Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annikan karmiva piina: Tuntematon mies viestittelee ja seuraa työpaikalle

Kommentit (185)

Vierailija
141/185 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riistakamerat vaan piiloon vaikka kuinka olis laitonta kuvata. Ennemmin tai myöhemmin hyypiö jää kuvaan 👍

Vierailija
142/185 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viittaako kukaan nainen itseensä sanoilla "charmikas kaveri"?

Viittaa jos haluaa toisen uskovan, että on mies.

Onhan se nyt niin uskomatonta, että kyseessä on keski-ikäinen mies.

On näiden takaa ennenkin naisia löytynyt. Miksi ihaileva mies ylipäätään pitäisi henkilöllisyytensä salassa...? Ei yksipuolisten viestien välittsellä pääse fyysiseseen kontaktiin...

-eri

Koska kyseessä ei ole mikään normaali ihailu, vaan tuo saa nautintoa toisen pelottelemisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/185 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On näiden takaa ennenkin naisia löytynyt. Miksi ihaileva mies ylipäätään pitäisi henkilöllisyytensä salassa...? Ei yksipuolisten viestien välittsellä pääse fyysiseseen kontaktiin...

-eri

Koska kyseessä ei ole mikään normaali ihailu, vaan tuo saa nautintoa toisen pelottelemisesta.

No näillä perusteilla kyseessä on nainen. 

Vierailija
144/185 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hollywood-elokuvissahan opetetaan, että stalkkaaminen on romanttista ja johtaa lopulta siihen, että nainen rakastuu vainoajaansa :(

Vierailija
145/185 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tuon takana on. Joku jonka miestä tai ihastusta Annika on vikitellyt. Kaikki viittaa siihen.

Vierailija
146/185 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla joku entinen koulukaveri tai opiskelukaveri tai joku, jolla on jotain kaunaa. Itse Annikana lähtisin miettimään, kellä voisi olla jotain kaunaa tai onko kouluajoilta joskus torjunut jonkun tyypin. Se on ihan uskomatonta, kuinka vanhat koulukaverit voivat ottaa jostain piinattavan.

Itse en jaa itsestäni sosiaalisessa mediassa mitään, facebookissakaan en käytä omaa sukunimeäni, vaikka harrastuksen takia siellä joudun olemaan. Etunimeni on oikea. Olen ottanut sellaisen sukunimen, mitä ei ole olemassakaan, mutta se kuitenkin viittaa minuun, niin ryhmässä tiedetään, kuka olen.

Vierailija
147/185 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Juuri niin. Ja suurin osa stalkkereista on miehiä. 

Vierailija
148/185 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

RHS: "an acrynm for Really Horny Syndrome that is used to describe someone who is being overly horny in a conversation"

https://www.google.fi/amp/s/www.urbandictionary.com/define.php%3fterm=R…

Vierailija
149/185 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan niitä jotka sanoivat aiemmin ettei stalkkerille yleensä kannata vastata mitään. Oma kokemukseni:

Asiakas otti yhteyttä facebookin kautta, omalla kuvallaan. Minä olin 24 vuotias, hän lähes 60v. Ehdotti facebookissa tapaamista. Kirjoitin hänelle kohteliaasti että en ole kiinnostunut. VIRHE. Siitä alkoi viestitulva. Satoja viestejä. Estin tyypin, jolloin aloin saada puheluita ja tekstiviestejä. Yhteystietoni olivat saatavilla numeropalvelusta. VIRHE. Puhui minusta kuin olisi minun mieheni. Oli selvästi aivan sekaisin.

Kerroin asiasta perheelleni. Ahdistelu loppui siihen, että rakas enoni vastasi puhelimeeni kun tyyppi soitti. Sanoi hyypiölle että tämän on loputtava, ja että koko suku tietää hänen nimensä ja osoitteensa sekä työpaikan. Se loppui siihen.

Välillä olen vieläkin epäuskoinen että onko se todella ohi. Tyyppi kävi työpaikallani hotellissa jonka aulassa olin yksin töissä iltamyöhäiselle. Tuijotti minua tiskin takaa, osti jotain pientä, kehui ulkonäköäni ja iski silmää. En osaa kuvailla kuinka kamalaa aikaa se oli.

En tiedä miten löysi minut facebookista. Työkaverini juttelevat työpaikalla melko paljon omista asioistaan ja heillä on työpaikka mainittuna facebookissa.ehkä heidän kaverilistalta löysi minut.

Mielestäni stalkkerille ei pidä vastata mitään. Mutta nyt kun lehtijutun tytön tilanne on noin paha niin nyt kyllä tarttuisin toimeen. Naapureille viestit ja kerro mitä on tapahtunut. Mieti tarkkaan kuka voisi olla viestien takana. Oman stalkkerini olisin tunnistanut vaikka olisikin ollut feikkiprofiili. Riko ruutineja. Tee jotain erikoista josta et kerro mitään kenellekään. Tietääkö stalkkeri? Painosta poliisia. Palkkaa etsivä. Tämä on mennyt jo liian pitkälle.

Ja aiheen vierestä: mitä ihmettä minun stalkkerini ajatteli? Miten voi luulla että parikymppisenä kiinnostuu lähes kuusikymppisestä?

Vierailija
150/185 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komppaan niitä jotka sanoivat aiemmin ettei stalkkerille yleensä kannata vastata mitään. Oma kokemukseni:

Asiakas otti yhteyttä facebookin kautta, omalla kuvallaan. Minä olin 24 vuotias, hän lähes 60v. Ehdotti facebookissa tapaamista. Kirjoitin hänelle kohteliaasti että en ole kiinnostunut. VIRHE. Siitä alkoi viestitulva. Satoja viestejä. Estin tyypin, jolloin aloin saada puheluita ja tekstiviestejä. Yhteystietoni olivat saatavilla numeropalvelusta. VIRHE. Puhui minusta kuin olisi minun mieheni. Oli selvästi aivan sekaisin.

Kerroin asiasta perheelleni. Ahdistelu loppui siihen, että rakas enoni vastasi puhelimeeni kun tyyppi soitti. Sanoi hyypiölle että tämän on loputtava, ja että koko suku tietää hänen nimensä ja osoitteensa sekä työpaikan. Se loppui siihen.

Välillä olen vieläkin epäuskoinen että onko se todella ohi. Tyyppi kävi työpaikallani hotellissa jonka aulassa olin yksin töissä iltamyöhäiselle. Tuijotti minua tiskin takaa, osti jotain pientä, kehui ulkonäköäni ja iski silmää. En osaa kuvailla kuinka kamalaa aikaa se oli.

En tiedä miten löysi minut facebookista. Työkaverini juttelevat työpaikalla melko paljon omista asioistaan ja heillä on työpaikka mainittuna facebookissa.ehkä heidän kaverilistalta löysi minut.

Mielestäni stalkkerille ei pidä vastata mitään. Mutta nyt kun lehtijutun tytön tilanne on noin paha niin nyt kyllä tarttuisin toimeen. Naapureille viestit ja kerro mitä on tapahtunut. Mieti tarkkaan kuka voisi olla viestien takana. Oman stalkkerini olisin tunnistanut vaikka olisikin ollut feikkiprofiili. Riko ruutineja. Tee jotain erikoista josta et kerro mitään kenellekään. Tietääkö stalkkeri? Painosta poliisia. Palkkaa etsivä. Tämä on mennyt jo liian pitkälle.

Ja aiheen vierestä: mitä ihmettä minun stalkkerini ajatteli? Miten voi luulla että parikymppisenä kiinnostuu lähes kuusikymppisestä?

Jos se kuvitteli olevansa joku Mick Jagger. Eikös se sen emäntä ole 56 vuotta Jaggeria nuorempi?

Vierailija
151/185 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. Olin opiskeluaikoina työharjoittelussa mielenterveyskuntoutujien päivätoimintakeskuksessa. Paikassa kävi lounastamassa myös työtoimintayksiköiden väkeä, joita en tietenkään sen koommin tuntenut edes ulkonäöltä. Aika lailla harkkani loppusuoralla eräs mies tuli ojentamaan minulle kirjeen tullessaan ruokailemaan ja päätin mennä vessaan lukemaan sen. Mies kirjoitti, että oli koko syksyn ajan katsellut minua käydessään keskuksella ja oli kovasti ihastunut minuun ja halusi tutustua. Siis koko syksyn ajan kytännyt minua ilman, että olin tietoinen asiasta - mies ei ollut tuttu ulkonäöltä, ei ollut koskaan edes tervehtinyt minua - ja nyt meinasi, että tältä (olemattomalta) pohjalta lähtisin tutustumaan häneen.

En koskaan vastannut hänelle mitään ja hävitin kirjeen. En myöskään koskaan enää törmännyt häneen. Sen muistan, että hänen päivätoimintapuolella olleet kaverinsa, jotka siihen mennessä olivat aina morjenstaneet kaupungilla, lakkasivat tervehtimästä minua tämän jälkeen. Pienempi paha se tämä tosin oli kuin se, että olisin saanut stalkkerin perääni vastattuani kieltävästi tälle ihailijalle. En nimittäin olisi ollut ensimmäinen tai viimeinen mt-puolen opiskelijatyttö, josta olisi tullut pakkomielle jollekin asiakkaalle.

Vierailija
152/185 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh. Olin opiskeluaikoina työharjoittelussa mielenterveyskuntoutujien päivätoimintakeskuksessa. Paikassa kävi lounastamassa myös työtoimintayksiköiden väkeä, joita en tietenkään sen koommin tuntenut edes ulkonäöltä. Aika lailla harkkani loppusuoralla eräs mies tuli ojentamaan minulle kirjeen tullessaan ruokailemaan ja päätin mennä vessaan lukemaan sen. Mies kirjoitti, että oli koko syksyn ajan katsellut minua käydessään keskuksella ja oli kovasti ihastunut minuun ja halusi tutustua. Siis koko syksyn ajan kytännyt minua ilman, että olin tietoinen asiasta - mies ei ollut tuttu ulkonäöltä, ei ollut koskaan edes tervehtinyt minua - ja nyt meinasi, että tältä (olemattomalta) pohjalta lähtisin tutustumaan häneen.

En koskaan vastannut hänelle mitään ja hävitin kirjeen. En myöskään koskaan enää törmännyt häneen. Sen muistan, että hänen päivätoimintapuolella olleet kaverinsa, jotka siihen mennessä olivat aina morjenstaneet kaupungilla, lakkasivat tervehtimästä minua tämän jälkeen. Pienempi paha se tämä tosin oli kuin se, että olisin saanut stalkkerin perääni vastattuani kieltävästi tälle ihailijalle. En nimittäin olisi ollut ensimmäinen tai viimeinen mt-puolen opiskelijatyttö, josta olisi tullut pakkomielle jollekin asiakkaalle.

Mun miehellä on ollut montakin naispuolista stalkkeria työn puolesta. Osa tullut ihan kotiovelle asti, ja keksinyt myös hyväksikäyttöjuttuja. Eli kyllä ne miespuoliset mt-alalla työskentelevätkin joutuvat kokemaan ahdistelua potilaiden puolelta.

Vierailija
153/185 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi eivät jää kaveriporukan voimin kytikselle? Parin-kolmen päivän intensiivinen tarkkailujakso, ja hyypiöstä saataisiin havainto.

Vierailija
154/185 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kyttäri tietää saunomiset?

Toi onkin aika erikoinen juttu. Asunnoissa on melkein aina nykyään omat saunat. No jos on vanha rivari, jossa taloyhtiön sauna, sinne yleensä mennään pihan poikki.

Meidän taloyhtiöön kuuluu 4taloa ja meillä on yhteiset saunatilat yhden talon alakerrassa, kolmen talon asukkaiden täytyy siis kävellä saunaan ulkokautta ja tämmösenä nyt ainakin huomaa ulkopuolinen kun raahaudut saunakanojen kanssa pihan poikki.

Saunakanat <3

Kanoillakin on oikeus saunoa.

Vierailija
155/185 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi eivät jää kaveriporukan voimin kytikselle? Parin-kolmen päivän intensiivinen tarkkailujakso, ja hyypiöstä saataisiin havainto.

Riski jos joku tuntee hänet tietämättään. Pitäisi salassa jäädä kytikselle, usein stalkkeri voi olla tuttu.

Vierailija
156/185 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riski jos joku tuntee hänet tietämättään. Pitäisi salassa jäädä kytikselle, usein stalkkeri voi olla tuttu.

Tietenkin tarkkailu järjestettäisiin pienellä ja ehdottoman luotettavalla porukalla. Asiasta sovittaisiin jonkun luona, eikä siitä hiiskuttaisi missään etukäteen.

Vierailija
157/185 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellä on ollut montakin naispuolista stalkkeria työn puolesta. Osa tullut ihan kotiovelle asti, ja keksinyt myös hyväksikäyttöjuttuja. Eli kyllä ne miespuoliset mt-alalla työskentelevätkin joutuvat kokemaan ahdistelua potilaiden puolelta.

Joo, en yhtään epäile etteikö näin ole. Ilmaisin itseäni huolimattomasti, tarkoitus oli siis sanoa, että nimenomaan tuossa paikassa oli joutunut moni opiskelijatyttö pakkomielteisesti ihastuneen miesasiakkaan kohteeksi. Paljon nuoria yksinäisiä ja mielenterveydeltään huojuvia miesasiakkaita ja opiskelijat lähes säännönmukaisesti samanikäisiä mutta avoimempia ja sosiaalisempia naisia, niin todella paljon syntyi näitä ns. väärinkäsityksiä asiakkaiden taholta.

Vierailija
158/185 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä esim. on kerrostalon alaoven vieressä portaat, joissa voisi istuskella vaikka päivän (päivystäjät vaihtuisivat välillä) sisääntulijoita tarkkailemassa ilman, että kukaan edes huomaisi mitään. Annikan asunnon suuntaan lähteviä seurattaisiin.

Vierailija
159/185 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kys. paikkakunnan facebook-ryhmässä on ihmetelty poliisioperaatiota eilen, samalla kadullakin ollut poliisiautoja. Kuulemma etsineet aseistautunutta/aseistautuneita miehiä. Itse en asiasta tämän enempää tiedä kun mitä facesta lukenut, jännittävää vaan että liittyykö asiaan..

Mikä paikkakunta?

Löytyy tuosta toisesta linkistä 🙄

Vierailija
160/185 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Meillä esim. on kerrostalon alaoven vieressä portaat, joissa voisi istuskella vaikka päivän (päivystäjät vaihtuisivat välillä) sisääntulijoita tarkkailemassa ilman, että kukaan edes huomaisi mitään. Annikan asunnon suuntaan lähteviä seurattaisiin."

Tarkennan: tarkoitin kellariin vieviä portaita, jonne ei välttämättä huomaa katsoa. Rekvisiitaksi viereen muuttolaatikko siltä varalta, että joku sattuisikin näkemään päivystäjät. Naapureille tieto etukäteen, niin eivät ihmettelisi.

Ketju on lukittu.