Mitkä kaksi täysin eri asiaa sinulla menee sekaisin?
Boko Haram ja Procol Harum.
Adam Sandler ja se toinen huono näyttelijä.
Nuudelit ja nugetit.
Kommentit (1900)
Omat rahat ja valtion rahat.
-Katri-
Akku ja laturi, lapsena oli Esko Aho ja Sauli Niinistö, Kirsit ja Kirstit, Heikkilät/Kuuselat sekoittuu Heikkiseen ja Kuusiseen sekä se väline, jolla nypitään kulmakarvat on aina nipsuttimet. Oikeaa sanaa ei vain löydy!
Raparperi ja karviainen.
Ei ne varsinaisesti sekasin mene mutta ovat samassa lokerossa ja voin sekunniksi hämääntyä.
Akku ja laturi menee mullakin kokoajan, eikä siihen mikään auta.
Mulla menee perheenjäsenten nimetkin sekasin, huudan aina kaikki nimet läpi ennen kuin se oikea tulee.
Enkä ole siis mikään suurperheen äiti, itselläni on yksi teini mutta perhe on isompi mitä samassa taloudessa asuu. Ja aina kun ollaan yhdessä niin huudan aina väärät nimet ennen oikeaa.. voi olla joku aivovaurio, olen lätrännyt päihteillä liikaa. Mutta se on jo muodostunut tavaramerkikseni ja naurattaa kaikkia,, ainakin enemmän kuin itkettää.
Vierailija kirjoitti:
Vagina ja anaali
Näkyy menevän myös anus ja anaali.
Vierailija kirjoitti:
Ykkönen ja Kakkonen.
1 = ykkönen
2 = kakkonen
Selkiskö?
Vierailija kirjoitti:
Sandra Oh ja Lucy Liu
Sandra Oh on se pelästyneen näköinen. Muistisääntö: Pelästyvä saattaa hihkaista "OH!".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Brutto ja netto
En vaan keksi hyvää muistisääntöä, millä nää erottaisin 😲
Minäpä kerron. Persnetto eli varat verojen jälkeen. :) So. brutto on se isompi summa, siitä vähennetään verot ja jäljelle jää pienempi summa, persnetto.
Persnetto tarkoittaa tappiota.
Mulla menee sekaisin jauhot ja vellit
Katri Ylander ja Kristiina Brask
Lapsena sekoitin maalin ja liiman. :D
Töpseli ja pistorasia.
Italian sana caldo (lämmin/kuuma) menee sekaisin ruotsin kall ja englannin cold kanssa.
Vihreä ja sininen. Tämä johti pienenä siihen että muut lapset koulussa alkoivat juoruta minun olevan värisokea, yritä siinä sitten selittää että itse värit ei mene sekaisin, pelkästään sanat.
Sekaisin menee myös leipoa ja neuloa.
up