Yhteydenotto poikaystävään yli 20 vuoden takaa
Ottaisitko yhteyttä/miltä sinusta tuntuisi jos exä ottaisi sinuun yhteyttä yli 20 vuoden jälkeen?
Mies on elämäni rakkaus, nyt se on käynyt ilmi, olimme todella onnellisia. Hän on sairaalloisen ujo, enkä haluaisi aiheuttaa hänelle kiusallista enkä tuskallista tilannetta. Voi olla että hän kantaa minulle jotain kaunaa koska erosimme riidassa ja haukuin hänet selkärangattomaksi nahjukseksi.
En yhtään tiedä onko hän varattu tai mitään muutakaan hänen nykyisestä elämästään. Minua on jäänyt vaivaamaan, olisiko minun kuitenkin pitänyt pitää häneen yhteyttä ja tukea häntä silloin hänen vaikeassa elämänvaiheessaan. Olinko keskenkasvuinen kun loukkaannuin ja haukuin hänet ja läksin ovet paukkuen.
Ihan hullua että vieläkin kaipaan ja rakastan häntä.
Neuvokaa minua, viisaat siskot ja ehkä täällä joku velikin joskus on.
Kommentit (24)
Olen tehnyt moisesta täysin mahdotonta.Ainutkaan existäni ei tiedä missä asun ja mikä puhelinnumeroni on eikä tietoja saa mistään. En kaipaa vanhojen muisteluja.
Sinäkin lienet kiinni luomissasi muistoissa, joilla ei ole mitään tekemistä sen hlön nykyisyyden kanssa.
Minusta olisi mukava tietää mitä eksälle vuosien jälkeen kuuluu. Sen yhteydenoton ei tarvitse aina tarkoittaa mitään. Ja ihmiset muuttuvat ajan saatossa, voi olla ettei ap enää eksän kanssa olisikaan samalla aaltopituudella.
Mieti asiaa siltä kantilta, että olisit itse onnellisessa parisuhteessa ja kumppanisi exä ottaisi yhtäkkiä yhteyttä 20 vuoden jälkeen kertoakseen, että kumppanisi oli hänen elämänsä rakkaus.
Vierailija kirjoitti:
Mieti asiaa siltä kantilta, että olisit itse onnellisessa parisuhteessa ja kumppanisi exä ottaisi yhtäkkiä yhteyttä 20 vuoden jälkeen kertoakseen, että kumppanisi oli hänen elämänsä rakkaus.
Eli pitäisi ensin varmistaa että mies on vapaa? Miten sellainen ylipäätään selvitetään kun ei ole yhteisiä tuttuja eikä ole face bookissa. Soittaa pokkana jollekin jonka tietää tuntevan miehen? Minusta suora yhteydenotto on parempi. Ei ehkä heti kättelyssä kannata mennä ulvomaan rakkauttaan. Varovaisesti tiedustella kuulumisia. Mutta kyllähän yhteydenotto aina kysymyksiä herättää, että miksi vielä, näin monen vuoden (vuosikymmenen) jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli pitäisi ensin varmistaa että mies on vapaa? Miten sellainen ylipäätään selvitetään kun ei ole yhteisiä tuttuja eikä ole face bookissa. Soittaa pokkana jollekin jonka tietää tuntevan miehen? Minusta suora yhteydenotto on parempi. Ei ehkä heti kättelyssä kannata mennä ulvomaan rakkauttaan. Varovaisesti tiedustella kuulumisia. Mutta kyllähän yhteydenotto aina kysymyksiä herättää, että miksi vielä, näin monen vuoden (vuosikymmenen) jälkeen.
Saitko lapsen yksin hänen siemenistään?
Sen mitä olen facesta stalkannut exiä niin en enää muista miksi heistä pidin. Voisihan se olla imartelevaa jos joku ottaisi yhteyttä, en siitä pahastuisi, mutta ei heillä kyllä olisi mitään tsäänsiä nykyminään.
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisia tunteita tuosta pitäisi herätä? Itse olisin varmaan vähän vahingoniloinen ja pitäisin sitä hauskana sattumuksena. Kiusaisin miestä pari päivää nuoruudenrakkaudella.
Vierailija kirjoitti:
Joskus kyllä mietin että onko tällä palstalla kaikki muut epävarmoja ja mustasukkaisia, paitsi minä.
Minä olen harkinnut ottavani yhteyttä nuoruuden exääni. En lämmitelläkseni suhdetta, vaan ihan koska ex kuului nuoren minän elämään joskus niin tiiviisti. Olis mukava tietää, mitä hälle jäi meidän lyhyestä ensirakkaudesta mieleen vai jäkö mitään.
Itse olisin otettu ja iloinen, jos joku existäni ottaisi yhteyttä.
Sinun on paha olla. Hänen todennäköisesti ei. Miksi hän haluaisi sinua takaisin elämäänsä sen jälkeen miten kohtelut.
Minuun otti taannoin yhteyttä entinen tyttöystäväni yli 20-vuoden takaa. Oli saanut kuulla että olen eronnut. Pyysi kaffelle ja ajattelin että eihän siinä mitään käydään vaihtamassa kuulumisia. Hyvin äkkiä kävi selväksi että suhdetta haluaisi viritellä on itse leski. Ajattelin että vähän liian äkkiä homma etenee tällaisiin juttuihin. Sitten selvisi että naisella oli nyttemmin yhdeksän lasta joista kaksi nuorinta alle 5-vuotiaita. Jotenkin alkoi tuntumaan että siellä oltiin nyt etsimässä sponsoria... Joo, en lähtenyt suhteeseen. Sanoin että erosta on niin vähän aikaa, että en halua sellaisia kuvioita miettiä vielä.
Minun exä aina parisuhteensa loputtua huomaa, että minähän se olinkin hänen elämän rakkaus. Ja ehkä meidän pitäisi ihan jopa tavata, ja "selvittää asiat".
Harmi vaan, että minulla ei ole mitään epäselviä asioita, enkä ole ollenkaan sama, heikolla itsetunnolla varustettu koulukiusattu tyttönen, mitä silloin hamassa nuoruudessa. En yhtään ihmettele ettei moista idioottia kukaan aikuinen nainen määränsä enempää kestä, enkä aio itsekään kestää enää koskaan.
Anna, ap, vanhojen asioiden olla. Se exä ei sinua ajattele, eikä kaipaa. Olet vain epätoivoinen. Mene vaikka lähikapakkaan etsimään uusinta elämän miestä/naista.
Minulle laittoi viestin exä kymmenen vuoden takaa. "Olisi kiva nähdä ja vaihtaa kuulumisia" tyylinen.
Olin jo kirjoittanut viestin takaisin etten ole kiinnostunut näkemään kunnes ajattelin että rehellisyys voi tuntua ilkeitä.
Pyyhin viestin enkä ikinä vastannut.
Ota yhteyttä, niin ei ainakaan harmita että jätit sen tekemättä.
Eihän sitä tarvitse heti alkaa rakkautta vannomaan, vaan jutella niitänäitä.
Enemmistö taitaa olla sitä mieltä ettei pitäisi ottaa yhteyttä mutta alan kallistua sille kannalle että otan yhteyttä. On ihan ok jos mies on parisuhteessa. Olisin onnellinen hänen puolestaan, koska pidän hänestä niin paljon ja haluan, että hän ansaitsee parasta. Itse en kyennyt sitä hänelle antamaan.
Oikeastaan eniten jännitän sitä, että hän on niin sairaalloisen ujo. Tulee olemaan tosi vaikeaa kommunikoida. Hän jännittää ehkä niin paljon että kieltäytyy siksi tapaamasta. Voi voi voi.
Vierailija kirjoitti:
Minuun otti taannoin yhteyttä entinen tyttöystäväni yli 20-vuoden takaa. Oli saanut kuulla että olen eronnut. Pyysi kaffelle ja ajattelin että eihän siinä mitään käydään vaihtamassa kuulumisia. Hyvin äkkiä kävi selväksi että suhdetta haluaisi viritellä on itse leski. Ajattelin että vähän liian äkkiä homma etenee tällaisiin juttuihin. Sitten selvisi että naisella oli nyttemmin yhdeksän lasta joista kaksi nuorinta alle 5-vuotiaita. Jotenkin alkoi tuntumaan että siellä oltiin nyt etsimässä sponsoria... Joo, en lähtenyt suhteeseen. Sanoin että erosta on niin vähän aikaa, että en halua sellaisia kuvioita miettiä vielä.
Huhhuh, yhdeksän lasta! Aikamoinen tapaus mutta varmaan myös aika harvinaista. Ja epätoivoista.
Et kai sinä siinä mitään menetä. Henkilökohtaisesti en lämpenisi vanhoille yhteydenotoille tai pitäisin jopa kiusallisina, mutta eihän sitä koskaan tiedä, mitä sinun exäsi ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Enemmistö taitaa olla sitä mieltä ettei pitäisi ottaa yhteyttä mutta alan kallistua sille kannalle että otan yhteyttä. On ihan ok jos mies on parisuhteessa. Olisin onnellinen hänen puolestaan, koska pidän hänestä niin paljon ja haluan, että hän ansaitsee parasta. Itse en kyennyt sitä hänelle antamaan.
Oikeastaan eniten jännitän sitä, että hän on niin sairaalloisen ujo. Tulee olemaan tosi vaikeaa kommunikoida. Hän jännittää ehkä niin paljon että kieltäytyy siksi tapaamasta. Voi voi voi.
Ei ole välttämättä ujokaan enää :) Ihmiset muuttuu 20 vuodessa! Ota yhteyttä jos siltä tuntuu, kerrankos sitä vaan eletään. Ja tsemppiä :)
Se on jotain haihattelua,paluuta nuoruuteen,voin sanoo,ettei kannata. Välissä eletyt vuodet muuttaneet teitä molempia tahoillanne,ette ole enää ne samat ihmiset. Mut jos se sua noin polttelee kannattaa kokeilla, sitten tiedät,eikä tarvi enää sitä pähkiä .