Mitkä kaksi täysin eri asiaa sinulla menee sekaisin?
Boko Haram ja Procol Harum.
Adam Sandler ja se toinen huono näyttelijä.
Nuudelit ja nugetit.
Kommentit (1904)
Kirsi ja Kirsti.
Hillevi ja Hellevi.
Sekoitan käsin kirjoittaessa helposti kirjaimen N ja numeron 4.
Oikea ja vasen menee helposti sekaisin sekä puheessa että käytännössä.
Varis ja harakka meni ennen, kunnes kehitin muistisäännön "Variksessa ei ole Valkoista".
Bideesuihku ja pensasleikkuri.
Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoa miksi menee sekaisin, mutta Sofia ja Istanbul.
Koska Hagia Sofia on Istanbulissa? Aloin itsekin miettiä mikä noitten välinen linkki on :)
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus ja nsdap
Aivan. Vihreillä ja sillä itävaltalaiskorpraalin perustamalla ympäristöliikkeellä on paljon enemmän yhteistä.
Jostain syystä ajattelen aina, että englannin terrific on synonyymi terriblelle. Ei ole.
Kaikki nämä tyrkkyjulkimot, mediassa rykivät sukupuoliaktivistit, "somevaikuttajat" ja tubettajat. Usein olen sekottanut myös ulkohuussin ja Janni Hussin keskenään, enkä ole vieläkään varma mikä ero näillä kahdella on?
- ihna, ihana, inhottava
- Kari Peitsamo, Kari Tapio, Juha Tapio
Vierailija kirjoitti:
Kaikki nämä tyrkkyjulkimot, mediassa rykivät sukupuoliaktivistit, "somevaikuttajat" ja tubettajat. Usein olen sekottanut myös ulkohuussin ja Janni Hussin keskenään, enkä ole vieläkään varma mikä ero näillä kahdella on?
Kuka noista on sukupuoliaktivisti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka noista on sukupuoliaktivisti?
Huomaa pilkut.
Dat Fonald kirjoitti:
Ḱotitalouden luokassa oli aikanaan "käytöstapatauluja", yhdessä siili joi vettä ja siinä oli teksti 'en hörpi'.
Eräs neropatti luuli että siili on ruotsiksi en hörpi
Oi tämä oli hauska! Nauroin ääneen :)
Länsi ja etelä. Minun täytyy vieläkin joka kerta sanoa mielessäni "villi länsi" niin muistan, että länsi on siellä vasemmalla.
- Retired ja retarded
- Pölykapseli ja lasikuitu. "Ai sulla on autossa uudet lasikuidut...!"
Elokuu ja syyskuu, sekoilen aina niissä
Martti Lutter ja Martin Luther King Jr
Malta ja Jersey. Toinen sijaitsee Välimeressä ja toinen Englannin kanaalissa, eikä niillä muutenkaan ole mitään yhteistä, mutta jostain syystä ne menevät päässäni aina ristiin.