50+ naisten vaiettu häpeä: ulosteen ja virtsan tuoksu
Miten te muut tädit peitätte näiden eritteiden tuoksut?
Joku hajuvesi tms?
Kommentit (58)
Joku typerä äijä taas kännipäissään provoilee.
Menepäs nyt lapsukainen tekemään vaikka läksyjä tai ulkoilemaan raittiiseen ilmaan äläkä höpötä joutavia palstalla.
Näin naisena -miehen aloitus. Palstahullu.
Vierailija kirjoitti:
Joku typerä äijä taas kännipäissään provoilee.
Ei ole itseään haistanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on muuten totta. Vanhat naiset haisee yleensä kuselle. Miksi he eivät hoidata virtsankarkailua kuntoon? Monella ilmeisesti lisäksi löysä suoli.
Olen myös tämän huomannut, sillä asun talossa jossa suurin osa asukkaista on yli 65v eläkeläismummoja. Se halu rappukäytävässä on järkyttävä.
Hillitse himosi, hallitse halusi.
Täh? Mun äiti on 70v eikä kyllä haise
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on muuten totta. Vanhat naiset haisee yleensä kuselle. Miksi he eivät hoidata virtsankarkailua kuntoon? Monella ilmeisesti lisäksi löysä suoli.
Olen myös tämän huomannut, sillä asun talossa jossa suurin osa asukkaista on yli 65v eläkeläismummoja. Se halu rappukäytävässä on järkyttävä.
No hyi, mitä haisuleita!! Eutanasia heille kiitos ja heti paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hittoa nyt taas ap? En haise virtsalle enkä ulosteelle, ja käyn kaksi kertaa päivässä pesulla. Kokeileppas ihan itsekkin, tuota pesemistä. Ja vaatteitten pesemistä myös.
Olet itse tottunut tuoksuusi. Mutta valitan, muut kyllä haistavat sen.
Valitan, en haise. Mutta sinun tyhmyyden haistaa kyllä aika pitkälle.
Uusi palstahullu näköjään. 50 + naiset hullu. Vai oisko tämä yksi vanhoista?
Vierailija kirjoitti:
Soseruokahullu ainakin sopisi profiiliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hittoa nyt taas ap? En haise virtsalle enkä ulosteelle, ja käyn kaksi kertaa päivässä pesulla. Kokeileppas ihan itsekkin, tuota pesemistä. Ja vaatteitten pesemistä myös.
Kyllä sinä haiset mutta et vain huomaa sitä. Kysy lähipiiriltäsi, he ovat kyllä huomanneet mutta eivät vain kehtaa sanoa siitä.
Ihan samat sanat sulle.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Huoris. Koko päivän taas vittuillut naisille palstalla.
Peseytymällä.
+ vaatteet vaihdetaan riittävän usein ja pyykit pestään riittävän kuumassa ja riittävän pitkillä ohjelmilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö.
Olen nainen ja omat ulosteet ei ole koskaan minkään ikäisenä haisseet kukkasille ja keijukaisille. Missä ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinä haiset mutta et vain huomaa sitä. Kysy lähipiiriltäsi, he ovat kyllä huomanneet mutta eivät vain kehtaa sanoa siitä.
Kysyppäs sinä lähipiiriltäsi, että ovatko huomanneet sun mt-ongelmasi, ja sen että nykyään aina haiset viinalle, vaikka yrität sitä peitellä.
Päästämällä ne eritteet vessaan.