Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ole koskaan seurustellut, vaadinko mieheltä liikaa?

Vierailija
25.07.2018 |

Kolmekymppinen vanha piika täällä hei. Olen jutellut ystävieni kanssa mitä he vaativat seurustelukumppanilta ja heidän listansa ovat olleet todella lyhyitä, erälle riittää kunhan mies ei ole väkivaltainen (ollut kahdessa aiemmassa suhteessa joissa turpiin tuli päivittäin). Nyt onneksi väkivaltavapaassa pitkässä suhteessa. Eräälle riittää kunhan haluaa lapsia ja pitää lapsista (suhteita riittänyt, nytkin suhteessa ja lapsi tulossa) ja eräälle riittää että mies on rikas (tällä hetkellä suhteessa todella rikkaan miehen kanssa). Entäs minun vaatimukset sitten? Noh, lista on pitkä...

Ensinnäkin ulkonäkö:
- Pitempi kuin minä (olen 165 cm joten ei luulisi olevan vaikeaa)
- Niin kuuma että saa pöksyni märäksi kun pelkästään ajattelen häntä
- Vähintään puolipitkät hiukset
- Ei tarvitse olla salilla käyvä muttei myöskään saa olla pullukka
- Ei partaa/viiksiä

Luonne:
- Rento
- Itsevarma
- Saa mut nauramaan
- Jos lupaa jotain, sen myös pitää
- Pitää seksistä (kuka mies ei pitäisi...)

Muuta:
- Ei halua lapsia eikä ole niitä jo ennestään
- Suunnilleen ikäiseni, nuorempi ja vanhempikin käy (vetäisin linjan johonkin 27-37 v)
- Rakastaa matkustella ja tekee sitä paljon
- Käy töissä (en halua maksaa miehen elättämistä enkä myöskään siedä sossupummeja)

Ikisinkku hautaan asti(ko)?

Kommentit (182)

Vierailija
141/182 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten tuolla aiemmin sanoin, olen lähes koko elämäni pitänyt vain ja ainoastaan pitkähiuksisista miehistä. Kaikki tavallinen on tylsää ja erilaisuus kiehtoo. Mielestäni jokainen mies olisi paljon paremman näköinen pitkillä hiuksilla! ap

Jos kaikilla miehillä olisi pitkät hiukset, miten se enää olisi erilaista ja ei-tylsää?

Vierailija
142/182 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Listassa ei minusta ole muuta vikaa kuin että aika monella muullakin naisella on suunnilleen samat asiat listattuna omissa listoissaan. Olet tässäkin ketjussa saanut komppausta naisilta listasta ja sen kriteereistä, mikä osaltaan vahvistaa tätä mielikuvaa. Eli näin miehen kannalta ajateltuna kilpailet niistä samoista suosituista miehistä mistä muutkin naiset, mutta kuten olet varmaan huomannut niin niitä miehiä ei ole kovin paljon. Se mitä en ole kuitenkaan ketjua pikaisesti silmäillessäni huomannut on että miksi tämä pöksyt kostuttava mies puolipitkillä hiuksilla haluaisi vakiintua juuri sinun kanssasi? Lapsi se ei ole kun kumpikaan teistä ei sitä halua. Kodin perustaminenkaan tuskin on miehellä kovin lähellä sydäntä (rahallisesti ja ajankäytöllisesti) jos hän käyttää säästämänsä rahat ja lomat matkusteluun. Seksi tietenkin teille molemmille tärkeää, mutta miksi mies kahlitsisi itsensä sinuun, kun hänellä todennäköisesti on siitä ylitarjontaa pöksyt kostuttavana miehenä kiharoilla puolipitkillä hiuksilla. Olen itseasiassa käynyt poikaporukalla muutamalla lomamatkalla vähän ap:n kriteerien kaltaisen miehen kanssa ja aina hän on onnistunut kehittämään itsellensä siellä lomaromanssin melko vähällä vaivalla, jonka jälkeen kyseistä miestä ei näy ennen kuin paluumatkalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/182 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten tuolla aiemmin sanoin, olen lähes koko elämäni pitänyt vain ja ainoastaan pitkähiuksisista miehistä. Kaikki tavallinen on tylsää ja erilaisuus kiehtoo. Mielestäni jokainen mies olisi paljon paremman näköinen pitkillä hiuksilla! ap

Jos kaikilla miehillä olisi pitkät hiukset, miten se enää olisi erilaista ja ei-tylsää?

Kyllä nyt tuntuu kummasti jotain haittaavan tuo että joku av-palstalla hengaava random-nainen sattuu pitämään pitkähiuksisista miehistä enemmän kuin lyhythiuksisista. Reilusti yli suurin osa naisista valitsisi varmasti mielummin lyhythiuksisen miehen. ap

Vierailija
144/182 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sadan kohdan vaatimuslistan kanssa kumppania etsivä on kyllä valtava turn-off. Tulee mieleen, ettei ole mitään käsitystä ihmissuhteista ja siitä miten niitä muodostetaan.

Vierailija
145/182 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo lista muka pitkä? Millaiset listat ihmisillä sitten yleensä on? Tiesin että olen nirso, mutta olen sitten ilmeisesti aivan älyttömän nirso. Ei silti sinkkuna ole tarvinnut olla, 12-vuotiaasta lähtien kolme pitkää suhdetta, välillä ehkä vuosi sinkkuutta kun tarjolla olisi toki ollut mutta minun vaatimuslistani on oikeasti pitkä ja paljon yksityiskohtaisempi kuin ap:n ja lisäksi tarkentunut molempien erojen jälkeen vielä lisää...

Vierailija
146/182 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Listassa ei minusta ole muuta vikaa kuin että aika monella muullakin naisella on suunnilleen samat asiat listattuna omissa listoissaan. Olet tässäkin ketjussa saanut komppausta naisilta listasta ja sen kriteereistä, mikä osaltaan vahvistaa tätä mielikuvaa. Eli näin miehen kannalta ajateltuna kilpailet niistä samoista suosituista miehistä mistä muutkin naiset, mutta kuten olet varmaan huomannut niin niitä miehiä ei ole kovin paljon. Se mitä en ole kuitenkaan ketjua pikaisesti silmäillessäni huomannut on että miksi tämä pöksyt kostuttava mies puolipitkillä hiuksilla haluaisi vakiintua juuri sinun kanssasi? Lapsi se ei ole kun kumpikaan teistä ei sitä halua. Kodin perustaminenkaan tuskin on miehellä kovin lähellä sydäntä (rahallisesti ja ajankäytöllisesti) jos hän käyttää säästämänsä rahat ja lomat matkusteluun. Seksi tietenkin teille molemmille tärkeää, mutta miksi mies kahlitsisi itsensä sinuun, kun hänellä todennäköisesti on siitä ylitarjontaa pöksyt kostuttavana miehenä kiharoilla puolipitkillä hiuksilla. Olen itseasiassa käynyt poikaporukalla muutamalla lomamatkalla vähän ap:n kriteerien kaltaisen miehen kanssa ja aina hän on onnistunut kehittämään itsellensä siellä lomaromanssin melko vähällä vaivalla, jonka jälkeen kyseistä miestä ei näy ennen kuin paluumatkalla.

Koska olen ihana! :-) ap

Vierailija
147/182 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo lista muka pitkä? Millaiset listat ihmisillä sitten yleensä on? Tiesin että olen nirso, mutta olen sitten ilmeisesti aivan älyttömän nirso. Ei silti sinkkuna ole tarvinnut olla, 12-vuotiaasta lähtien kolme pitkää suhdetta, välillä ehkä vuosi sinkkuutta kun tarjolla olisi toki ollut mutta minun vaatimuslistani on oikeasti pitkä ja paljon yksityiskohtaisempi kuin ap:n ja lisäksi tarkentunut molempien erojen jälkeen vielä lisää...

No minun kaveripiirissäni niitä vaatimuksia on tyyliin 1-2, niin heidän kanssaan kun olen tästä puhunut, pitävät mua ihan super-nirsona. Mulle kun ei kelpaa mies vaan sillä ehdolla että "ei ole väkivaltainen" ja millään muulla ei ole väliä. Kiva ollut lukea täältä muidenkin naisten "listoja". ap

Vierailija
148/182 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dilbertilläkin on kokemusta tällaisista naisista: https://aijaa.com/2mBZv7

Vierailija
149/182 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättäen "pitää seksistä" on kova valinta, samoin "saa minut kuumaksi" mutta noista en minäkään tinkisi.

"Käy töissä" on minullekin itsestään selvä, samoin "tykkää matkustaa", tosin ei sitä työssäkäyvä koko aikaa tee.

Ikähaarukkasi on ok.

Pituudenkin ymmärrän, 160 ei ole kohtuuton.

Hiuksia pidän täysin epäolennaisena, samoin parran hän voi vaikka ajaa pois jos se sinua hankaa.

Olet aika ronkeli myös vartalon suhteen.

Pahin on ettei saa olla lapsia ennestään. Jos haluat miehen, joka ei halua enempää lapsia, se varmaan onnistuu, mutta silloin heillä on helposti lapsia jo ennestään.

Jos haluat miehen joka ei halua lainkaan lapsia, sinulla on jo niin pieni kohderyhmä, että sinulla ei ole varaa olla ronkeli parran, hiusmallin ja vatsan suhteen

Joten tällä perusteella yksin olet jäämässä, myös vanhemmalla iällä jos lapsia ei saa yhtään olla..[/quote]

Muuten olen samaa mieltä, jos on tiukka lasten suhteen, niin on vaikeaa löytää kumppani. Mutta että ronkeli vartalon suhteen, kun toiveena ei timmi eikä pullukka? 

Vierailija
150/182 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos löytyis tollanen vaatimasi mies, mutta sillä olisi kauheat hampaat...?

Vierailija
151/182 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos löytyis tollanen vaatimasi mies, mutta sillä olisi kauheat hampaat...?

Millaiset on kauheat hampaat? En ole törmännyt. Keltaiset? Ei haittaa. Puuttuvia hampaita? Ei haittaa. Rako hampaiden välissä? Seksikäs! ap

Vierailija
152/182 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kokonaisuutena et musta vaadi liikaa, jos vertaan listoihin, joita näen deitti-palstoilla. Tuo hius- ja parta-asia. Voisit kysyä mieheltä, haluaisiko hän muuttaa tyyliään? Se, millaiset hiukset mulla on, on mulle itselleni aivan yhdentekevää, muutoinkin ulkoiseen tyyliin liittyvät vinkit otetaan mieluusti vastaan . Viikseistä ei taida pitää monikaan mies.

En ole se, jolle vastasit, mutta tulen sorkkimaan! Itselleni tietyn tyyppinen hius- ja partatyyli on viesti ja kertoo elämäntavasta, ja olisi hämmentävää ihastua surffitukkaiseen parrakkaaseen kundiin, joka pian leikkaisi jomman kumman pois "ihan vain vaihtelun vuoksi". Joillekin ulkoiset, muokattavissa olevat piirteet ovat siis tapa ilmaista itseään, ja jos niillä ilmaistaankin vain sitä, että muuttuu sen mukaan mitä ympäristö toivoo, ei viesti ole aivan se, mitä toivoisin. Tai kuten itselleni on tapahtunut: torjumani mies on alkanut vaatia vastauksia, kuinka hänen tulee muuttaa ulkonäköään, jotta voimme seurustella. Ei viehättävää.

Entäpä jos mies ihastuu blondiin joka värjääkin hiuksensa "ihan vain vaihtelun vuoksi"?

Hiusväri lähtökohtaisesti harvemmin kertoo ihmisen elämäntyylistä, paitsi tietysti jos se on selkeästi tarkoituksellisen törkeä vetyperoksidiblondi, kyseessä on mustatukkainen gootti tai jokin huomioväri. Pitkät hiukset miehellä taas ovat automaattisesti statement.

Vierailija
153/182 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelijä? kirjoitti:

Itseäni jäi näin miehenä vaivaamaan tuo kohta matkustamisesta. Jos nainen ilmoittaa, että miehen pitää rakastaa matkustamista ja tehdä sitä usein, niin intuitiivisesti useille miehille tulee mielikuva parikymppisestä pissisnaisesta, joka hakee varakasta miestä tarjoamaan näitä matkaelämyksiä. Etenkin, jos tällainen vaatimus kirjoitetaan auki deittiprofiiliin. Lisäksi, kuinka määritellään paljon matkustaminen? Lähestulkoon jokainen pitää matkustamisesta, mutta silti ulkomailla käydään se 1-2krt/vuodessa.

Toisaalta ap ilmoitti tekevänsä töitä ja edellytti samaa mieheltä, joten ei mulle tullut ollenkaan mielikuvaa mistään siivelläeläjästä. Eihän se matkustaminen ole pelkästään sitä, että mennään kesä ja talvilomalla viikoksi kahdeksi etelään. Pääseehän täältä ihan helposti ja edullisesti viikonlopuksi tai pariksi päiväksi pistäytymään ihan jossain Keski-tai Pohjois-Euroopassa. Viimeksi oltiin Budabestissä pari päivää eikä paljoa maksanut.

Budapestissä kannattaa myös käydä.

Vierailija
154/182 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kokonaisuutena et musta vaadi liikaa, jos vertaan listoihin, joita näen deitti-palstoilla. Tuo hius- ja parta-asia. Voisit kysyä mieheltä, haluaisiko hän muuttaa tyyliään? Se, millaiset hiukset mulla on, on mulle itselleni aivan yhdentekevää, muutoinkin ulkoiseen tyyliin liittyvät vinkit otetaan mieluusti vastaan . Viikseistä ei taida pitää monikaan mies.

En ole se, jolle vastasit, mutta tulen sorkkimaan! Itselleni tietyn tyyppinen hius- ja partatyyli on viesti ja kertoo elämäntavasta, ja olisi hämmentävää ihastua surffitukkaiseen parrakkaaseen kundiin, joka pian leikkaisi jomman kumman pois "ihan vain vaihtelun vuoksi". Joillekin ulkoiset, muokattavissa olevat piirteet ovat siis tapa ilmaista itseään, ja jos niillä ilmaistaankin vain sitä, että muuttuu sen mukaan mitä ympäristö toivoo, ei viesti ole aivan se, mitä toivoisin. Tai kuten itselleni on tapahtunut: torjumani mies on alkanut vaatia vastauksia, kuinka hänen tulee muuttaa ulkonäköään, jotta voimme seurustella. Ei viehättävää.

Entäpä jos mies ihastuu blondiin joka värjääkin hiuksensa "ihan vain vaihtelun vuoksi"?

Hiusväri lähtökohtaisesti harvemmin kertoo ihmisen elämäntyylistä, paitsi tietysti jos se on selkeästi tarkoituksellisen törkeä vetyperoksidiblondi, kyseessä on mustatukkainen gootti tai jokin huomioväri. Pitkät hiukset miehellä taas ovat automaattisesti statement.

"Pitkät hiukset miehellä taas ovat automaattisesti statement."

Ei.. Ei ne kyllä ole..

Lähinnä kertoo, ettei ole mikään äärikonservatiivinen tyyppi. Muuten voi ihan minkälainen heppu tahansa. Pitkät hiukset tai korvakorut miehellä on tällä vuosituhannella jos ei nyt yleisiä niin ihan normaaleja juttuja.

Vierailija
155/182 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä rentoa ja itsevarmaa näkee deitti-palstoilla. Ärsyttää noi. Katsos kun miehetkin on vain ihmisiä ja ihmiset on monissa (uusissa) tilanteissa, oman mukavuusalueen ulkopuolella, epävarmoja ja vähemmän rentoja. Ei ole miestä, joka on itsevarma, on hetkiä, jolloin mies on itsevarma, joskus ei. Pitäisikö minun miehenä salata epävarmuuteni, jos sattuisin alkaa deittailemaan tällaisen naisen kanssa? Nyt järki käteen. Musta epävarmuus naisessa on söpöä, se voi tarkoittaa esim. että on ihastunut muhun.

Ihmistuntemusta, hyvä nainen.

Vierailija
156/182 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on nyt nelikymppinen kaveri, joka on monella tapaa upea nainen. Valitettavasti hän on ns. vaativa luonne ja miesten suhteen kovin kranttu. Hänestä on ollut vuosien varrella kiinnostunut moni kunnollinen ja laadukas mies, mutta ne eivät ole syystä tai toisesta kelvanneet. Pari todella komeaa, älykästä ja menestynyttä miestä häntä on kiinnostanut, mutta ne miehet eivät taas ole kelpuuttaneet ystävääni. 

Nykyään ystäväni on edelleen sinkku ja varsin katkeroitunut meille perheellisille kavereilleen. Olen huomannut, että biologisen kellon tikitys on saanut hänet kiinnostumaan miehistä, jotka aikaisemmin eivät olisi päässeet jatkoon. Ikävää on, että hänellä olisi ollut aikaisemmin mahdollisuus paljon parempiin miehiin, kuin mitä nyt rupsahtamisen jo selvästi näkyessä. Hän on aina sanonut, että ottaa vain arvoisensa miehen. Kun näyttää siltä, että hänen arvoisensa mies ei näytä olevan hänestä kiinnostunut, pitää joko tinkiä tasosta tai jäädä ilman parisuhdetta.    

Vierailija
157/182 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn sulta vielä ap. Entä jos olisi valittava itsevarman ja herkän välillä, kumman valitsisit. Meinaan herkän, vahvasti tuntevan, voi olla vaikeata saavuttaa itsevarmuutta, toisaalta on helppo olla itsevarma, jos on vähän tunneköyhä.

Vierailija
158/182 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyn sulta vielä ap. Entä jos olisi valittava itsevarman ja herkän välillä, kumman valitsisit. Meinaan herkän, vahvasti tuntevan, voi olla vaikeata saavuttaa itsevarmuutta, toisaalta on helppo olla itsevarma, jos on vähän tunneköyhä.

Itsevarma, ei kuitenkaan liian, esim itserakkautta en voi sietää, sellaista leuhkaa joka kehuu itseään. Herkkyys ei kuitenkaan ole paha asia mutta jos ei ole itsevarmuutta, se ei ole seksikästä. Ystäväni mies on juuri tuollainen, huokailee jatkuvasti miten hän on niin tyhmä ruma ja läski. Samoin jos hänen vitseilleen ei naura, suuttuu siitäkin. Jatkuvasi pitäisi kehua ja tsempata. En jaksaisi sellaista. ap

Vierailija
159/182 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voisi listata yhtä pitkälti mitä hänellä on annettavaa miehille.

Vierailija
160/182 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Siis tarkoitat enemmänkin hyvää itsetuntoa kuin itsevarmuutta. Kuvaamallasi huokailevalla miehellä saattaa olla huono itsetunto, vai yrittääkö olla itseironinen.