Suurin osa LUULEE näyttävänsä ikäistään nuoremmalta.. hih
Tosiasiassa suurin osa ikäisensä näköinen.
20% vanhemman näköisiä ja hyvin pieni vähemmistö todella näyttää nuoremmalta.
Ota sumuton lähikuva lärvistäsi ja kysy vaikka how old netistä ja järkyty :))
Esim. yleensä naisten kuvat muuttuu sumuisemmalsi iän myötä, noloimmat ottaa kuvan itsestään makuuasennossa, luulevat kai ryppyjen häviävän sillä konstilla.
Täydellisesti pelin menettäneillä ilmestyy profiilikuvaan kuva tyttönsä kanssa.
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 50+ herrasmies, ja usein 18-25-vuotiaat nuoret naiset luulevat minua kolmekymppiseksi. Ilmankos olenkin niin suosittu heidänkeskuudessaan.
Oletko varma, että he ovat 18-25-vuotiaita...
Saan jatkuvasti kuulla olevani nuorekkaan näköinen (olen 52-vuotias mies). Kokeilin tuota aloittajan mainitsemaa how old-sivustoa.
Kolme tuoretta kuvaa, tulokset: 43, 46 ja 40 vuotta.
Tästä on joku tutkimuskin että suurin osa naisista arvioi oman viehätysvoimansa alakanttiin ja suurin osa miehistä yläkanttiin. Tiedä sitten siitä miten arvioivat oman ikänsä vaikutuksen. Itse näytän toisinaan hyvältä ja toisinaan vähemmän hyvältä, riippuen siitä mitä on tullut syötyä, miten on tullut nukuttua, onko hiukset värjätty ajoissa jne. vaihtelee kovasti. Joinakin päivinä näytän kymmenen vuotta nuoremmalta ja joinakin kymmenen vuotta vanhemmalta.
Affi David kirjoitti:
Saan jatkuvasti kuulla olevani nuorekkaan näköinen (olen 52-vuotias mies). Kokeilin tuota aloittajan mainitsemaa how old-sivustoa.
Kolme tuoretta kuvaa, tulokset: 43, 46 ja 40 vuotta.
Kannattaa tietenkin uskoa. Ilman muuta.
Kuten aiemmin mainitsin, olen testin mukaan nuori mies. Kuvassa vieressäni oli musta kissa.
N 53
Vierailija kirjoitti:
Viisikymppiset bikini tai uimahousukuvia postaavat ovat tosi rassuja.
Miksi? Sinäkin vanhenet.
Vierailija kirjoitti:
Tästä on joku tutkimuskin että suurin osa naisista arvioi oman viehätysvoimansa alakanttiin ja suurin osa miehistä yläkanttiin. Tiedä sitten siitä miten arvioivat oman ikänsä vaikutuksen. Itse näytän toisinaan hyvältä ja toisinaan vähemmän hyvältä, riippuen siitä mitä on tullut syötyä, miten on tullut nukuttua, onko hiukset värjätty ajoissa jne. vaihtelee kovasti. Joinakin päivinä näytän kymmenen vuotta nuoremmalta ja joinakin kymmenen vuotta vanhemmalta.
Outoa, kun sitten Tinderissä vaikuttaa siltä että naiset arvioi oman viehätysvoimansa senverran yläkanttiin että vain pieni osa komeimmista miehistä saa matcheja.
Totta. Huvittaa kun kaikki huomiohuorat jaksavat täällä somessa kehuskella, miten heiltä TAAS kysyttiin paperit, kun kävivät alkossa tai ostivat tupakkaa. Sittebn toiset huomiomissukat hihittelee ja ihkuilee alla, voi mussukka sä oot niin kaunis ja nuoren näköinen, mitäs me nuoret, hihhih, pus pus.
Ok. Kokeilin tota "how old do I look" nettiä. Meikitön blurraamaton lähikuva 23, meikillinen blurraamaton kuva 19, meikillinen blurrattu kuva 15, vihreä mutanaamio päällä 40. haha
Oikea ikä 32, tai täytän 33 syyskuussa. Ihan kiva.
Vierailija kirjoitti:
Totta. Huvittaa kun kaikki huomiohuorat jaksavat täällä somessa kehuskella, miten heiltä TAAS kysyttiin paperit, kun kävivät alkossa tai ostivat tupakkaa. Sittebn toiset huomiomissukat hihittelee ja ihkuilee alla, voi mussukka sä oot niin kaunis ja nuoren näköinen, mitäs me nuoret, hihhih, pus pus.
Jatkan vielä, oikeasti näyttävät ihan ikäisiltään. Paperit kysytään muista syistä, mutta eihän ne älykääpiöt sitä ymmärrä.
Entäs minä, ikäni arvioidaan aina alakanttiin ja saan jatkuvasti ihmettelyä siitä miten nuorelta näytän. Olen ruma joten kehumista tuo ei ole, ja tuosta aiheutuu noloja tilanteita.
Paperit kysytään jos hlö näyttää noin 30 tai alle.
Eli 30-vuotiaan ei kannata asialla kehuskella, koska näyttää ikäiseltään.
Vasta 35 ikävuoden jälkeen uskaltaisin varovasti kehuskella....
Yhtään 40 täyttänyttä en tunne, keltä paperit kysytty.
Voisi sanoa että papereitten kysely 18-32 vuotiailta on normaalia.
Kuka hölmö uskoo johonkin nettitesteihin. Kyllä on ihmisen tyhmyys huomattavasti lisääntymään päin, ja todellakin ne jotka aina luulevat näyttävänsä nuoremmilta kuin ovat, eivät näytä. Pukeutuvat yleensä horomaisesti keski-ikäisinä ja ajattelevat että se nuorentaa heitä. Järjenköyhää porukkaa kaikki järjestäin, tiedän muutaman tä'ltäkin paikkakunnalta.
Oikein wt-idiootteja.
Vierailija kirjoitti:
Etkö sä hölmö tiedä että jopa ryppyseltä vanhukselta saatetaan kysyä paperit.
howoldnetit ym antaa ainakin 15 vuotta lisää ikää, jos on silmälasit päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa, kun sitten Tinderissä vaikuttaa siltä että naiset arvioi oman viehätysvoimansa senverran yläkanttiin että vain pieni osa komeimmista miehistä saa matcheja.
Mitä olen omia kavereita seurannut niin koko Tinder on heille vähän kuin jotain sisustuslehden selaamista. Ei heillä ole tarkoituskaan sieltä tavata ketään. Niitä parhaimman näköisiä lottoavat, ja kokeilevat jos joltain tulee matchia, mutta eivät varsinaisesti välitä jos ei tule. Ehkä siksi.
Vierailija kirjoitti:
Multa on kysytty vielä 37 veenä. Vitsi, nytkö se tulee kolmessa vuodessa se romahdus?
Mut on konenäkö talvella arvioinut 28 veeks naama vakavana. Hymyilin ja arvio oli 26 v. Mieheni sai myös reippaasti vuosiaan nuoremman arvion. Ne elintavat! N34 (papereita kysytään)
Kokeilin tuota ohjelmaa muutamalla kuvalla ja sain tulokseksi 26-31, olen 40. Usein ihmiset toteavat ikäni kuullessaan että näytän nuoremmalta. Pukeudun ihan niin kuin suurin osa muistakin keski-ikäisistä tavallisista ihmisistä. Rypyttömyyteen ehkä vaikuttaa geenien lisäksi se että en tupakoi, en ole koskaan viihtynyt auringossa ja että rasvakudosta on riittävästi, jossei liikaakin. Samanikäiset tupakoivat ja laihat ihmiset alkavat olla jo aika ryppyisiä. Puhumattakaan 10 vuotta vanhemmista, joiden mielestä auringonotto on muodikasta. Sinänsä ihan se ja sama, minkäikäiseltä kukakin näyttää, kunhan on asiallinen muita kohtaan :).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä vaiheessa kun jokun saman ikäinen tai nuorempi kuin itse olen tytöttelee, tiedän näyttäväni nuoremmalta.
Tuo johtuu henkilön omasta iästä suhteessa kohteeseen. Parikymppisenä annoin rahat kassan tädille ja nyt 35-vuotiaana kassatytölle... et silleen. Ei mitään tekemistä todellisen ikäsi kanssa. Vanhat papat pitävät minua tyttönä, mutta ei se tarkoita, että olen ikäistäni nuorempi...
Minä olin 30, kun 23-vuotias mies/poika sanoi minua nuoreksi tytöksi kun ei tiennyt ikääni. Ja en ollut, innoissani vaan ärsytti.
Jees. Hajonta välillä 18-33. Ihan p*ska palvelu 😂😂😂