Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä alhaiseen lapsilukuun palstalaisten keskuudessa - miksi juuri sinä olet jättänyt lapset hankkimatta tai hankkinut vain yhden lapsen?

Vierailija
27.07.2018 |

Yritä miettiä mahdollisimman rehellisesti mitkä asiat ovat oleellisella tavalla vaikuttaneet päätökseesi.

Kommentit (243)

Vierailija
241/243 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jostain syystä varma, että kuolen seuraavaan synnytykseen. Eka synnytys ei ollut vaarallinen. En vaan uskaltanut raskautua uudelleen. Raskausaikaa kyllä rakastin.

Vierailija
242/243 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut niin pettynyt mieheni käytökseen ensimmäisen lapsen (nyt 1,5-vuotias ) syntymän jälkeen, etten voi harkita toista lasta. Mies on ilkeä eikä halua juuri osallistua lapsen hoitoon. Eikä ole kiinnostunut harrastamaan seksiä kanssani, vaikka palauduin melkein heti synnytyksen jälkeen entisiin hoikkiin mittoihini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/243 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, käytännön syyt ensinnäkin: puolisoni on aseksuaali, me ei harrasteta seksiä juuri koskaan. Ja sen teoriassa mahdollisen seksin varalta minulla on kuparikierukka. Ei raskaaksi tule halaamalla.

Ja taitaa olla niin, etten edes halua lapsia, kun tämä ei mitenkään ahdista ja olen tosiaan hankkinut ehkäisynkin. On edelleen niin vieras ajatus että olisin jonkun äiti, se ei ole mua varten se rooli.