen ja vintage lentäjätakki päällä. Hän etsi jotain kaveriani, ja näin hänet vain ohimennen. Muistan kuitenkin ajatelleeni haikeasti, että olipa jotenkin mielenkiintoisen näköinen kaveri, ja kun olin ollut jo pidempään sinkkuna, ajattelin kateellisena, että muilla käy tuuri.

Muutaman vuoden päästä tutustuin muussa yhteydessä yhteen mukavaan tyyppiin, ja meillä alkoi olla sutinaa. Yksi kerta muistinkin tämän tapauksen, ja tajusin että kyseessä oli sama mies. Hänestä tulikin puolisoni ja meillä on lapsi.

"Tuntematon henkilö jonka olette nähneet vain kerran ja joka on jäänyt mieleen"

Luetun ymmärtäminen... Tarinasi liittyi ketjuun miten? 

Vierailija
995/1130 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus

Vierailija
996/1130 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna linja-autossa vastapäätä istunut tyttö jolla oli meripihkan väriset silmät. Tuijotin kai, kun en meinannut uskoa että oikeasti on sellaiset silmät, kävi vähän vaikeaksi jolloin tajusin epäkohteliaisuuteni ja pyysin anteeksi, selitin myös miksi tuijotin. Tytön vieressä istunut kaveri pukkasi häntä kyynärpäällä ja sanoi jotain siihen suuntaan että sanoinhan että sinulla on harvinaisen väriset silmät.

N40

Vierailija
997/1130 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanjassa ollessani 21. Siellä istui Ravintolan terassilla tumma helvetin komea mies minua hievahtamatta tuijottaen, oli kuin hovin isäntä, kädet levällään tuolien selkänojalla. Se komeus aurinkolaseineen, se hovi ympärillään.

Hänen täytyi olla joku tolkuton kuuluisuus, ihmiset ympärillä kertoivat ja se hänen egonsa.

Se oli huumaavaa ja samalla pelottavaa.

Pelkäsin, että hän napsauttaa sormia ja hovi tulee hakemaan mut. Ja menisin hypnoottisesti ja poikakaveri jäisi siihen jaloilleen.

Vierailija
998/1130 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräällä rannalla toissakesänä eräs mies oli parkkeerannut farmariautonsa rannan suuntaan sellaiselle penkereelle, soitti autossa kitaraa ja vieressä oli jokin keitin, ja joi omakeittämäänsä kahvia ja nautti elämästä. Vaihdoimme jopa pari sanaa, olisin halunnut tutustua. Se mies oli sellainen oman elämänsä nuuskamuikkunen.

Aina ajatellut että mitä tämän kaltaiset hemmot tekevät talvella, sen koko 7-8 kuukautta.

Keräävätkö pulloja että pääsee etelään vai ovatko vain kesän lapsia jotka talvella sitten kattoo telkkaria.

Vierailija
999/1130 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitaja joka lääkitsi virheellisesti isääni teholla ja isäni sitten kuoli hoitovirheeseen. Tein hoitajasta Valviraan ja potilasasiamiehelle kantelun

Vierailija
1000/1130 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Espanjassa ollessani 21. Siellä istui Ravintolan terassilla tumma helvetin komea mies minua hievahtamatta tuijottaen, oli kuin hovin isäntä, kädet levällään tuolien selkänojalla. Se komeus aurinkolaseineen, se hovi ympärillään.

Hänen täytyi olla joku tolkuton kuuluisuus, ihmiset ympärillä kertoivat ja se hänen egonsa.

Se oli huumaavaa ja samalla pelottavaa.

Pelkäsin, että hän napsauttaa sormia ja hovi tulee hakemaan mut. Ja menisin hypnoottisesti ja poikakaveri jäisi siihen jaloilleen.

Hah, ihan varmasti haluski...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän