Frasier-sarjan uusintaesitykset alkoivat taas telkkarista
Ja muistan, miksi aikoinaan rakastin niin paljon sarjaa. Hyvä, oikeastikin älykäs huumori, mainiot hahmot, veljekset Frasier ja Niles yhdessä😂 Samastun varsinkin nyt vanhempana Niles Craneen, olen samanlainen siisti, tarkka ja korkeakulttuurin ihailija. Jos olisin ollut sarjassa, niin olisin varmaan ollut tosi ihastunut Nilesiin, samalla tavalla kun Niles on ihastunut Daphneen.😁
Kommentit (29)
Miksi katselet televisio ohjelmia vuonna 2026? Se on niiin out
Tykkäsin, seurasin tuota jo aiemmin. Huumori on nokkelaa ja nopeaa, hyvää tilannekomediaa. Olenko ainoa, joka tykkää tuosta asunnosta. Lienee teatterilavaste mutta kuitenkin.
Kiitos vinkistä. Ruudussa näkyy olevan kaksi kautta.
Kaffebulla kirjoitti:
Mahtava sarja. Paras ysärisarjoista. Seinfeld tulee hyvänä kakkosena.
Olisiko siksi kun hahmot on aikuisia?
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsin, seurasin tuota jo aiemmin. Huumori on nokkelaa ja nopeaa, hyvää tilannekomediaa. Olenko ainoa, joka tykkää tuosta asunnosta. Lienee teatterilavaste mutta kuitenkin.
Minä tykkään myös, on tyylikäs ja kulturelli, ihan kuin Frasier.
Vierailija kirjoitti:
Onhan siellä vaikka kuinka monta kautta höh
ainakin 11!
Tosi hyvä juttu! Katsoin eilen kaksi osaa. On kestänyt hyvin aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ainakin 11!
Mut nuo on maksullisia Skyshowtime. Haluan katsoa ihan ilmaiseksi.
Ruudussa Pluto-kanavalla ilmainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ainakin 11!
Mut nuo on maksullisia Skyshowtime. Haluan katsoa ihan ilmaiseksi.
jaa no sitte
Nyt on kanaville ilmestynyt useita "poliisin konsulentti-sarjoja". Miksi ihmeessä firmat kopsaa toisiaan noinkin räikeesti. Mutta silti parempia kuin nämä ikuiset ns. jenkkipoliisisarjat. Toi italialainen poliisisarja ja vanha naissyyttäjä on kyllä paras. Mutta nää toistot, jopa samana päivänä toistetaan toistettaa, kää ääk!
Miksi tätä paskaa, kuten myös Frendejä näytetään televisiossa? Ketä nää sarjat naurattaa ja kiinnostaa?
Ysärillä on tehty paljon parempiakin komedia sarjoja, esim. Pulmuset, Koti Kuntoon, Kolmas Kivi Auringosta.
Pulmuset oli tosiaan huippu. Frendit oli huono jo ysärillä eikä ole kestänyt aikaa eli on nykyään vielä huonompi.
🇺🇦🇮🇱
Milloin nämä uusinnat oikein alkoivat?! Nyt on jo seitsemäs kausi pyörimässä ja huomasin itse vasta pari päivää sitten, että Frasieriä tulee taas TV:stä!
Oon.kanssa tyytyväinen, kun näytetään uusintoja.
Älykäs huumori ja huippuammattitaitoiset näyttelijät!
Tehdään helppoa rahaa tyhmillä suomalaisilla.
Mahtava sarja. Paras ysärisarjoista. Seinfeld tulee hyvänä kakkosena.
🇺🇦🇮🇱