Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntematon henkilö jonka olette nähneet vain kerran ja joka on jäanyt mieleen

Vierailija
28.07.2018 |

Minulla on useampia, mutta aloitetaan tällä:
Asuin Englannissa v.1982. Olin 20+. Näin uimahallin kahviossa tytön joka istui kavereittensa kanssa ja joka oli aivan samannäköinen kuin olin itse ollut 14 vuotisena ja jopa pukeutui myös samoin. Tuijotin etempää suu auki. Tyttö huomasi ja katsoi pari kertaa minua ja kaikki eleetkin oli kuin minulla 14 veenä. En ole ikinä unohtanut ja vieläkin joskus, kuten tänään, tulee mieleen

Kommentit (1130)

Vierailija
901/1130 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isovanhemmillani on vanha mustavalkoisia kuvia täynnä oleva valokuva-albumi, jossa on kaukaisia sukulaisiamme. Katselin pikkutyttönä usein tuota albumia ja muistan ihastuneeni erääseen naiseen hirmuisesti; hän oli mielestäni lumoavan kaunis; ehdottomasti kaunein ja karismaattisin koskaan näkemäni nuori nainen. Yleensä selailin albumista heti tämän naisen esille ihaillakseni häntä ja muistan katselleeni kuvia usein vielä teini-iässäkin.

Sitten asia unohtui ja kului ainakin 15-20 vuotta, kunnes viime jouluna keräännyimme perhepiirissämme yhdessä joulun viettoon ja kävimme läpi vanhoja valokuvia. Muistin pitkästä aikaa tuon vanhan albumin ja vanha into palasi heti mieleeni. Mietin, mahtaisinko enää muistaa, kuka albumin lukuisista naisista oli se, jota lapsuudessa niin ihailin. Ja pitäisinkö häntä enää niin erikoisen kauniina. Ja kas vain, siinä hän yhtäkkiä taas oli! Jumalaisen lumoavan kaunis nainen. Nyt näin, että hän oli nuori, ehkä 18 vuotias, mutta todellakin edelleen mielestäni aivan uskomattoman kiehtova, karismaattinen, eläväinen, luonnollinen, positiivista energiaa uhkuva upea nainen. (Ja minä olen 100% hetero, vaikkei ehkä siltä kuulosta :D ) Oli todella hieno nostalginen fiilis nähdä nuo kuvat jälleen. Aivan teki mieli ottaa ne itselleni. Kuvat olivat niin vanhoja (1900-luvun alusta?) ettei kukaan valitettavasti enää tiennyt, keitä niissä esiintyi. Olisi ollut mukava kuulla, kuka tämä mystinen naishenkilö oli.

Vierailija
902/1130 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin äitini ja siskojeni kanssa käymässä Lontoossa. Arkeologiaa opiskelevan siskoni pyynnöstä mentiin käymään erääseen isoon museoon.

Siellä näin älyttömän komean pojan. Näytti ikäiseltäni, olin itse silloin 19. Hän istui seinää vasten ison luonnoslehtiön kanssa ja piirsi edessään olevaa veistosta. Hän oli niin keskittynyt tekemiseensä, että uskalsin vähän tuijottaa. Hänellä oli ruskeat vähän sekaisin olevat hiukset ja kauniit kasvot. Ja hänestä huokui jonkinlainen aura joka kiehtoi minua valtavasti. Hänen tapansa piirtää ja kaikki eleensä olivat kiehtovia.

Taisin tuijottaa liikaa, koska äkkiä hän nosti katseensa suoraan minuun. Sen sijaan että olisi ihmetellyt häntä tuijottavaa hörhöä, hän väläytti minulle säteilevän hymyn. Punastuin niinku mulla tapana on ja näin että hän naurahti. Käännyin pois ja hän palasi piirtämisen pariin. Vielä pari kertaa häntä vilkuilin ennen kuin lähdimme. Olisin kovasti halunnut mennä juttelemaan mutta olin liian ujo.

Muistan tämän hyvin ja aina tuo hetki hymyilyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
903/1130 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
904/1130 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus 80-luvun lopussa baarissa ystäväni kanssa. Juttelimme yhden seurueen kanssa jossa oli 2 miestä ja nainen. Toinen mies oli ihanan ystävällinen ja rauhallinen. Muu seurue jatkoi matkaansa mutta mies jäi meidän kanssamme. Hän ihastui minuun ja minäkin häneen, mutta olin jo kihloissa tulevan mieheni kanssa. Bussipysäkillä erosimme ja pahoittelin että olen jo varattu. Joskus olen miettinyt että olisin säästynyt monelta jos olisin aikanaan valinnut tuollaisen kivan miehen enkä antanut hormonien viedä.

Vierailija
905/1130 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden 2013 alussa olin kaverin kanssa laskettelemassa Paljakassa. Oltiin tuolloin 7. luokalla. Saman ikäinen tai hieman vanhempi poika tuli rinteiden huipulla kysymään tulta.

Oulussa vuonna 2016 seisoin bussipysäkillä ja vieressä seisoi noin 30-vuotias nainen, jolla oli jalassaan vaaleansiniset perusfarkut, kirkkaansiniset sukat ja beiget avokkaat. Samoihin aikoihin Oulun Stockmannilla vastaan käveli roteva, maastopukuun pukeutunut nainen joka meni alakerran ruokakauppaan ja hetken kuluttua poistui huutaen jotain munattomasta naisesta. Jotain sukupuolipropagandaa meni sitten kailottamaan Rotuaarin lavalle.

Vierailija
906/1130 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upup

Vierailija
907/1130 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori tyttö/nainen jonka toinen jalka oli proteesi. Käveli hyvin itsevarmasti shortsit jalassa suht vilkkaalla kadulla. Se itsevarmuus on jäänyt mieleen ja se tapa, miten kantoi itseään välittämättä muiden mielipiteistä. Tästä jo n. 9 vuotta.

Vierailija
908/1130 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
909/1130 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuosia sitten eräässä espoolaisessa kirjastossa oli tiskin takana nuori mies, jolla oli järjettömän pitkät silmäripset, varmaan lähemmäs 10 cm. Näyttivät aidoilta, joten kyseessä oli varmaan jokin sairaus tai mutaatio.

Äitini näki myös tämän miehen käydessään kirjastossa samoihin aikoihin, mutta hän ei kuulunut kirjaston vakituiseen henkilökuntaan enkä nähnyt häntä enää toiste.

Olen nähnyt hänet myös, Helsingin kirjastossa.

Tuska-festareilla törmää vuosittain. Taitaa asua tai on asunut Kalliossa kun sielläkin olen törmännyt.  Olen tullut päätelmissäni siihen lopputulokseen, että on osittain satuolento, esim. fauni. Tai sitten käyttää kaihilääkettä joka kasvattaa ripsia epätavallisen pitkiksi :)

Joka tapauksessa, aika hieno mutaatio :)

Hahhaa. Hän on minun ex-mies. Ei ole satuolento mutta uskomattoman kiltti mies. 

Vierailija
910/1130 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuori tyttö/nainen jonka toinen jalka oli proteesi. Käveli hyvin itsevarmasti shortsit jalassa suht vilkkaalla kadulla. Se itsevarmuus on jäänyt mieleen ja se tapa, miten kantoi itseään välittämättä muiden mielipiteistä. Tästä jo n. 9 vuotta.

Oletko nähnyt elokuvan Schramm?

911/1130 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen ulkona käppäillessäni näin, kun läheisen kerrostalon pihaan pysäköi huoltoyhtiön tms. auto. Sitten kuului huuto: "TAAS OTIN VÄÄRÄT AVAIMET!" Sitten joku palasi autoon ja porhalsi vauhdilla pois. Vaikka olin aika kaukanakin kuulin tuon. Minusta oli aika hauskaa ja sympaattista, että ihminen huusi itselleen noin.

Vierailija
912/1130 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus teini-ikäisenä kävelin kouluun, kun kadunkulmassa joku sympaattinen nainen totesi, että "Jeesus rakastaa sinua". Katsoi suoraan silmiin ja hymyili. En tiedä oliko himouskovainen vai joku mt-potilas, mutta muistan tämän edelleen näin kymmenen vuoden jälkeen. Ja ei, en tullut uskoon tai mitään. Hymyilin takaisin ja jatkoin matkaani, mutta on jäänyt vaan mieleen jostain syystä tämä.

Vierailija
913/1130 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku 'aikuinen' partiolainen junassa. Ei ottanut reppua selästä ja kieli oli liian suuri, ei pysynyt suun sisässä.

Vierailija
914/1130 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiniltä tuoksuva nainen ilmestyi kerran puhumaan minulle kun seisoin bussipysäkillä. Hän sanoi: "Sä oot niin kaunis! Mä olen taiteilija ja sä olet niin kaunis, mä voisin maalata sut." Hän hymyili ja sanoi sitten: "Halusin vaan sanoa tämän" ja lähti pois. Olen lihava ja arkisen näköinen nainen, ei ole usein kauniiksi kutsuttu. Ehkä minussa on sitten jotain maalauksellista, tai ehkä hän oli oikein kännissä. Aika sympaattista kuitenkin. 

Toisella tavalle mieleenpainuva oli joku juoppo Tampereen rautatieasemalla, kun odottelin junaa. Hän sanoi nimensä - olkoon vaikka Matti Möttönen - ja tunki sen jälkeen henkilökortin naamaani: "Kato nyt, kyllä minä olen Matti Möttönen!" En yrittänyt kiistää asiaa. Ehkä hänellä olikin väärät henkkarit.

Vierailija
915/1130 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoppo istui viereeni bussipysäkillä ja valitettavasti olimme menossa samaan bussiin. Hän kertoi koko elämäntarinansa, näytti rinnastaan arven kun oli ollut ilmarinta - "en minä tiedä mistä se tulee mutta ei se tupakasta tule, koska se oli yhdellä hiihtäjälläkin ja ne ei polta." Hän oli omien sanojensa mukaan shakin Suomen mestari, mutta valitsi olla kilpailematta joten ei ollut voittanut virallisesti mestaruutta. Hänen kaverinsa oli muuttanut Venäjälle lääkäriksi ja tienasi 100 000 vuodessa tai kuussa tms. MIes puhui koko matkan ajan, 20 minuuttia, ja yritti vongata minua oluelle, mutta onneksi hyväksyi asian kun kieltäydyin.

No, jäihän sekin tilanne mieleen, vaikka ei ehkä miehen toivomalla tavalla.

Vierailija
916/1130 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
917/1130 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvilassa muutama vuosi sitten noin 50-vuotias nainen, jolla oli etenkin nuorten suosima scene tai emo tyyli, tai muuten hyvin samantyyppinen tyyli. Päinvastoin kuin luulisi, niin sopi hänelle erittäin hyvin hieman hillitympänä versiona.

Yksi tyylikkäimmistä ihmisistä, jonka olen koskaan nähnyt.

Vierailija
918/1130 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisin vuosi sitten!

Vierailija
919/1130 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussissa näin todella creepyn näköisen nuoren "miehen". Iho oli valkoinen, todella pieni ja matala nenä, sekä isot silmät. Kuin olisi ollut jotakin alien-rotua, vähän jopa pelästyin.

Vierailija
920/1130 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin menossa kaukomatkalle. Yllättäen samana päivänä rakas mummuni kuoli. Mulla oli kaikki valmiina lähtöön, siinä ei voinut kuin toimia koneena. Olin ihan sekaisin,,että mitä teen.

Yllättäen lentokoneessa viereeni istuutui mukava nainen, hän oli ulkomaalainen. Hänelle kerroin mummuni kuolemasta, sain purkaa sitä oloani. Ja puhuimme myös omista kulttuureistamme yms. Hän oli kuin enkeli sillä lennolla, sain hänestä voimaa<3 En edes hänen nimeään muista, tai kysyinkö edes, mutta hän jäi mieleeni <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän