Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voit kestää miestä joka ei ole käynyt armeijaan?

Vierailija
28.07.2018 |

Suomessa kaikkien miesten on käytävä armeija. Se on velvollisuus kuten lapsilla on velvollisuus käydä koulua ja meilla kaikilla on velvollisuus tehdä töitä.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se armeija miehessä  mitään näkyvää muutosta saa aikaan (parisuhteen kannalta)  joten ihan typerää kysellä täällä tuollaista. Vaikka pinkkojen teko  sujuisi intissä, kotona se  ei suju.

Oliko sulla vielä muuta?

Vierailija
2/49 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä helposti kuin naista joka ei ole käynyt armeijaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa kaikkien miesten ei ole käytävä armeijaa, olet saanut väärää tietoa.

Vierailija
4/49 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kestän. Vapautus tuli kuulovamman vuoksi.

Vierailija
5/49 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa kaikkien miesten ei ole käytävä armeijaa, olet saanut väärää tietoa.

Pääsääntöisesti on. Poikkeuksia on. Ei tuo ole mitään rasti ruutuun -touhua, jossa kysytään haluatko mennä armeijaan. Lähtökohtaisesti se käydään. Sitten haetaan/saadaan vapautuksia erikseen pyydettäessä.

Vierailija
6/49 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestäisi.

Vierailija
7/49 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kestän, vapautus tuli rasitusmigreenin vuoksi.

Vierailija
8/49 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se armeija miehessä  mitään näkyvää muutosta saa aikaan (parisuhteen kannalta)  joten ihan typerää kysellä täällä tuollaista. Vaikka pinkkojen teko  sujuisi intissä, kotona se  ei suju.

Oliko sulla vielä muuta?

Armeijaa käymätön mies on rinnastettavissa työtävieroksuvaan työttömään. Molemmat lusmuilijat jättää velvollisuutensa täyttämättä.

Vierailija
9/49 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vain miehen pitäisi käydä armeija?

Nainen on kykeneväinen siinä missä mieskin. Löytyy 2 toimivaa jalkaa ja 2 toimivaa kättä sekä oletettavasti aivot. Naisen ampuma luoti on yhtä tappava kuin miehenkin.

On täysin naurettavaa sekä tasa-arvon vastaista, että vain miesten pitäisi vankilan uhalla käydä armeija tai siviilipalvelus samalla kun naiset voi keskittyä kouluttamaan itseään.

Vierailija
10/49 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan Sivari, mitä vikaa siinä on?

Vierailija
11/49 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikkien miesten on pakko käydä armeija niin miten on mahdollista, että tätä tarvii edes kysyä? Vai olisko kuitenkin, että kaikkien ei ole pakko käydä armeijaa. Vapautuksen voi saada monesta syystä esim. sairauden tai vamman tai ihan vain liian huonon kunnon vuoksi. Ei ne ota sinne sotaa leikkimään nykyään kuin osan pojista, on varaa käännyttää loput epäkelpoina.

Vierailija
12/49 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse lykkäsin piskelujen takia 28 vuotiaaksi, luulin että armeijassa opitaan sissiksi ja pietään hyvää kuntoa yllä, se olikin leikkimistä joten sanoin ryömintäharjoituksissa että viekää mut pois täältä, veivät ja sain vapautuksen rauhan ajaksi

veli sai jo nuorena vapautuksen, sitten kun työpaikalla kysyttiin sotilasarvoa sanoi ensimmäisen arvon mikä tuli mieleen "vänrikki"...heheh siihen olisi vaadittu RUKin käyminen monta vuotta, no sai sitten johtotehtäviä leireiltä heti työssään (:

Vierailija
13/49 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuda mun sotilasarvoo, hani!

Vierailija
14/49 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani ei ehkä ole käynyt armeijaa, mutta osaa ainakin kirjoittaa.

Vierailija
15/49 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huuda mun sotilasarvoo, hani!

VA-PAU-TET-TUUUUUHHH!!!

Vierailija
16/49 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kuulemma liian hullu armeijaan.

Vierailija
17/49 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kaikkien miesten on pakko käydä armeija niin miten on mahdollista, että tätä tarvii edes kysyä? Vai olisko kuitenkin, että kaikkien ei ole pakko käydä armeijaa. Vapautuksen voi saada monesta syystä esim. sairauden tai vamman tai ihan vain liian huonon kunnon vuoksi. Ei ne ota sinne sotaa leikkimään nykyään kuin osan pojista, on varaa käännyttää loput epäkelpoina.

Lähtökohtaisesti on pakko. ellei juuri ole jotain sairautta. Mutta lähtökohta on että mentävä on.

Vierailija
18/49 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos pää tai kroppa ei kestä armeijaa, niin kestääkö ne vaikka lapsiperheen arjen tai normaalin työelämän? Epäilen ettei.

Ja sivarit ovat lusmuja, jotka haluavat syödä rusinat valtion pullasta ja päästä helpommalla. En voisi luottaa sellaiseen mieheen ikinä.

Eli en ryhtyisi parisuhteeseen tai muutenkaan olisi lähemmin tekemisissä.

Vierailija
19/49 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei ole mitään merkitystä sillä onko mies käynyt armeijan vai ei, jos muuten on hyvä mies minulle.

Vierailija
20/49 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivälleen 34v sitten sanoin miehelleni tahdon. Hän oli silloin opiskelija ja haki opiskelujen vuoksi lykkäystä ja opiskelujen päätyttyä haki sivariksi. Hyvin olen kestänyt.