Suurin osa LUULEE näyttävänsä ikäistään nuoremmalta.. hih
Tosiasiassa suurin osa ikäisensä näköinen.
20% vanhemman näköisiä ja hyvin pieni vähemmistö todella näyttää nuoremmalta.
Ota sumuton lähikuva lärvistäsi ja kysy vaikka how old netistä ja järkyty :))
Esim. yleensä naisten kuvat muuttuu sumuisemmalsi iän myötä, noloimmat ottaa kuvan itsestään makuuasennossa, luulevat kai ryppyjen häviävän sillä konstilla.
Täydellisesti pelin menettäneillä ilmestyy profiilikuvaan kuva tyttönsä kanssa.
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, lähes kaikki uudet tutut veikkaavat ikäni ainakin pari vuotta nuoremmaksi ja jotkut eivät meinaa uskoa kun kerron oikean ikäni, siksi luulen olevani ikäistäni nuoremman näköinen.
minkä ikäinen sitten olet oikeasti? veikkaan alle 40v.
25. Ja niin, voi hyvinkin olla että yli nelikymppisenä näytänkin sitten ihan ikäiseltäni tai vanhemmalta, elintapani ainakin varmasti vanhentavat hyvää tahtia.
Kokeilin muutamalla eri kuvalla. Sain vaihtelevasti 28-42, olen 37.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, pitää paikkansa. Olin nuorena todella kaunis, nyt nelikymppisenä olen todellakin nelikymppisen näköinen, mutta edelleen sama ihminen. Sairaalloisen obeesit ystäväni kauhistelevat muuttunutta ulkonäköäni, muut ovat hiljaa. Itse tiedostan ikäni ja siihen liittyvät muutokset ja hyväksyn ne, muille ulkonäköni on vaikeampi pala.
Lisään vielä, että miheni pitää minua yhä kauniina.
Näytin alta 40 vee nuoremmalta ja tämä ulkopuolisten havaintoja. Mutta kun täytin sen 40vee niin silloin minun arveltiinkin olevan n.40 ja nyt siis ikäiseni näköinen oletan. ps.kumppani (mies) on 37 ja myyjä kysyi paperit toissa viikolla kun osti tupakkaa..!! Ja mies on yli 180cm ja 100kg ettei mikään 'pieni ja hentoinen'. Mies hyvin nolona. Minä en olisi : D .
Vierailija kirjoitti:
Siinä vaiheessa kun jokun saman ikäinen tai nuorempi kuin itse olen tytöttelee, tiedän näyttäväni nuoremmalta.
Tuo johtuu henkilön omasta iästä suhteessa kohteeseen. Parikymppisenä annoin rahat kassan tädille ja nyt 35-vuotiaana kassatytölle... et silleen. Ei mitään tekemistä todellisen ikäsi kanssa. Vanhat papat pitävät minua tyttönä, mutta ei se tarkoita, että olen ikäistäni nuorempi...
Vähänkin viistossa naama niin arvio heittää vuosikymmenillä yläkanttiin.
Totta, 98 prosenttia miehistä luulee näyttävänsä ikäänsä nuoremmalta.
Vain 97,9 prosenttia heistä erehtyy.
Olen lapsesta saakka näyttänyt 80 vuotiaalta jep.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä vaiheessa kun jokun saman ikäinen tai nuorempi kuin itse olen tytöttelee, tiedän näyttäväni nuoremmalta.
Tuo johtuu henkilön omasta iästä suhteessa kohteeseen. Parikymppisenä annoin rahat kassan tädille ja nyt 35-vuotiaana kassatytölle... et silleen. Ei mitään tekemistä todellisen ikäsi kanssa. Vanhat papat pitävät minua tyttönä, mutta ei se tarkoita, että olen ikäistäni nuorempi...
Anteeksi, jos rikoin kuplasi.
Julkkis/someakoissa on tasan 1 nainen, joka näyttää ikäistään nuoremmalta ja se on Lola Odusoga.
Miehistä en keksi ketään.
Esim jaajo ja jethro noin 40v mut näyttää 50
Sinä, joka kerroit että olet 39, ja kone sanoi 21,
Niin ota vaikka 20 eri kuvalla ja laske keski-arvo.
Varmasti saat isompaakin arviota ;)
Johan näitä ’kyllä minä näytän nuoremmalta’ löytyi.
Huom naiset, vinkatkaa sometilinne niin todetaan, näytättekö TODELLA nuoremmalta hehe hheh....
Ja toisekseen, ette, koska ette edes ikäänne uskalla julkisesti näyttää profiilissanne.
Kyllä muakin hävettäs olla alle 40 v mut näyttää 43
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko paha mieli kun jotkut oikeasti näyttävät ikäistään nuoremmilta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvat on kuvia. Tosielämässä kuulee, mitä vieraat ihmiset arvelevat iäksesi. Jos niissäkin tilanteissa, joissa ei ole mistään kohteliaisuuksien tavoittelusta kyse, luullaan nuoremmaksi, niin sitten todellakin on nuoremman näköinen.
Hohhohhooo.. ja miehet ei koskaan sano naisia muutamaa vuotta olettamaansa nuoremmiksi ;)
Eipä tietenkään ..
Sinkkumies
Kuka tässä nyt miehistä puhui?
Vierailija kirjoitti:
Olen lapsesta saakka näyttänyt 80 vuotiaalta jep.
Osa ihmisistä oikeasti näyttää koko ikänsä samalta. Esimerkiksi ystäväni poika oli söpö lapsena ja söpö aikuisena.
Hänen sisarensa ulkomuoto muuttui täysin eli hän oli lapsena pienen söpön eskimolapsen näköinen ja nykyisin sievä, hoikka ja vaaleahiuksinen.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 39 ja ton how oldin mielestä 21.
Olenko nuorekas vai palvelu on huono? 😂
Kertoo vain, että käytät tuntitolkulla meikkaamiseen, tai pääsi on pieni. Kokeilepa ilman meikkiä....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosiasiassa suurin osa ikäisensä näköinen.
20% vanhemman näköisiä ja hyvin pieni vähemmistö todella näyttää nuoremmalta.
Ota sumuton lähikuva lärvistäsi ja kysy vaikka how old netistä ja järkyty :))
Esim. yleensä naisten kuvat muuttuu sumuisemmalsi iän myötä, noloimmat ottaa kuvan itsestään makuuasennossa, luulevat kai ryppyjen häviävän sillä konstilla.
Täydellisesti pelin menettäneillä ilmestyy profiilikuvaan kuva tyttönsä kanssa.No vau, olen pian 37 ja kone näytti iäksi 32. Nooh eihän se vajaa 5 vuotta ole paljon mitään.
m81
Sama kone väitti minua nuoreksi mieheksi, koska vieressäni oli musta kissa.
Äärettömän luotettava versio. Äärettömän.
N 53
Vierailija kirjoitti:
Kuvako pitäis laittaa todisteeksi? Hoh.
Viisikymppiset bikini tai uimahousukuvia postaavat ovat tosi rassuja.
No vau, olen pian 37 ja kone näytti iäksi 32. Nooh eihän se vajaa 5 vuotta ole paljon mitään.
m81