Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annikan karmiva piina: Tuntematon mies viestittelee ja seuraa työpaikalle

Kommentit (185)

Vierailija
101/185 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hämmästyttävää on suomalaisen oikeusjärjestelmän vastaus "Annikan" piinaan:

Mitään ei voida tehdä! Annikan on pelättävä joka päivä tilanteen realisoitumista tavalla tai toisella. On tosi kiva jos renkaat puhkotaan säännöllisesti ja poliisin vastaus on: Ei me voida mitään!

Miten niin, vainoaminen on rikos.

Vierailija
102/185 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tuota, että onko se vaarallisin tilanne kuitenkin se kun henkilö paljastuu. Tuollaiselle sekopäälle tuo kyylääminen ja viestien lähettely tuo jo itsessään niin suurta tyydytystä, että todennäköisesti haluaa jatkaa sitä pitkään eikä ole itse valmis paljastamaan kuka on, vaikka muka toivoo tapaamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/185 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma mies? Tai hänen mahdolliset lapset edellisestä liitosta.

Vierailija
104/185 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyllä olla uhrin lähipiiristä tai jopa sukulainen jos tietää liian hyvin asioita. Aina ei huomaa katsoa tarpeeksi lähelle. En usko, että olisi mikään päihteiden käyttäjä vaan mielisairas.

Vierailija
105/185 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kyttäri tietää saunomiset?

Vierailija
106/185 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä taloyhtiössä on saunavuorot? Vanhoissa kerrostaloissa ei ole omaa saunaa vaan vuoro varataan laittamalla nimi listaan. Stalkkeri varmaan asuu lähistöllä tai vaikka jakaa posti niin huomaamatta voi laittaa kirjeen postin mukana ja tsekata ilmoitustaululta saunavuoron.

Vierailija
107/185 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi onkin aika erikoinen juttu. Asunnoissa on melkein aina nykyään omat saunat. No jos on vanha rivari, jossa taloyhtiön sauna, sinne yleensä mennään pihan poikki.

Vierailija
108/185 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekis mieli lähteä jäljittämään tuota hyypiötä. Varmaan viikossa sais napattua jos tosissaan yrittäis!

Vierailija
109/185 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos miehensä kokeilee, kuinka ns. Helppo on. Missään ei lue, että sulla on äijä.

Vierailija
110/185 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että ei ole oikea vainoaja vaan kiusaaja. Nainen, samasta rapusta. T. Selvä Näkijä

Vierailija
111/185 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tän Annikan kaveri on laverrellut liikaa julkisessa facepäivityksessään. Ei esim. olis pitänyt mainita kameroista mitään.

Itse mukana? Eipä kovin ainakaan pelkää

Vierailija
112/185 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi onkin aika erikoinen juttu. Asunnoissa on melkein aina nykyään omat saunat. No jos on vanha rivari, jossa taloyhtiön sauna, sinne yleensä mennään pihan poikki.

Meidän taloyhtiöön kuuluu 4taloa ja meillä on yhteiset saunatilat yhden talon alakerrassa, kolmen talon asukkaiden täytyy siis kävellä saunaan ulkokautta ja tämmösenä nyt ainakin huomaa ulkopuolinen kun raahaudut saunakanojen kanssa pihan poikki.

Vierailija
113/185 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plotwist: viestien jättäjä onkin Annikan poikaystävä.

Vierailija
114/185 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut jonkinsortin stalkkeri nuorempana. Epäilen että eräs vanhempi mies johon tutustuin yökerhossa ja jota tapasin muutoman kerran. Oli todella yli-innokas, lopetin yhteydenpidon ja sen jälkeen tuli vielä muuttomia viestejä. Pian sen jälkeen takapihan "taakse" alkoi silloin tällöin pimeällä ilmestyä mies tuijottelemaan ja en ole varma kuvasiko myös. Näin kävi ainoastaan kun oli pimeähköä ja verhot asunnossa oli auki. Talvi kun oli,niin lumessa pihalla näkyi välillä kengänjälkiä vaikka en siellä ollut käynyt. Tätä jatkui muutoman kuukauden silloin tällöin,kunnes muutin pois.

Vierailija
115/185 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi raukkaa. Itse menisin aivan sekaisin (pelosta). Hankkisin yksityisetsivän, rahasta viis. Toivottavasti ottaisivat poliisissa tämän asian vakavasti..

Vierailija
116/185 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun miettii, millaista piinaa varsinkin naiset ovat joutuneet sietämään epäreilun, rikollisia suojelevan lainsäädännön vuoksi, tuntuu uskomattomalta, että kaikkia turvallisuutta ja uhrin asemaa parantavia lakimuutoksia vastustetaan niin ankarasti. Nyt valitetaan raiskauksen määritelmän muuttamisesta (väkivallasta suostumuksen puutteeseen) -

olen varma, että kun raiskaus avioliitossa kriminalisoitiin 90-luvun alussa, herätti tämäkin vastustusta.

Presidentti Niinistö vastustaa sitä vieläkin. Hän lausui asiasta jotakin ihan vast'ikään.

Vierailija
117/185 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän taloyhtiöön kuuluu 4taloa ja meillä on yhteiset saunatilat yhden talon alakerrassa, kolmen talon asukkaiden täytyy siis kävellä saunaan ulkokautta ja tämmösenä nyt ainakin huomaa ulkopuolinen kun raahaudut saunakanojen kanssa pihan poikki.

Meidän taloyhtiössä on yhteiset saunakanat. Niitä pidetään kanaverkkokomerossa saunan vieressä.

Vierailija
118/185 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menisin kyseisessä tilanteessa pyytämään apua vaikka miltä rikollisjärjestöltä. Maksaisin vaadittavan summan ja homma olisi hoidettu. Poliisin käsiin kun jättää asian, henki on poissa, ennenkuin jotain tapahtuu.

Vierailija
119/185 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten Annika on itse kirjoitellut nuo viestit itselleen ja muka saanut ne. Autonsa kumit on saattanut puhkoa esim. raivokohtauksen aikana.

Annika rakastaa huomiota, jota saa suvultaan ja kavereiltaan kertoessaan kuvitteellisesta vainoajastaan. Mielikuvissaan Annika on se kaikista halutuin, himotuin ja kaunein. Annika on varmasti kateellinen kavereilleen, jotka saavat miesten huomiota oikeasti. 

Poliisi luultavasti ei toimi, koska aavistaa jotain em. kaltaista. 

Vierailija
120/185 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunomisen voi tietää jos hän on vaikka tehnyt siitä päivityksen someen, eli saattaa seurata jotain somekanavaa. Luin juuri Googlesta löytyneestä vainoamista käsittelevästä artikkelista että vainoajalle ei saa ikinä vastata mitään. Ei edes uhkailla eikä vihaisesti, ei mitään reaktiota. Siinä luki että jos vainoaja soittaa vaikka sata kertaa ja vainottu vastaa sadannella kerralla vihaisesti että ”jätä minut rauhaan” niin vainoaja tulkitsee tilanteen niin että täytyy soittaa sata kertaa että saa reaktion aikaan. Vainoajilla on narsistisia piirteitä. Googlettakaa vaikka itse se artikkeli, hakusanalla vainoaminen taisi löytyä (sori en muista nyt tarkemmin).

Ketju on lukittu.