Nainen repäisi korvarenkaansa minun kylpytakkini hihaan niin että korvanlehti repesi, vaatii minua maksamaan sairaalalaskun
Nainen oli yötä luonani ja aamulla laittoi itsensä lähtökuntoon koruja myöten. Itselläni oli vapaapäivä joten oleskelin kylpytakissa. Sitten nainen halusi antaa lähtiessään suukon ja jotenkin korvarengas juuttui kylpytakkini purkautuneeseen saumaan. En tajunnut sitä sillä hetkellä vaan käännyin poispäin naisesta kun tämä kirkaisi ja korvanlehti oli repeytynyt. Verta tuli aika reippaasti joten lähdin ajamaan naista terveyskeskukseen.
Myöhemmin tuli viesti, että minun pitäisi maksaa lasku kun olen kuulemma aiheuttanut vamman. Tässä nyt kun ei ollut kummankaan tarkoitus varmasti repiä naisen korvaa hajalle niin voiko vaatia maksamaan laskun?
Kommentit (21)
Jos hoito onnistui terveyskeskuksessa, siitä ei tule kovin suurta laskua. Ehdotan kulujen puolittamista.
Jos tosiaan hoitui terveyskeskuksen kautta niin tuskin kovaa laskua tulee.Aika pikkumaista...Jatkossa rahasta tulee teille enemmänkin ongelmia...ehdotan uutta naista hakuun.
Et ole vastuussa. Itse käyttää tarttuvia korviksiaan varomattomasti. Et ole tahallisesti tehnyt mitään! Miten olisit voinut edes varoa, kun ei haletassa normaalisti noin käy. Jos kuitenkin vielä vaatii rahoja terveyskuluihinsa, niin kysy sinä rahaa kyytiin. Sait hänet nopeasti hoitoon ja saisi olla kiitollinen.
Olenko oikeasti ainoa joka kuvitteli tilanteen vain kahtena naisystävänä joille tuli ensimmäinen iso riita, käynyt mielessäkään että ap voisi olla mies 😂
Mutta ehdottaisin myös puolittamista, tuskin iso lasku
Riippuu onko kyse tuottamuksesta. Hoida se kylpytakin sauma joka tapauksessa kuntoon, ettei tuu lisää havereita.
Matkasta riippuen tk-käynti ei maksa paljoa enempää kuin se naisen kuskaaminen. Sanoisin että olette tasoissa ja suosittelen naisen feidaamista nopeasti.
Ikävä tilanne. Oletan, että nainen oli järkyttynyt tapahtumasta - kukapa ei olisi, joten hän lähetti viestin.
Huh tuli oikein kylmät väreet... Tuon takia en käytä roikkuvia korviksia. Tuo naisen korvausvaatimus kuulostaa kyllä aika oudolta, ethän sinä tehnyt yhtään mitään
Tuollainen vaatimus on sen verran selvä varoitusmerkki, että itse ainakin harkitsisin vakavasti kannattaako suhdetta jatkaa. Mielummin lopettaa suhteen silloin kun se on vielä helppoa. Tiedä vielä mitä tuollainen kottarainen keksii...
Itse en lähtisi makselemaan yhtään mitään kuin korkeintaan käräjätuvan kautta, jos niikseen tulee.
Uskooko ihmiset että tää juttu olisi totta? Tämähän pohjustaa vaan ulinaa naisten ahneudesta, sellaisen miehen näppikseltä joka korkeintaan onanoi siinä kylpytakissaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen vaatimus on sen verran selvä varoitusmerkki, että itse ainakin harkitsisin vakavasti kannattaako suhdetta jatkaa. Mielummin lopettaa suhteen silloin kun se on vielä helppoa. Tiedä vielä mitä tuollainen kottarainen keksii...
Kottarainen?
Sinä olet jännittävästä perheestä.
Vierailija kirjoitti:
Uskooko ihmiset että tää juttu olisi totta? Tämähän pohjustaa vaan ulinaa naisten ahneudesta, sellaisen miehen näppikseltä joka korkeintaan onanoi siinä kylpytakissaan.
Jep. Ja aloittaja itse kirjoittanut monet vastauksista.
Tappelet 20 eurosta ja morsmaikkusi kärsii takiasi repeytyneestä korvanlehdestä. Kitupiikinpää miestä tuskin on.