Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joulukilot ennen joulua

Vierailija
07.12.2022 |

Ei ole todellista. Olen syksyn aikana lihonut huomaamattani 6 kiloa. Viime vuonna ostamani juhlamekko mahtui eilen hädin tuskin päälle. Ja kohta on joulukin...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Jouduin vasta ostamaan isommat farkut. Joulun jälkeen sitten skarpataan.

Vierailija
2/10 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaamatta :DDDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa aloittaa heti. Jouluna ei tarvitse syödä kuin parina päivänä ja sitä ennen ehtii laihtua jo. Juhlia ja tulee ja menee jatkuvasti, tärkeintä on panostaa jokaiseen arkipäivään jolloin on mahdollista syödä vähemmän.

Vierailija
4/10 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan aiheuttaa monia lisäkiloja, kun jouluherkkujen syönti aloitetaan jo marraskuussa. "Jouluksi" muka leivotaan torttuja ja sitten leivotaan taas uudet tilalle.

Olin itse valtavan ylipainoinen aikoinaan ja huomasin, että juuri tammikuussa oli aina vain lisää painoa kertynyt, eikä ne millään kuurilla kaikki lähteneet pois. Pari kiloa pesän tehneilla joulukiloilla paino voi lisääntyä 20 kiloa 10 vuodessa.

Nykyisin jouluni kestää sen 2-3 päivää, enkä silloinkaan hirvästi syö.

Vaikeaa on kyllä vieläkin ostaa vain sen verran jouluruokia, kuin parissa päivässä kaksi ihmistä syö.

Olen miettinyt, jos jättäisi koko joulun välistä, kun en oikeasti koko siitä juhlasta välitä.

Vanhan joulukranssin laitan oveen hämäyksen vuoksi, että luulevat  meikäläisenkin olevan normaali jouluhössöttäjä.

Vierailija
5/10 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viiskymppisillä vieraana ja täytyy kyllä sanoa, että viiskymppiset oli timmimmässä kunnossa kuin 20-40- vuotiaat siellä. Kyllä on nuorten naisten paino noussut aika tavalla viimeisten parinkymmenen vuoden aikana. 

Vierailija
6/10 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maikkis kirjoitti:

Olin viiskymppisillä vieraana ja täytyy kyllä sanoa, että viiskymppiset oli timmimmässä kunnossa kuin 20-40- vuotiaat siellä. Kyllä on nuorten naisten paino noussut aika tavalla viimeisten parinkymmenen vuoden aikana. 

Tämä on havainto, jonka moni muukin on tehnyt.

Vierailija
7/10 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se teettää tämä nykyajan kehopositiivisuus.

Vierailija
8/10 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse lihoin tänä jouluna 7 kiloo.... no se on aika mennä nukkumaan ny

Vierailija
9/10 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

hah hah! :D

Vierailija