Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen repäisi korvarenkaansa minun kylpytakkini hihaan niin että korvanlehti repesi, vaatii minua maksamaan sairaalalaskun

Vierailija
25.07.2018 |

Nainen oli yötä luonani ja aamulla laittoi itsensä lähtökuntoon koruja myöten. Itselläni oli vapaapäivä joten oleskelin kylpytakissa. Sitten nainen halusi antaa lähtiessään suukon ja jotenkin korvarengas juuttui kylpytakkini purkautuneeseen saumaan. En tajunnut sitä sillä hetkellä vaan käännyin poispäin naisesta kun tämä kirkaisi ja korvanlehti oli repeytynyt. Verta tuli aika reippaasti joten lähdin ajamaan naista terveyskeskukseen.

Myöhemmin tuli viesti, että minun pitäisi maksaa lasku kun olen kuulemma aiheuttanut vamman. Tässä nyt kun ei ollut kummankaan tarkoitus varmasti repiä naisen korvaa hajalle niin voiko vaatia maksamaan laskun?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappelet 20 eurosta ja morsmaikkusi kärsii takiasi repeytyneestä korvanlehdestä. Kitupiikinpää miestä tuskin on.

Vierailija
2/21 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hoito onnistui terveyskeskuksessa, siitä ei tule kovin suurta laskua. Ehdotan kulujen puolittamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo!

Vierailija
4/21 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tosiaan hoitui terveyskeskuksen kautta niin tuskin kovaa laskua tulee.Aika pikkumaista...Jatkossa rahasta tulee teille enemmänkin ongelmia...ehdotan uutta naista hakuun.

Vierailija
5/21 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, neiti vaihtoon. Korvaankin jää varmasti ruma arpi.

Vierailija
6/21 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksakaa puoliksi.

Vierailija
7/21 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole vastuussa. Itse käyttää tarttuvia korviksiaan varomattomasti. Et ole tahallisesti tehnyt mitään! Miten olisit voinut edes varoa, kun ei haletassa normaalisti noin käy. Jos kuitenkin vielä vaatii rahoja terveyskuluihinsa, niin kysy sinä rahaa kyytiin. Sait hänet nopeasti hoitoon ja saisi olla kiitollinen.

Vierailija
8/21 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko oikeasti ainoa joka kuvitteli tilanteen vain kahtena naisystävänä joille tuli ensimmäinen iso riita, käynyt mielessäkään että ap voisi olla mies 😂

Mutta ehdottaisin myös puolittamista, tuskin iso lasku

Vierailija
9/21 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu onko kyse tuottamuksesta. Hoida se kylpytakin sauma joka tapauksessa kuntoon, ettei tuu lisää havereita.

Vierailija
10/21 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhah siis oikeasti ihmiset kehottavat maksamaan puoliksi? :DD

Vierailija
11/21 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaturmavakuutus yleensä kattaa tuollaiset vahingot.

Vierailija
12/21 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkasta riippuen tk-käynti ei maksa paljoa enempää kuin se naisen kuskaaminen. Sanoisin että olette tasoissa ja suosittelen naisen feidaamista nopeasti.

Vierailija
13/21 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä tilanne. Oletan, että nainen oli järkyttynyt tapahtumasta - kukapa ei olisi, joten hän lähetti viestin.

Vierailija
14/21 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh tuli oikein kylmät väreet... Tuon takia en käytä roikkuvia korviksia. Tuo naisen korvausvaatimus kuulostaa kyllä aika oudolta, ethän sinä tehnyt yhtään mitään

Vierailija
15/21 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen vaatimus on sen verran selvä varoitusmerkki, että itse ainakin harkitsisin vakavasti kannattaako suhdetta jatkaa. Mielummin lopettaa suhteen silloin kun se on vielä helppoa. Tiedä vielä mitä tuollainen kottarainen keksii...

Vierailija
16/21 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en lähtisi makselemaan yhtään mitään kuin korkeintaan käräjätuvan kautta, jos niikseen tulee.

Vierailija
17/21 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskooko ihmiset että tää juttu olisi totta? Tämähän pohjustaa vaan ulinaa naisten ahneudesta, sellaisen miehen näppikseltä joka korkeintaan onanoi siinä kylpytakissaan.

Vierailija
18/21 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen vaatimus on sen verran selvä varoitusmerkki, että itse ainakin harkitsisin vakavasti kannattaako suhdetta jatkaa. Mielummin lopettaa suhteen silloin kun se on vielä helppoa. Tiedä vielä mitä tuollainen kottarainen keksii...

Kottarainen?

Sinä olet jännittävästä perheestä.

Vierailija
19/21 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskooko ihmiset että tää juttu olisi totta? Tämähän pohjustaa vaan ulinaa naisten ahneudesta, sellaisen miehen näppikseltä joka korkeintaan onanoi siinä kylpytakissaan.

Jep. Ja aloittaja itse kirjoittanut monet vastauksista.

Vierailija
20/21 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko maksaa pilalle mennyt kylpytakki?