Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ole koskaan seurustellut, vaadinko mieheltä liikaa?

Vierailija
25.07.2018 |

Kolmekymppinen vanha piika täällä hei. Olen jutellut ystävieni kanssa mitä he vaativat seurustelukumppanilta ja heidän listansa ovat olleet todella lyhyitä, erälle riittää kunhan mies ei ole väkivaltainen (ollut kahdessa aiemmassa suhteessa joissa turpiin tuli päivittäin). Nyt onneksi väkivaltavapaassa pitkässä suhteessa. Eräälle riittää kunhan haluaa lapsia ja pitää lapsista (suhteita riittänyt, nytkin suhteessa ja lapsi tulossa) ja eräälle riittää että mies on rikas (tällä hetkellä suhteessa todella rikkaan miehen kanssa). Entäs minun vaatimukset sitten? Noh, lista on pitkä...

Ensinnäkin ulkonäkö:
- Pitempi kuin minä (olen 165 cm joten ei luulisi olevan vaikeaa)
- Niin kuuma että saa pöksyni märäksi kun pelkästään ajattelen häntä
- Vähintään puolipitkät hiukset
- Ei tarvitse olla salilla käyvä muttei myöskään saa olla pullukka
- Ei partaa/viiksiä

Luonne:
- Rento
- Itsevarma
- Saa mut nauramaan
- Jos lupaa jotain, sen myös pitää
- Pitää seksistä (kuka mies ei pitäisi...)

Muuta:
- Ei halua lapsia eikä ole niitä jo ennestään
- Suunnilleen ikäiseni, nuorempi ja vanhempikin käy (vetäisin linjan johonkin 27-37 v)
- Rakastaa matkustella ja tekee sitä paljon
- Käy töissä (en halua maksaa miehen elättämistä enkä myöskään siedä sossupummeja)

Ikisinkku hautaan asti(ko)?

Kommentit (182)

Vierailija
161/182 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Listassa ei ollut minulle tärkeitä asioita: huumori, luotettavuus, hellyys, älykkyys.

Vierailija
162/182 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet neitsyt, niin vaatimuksesi eivät ole liian isot. Jos taas et olet, niin olet sitten jo varmaan monta miestä kelpuuttanut, eikä heistä kukaan varmaan ole listaasi täsmännyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/182 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole ikinä rakastunut. Ja jos löydätkin jonkun joka täyttää kriteerisi niin tulet hulluksi kun arki koittaa kun tajuat että jokaisella ihmisellä on henkilökohtaiset traumat, käytösmallit, kasvatus ym. Ja luultavasti sinustakin tulee esiin omat puolesi. Suurin kysymys: miksi itsevarma hyvännäköinen, työlleen omistautunut mies joka ei halua lapsia, mutta tykkää paljon seksistä ja matkustelusta haluaisi seurustella? Jos ajatellaan vielä että ikää on 37v niin voisi olla jo tyytyväinen omaan elämään. Ainut syy miksi haluaisi sinut/naisen olisi perheen perustaminen, ja siinä vaiheessa pikku hiljaa katoavat nuo sinun kriteerisi ja töitä paiskiva matkustelia ei enää riitä sinulle.

Siis eikö muka ole miehiä, jotka haluaa parisuhteen ilman että haluaisi perheen/lapsia? Jos mies ei halua lapsia, niin eikö sellainen voisi muka täyttää noita kriteerejä? Jos mies ei halua lapsia, niin minkälainen sellainen mies mielestäsi on? Ei tykkää seksistä? Ei tykkää matkustella? Ei voi olla 37 vuotta? 

Vierailija
164/182 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sadan kohdan vaatimuslistan kanssa kumppania etsivä on kyllä valtava turn-off. Tulee mieleen, ettei ole mitään käsitystä ihmissuhteista ja siitä miten niitä muodostetaan.

Ei tuossa ole kyllä lähellekään sataa kohtaa :-D Mielestäni muutama ihan kelpo kriteeri. Suomesta ei vissiin löydä miestä, jos niitä kriteerejä ylipäätään on... 

Vierailija
165/182 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n listahan on ihan kelvollinen. Tunnen aika monta miestä, jotka sopii noihin kriteereihin. Eikä sulle tarvi kelvata kuka vaan. 

Vierailija
166/182 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Et siedä", "pöksyt märiksi", ainakaan et antanut itsestäsi kovin viehättävää kuvaa... *puist, sorry

Vierailija
167/182 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai yksin jääminen ole mitenkään huono vaihtoehto verrattuna siihen, että päätyisi omasta näkökulmasta hyvin epätyydyttävältä tuntuvaan suhteeseen. Aina voi pyytää kaikenlaista, se mitä saa on sitten ihan eri asia.

Vierailija
168/182 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikkyys tuntuu olevan sinulle aivan kärkijuttuja ja puhut muutenkin siitä paljon, ok. Entäs jos löydät tällaisen listasi unelma-pöksyjen-märistäjän, teille tulee kuuma suhde, ja sitten hän vaikka halvaantuu? Tai masentuu? Tai stressin takia ei jaksa tyydyttää sinua koko ajan? Jätät hänet?

Rakkaus on jotain muutakin kuin seksikkyyttä tai sen ympärillä pyörimistä. Mitäpä jos kokeilisit miettiä rakkaus-asiaa enempi?

Vierailija
169/182 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksikkyys tuntuu olevan sinulle aivan kärkijuttuja ja puhut muutenkin siitä paljon, ok. Entäs jos löydät tällaisen listasi unelma-pöksyjen-märistäjän, teille tulee kuuma suhde, ja sitten hän vaikka halvaantuu? Tai masentuu? Tai stressin takia ei jaksa tyydyttää sinua koko ajan? Jätät hänet?

Rakkaus on jotain muutakin kuin seksikkyyttä tai sen ympärillä pyörimistä. Mitäpä jos kokeilisit miettiä rakkaus-asiaa enempi?

Olipa tympeää! Miksi joku muu kuin aseksuaali varta vasten pyrkisi suhteeseen eunukin kanssa?

Vierailija
170/182 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jättäisi rakastamaani ihmistä. En ole hylännyt ystäviänikään vaikka heidän elämässään on tapahtunut muutoksia. ap

Vierailija
171/182 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jättäisi rakastamaani ihmistä. En ole hylännyt ystäviänikään vaikka heidän elämässään on tapahtunut muutoksia. ap

Minä voisin jättää! Elämä ilman seksiä on huonoa elämää.

Vierailija
172/182 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin 20 vuotta naimisissa, kunnes mies vaihtoi minut lennosta toiseen. Kun olin haavani parannellut, tein listani. Siinä oli parikymmentä kohtaa, mm. Tunne-elämältään tasapainoinen, rakastaa itseään ja rakastaa aidosti minua, että hän on aito ja autenttinen, sekä antelias. Koska nämä ovat sellaisia asioita, joilla ainoastaan on loppupeleissä väliä. Toki halusin seksikästä ja työssäkäyvää, mutta kokonaisuutena listani koostui muunlaisista asioita.

Löysin hänet, ja nykyisin olemme naimisissa. Maailman paras mies!

Vierailija
173/182 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset sitten ajattele tulevaa kumppaniasi sillä mielellä, että hänellä on jo tapahtunut joku muutos, eli häneltä puuttuu yksi tai kaksi listasi vaatimaa ominaisuutta?

Vierailija
174/182 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten tuolla aiemmin sanoin, olen lähes koko elämäni pitänyt vain ja ainoastaan pitkähiuksisista miehistä. Kaikki tavallinen on tylsää ja erilaisuus kiehtoo. Mielestäni jokainen mies olisi paljon paremman näköinen pitkillä hiuksilla! ap

Jos kaikilla miehillä olisi pitkät hiukset, miten se enää olisi erilaista ja ei-tylsää?

Kyllä nyt tuntuu kummasti jotain haittaavan tuo että joku av-palstalla hengaava random-nainen sattuu pitämään pitkähiuksisista miehistä enemmän kuin lyhythiuksisista. Reilusti yli suurin osa naisista valitsisi varmasti mielummin lyhythiuksisen miehen. ap

Et ilmeisesti osaa helppoon kysymykseen vastata.

Minua ei haittaa sinun hiusmieltymykset. Sinähän se täällä itket kumppanin puutetta.

Vierailija
175/182 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas ystävä, olet yhä sinkku, koska miehiä ei kiinnosta viettää iltoja kanssasi vektoreita ratkoen ja derivoiden. Sinun pitäisi olla hauskempaa seuraa, jotta miehet säilyttäisivät kiinnostuksensa. Nätti ulkonäkö ei riitä!

Vierailija
176/182 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä haluisin miehen

ei muuta

Vierailija
177/182 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin ihmeeseen suhdetta tarvitset? Jos tuohon ikään mennessä et ole seurustellut ja tollasia vaatimuslistoja mietit, niin tuskin pystyt kenenkään kanssa elämääsi ja kotia jakamaan. Mieti kun se vihdoin löytämäsi seksiprinssi sitten puolen vuoden kuluttua erehdyksessä lyhentää liikaa sitä puolipitkää tukkaansa! Ero tulee.

Tuskin tuosta tulee eroa, liioittelet pahoin. Kyllä ap saa vaatia, parempi yksin kuin huonon kumppanin kanssa. Itse en tosin ymmärrä miksi hiusten pituudella on väliä...tai no, itse en ole edes ikinä ihastunut pitkätukkaiseen, tulee joku muusikko/ituhippi/hevari mieleen.

Vierailija
178/182 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset sitten ajattele tulevaa kumppaniasi sillä mielellä, että hänellä on jo tapahtunut joku muutos, eli häneltä puuttuu yksi tai kaksi listasi vaatimaa ominaisuutta?

Pitäisikö ap:n nyt sitten etsiä halvaantunutta, masentunutta ja epäseksikästä miestä? Eihän siinä mitään väärää ole ja voihan sitä joskus rakastua ihan ennalta-arvaamatta johonkin, jota ei ole etsinyt, mutta tämäkö oli nyt sun neuvo?

Vierailija
179/182 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikaa , anna fiiliksen viedä ja kato mitä tapahtuu

Vierailija
180/182 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se lista on hyvä olla. Vaikka kirjoittaa ylöskin. Mutta sitten sitä ei saa vilkuilla vähän väliä. Pitää ne ihanteet takaraivossa, mutta ei liian tarkasti. Elää elämää ja kokeilee erilaisia juttuja. Lista nimittäin myös muokkautuu suhteiden ja treffien jälkeen.

Elina Tanskanen kirjoitti joskus Trendissä hyvin: Ensin tehdään lista, aika tarkka lista, johon tulee kaikki piirteet joita haluaa. Sitten se lista laitetaan johonkin talteen ja unohdetaan. Löydetään jossain mies/nainen, jonka kanssa haluaa elää. Joku päivä löydetään lista, ja huomataan, että kumppanissa on juuri niitä piirteitä kuin halusi. :)