Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntematon henkilö jonka olette nähneet vain kerran ja joka on jäanyt mieleen

Vierailija
28.07.2018 |

Minulla on useampia, mutta aloitetaan tällä:
Asuin Englannissa v.1982. Olin 20+. Näin uimahallin kahviossa tytön joka istui kavereittensa kanssa ja joka oli aivan samannäköinen kuin olin itse ollut 14 vuotisena ja jopa pukeutui myös samoin. Tuijotin etempää suu auki. Tyttö huomasi ja katsoi pari kertaa minua ja kaikki eleetkin oli kuin minulla 14 veenä. En ole ikinä unohtanut ja vieläkin joskus, kuten tänään, tulee mieleen

Kommentit (1130)

Vierailija
661/1130 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena eräässä ulkoilmamuseossa töissä. Siellä uskomattoman kaunis tummaihoinen todella pitkä nainen, joka oli pukeutunut oman maansa tavalla tuli minua aivan liki ja katsoi maagisen hetken suoraan silmiin. Muistan miten nuo silmät olivat kirkkaan veden vihreät. Hän kosketti minua poskesta hellästi ja jatkoi matkaansa. Olin pitkään aivan lumoutunut ja taidan olla edelleen :). Toinen tapaus oli, kun kadulla ystäväni kanssa kävellessä meitä vastaan tuli tyttö, joka olisi voinut olla kaksoissiskoni. Hän oli pukeutunutkin samalla lailla. Jäimme kaikki kolme tuijottamaan toisiamme epäuskoisesti. Kolmas tapaus tuli vastaan alkon ovella. Todella pahasti alkoholisoitunut mies otti minua käsivarresta ja sanoi "älä sinä kaunis tyttö mene tuonne - se voi pilata elämäsi". 

Vierailija
662/1130 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju ylös! Mulle jöi mieleen 90-luvulla nainen joka meikkasi itsensä hammastahnalla. Kaupunkia en tähän laita.

Jäi kyllä mieleen monellekin, oli niin pysäyttävä näky. Alkuun tahnasi vain huulensa, myöhemmin hammastahnamuoti levisi koko kasvojen alueelle, ja paksulti! Hammastahnaahan käytetään finnien hoitoon ja öisin, mutta tässä tapauksessa tästä ei ollut kyse 😉 Huhun mukaan tahnasi lopulta hiuksensakin, mutta tätä villitystä en itse nähnyt.

Liikkui myös huhu että hänen hyvin harvahampainen miesystävänsä olisi käynyt hammaslääkärillä hieromassa kauppoja niistä huonokuntoisista hampaistaan, jos joku muu nääs tarvitsisi niitä enemmän 🤤Humalassa en nähnyt heitä kertaakaan, eli nämäkin rahat olisi todennäköisesti palanut siihen hammastahnaan 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/1130 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä jokunen vuosi sitten pimeänä marraskuun iltana mestsässä kun oltiin koirani kanssa tulossa lenkiltä kotiin niin vanhalla puisella sillalla joka oltiin hetki sitten ylitetty joku ihminen nojaili siihen sillan kaiteeseen ja katseli kaihoisasti alla virtaavaa vettä. Itse en olisi muuten varmaan edes koko ihmistä huomannut, mutta koirani pysähtyi ja jäi tuijottamaan tuota henkilöä eikä suostunut liikkumaan minnekään. Käännyin katsomaan että mikä nyt on niin mielenkiintoista ja huomasin tuon henkilön ja tuli ihan sellaneen fiilis että hän siinä hautoo itsemurhaa. Jäätiin siihen sitten koirani kanssa seuraamaan tilannetta että onko tuolla tyypillä joku hätänä ja tarvitseeko apua. Oli niin pimeää ja oltiin jo niin kaukana etten nähnyt tän ihmisen kasvoja enkä osaa sanoa oliko kyseessä mies vai nainen, mutta hän kuitenkin jotenkin havaitsi koirani tuijotuksen katsoi koiraani ja lähti sitten kävelemään pois päin sillalta. Hoputin koiraani kotiin ja koko loppu matkan ajan katselin vielä tän henkilön perään ja hänen olemuksensa vaikutti jotenkin tosi kiitolliselta vaikka ei tullutkaan juttelemaan enkä minäkkään kehdannut mennä häneltä kyselemään että onko kaikki hyvin. Tuli ihan sellanen olo että mun koira pelasti sinä iltana tuntemattoman henegen ja antoi syyn olla hyppäämättä siltä sillalta.

Vierailija
664/1130 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallinnan laivalla näin vuosia sitten harmaapukuisen röökiä polttelevan miehen, joka oli TÄSMÄLLEEN X-Filesin pahiksen "Cancermanin" aka "Cigarett manin" näköinen. Aloin jo vilkuilla missä Mulder ja Skully...

Vierailija
665/1130 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketju ylös! Mulle jöi mieleen 90-luvulla nainen joka meikkasi itsensä hammastahnalla. Kaupunkia en tähän laita.

Jäi kyllä mieleen monellekin, oli niin pysäyttävä näky. Alkuun tahnasi vain huulensa, myöhemmin hammastahnamuoti levisi koko kasvojen alueelle, ja paksulti! Hammastahnaahan käytetään finnien hoitoon ja öisin, mutta tässä tapauksessa tästä ei ollut kyse 😉 Huhun mukaan tahnasi lopulta hiuksensakin, mutta tätä villitystä en itse nähnyt.

Liikkui myös huhu että hänen hyvin harvahampainen miesystävänsä olisi käynyt hammaslääkärillä hieromassa kauppoja niistä huonokuntoisista hampaistaan, jos joku muu nääs tarvitsisi niitä enemmän 🤤Humalassa en nähnyt heitä kertaakaan, eli nämäkin rahat olisi todennäköisesti palanut siihen hammastahnaan 😂

Oisko ollu Kuopio? Muistan hänet myös.

Vierailija
666/1130 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naislääkäri joka ehti lyhyen käynnin aikana vakuuttaa minut älyllisistä lahjoistaan ja huumorintajustaan (yhdistelmä joka vetoaa joka kerta). Lisäksi hänellä oli hyvin henkilökohtainen ote itse ongelman hoitamiseen, hän laittoi itsensä todella peliin.

Vierailija
667/1130 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä jokunen vuosi sitten pimeänä marraskuun iltana mestsässä kun oltiin koirani kanssa tulossa lenkiltä kotiin niin vanhalla puisella sillalla joka oltiin hetki sitten ylitetty joku ihminen nojaili siihen sillan kaiteeseen ja katseli kaihoisasti alla virtaavaa vettä. Itse en olisi muuten varmaan edes koko ihmistä huomannut, mutta koirani pysähtyi ja jäi tuijottamaan tuota henkilöä eikä suostunut liikkumaan minnekään. Käännyin katsomaan että mikä nyt on niin mielenkiintoista ja huomasin tuon henkilön ja tuli ihan sellaneen fiilis että hän siinä hautoo itsemurhaa. Jäätiin siihen sitten koirani kanssa seuraamaan tilannetta että onko tuolla tyypillä joku hätänä ja tarvitseeko apua. Oli niin pimeää ja oltiin jo niin kaukana etten nähnyt tän ihmisen kasvoja enkä osaa sanoa oliko kyseessä mies vai nainen, mutta hän kuitenkin jotenkin havaitsi koirani tuijotuksen katsoi koiraani ja lähti sitten kävelemään pois päin sillalta. Hoputin koiraani kotiin ja koko loppu matkan ajan katselin vielä tän henkilön perään ja hänen olemuksensa vaikutti jotenkin tosi kiitolliselta vaikka ei tullutkaan juttelemaan enkä minäkkään kehdannut mennä häneltä kyselemään että onko kaikki hyvin. Tuli ihan sellanen olo että mun koira pelasti sinä iltana tuntemattoman henegen ja antoi syyn olla hyppäämättä siltä sillalta.

No just joo. Minäkin usein jään yhdelle sillalle katselemaan virtaavaa vettä ja mietiskelemään omiani. Onneksi minua ei joku hyypiö ole jäänyt koiransa kanssa koskaan tuijottamaan. Olisin minäkin saattanut lähteä lätkimään, jos tuo hyypiö piskinsä kanssa olisi vielä peräänkin katsellut. Ja vielä kiitollinen olemus, ihan varmaan vaan ärtynyt kun ei saa olla rauhassa.

Jeesus kun ihmiset lakkaisivat olettamasta ja vaikka kysyisivät että onko kaikki ok jos näyttää ettei ole.

Vierailija
668/1130 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten äitinsä seurassa oleva pikkutyttö osoitti minua kaupan jonossa ja sanoi "katso äiti, komea". Huvittava tilanne kun äitiä selvästi vähän hävetti. Se olikin sitten ensimmäinen ja viimeinen kerta kun minua on kutsuttu komeaksi :D

Vierailija
669/1130 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
670/1130 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä, miten hammastahnalla voi meikata?

Vierailija
671/1130 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten odotin junaa Porissa kun kodittoman oloinen vanha mies tuli tutkimaan roskiksia ja sitten kysymään minulta, että onko minulla laskinta. Hän halusi laskea ikänsä. Hän kertoi syntymävuotensa, minä laskin kännykällä ja näytin hänelle. Muistaakseni hän oli syntynyt 30-luvulla, eli oli isovanhempieni ikäinen. Suretti ja toivoin että hänellä oli asiat paremmin kuin miltä näytti.

Vierailija
672/1130 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin muistan. Olen kuullut, että ei olisi enää elossa. :D

Vierailija
673/1130 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt useammankin kerran, mutta jäi mieleen jo ensimmäisellä. Joku Jeesusta huuteleva ja siihen liittyviä kortteja jakeleva mummo Kuopion torilla vuosia sitten.

Vierailija
674/1130 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naislääkäri joka ehti lyhyen käynnin aikana vakuuttaa minut älyllisistä lahjoistaan ja huumorintajustaan (yhdistelmä joka vetoaa joka kerta). Lisäksi hänellä oli hyvin henkilökohtainen ote itse ongelman hoitamiseen, hän laittoi itsensä todella peliin.

Nainen ilmeisesti jaksoi kuunnella hullun jorinoitasi keskeyttämättä=älykäs

Vierailija
675/1130 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen ilmeisesti jaksoi kuunnella hullun jorinoitasi keskeyttämättä=älykäs

Lääkäri hieroi eturauhastasi ja tokaisi kyllä tällä vielä lapsia tehdään??????

Vierailija
676/1130 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös eturauhasta hierota peräsuolen kautta??????

Vierailija
677/1130 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallinen nainen kirjoitti:

Vuosia sitten lasteni biologinen isä oli kuollut ja vierailin päivittäin hänen haudallaan. Kerran olin hautausmaan parkkipaikalla autossa mutta en ollut vielä peruuttanut parkista. Viereeni ajoi pieni auto jonka kuskina oli ihanan näköinen vanha harmaahapsi joka hymyili minulle koko naamallaan. Ällistyin ja häkellyin, ukki nousi autosta ja käveli suoraan ikkunani taakse ja minä avasin sen. Jäimme hymyillen katsomaan toisiamme ja keskustelu meni näin:

U; Ketä sinä käyt katsomassa täällä?

M; Minun miestä.

U; Oletpa nuori leski. Minä minun vaimoa käyn tervehtimässä vaikka ei se täällä ole. Sinunkin pitää kuunnella tarkkaan ja katsoa tarkkaan. Sitten sinä ymmärrät vaikka nyt et. Harva se päivä minun vaimo käy istumassa minun sängyn laidalla ja istuu autossa vieressä ja minä sanon että siinähän sinä olet! Katso tarkkaan! Sitten se ukki vain hymyili tuikkivilla silmillään ja lähti toivottaen hyvää jatkoa.

Ukki oli sellainen ruskettunut ja sinisilmäinen ja olin varma että hän oli enkeli, niin levollinen ja ihana olo mulla oli tuon jälkeen.

Kiitos tästä viestistä. Minäkin avasin silmäni. <3

Joo jos mun isä istuskelis mun vieressä haulikon reikä rinnassa ..niin huh huh

Vierailija
678/1130 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni kasaan lysähtänyt kerjäläismummo ryppyinen käsi ojossa Riian sillan kupeessa matkallamme zeppeliinikauppahallille. Jäi käsilaukku ostamatta, seteliraha meni taatusti suurempaan tarkoitukseen. Ihmeellisen kaunis kiitollinen hymy paistoi vanhuksen kasvoilta. Piirtyi sielun sopukoihin.

Heimon johtaja ei lyönyt mummoa sinä iltana.

Rahalla ostettiin johtajan vaimolle hieno laukku:)

Vierailija
679/1130 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni nainen? kirjoitti:

Muutama vuosi sitten Lahdessa töistä kotiin kävellessä eteeni tuli sivukadulta nainen johon tunsin välitöntä vetoa. Vastaavaa tunnetta en ole kokenut aiemmin, enkä sen jälkeen. Se miten hän kantoi itsensä ja käveli lantio keinuen eteenpäin sai sydämen sykkimään ja myönnän kävelleeni hänen perässään muutaman korttelin ylimääräistä:) Minä perheellinen naimisissa oleva uskollinen mies.

Olet myös hullu stalkkeri

Vierailija
680/1130 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen nainen kirjoitti:

Vuosia sitten lasteni biologinen isä oli kuollut ja vierailin päivittäin hänen haudallaan. Kerran olin hautausmaan parkkipaikalla autossa mutta en ollut vielä peruuttanut parkista. Viereeni ajoi pieni auto jonka kuskina oli ihanan näköinen vanha harmaahapsi joka hymyili minulle koko naamallaan. Ällistyin ja häkellyin, ukki nousi autosta ja käveli suoraan ikkunani taakse ja minä avasin sen. Jäimme hymyillen katsomaan toisiamme ja keskustelu meni näin:

U; Ketä sinä käyt katsomassa täällä?

M; Minun miestä.

U; Oletpa nuori leski. Minä minun vaimoa käyn tervehtimässä vaikka ei se täällä ole. Sinunkin pitää kuunnella tarkkaan ja katsoa tarkkaan. Sitten sinä ymmärrät vaikka nyt et. Harva se päivä minun vaimo käy istumassa minun sängyn laidalla ja istuu autossa vieressä ja minä sanon että siinähän sinä olet! Katso tarkkaan! Sitten se ukki vain hymyili tuikkivilla silmillään ja lähti toivottaen hyvää jatkoa.

Ukki oli sellainen ruskettunut ja sinisilmäinen ja olin varma että hän oli enkeli, niin levollinen ja ihana olo mulla oli tuon jälkeen.

Joo oispa ollu kiva tietää että faija i..tsemurhan j.älkeen vielä stalkkais meitä haulikon reikä mahassa.

Yöksistä yöks

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi