Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ole koskaan seurustellut, vaadinko mieheltä liikaa?

Vierailija
25.07.2018 |

Kolmekymppinen vanha piika täällä hei. Olen jutellut ystävieni kanssa mitä he vaativat seurustelukumppanilta ja heidän listansa ovat olleet todella lyhyitä, erälle riittää kunhan mies ei ole väkivaltainen (ollut kahdessa aiemmassa suhteessa joissa turpiin tuli päivittäin). Nyt onneksi väkivaltavapaassa pitkässä suhteessa. Eräälle riittää kunhan haluaa lapsia ja pitää lapsista (suhteita riittänyt, nytkin suhteessa ja lapsi tulossa) ja eräälle riittää että mies on rikas (tällä hetkellä suhteessa todella rikkaan miehen kanssa). Entäs minun vaatimukset sitten? Noh, lista on pitkä...

Ensinnäkin ulkonäkö:
- Pitempi kuin minä (olen 165 cm joten ei luulisi olevan vaikeaa)
- Niin kuuma että saa pöksyni märäksi kun pelkästään ajattelen häntä
- Vähintään puolipitkät hiukset
- Ei tarvitse olla salilla käyvä muttei myöskään saa olla pullukka
- Ei partaa/viiksiä

Luonne:
- Rento
- Itsevarma
- Saa mut nauramaan
- Jos lupaa jotain, sen myös pitää
- Pitää seksistä (kuka mies ei pitäisi...)

Muuta:
- Ei halua lapsia eikä ole niitä jo ennestään
- Suunnilleen ikäiseni, nuorempi ja vanhempikin käy (vetäisin linjan johonkin 27-37 v)
- Rakastaa matkustella ja tekee sitä paljon
- Käy töissä (en halua maksaa miehen elättämistä enkä myöskään siedä sossupummeja)

Ikisinkku hautaan asti(ko)?

Kommentit (182)

Vierailija
181/182 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä vaadit liikaa

puolipitkät hiukset siis miehellä???

Vierailija
182/182 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se lista on hyvä olla. Vaikka kirjoittaa ylöskin. Mutta sitten sitä ei saa vilkuilla vähän väliä. Pitää ne ihanteet takaraivossa, mutta ei liian tarkasti. Elää elämää ja kokeilee erilaisia juttuja. Lista nimittäin myös muokkautuu suhteiden ja treffien jälkeen.

Elina Tanskanen kirjoitti joskus Trendissä hyvin: Ensin tehdään lista, aika tarkka lista, johon tulee kaikki piirteet joita haluaa. Sitten se lista laitetaan johonkin talteen ja unohdetaan. Löydetään jossain mies/nainen, jonka kanssa haluaa elää. Joku päivä löydetään lista, ja huomataan, että kumppanissa on juuri niitä piirteitä kuin halusi. :)

Onhan se nyt täysin urpoa jättää tutustumatta mielenkiintoiseen mieheen sen takia kun tällä on liian lyhyet hiukset.

Sen takia listat ei toimi kun sinne pesiytyy tällaisia täysin epäolennaisia juttuja. Pitää osata katsoa suurta kuvaa, eikä pelkkiä yksityiskohtia. Kohdata toinen aitona kokonaisena ihmisenä. Moniulotteisena persoonana. Tuollainen täydellisen kiiltokuvan metsästys on typerintä mitä voi tehdä. Eikä se tarkoita, että pitää alkaa tapailemaan rumia ihmisiä. Täytyy vaan ymmärtää, että kauneutta on monenlaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla