Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuntematon henkilö jonka olette nähneet vain kerran ja joka on jäanyt mieleen

Vierailija
28.07.2018 |

Minulla on useampia, mutta aloitetaan tällä:
Asuin Englannissa v.1982. Olin 20+. Näin uimahallin kahviossa tytön joka istui kavereittensa kanssa ja joka oli aivan samannäköinen kuin olin itse ollut 14 vuotisena ja jopa pukeutui myös samoin. Tuijotin etempää suu auki. Tyttö huomasi ja katsoi pari kertaa minua ja kaikki eleetkin oli kuin minulla 14 veenä. En ole ikinä unohtanut ja vieläkin joskus, kuten tänään, tulee mieleen

Kommentit (1130)

Vierailija
701/1130 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treella oli viime kesänä mies joka säväytti niin, että meni puurot ja vellit sekasin. Taivaallisen kauniit kasvot ja siniset silmät :)

Miehekäs, mutta samalla niin poikamainen.

Vierailija
702/1130 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsingin asemanseudulla liikkuu mies jolla puuttuu vasen puoli kasvoista, nahka roikkuu tyhjän kuopan päällä. Miksei se laita jotain sidosta, ettei mene bakteereja? Sillä on oikea kenkäkin rikki. Tietääkö joku tapauksen

Tiiän. Näin kerran ohimennen. Aivan järkyttävän näköinen se puoli ja varmasti tosi kipeä. Johonkin hoitpon luulisi pääsevän? Ja sidos kannattaisi laittaa jo ei pelkästään bakteerien, vaan myös muiden ihmisten takia. Itse en ole kovinkaan herkkä tapaus, mutta lapsi tai herkempi voisi oikeasti säikähtää.

Tiiän myös. Istunut monesti samassa junassa. Äänestä ei meinaa saada mitään selvää, raakkuu oudosti. Viimeksi kun näin (varmana vuosi sitten), varasti kaverinsa laukusta vodkapullon ja joi puoli pulloa ykkösellä, kun kaverinsa oli vessassa...

Mitähän sille naamalle on tapahtunut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/1130 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treella oli viime kesänä mies joka säväytti niin, että meni puurot ja vellit sekasin. Taivaallisen kauniit kasvot ja siniset silmät :)

Miehekäs, mutta samalla niin poikamainen.

Tiedän luultavasti tämän tapauksen, pleijeri.

Vierailija
704/1130 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin 19-vuotiaana kävelemässä festareilta yöllä yksin kotiin humalassa, kun silloinen poikaystävä herrasmiesmäisesti otti taksin ja jätti minut kävelemään.

Seuraani lyöttäytyi jokirannassa tuntematon mieshenkilö, joka kysyi minne olin menossa ja voisiko hän mahdollisesti kävellä kanssani. Vahvasta humalatilastani johtuen minulla ei ollut lainkaan itsesuojeluvaistoa, joten myönnyin. Onni oli matkassa, koska tyyppi ei ollut mikään ahdistelija, vaan oikeasti herrasmies, joka saattoi minut mukavia höpötellen turvassa kotiovelle, läpi öisen sekakäyttäjien kansoittaman kaupunginosan.  Muistelen yhä lämmöllä tätä kännisen pikkutytön pelastajaa.

Tämä lämmitti sydäntä niin kovasti. Toisaalta ihan pikkujuttu mutta toisaalta taas ihan hirveän iso.

Niinpä, ilman tuota herrasmiestä itsesuojeluvaistoa vailla oleva nuori tyttö olisi hyvinkin voinut päätyä vaikka minkälaiseen ikävään tilanteeseen jonka seurauksia olisi pitkään puitu ties missä terapiassa. Hyvä mieli tuli tännekin.

Vierailija
705/1130 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä jokunen vuosi sitten pimeänä marraskuun iltana mestsässä kun oltiin koirani kanssa tulossa lenkiltä kotiin niin vanhalla puisella sillalla joka oltiin hetki sitten ylitetty joku ihminen nojaili siihen sillan kaiteeseen ja katseli kaihoisasti alla virtaavaa vettä. Itse en olisi muuten varmaan edes koko ihmistä huomannut, mutta koirani pysähtyi ja jäi tuijottamaan tuota henkilöä eikä suostunut liikkumaan minnekään. Käännyin katsomaan että mikä nyt on niin mielenkiintoista ja huomasin tuon henkilön ja tuli ihan sellaneen fiilis että hän siinä hautoo itsemurhaa. Jäätiin siihen sitten koirani kanssa seuraamaan tilannetta että onko tuolla tyypillä joku hätänä ja tarvitseeko apua. Oli niin pimeää ja oltiin jo niin kaukana etten nähnyt tän ihmisen kasvoja enkä osaa sanoa oliko kyseessä mies vai nainen, mutta hän kuitenkin jotenkin havaitsi koirani tuijotuksen katsoi koiraani ja lähti sitten kävelemään pois päin sillalta. Hoputin koiraani kotiin ja koko loppu matkan ajan katselin vielä tän henkilön perään ja hänen olemuksensa vaikutti jotenkin tosi kiitolliselta vaikka ei tullutkaan juttelemaan enkä minäkkään kehdannut mennä häneltä kyselemään että onko kaikki hyvin. Tuli ihan sellanen olo että mun koira pelasti sinä iltana tuntemattoman henegen ja antoi syyn olla hyppäämättä siltä sillalta.

No just joo. Minäkin usein jään yhdelle sillalle katselemaan virtaavaa vettä ja mietiskelemään omiani. Onneksi minua ei joku hyypiö ole jäänyt koiransa kanssa koskaan tuijottamaan. Olisin minäkin saattanut lähteä lätkimään, jos tuo hyypiö piskinsä kanssa olisi vielä peräänkin katsellut. Ja vielä kiitollinen olemus, ihan varmaan vaan ärtynyt kun ei saa olla rauhassa.

Jeesus kun ihmiset lakkaisivat olettamasta ja vaikka kysyisivät että onko kaikki ok jos näyttää ettei ole.

Koirien herkkää vaistoa ei kannattaisi aliarvioida. Saattaisi hyvinkin olla että hauveli pelasti yhden ihmishengen.

Vierailija
706/1130 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuivakka, selkeästi jo iäkkäämpi mies. Niin ruskettunut kuin suomalaisesta suinkin voi saada. Hän ajoi polkupyörällä, minä tuijotin autolla ohi ajaessani silmät pyöreinä, että alastiko se polkee?! Lähempänä kävi ilmi, ettei hän ollut alasti, vaan yllä oli pikkuruiset, kirkkaankeltaiset stringit.

En olisi ikikuunaan uskonut näkeväni julkisella paikalla papparaista stringeissä, jäi mieleen.

Nyt ollaan kyllä nähty sama papparainen! En ollut myöskään uskoa silmiäni. Tänä kesänä, matkalla Mänttään.

Nyt tuli tarpeeksi tarkka vinkki, että on sama tapaus! Mäntässä hän matkaansa taittoi silloinkin. :)

Vierailija
707/1130 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsingin asemanseudulla liikkuu mies jolla puuttuu vasen puoli kasvoista, nahka roikkuu tyhjän kuopan päällä. Miksei se laita jotain sidosta, ettei mene bakteereja? Sillä on oikea kenkäkin rikki. Tietääkö joku tapauksen

Tiiän. Näin kerran ohimennen. Aivan järkyttävän näköinen se puoli ja varmasti tosi kipeä. Johonkin hoitpon luulisi pääsevän? Ja sidos kannattaisi laittaa jo ei pelkästään bakteerien, vaan myös muiden ihmisten takia. Itse en ole kovinkaan herkkä tapaus, mutta lapsi tai herkempi voisi oikeasti säikähtää.

Tiiän myös. Istunut monesti samassa junassa. Äänestä ei meinaa saada mitään selvää, raakkuu oudosti. Viimeksi kun näin (varmana vuosi sitten), varasti kaverinsa laukusta vodkapullon ja joi puoli pulloa ykkösellä, kun kaverinsa oli vessassa...

Mitähän sille naamalle on tapahtunut?

Mihin se menee junalla?

Joskus alkoholistit haluaa säilyttää "vapauden", eikä kaikkiin hoitopaikkoihin/asuntoloihin edes pääse kännissä.

Kiinnostaisi muuten tietää, mikä on tuollaisen vamman taustalla.

Vierailija
708/1130 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus parikymppisenä, vähän sen jälkeen kun olin aloitellut kuntosalilla ja jumpissa käymisen, olin menossa spinning-tunnille ilman meikkiä tukka ponnarilla harottaen. Vähän ennen salin ovea vastaani käveli salin puolelta noin ikäiseni mies, joka hymyili jotenkin niin mieleenpainuvan ihanasti ja ystävällisesti että vieläkin lämmittää sydäntä kun muistelen sitä hetkeä. En olisi koskaan uskonut, että tuollaisessa "lookissa" voi saada noin suoran positiivisen palautteen! :D

Toinen tapaus tulee mieleen ulkomailta; olin juuri nousemassa ulos junasta ja jäin ovien eteen odottamaan junan pysähtymistä. Asemalla oli mies nousemassa junaan ja hetken (ajantaju hämärtyi) tujotimme toisiamme jo ovien ikkunoista, katse jotenkin nauliintui. Ohitimme toisemme oven suulla herkeämättä silmiin katsoen. Siihen hetkeen käy täydellisesti sanonta "silmät ovat sielun peili". Hän tuntui samaan aikaan niin tutulta, mutta mysteeriseltä, aivan kuin meidät olisi tarkoitettu tuntea toisemme. Ehkä jossain toisessa elämässä tai ulottuvuudessa.

Vierailija
709/1130 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
710/1130 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosi monet nuoret miehet kypsistä, upeista naisista ("mummeleista" ??)... Ja papparaiset ihan samanlailla nuorista naisista- Ei se ikää katso- ihailuT ;)

Vierailija
711/1130 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä viikolla Helsingissä 95bussissa pyöreä mies jolla oli Lemmy Killmister huppari päällään jutteli suloisesti tyttärelleen bussissa.

Vierailija
712/1130 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elokuvassa Se mikä ei tapa, yhdellä rosvolla oli kasvoissa ihonvärinen silikoniproteesi. Kun sillä oli reikä kasvoissa (ehkä kuvankäsitelty) ja se otti sen proteesin pois, tuli vaan tämä mieleen.

Vierailija
713/1130 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä hullujen keskusteluketju tämä on?

Jossain vaiheessa kaikki ketjut menevät tällaisiksi ja sitten hävettää, että on osallistunut.

Vierailija
714/1130 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasen kaljupäisen homon joka on nykyjään jossain tanssii tähtien kanssa ohjelmassa. Kuka lie. 

Vierailija
715/1130 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään kerran julkisella paikalla hakeuduin järjestyksenvalvojan/vartijan juttusille kun epätoivoisena olin alkanut suunnitella itsemurhaa. Minut ohjattiin johonkin vartijakoppiin odottamaan ambulanssia ja sairaalaan pääsyä. Sitä kyytiä odotellessa juttelin erään järkän kanssa pahasta olostani, itsetuhoisuudesta ja siitä kuinka koin että elämällä ei ole mitään tarjota minulle. Tämä (mies)henkilö kuunteli tarinani ja alkoi kohta kerrallaan kumoamaan väitteitäni ja osoittamaan että elämässäni monikin asia oli hyvin. Kertoi että hän itsekin on sairastanut masennusta mutta aina on löytynyt syy jaksaa seuraavaan päivään ja siitä eteenpäin. Juttelimme ehkä tunnin ajan ja jonkun merkittävän muutoksen tämä henkilö sai sisälläni tapahtumaan kun olen edelleen tässä. Iso kiitos hänelle.

Vierailija
716/1130 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuivakka, selkeästi jo iäkkäämpi mies. Niin ruskettunut kuin suomalaisesta suinkin voi saada. Hän ajoi polkupyörällä, minä tuijotin autolla ohi ajaessani silmät pyöreinä, että alastiko se polkee?! Lähempänä kävi ilmi, ettei hän ollut alasti, vaan yllä oli pikkuruiset, kirkkaankeltaiset stringit.

En olisi ikikuunaan uskonut näkeväni julkisella paikalla papparaista stringeissä, jäi mieleen.

Nyt ollaan kyllä nähty sama papparainen! En ollut myöskään uskoa silmiäni. Tänä kesänä, matkalla Mänttään.

Nyt tuli tarpeeksi tarkka vinkki, että on sama tapaus! Mäntässä hän matkaansa taittoi silloinkin. :)

Mä näin kesällä saman vaarin puistossa Tampereella, mutta silloin hänellä oli leopardikuvioiset tangat. Pakko olla sama, tai sitten hänellä on kaksoisveli. 😆

Vierailija
717/1130 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

paras kapakkapano ikinä

Vierailija
718/1130 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
719/1130 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on Darth Vader!

No joo. Tiedän kaverin, mutta olen eri mieltä siitä että naama (tai siis sen puute) pitäisi peittää jos siinä ei ole haavaa vaan pelkästään arpikudosta jolloin bakteerit eivät sen kummemmin uhkaa.

Itse olen mielestäni herkkä ja kyllähän se naama ensin ihmetytti ja hirvittikin, mutta järjellä kun ajattelee niin se on vaan tavallinen naama johon on sattunut jotain, ei se mikään itse piru ole. Ei niitä lapsiakaan voi loputtomiin suojella kaikelta erikoisennäköiseltä. Ei se mies ole mitään pahaa tehnyt, turha sen naaman takia on jeesustella.

Vierailija
720/1130 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin menossa siskoni häihin ja minulla ei ollut kumppania joten siskoni pyysi miehensä ystävää minulle kaveriksi. Tapailimme useamman kerran ja olin häneen luonaan öitäkin, hän oli todella ihastunut minuun mutta mulla oli jotenkin outo tunne, semmoinen joku pelko etten halua enempää, en edes halunnut mennä sänkyyn tai tehdä muuta kummempaa vaikka olin ihastunut häneen. Hän piti tiukasti minuun yhteyttä mutta joku minussa sanoi, ettei näin pidä mennä.Hiukan tämän jälkeen mies löydettiin kuolleena työpaikaltaan, ruuminavausraportin mukaan oli piilevä sydänvika ja lähtö tuli 28 vuotiaana.Asia vaivaa minua edelleen ja se ihminen , olisiko mun pitänyt tehdä toisin. Antoiko joku minulle jostain neuvon.