Tuntematon henkilö jonka olette nähneet vain kerran ja joka on jäanyt mieleen
Minulla on useampia, mutta aloitetaan tällä:
Asuin Englannissa v.1982. Olin 20+. Näin uimahallin kahviossa tytön joka istui kavereittensa kanssa ja joka oli aivan samannäköinen kuin olin itse ollut 14 vuotisena ja jopa pukeutui myös samoin. Tuijotin etempää suu auki. Tyttö huomasi ja katsoi pari kertaa minua ja kaikki eleetkin oli kuin minulla 14 veenä. En ole ikinä unohtanut ja vieläkin joskus, kuten tänään, tulee mieleen
Kommentit (1130)
Näin kaupassa jonkun 15 vuotiaan tytön ja siinä vaa itelleen puhu ku ois ollu jätkä kaveriporukas puhu jotai "panemisest" ja "muijista" yms...
Kovaa ohi juoksi ja hetken päästä toisesta suunnasta tuli. Sitten ihan edessäni liukastui. Vaikeaa oli naurua pidättää
Olin pari vuotta sitten isossa marketissa miespuolisen ystäväni kanssa, olimme molemmat n. 35-vuotiaita. Meitä vastan käveli arviolta seitsemänkymppinen nainen, joka jäi tuijottamaan meitä selkeästi todella paheksuvasti ja pöyristyneesti.
Olimme selvinpäin arki-iltana liikenteessä, kummassakaan ei ole mitään erikoista tai silmiinpistävää. Olimme myös kumpikin olleet jo pari vuotta sinkkuja, että kyseessä ei voinut olla mikään mies-naisystävän paheksuva mummo. Jonka toki se paheksunnan kohde olisi tunnistanut. Katsoin taakseni varmistaakseni, etten kuvitellut, mummo siellä katseli yhtä paheksuvasti peräämme kuin oli katsonut vastaan tullessa. Ehkä hänellä oli alkava muistisairaus tms. mikä teetti tuota, en ole keksinyt muuta syytä.
Aika katkeraa. Melko negatiiviset lasit sulla päällä.
Vähän kuin
-"ajattelin hankkia kissan"
- mikä koiranvihaaja olet?!
-"ei kun, kyllä minä pidän koirista..?"
- mitä sulla on hamstereita vastaan? Tyypillinen wt muija oot ku vihaat hamstereita!
Kerran näin tuntemattoman henkilön. Jäi mieleen. Harvoin tapahtuu tuollaista.
Näitä on välillä, se on mielenkiintoista!
Ei kyllä nyt tule mieleen kun Sami Minkkinen. Hän käveli kadulla vastaan ja tuijotti todella tiiviisti, en tiedä katsoiko taakseenkin.
Tilanne jäi mieleen, koska olin juuri lukenut lehdestä hänen tavanneen (ilmeisesti) entisen vaimonsa näin. Silmissä oli sitä jotain.
Niin, onko niitä naisia siis enemmänkin. :D
Näin kerran bussissa kauniin ihmisen. En jostain syystä tunnistanut onko hän mies/nainen mutta hänellä oli lyhyet hiukset ja erikoisen kauniit ja symmetriset kasvot. Teki mieli jäädä pidempäänkin katselemaan mutta piti jäädä pois
Olen nuori nainen, olin viime vuonna menossa illan täpötäydessä ruuhkabussissa kotiin. Bussiin tuli samaan aikaan kanssani todella komea ruskeatukkainen, sinisilmäinen ja tyylikäs nuori mies, jonka kanssa vaihdoimme pitkät katseet. Bussissa oli niin ahdasta, että mies seisoi takanani ihan minussa kiinni ja aina bussin liikkuessa pakarani painautui kiinni hänen etumukseensa. Se seksuaalinen jännite oli jotain ihan unohtumatonta.
Ei ihan kuulu tänne mutta avopuolisoni.
Ensimmäistä kertaa näin hänet sattumalta joskus 2003-2004. Ihan siis bussilla ajoin ohi. Katseet kohtas ikkunan läpi enkä unohtanut häntä noh ikinä. Sydän varmaan muljahti samalla ympäri ja noh ajattelin vain että teini-ihastus enkä varmaan ikinä törmää tuohon poikaan enää tai minulla ei mtn mahiksia häneen.
2006 kyseinen poika juoksi minut kadulla kiinni kun olin käynyt pääsykokeissa koulussa jota hän sattumalta kävi ja pyysi kaakaolle. Ihan randomisti. Loppu toki historiaa, mutta tuota ensikohtaamista en unohda ikinä.
Näin lumisateessa miehen putsaamassa lapsineen autoaan.Ajattelin,että joku onnellinen nainen on saanut tuon herkun.Myöhemmin,ehkä vuoden päästä,naama tuli Tinderissä vastaan.Selvisi,että oli eronnut jo vuosia aiemmin ja ihan vapailla markkinoilla.Tapailtiin ja tutustuttiin,mutta mies ei halunnut mua.En koskaan kertonut,että ollaan ”tavallaan tavattu jo aiemmin”.
Olin prismassa ostamassa mansikoita. Samalla kun myyjä pakkasi niitä viereeni pysähtyi nainen ja katsoi jotenkin syvälle silmiin. Meni niin tunteisiin että olisi tehnyt mieli ottaa kädestä kiinni ja käydä alkosta kuoharia lisäksi ja mennä yhdessä maistelemaan ne mansikat jonnekin...
M30
tumma parikymppinen tosi pitkä nainen. pitkät hiukset ja kauniit meikit. niin kaunis näky. käveli jotenkin niin itsevarmasti jäin vaan tuijottaan monttu auki. siinä hetkessä tajusin kyllä etten ihan hetero ole
Olin kenkäkaupassa töissä nuorena ja sinne tuli lyhyehkö punatukkainen brittimies (en nyt muista millä aksentilla puhui mutta joku voimakas englannin "murre" ehkä jopa irlantilaisittain). Muistaakseni oli hieman partaa ja pidempää tukkaa myös. Hän oli pukeutunut vanhahtavan, hieman kulahtaneen oloisiin, vaellushenkisiin vaatteisiin vihertävän ruskeissa sävyissä ja oli ostamassa muistaakseni vaelluskenkiä. Kädessä hänellä oli pitkä pilli.
En pystynyt yhtään arvioimaan tyypin ikää ja hän oli jotenkin ei-pelottavalla tavall outo. Muistan vain ajatelleeni että tyyppi oli "Leprechaun" :)
Niinpä!
Sitäpaitsi ranskalaiselle lähes kaikki suomalaiset silmät ovat eksoottisen kauniita. Ranskalaisilla on suurimmalla osalla ruskeat silmät ja tummat silmäripset. Vaaleat sinertävät silmät ovat aika erikoiset ja siksi voivat tuntua erityisen kauniilta. Lisäksi on olemassa herrasmiehiä, joiden mielestä nainen saa olla keski-ikäinen ja luonnollinen. Ja tän stoorin alkuperäinen kirjoittaja voi olla hyvinkin kaunis (harva tajuaa itse omaa kauneuttaan) ja sen lisäksi esim. näyttää älykkäältä (ja tietenkin ollakin).
Vierailija kirjoitti:
Tapahtui vuonna 1982-83 jäädessäni metrosta pois aamuärtyneenä ja suu mutrussa Siilitien metroasemalla.
Vastaani tuli komea nuori mies, joka hymyili minulle koko kasvoillaan naama loistaen autuaallisesti.
No, enhän voinut sitten enää olla kiukkuinen yhtään, vaan tuo suorastaan ylimaalinen ilo tarttui minuunkin ja maanantaiaamun työpäivä alkoi todella hyvin.
Jos se oli ekaa kertaa elämässään metrossa? (Helsingin metro aloitti 1982)
Joskus 80-luvun lopulla Vaasassa painitrikoisiin pukeutunut mies juoksi kadulla vastaan, osoitti itseään ja toisteli: "Keijo Manni, Keijo Manni."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuosia sitten eräässä espoolaisessa kirjastossa oli tiskin takana nuori mies, jolla oli järjettömän pitkät silmäripset, varmaan lähemmäs 10 cm. Näyttivät aidoilta, joten kyseessä oli varmaan jokin sairaus tai mutaatio.
Äitini näki myös tämän miehen käydessään kirjastossa samoihin aikoihin, mutta hän ei kuulunut kirjaston vakituiseen henkilökuntaan enkä nähnyt häntä enää toiste.
Olen nähnyt hänet myös, Helsingin kirjastossa.
Tuska-festareilla törmää vuosittain. Taitaa asua tai on asunut Kalliossa kun sielläkin olen törmännyt. Olen tullut päätelmissäni siihen lopputulokseen, että on osittain satuolento, esim. fauni. Tai sitten käyttää kaihilääkettä joka kasvattaa ripsia epätavallisen pitkiksi :)
Joka tapauksessa, aika hieno mutaatio :)
Saara Slarvas
Muhkea Muraali.....ois ihanaa, jos istuisi feissilleni.
N22