Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurin osa LUULEE näyttävänsä ikäistään nuoremmalta.. hih

Vierailija
24.07.2018 |

Tosiasiassa suurin osa ikäisensä näköinen.

20% vanhemman näköisiä ja hyvin pieni vähemmistö todella näyttää nuoremmalta.

Ota sumuton lähikuva lärvistäsi ja kysy vaikka how old netistä ja järkyty :))

Esim. yleensä naisten kuvat muuttuu sumuisemmalsi iän myötä, noloimmat ottaa kuvan itsestään makuuasennossa, luulevat kai ryppyjen häviävän sillä konstilla.
Täydellisesti pelin menettäneillä ilmestyy profiilikuvaan kuva tyttönsä kanssa.

Kommentit (103)

Vierailija
101/103 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iästä ja sen arvaamisesta. Olin järkyttynyt, kun turkulainen talipallo Jethro vietti nelikymppisiään. Luulin hänen olevan pitkälti päälle viisikymmentä.

Vierailija
102/103 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en luule itseäni nuoren näköiseksi, muut luulevat ja pääasiassa negatiivisessa mielessä. Saan usein väheksyviä kommentteja kuten että "olet liian nuori muistamaan, mutta.." ja työelämässä on ollut haittaa asiasta. Arvostus nousee heti, kun kerron oikean ikäni, silloin minua aletaan yhtäkkiä pitääkin pätevänä. Kukaan ei ole koskaan yrittänyt iskeä kehumalla nuoreksi, eihän se mikään iskurepliikki ole. Kun tutustuin mieheeni, hän kehui kauniiksi ja seksikkääksi.

T. Viisikymppinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/103 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-20-vuotiaana myyjät katsoi todella säälivästi ja totesivat ikärajan olevan 18. Menivät hiljaisiksi, kun läväytin paperit eteen. 3-kymppisenä alkoi jo vähän helpottaa, kunnes tuli sääntö, että paperit pitää tarkastaa alle 30-vuotiaan näköisiltä. Nyt tänä vuonna 38-vuotiaana on kysytty vaan kerran. Mutta joo, uskaltaisin väittää olevani ikäistäni nuoremman näköinen mies, mitä en siis haluaisi olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi