Suurin osa LUULEE näyttävänsä ikäistään nuoremmalta.. hih
Tosiasiassa suurin osa ikäisensä näköinen.
20% vanhemman näköisiä ja hyvin pieni vähemmistö todella näyttää nuoremmalta.
Ota sumuton lähikuva lärvistäsi ja kysy vaikka how old netistä ja järkyty :))
Esim. yleensä naisten kuvat muuttuu sumuisemmalsi iän myötä, noloimmat ottaa kuvan itsestään makuuasennossa, luulevat kai ryppyjen häviävän sillä konstilla.
Täydellisesti pelin menettäneillä ilmestyy profiilikuvaan kuva tyttönsä kanssa.
Kommentit (103)
Ihana sovellus 😅 Kokeilin myös 13 v tyttäreni kuvaa, ja arvio oli 53! Asiaa selittää varmaan, että kuva oli otettu silmälasiliikkeessä isoja kehyksiä sovitettaessa.
Silmänympäryksistä huomaa AINA todellisen iän. Ihmisen nauraessaan kolmekymppiselle ja sitä vanhemmalle tulee ryppyjä ja löysyyttä silmänympärysihoon. Vakavalla naamalla voi mennä nuoremmasta, mutta ilmiöt paljastaa aina todellisen iän!
Minä olen ikäistäni nuorempi...hihi..
Kokeilin kolmella meikittömällä kuvalla perusilmeellä. Iät 20, 27 ja 33. Olen 37. Ei kovin tarkka tuo saitti. En ole edes mitenkään nuoren näköinen.
Elintavat vaikuttavat erittäin paljon ihmisen ulkonäköön. Ravinto, uni, liikkuminen, auringossa oleskelu, tupakointi jne. Suurinpiirteiden samassa painossa pysyminen on myös edullista ulkonäölle. Hassua, miten ylipainoiset aina väittävät hoikkia vanhan näköiseksi. Ei se rasvasta kiristynyt iho kompensoi sitä, että iso vatsa ja rasvoittuneet käsivarret luovat naisesta automaattisesti vanhan naisen näköisen.
Minua on luultu usein ikäistäni nuoremmaksi jonnekin 40 vuoteen saakka. Mutta se ei johdu pärstästä, vaan siitä, että olin pienikokoinen ja hoikka. Nyt vanhemmiten hoikka näyttää vain vanhemmalta ja olenkin tietoisesti antanut painoni nousta, mutta pidän sen normaalin rajoissa kuitenkin.
No voi että... Koittakaahan nyt pärjätä sen vanhenemisen kanssa. Mitä sen nyt on väliä jos joku nelikymppinen näyttää kolmekymppiseltä tai päinvastoin? Eiköhän me kaikki viimeistään siinä kuudessakympissä aleta näyttämään enemmän tai vähemmän kurpilta :) Kannattaa hakea elämästä muutakin sisältöä kun ulkonäöstä ja rypyistä stressaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Kuvat on kuvia. Tosielämässä kuulee, mitä vieraat ihmiset arvelevat iäksesi. Jos niissäkin tilanteissa, joissa ei ole mistään kohteliaisuuksien tavoittelusta kyse, luullaan nuoremmaksi, niin sitten todellakin on nuoremman näköinen.
Minusta myös olemus ja vaatetus vaikuttaa. Itseäni on luultu n. parikymppiseksi, vaikka olin silloin yli kolmikymppinen.
Oletteko oikeasti tosissanne? XDDD uskotte johonkin randomin väsäämään how oldiin netissä XDD Ihan kuin se kertoisi totuuden XDD. Minua on aina luultu paljon nuoremmaksi kuin olen, ja how oldi kertoi vanhaan kuvaani iäkseni noin 5 vuotta liikaa, vaikka tiedän tasan tarkasti että kukaan ei ole voinut minua luulla sen ikäiseksi XD. Yhä edelleen olen nuoren näköinen ja tiedän sen ihan itse ilman mitään naurettavia how oldeja ja muiden analyysejä XDDD.
Koittakaa nyt bimbotontut ymmärtää, ettei niitä papereita kysytä kassalla vain sen takia että sinä näyttäisit sikiöltä. Syitä on muitakin kuin ala-ikäisyys.
Haloo, haloo.
Vierailija kirjoitti:
Koittakaa nyt bimbotontut ymmärtää, ettei niitä papereita kysytä kassalla vain sen takia että sinä näyttäisit sikiöltä. Syitä on muitakin kuin ala-ikäisyys.
Haloo, haloo.
Miksi niitä sitten kysytään?
Itse olen nuoremman näköinen, ainakin ihmisten oletusten perusteella. Olen kohta 34 v. Usein luullaan jopa 10 vuotta nuoremmaksi nuoreksi aikuiseksi ja ihmiset ovat usein aidosti epäuskoisia kun kerron ikäni. Hyvä asia siinä on se, että esim. töissä ihmiset eivät utele lapsista, joita ei siis ole. Olen hoikka, pukeudun normaalisti/siististi farkut ja neuleet. Elämäntapani eivät ole erityisen terveelliset, poltan tupakkaa ja nukun huonosti. Mutta myös vanhempiani on aina luultu ikäistään nuoremmaksi. Luulisin geeneistä pitkälti riippuvan ja kaikki ollaan oltu hoikkia. Nyt iho on kyllä alkanut vanheta selvästi, enkä näytän pian ikäiseltäni :)
Tosi uskottava kuvantunnistus kun laitoin siihen 57v Madonnan kuvan ja howold-net vastasi 33v. Lol
Vierailija kirjoitti:
No, lähes kaikki uudet tutut veikkaavat ikäni ainakin pari vuotta nuoremmaksi ja jotkut eivät meinaa uskoa kun kerron oikean ikäni, siksi luulen olevani ikäistäni nuoremman näköinen.
Koettavat olla kohteliaita.
Kysytäänkö koskaan Alkossa papereita?
Vierailija kirjoitti:
Tosi uskottava kuvantunnistus kun laitoin siihen 57v Madonnan kuvan ja howold-net vastasi 33v. Lol
Testatkaapa pikkulasten kuvilla.
No minä tunnustan. Näytän nuoremmalta kuin olen ja kuulen siitä jatkuvasti. Ikää kysytään alkossa, arpoja ostaessa töissä etc. Mutta arvatkaapa mitä, se a) ärsyttää minua ja b) ei tarkoita, että olisin kaunis. Johtuu lähinnä siitä, että olen lyhyt ja muutenkin pienikokoinen (154). Ei nuoremmalta näyttäminen ole mitenkään tavoittelemisen arvoinen asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, lähes kaikki uudet tutut veikkaavat ikäni ainakin pari vuotta nuoremmaksi ja jotkut eivät meinaa uskoa kun kerron oikean ikäni, siksi luulen olevani ikäistäni nuoremman näköinen.
Koettavat olla kohteliaita.
Kysytäänkö koskaan Alkossa papereita?
Olen 46v. Se että Alkossa ei kysytä papereita ei tarkoita, etten olisi ikäistäni nuorekkaampi. Monet luulee minua n. nelikymppiseksi eli nuoremmaksi kuin olen, mutta ei nyt nelikymppisiltä silti yleensä papruja kuulu kysyä ;)
Minusta vanhimman näköiset 2-kymppiset näyttävät samanikäisiltä tai jopa vanhemmilta kuin nuorimman näköiset 4-kymppiset. Eli oman ikäisiin tai nuorempiinkin vertaamalla voi hiukan vertailla.
40V. asti, jos on pitänyt hyvää huolta itsestään ja vältellyt mm. auringon aiheuttamia ihovaurioita - voi näyttää varsin hyvältä, miehet toki pidempäänkin.
3-kymppisenä käy 2-kymppisestä helpostikin ja 2-kymppisenä teinistä, jos on aina ollut nuoren näköinen.
Käkäkä, laitoin tohon testiin aavistuksen yläviiston kuvan, kirkkaassa valossa (eli häivyttää ihon virheitä, tulos parissa kuvassa, 7 ja 8v :D
Johtunee siitä että mulla on tosi isot silmät, jotka usein on lapsekkuutta tuova piirre.
Suorat kuvat jotka paljastaa armottomasti tummat silmänaluset yms. antoi 27-29 vuotta.
Olen 35.
Mua luullaan usein ikäistäni nuoremmaksi, mutta väittäisin sen johtuvan enemmän vaihtoehtoisesta tyylistäni, kuin oikeasti kasvoistani.
Heh kokeilin myös tuota ilman meikkiä ja antoi 19v. Tarkka sovellus, yleensä mua luullaan ihan kakaraksi mikä taitaa johtua lähinnä mun tyylistä :D
N19