Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Montako ihmistä tunnet jotka "couldn't hold a steady job"

Vierailija
25.07.2018 |

Niin kuin fraasi kuuluu. Ovat siis siihen liian tyhmiä tai muuten vaan haluttomia. Polttelevat vaikka kukkaa kotona mieluummin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden oikeastaan.On ollut töissä ja opiskellutkin (ihan yliopistossa,mutta huuhas tutkinto).No nyt tekee lapsia kun ei viitsi mennä töihin (siis hakea töitä) kun ei tiedä mitä haluisi tehdä.

Vierailija
2/5 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voinut sanoa että "ei pysty pitämään työpaikkaansa".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sun äidinkieli oikein on, tyhmä?

Vierailija
4/5 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhtäkään joka omasta halusta tai laiskuudesta ei pystyisi työpaikkaa pitämään. Sen sijaan tunnen useampia jotka vastoin tahtoaan ovat menettäneet työnsä.

Vierailija
5/5 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pystyisi pitämään tavallista tavanomaista työpaikkaa. Minulla on erityislapsi, joka on vaatinut kaikenlaisissa työn ulkopuolisissa palavereissa juoksemista ja työpäivien kesken jättämistä. En voisi tehdä mitään kelloon sidottua työtä, koska kellonajat ei vaan toimi. Lisäksi voimat ei riittäisi mihinkään tylsään tai edes semikiinnostavaan. Mutta olen pystynyt tekemään korkeatasoisen, kansainvälisen uran ja olen aika korkealla johtotasolla firmassa, joka ei laske työtunteja hyvässä eikä pahassa, mutta panostaa sinne, mistä tulee tuloksia. Koska tuloksia minä teen.