Mitkä kaksi täysin eri asiaa sinulla menee sekaisin?
Boko Haram ja Procol Harum.
Adam Sandler ja se toinen huono näyttelijä.
Nuudelit ja nugetit.
Kommentit (1900)
Kantapää ja päkiä. Pitää aina miettiä hetki kumpi oli kumpi.
Nielen ja nuolen! kirjoitti:
Sperma ja smegma!
Aah...
Niina Lahtinen ja Pirjo Heikkilä.En ikinä naamasta muista kumpi on:D
Stadium ja smartum. Olen jo luovuttanut, käytän sitä sanaa kumpi ekana tulee mieleen oli kyse kummasta vaan. Molempia tulee käytettyä siis yhtä usein, toisella maksan ja toinen on suosimani kauppa ja maamerkki.
Pihla Viitala ja Pamela Tola. Luulin pitkään että kyseessä on sama ihminen.
Nurmes ja Lieksa
Porvoo ja Pori
Kokkola ja Kotka
Jenni Vartiainen ja Sara Sieppi. Jotenki aina sekottanu nuo kaks ja niiden nimet. Jenni Vartiainen on kyl kauniinpi.
Oikea ja vasen, helmikuu ja huhtikuu, harakka ja varis. Nuo nyt ainakin.
Tämä ap.n Procol Harum jase toinen. Vielä kun suuressa viisaudessani möläyttelin porukoille miten hyvä ja ihana se toinen on niin arvatkaa katsoiko porukat kieroon. Ja kukaan ei sanonut mulle mitään ennenkuin kymmenen vuoden päästä.
Eilen meni aivan sekaisin kuka olen.... Leikkaus Naistenklinikalla ja heräilin nukutuksesta. Hoitaja kävi katsomassa ja heitti jalkojen päälle potilaspapereita. Siinä heräilin ja otin ne paperit käteen lukeakseni, mitä minun papereihin kirjoitettu....
Luin papereita 10 min, ja mietin että miksi nimi A.P ei tunnu tutulta. Mikä mun nimi on ? A.P. syntynyt 62. Ei tuntunut tutulta. No Mietin, että olen AP. sitten yhdessä paperissa oli nimi KK. Voi piru, kun olin iloinen. Se nimi oli tuttu ja tajusin, että olen KK.
Huutelin hoitajia iloisesti paikalle, että olen Kk en AP. Lopulta sain kerrottua, että näistä papereista luin nimeni.
Olivat sekoittaneet papereita keskenään. Aika huolimatonta, koska nyt tiedän APn sairaudet.
Mutta voi sitä iloa, kun tajusin olevani KK.
Vierailija kirjoitti:
Hiilihappo ja maitohappo. Kerran selitin miehelle, kuinka lihakset meni ihan hiilihapoille. Muistan oikein jos puhun juomasta, mutta jos puhun lihaksista niin mun pitää aina miettiä mille hapoille ne menivätkään.
Sano, että lihakset meni hapoille. Sillä pääset ongelmasta:)
Solisluu ja lapaluu, siten että solisluusta tulee aina mieleen lapaluun mallinen luu.