Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurin osa LUULEE näyttävänsä ikäistään nuoremmalta.. hih

Vierailija
24.07.2018 |

Tosiasiassa suurin osa ikäisensä näköinen.

20% vanhemman näköisiä ja hyvin pieni vähemmistö todella näyttää nuoremmalta.

Ota sumuton lähikuva lärvistäsi ja kysy vaikka how old netistä ja järkyty :))

Esim. yleensä naisten kuvat muuttuu sumuisemmalsi iän myötä, noloimmat ottaa kuvan itsestään makuuasennossa, luulevat kai ryppyjen häviävän sillä konstilla.
Täydellisesti pelin menettäneillä ilmestyy profiilikuvaan kuva tyttönsä kanssa.

Kommentit (103)

Vierailija
61/103 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä on joku tutkimuskin että suurin osa naisista arvioi oman viehätysvoimansa alakanttiin ja suurin osa miehistä yläkanttiin. Tiedä sitten siitä miten arvioivat oman ikänsä vaikutuksen. Itse näytän toisinaan hyvältä ja toisinaan vähemmän hyvältä, riippuen siitä mitä on tullut syötyä, miten on tullut nukuttua, onko hiukset värjätty ajoissa jne. vaihtelee kovasti. Joinakin päivinä näytän kymmenen vuotta nuoremmalta ja joinakin kymmenen vuotta vanhemmalta.

Outoa, kun sitten Tinderissä vaikuttaa siltä että naiset arvioi oman viehätysvoimansa senverran yläkanttiin että vain pieni osa komeimmista miehistä saa matcheja.

No niin ja sinä pääset aina lempiaiheeseesi, ihan sama mikä keskustelun otsikko on.

Vierailija
62/103 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan, joka kuvailee itseään nuorekkaaksi ei ole oikeasti nuorekkaan näköinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/103 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs minä, ikäni arvioidaan aina alakanttiin ja saan jatkuvasti ihmettelyä siitä miten nuorelta näytän. Olen ruma joten kehumista tuo ei ole, ja tuosta aiheutuu noloja tilanteita.

Sama täällä, tilanteet ovat äärimmäisen kiusallisia tällaiselle ihmiselle, joka vaan haluaisi sulautua massaan eikä halua ylimääräistä huomiota.

Vierailija
64/103 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen 42-vuotiaan jolta kysytty Alkossa paperit.

Mutta täällä tuntuu olevan hirveän kova paikka joillekkin jos jotkut näyttää nuoremmilta. Kyllä monet ihan itse pitävät itseään ikäisensä näköisinä, mutta sitten muut luulee ikää nuoremmaksi.

Minä en ainakaan pukeudu huolittomasti ja teinityyliin, mutta ilmeisesti koska olen lyhyt, erittäin kalpea ja rypytön, niin luullaan nuoremmaksi.

Ihan kaiken ikäiset miehet ja naiset luulleet nuoremmaksi, eikä siis miehet ole olleet iskemässä kun olen ollut aviomieheni seurassa.

Mutta eihän tämä tosiaan täällä palstalla voi olla totta, koska "en tunne yhtään x ikäistä jolta kysytään paperit alkossa, ei ne iän takia papereita kysyneet, en minäkään näytä enää nuorelta - joten ei kukaan muukaan, kohteliaisuuttaan sanotaan vain".

Ainakin yliopistossa ja työelämässä nuoresta ulkonäöstä on ollut vain haittaa. Tai no av-logiikkaa soveltaen: olen vain kuvitellut, haluttu mielistellä, syyt muualla. :D

Turhaa näihin tosiaan vastailee koska kukaan koskaan ikinä ei voi näyttää nuoremmalta. T: av:n raati

Vierailija
65/103 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa aina ne iltisten artikkelit "ikäistään 20 vuotta nuoremman näköisistä kaunottarista". Sitten siinä on jotain epäselviä tai rankasti blurrattuja instagram-kuvia. Tai sitten on selkeästi plastiikkakirurgilla kiristetty ja täytetty naama. Huvittavin oli yks joka ihan omasta mielestään näytti niin nuorelta, mutta oli kyllä oikeasti ihan ikäisensä näköinen leikelty eukko jolla on liian paljon pakkelia.

Vierailija
66/103 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinhan sitä ei näytä automaattisesti nuorelta, jos leikkelee itseään ja pukeutuu nuorekkaasti, vaikka kuinka yrittäisi. Mutta toiset sitten vaan luonnostaan näyttävät nuoremmilta.

Vierailija
67/103 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhtään lohduttaa, niin minä en ainakaan osaa arvioida ihmisten ikää yhtään, ja yleensä arvioin sen reippaasti alakanttiin.

En oikeastaan tiedä, mitä "näyttää ikäiseltään" tarkoittaa. Miltä perus kolmekymppinen tai nelikymppinen näyttää, kun kaikki näyttävät erilaisilta?Kokemukseni mukaan jotkut ovat ryppyisiä ja sellaisia "kulahtaneen" näköisiä jo nuorena - jopa lukioiässä - joten se ei sano minulle mitään. Itse asiassa olen tällaisia tapauksia arvioinut erityisen väärin. Toisaalta joku ns. "kulahtanut" voi pienellä ehostuksella näyttää todella nuorelta. Ja jotkut tuttavani näyttivät vanhemmilta lukiossa kuin nykyään kolmekymppisinä! Tyyli vaikuttaa todella paljon.

Älkää stressatko. Itse uskon, ettei suurin osa ihmisistä oikeasti osaa pätkän vertaa arvioida miltä minkäkin ikäinen ihminen "kuuluu" näyttää.

Vierailija
68/103 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 38 ja laitoin kuvani tuohon how oldiin. Vastaukseksi sain, että olen 12-vuotias.

Vierailija
69/103 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on sumuttomista kuvista arvioitu 15 v. nuoremmaksi.

Vierailija
70/103 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh mua luullaan aina vanhemmaksi :) Olen 27 ja multa ei oo kysytty kun pari kertaa IKINÄ paperit alkossa/baarissa. Välttelen kyseisiä paikkoja koska kaikilta kavereilta kysytään aina paperit, multa ei ja se masentaa. Näin se on ollut koko aikuisiän. Veikkaan et näytän n. 35-38-vuotiaalta.

Vierailija
71/103 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä tiedän näyttäväni ikäiseltäni. Ei tosiaankaan kysytä papereita alkossa... Kroppa voi vaatteet päällä mennä nuoremmastakin, mutta naama kyllä kertoo, että en ole enää parikymppinen. Ja mitä sitten?

Vierailija
72/103 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh mua luullaan aina vanhemmaksi :) Olen 27 ja multa ei oo kysytty kun pari kertaa IKINÄ paperit alkossa/baarissa. Välttelen kyseisiä paikkoja koska kaikilta kavereilta kysytään aina paperit, multa ei ja se masentaa. Näin se on ollut koko aikuisiän. Veikkaan et näytän n. 35-38-vuotiaalta.

Sama juttu täällä. Hain jo 13-vuotiaana kaupasta kaljaa itseäni vanhemmille kavereille, ja nykyään kolmekymppisenä näytän varmaan vähintään nelikymppiseltä. Ei kyllä edes masenna, oon ihan hyvä näin.

Vierailija
73/103 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paperit kysytään jos hlö näyttää noin 30 tai alle.

Eli 30-vuotiaan ei kannata asialla kehuskella, koska näyttää ikäiseltään.

Vasta 35 ikävuoden jälkeen uskaltaisin varovasti kehuskella....

Yhtään 40 täyttänyttä en tunne, keltä paperit kysytty.

Voisi sanoa että papereitten kysely 18-32 vuotiailta on normaalia.

Eilen kassalla edelläni tupakkaa osti about 40-v. nainen. Itse näin kyllä ainakin heti, ettei täysi-ikäisyyttä ole syytä epäillä, mutta nuori kassapa kysyi paperit. Nainen oli maireana.

Vierailija
74/103 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en itse luule mitään, toistuvasti ventovieraat luulevat.

Vierailija
75/103 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset jotka tupakoivat ja käyttävät alkoholia näyttävät keskimäärin 10-20 vuotta vanhemmalta kuin ne jotka ei käytä. Riippuu siitä kuinka kauan on käyttänyt niitä.  Hyvä, terveellinen ruokavalio ja terveelliset elämäntavat vie todella pitkälle mitä tulee nuorekkuuteen. 

Vierailija
76/103 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin tuonne how oldiin kaksi kuvaa, jotka otin juuri. Ainoana erona, että toisessa kuvassa hymyilen ja toisessa olen totinen. Tuloksena 33v ja 50v. Olen 36v.

Vierailija
77/103 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa. Multa kysytään aika usein henkkareita Alkossa. Viime viikolla kysyttiin Prismassa ja ostin yhden lonkeron. Ja täytän parin viikon päästä 33. Harva muutenkaan uskoo ikääni joten luulen näyttäväni sitten alle kolmekymppiseltä. Ei mulla kyllä mitään ryppyjäkään ole.

Vierailija
78/103 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä oikeasti luulevat?? Itse olen ollut kyllä aina ikäiseni näköinen, teininä ehkä hitusen vanhemman jopa, kun ravasin 16v kuppiloissa ja sain ostettua kaljaa kaupoista.

Vierailija
79/103 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin kahdella eri meikittömällä kuvalla ja sain 18v ja 27v. Ei filttereitä, ei mitään. Ja oon aina aatellu, että näytän ikäistäni vanhemmalta......

Nainen 32v

Vierailija
80/103 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo How old piristi, se veikkasi minua 10 v todellista nuoremmaksi. Johtuu ehkä siitä, että räpsäisin kuvan vähän hämärässä, sillä tiedän olevani kurppa 😁

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi