Mitkä kaksi täysin eri asiaa sinulla menee sekaisin?
Boko Haram ja Procol Harum.
Adam Sandler ja se toinen huono näyttelijä.
Nuudelit ja nugetit.
Kommentit (1900)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siemens ja Samsung, ihan molemmin päin menee sekaisin. Lukioaikoina kun melkein kaikilla oli Nokian puhelin niin yhdellä kaverilla olikin Samsungin. Muistin aina väärin että se on Siemensin. Toki nyt olen jo oppinut että Samsung on se puhelinvalmistaja. Mutta ongelma ilmenikin nyt vuosien päästä toisin päin, kun meillä työpaikallani HUS:issa vaihdettiin röntgenkatseluohjelmaksi Siemens Pacs -niminen ohjelma. Kerron nyt sitten nykyään aina meneväni katsomaan kuvia Samsungista.
Siemens-merkkisiä puhelimia on olemassa.
https://duckduckgo.com/?q=siemens+phone&t=brave&ia=images&iax=images
Mulla oli Siemensin kännykkä, oli tosi kestävä kännykkä. Sairaaloiden hoitajakutsut ovat vielä nykyään Siemensin. HUSissa esim. Ja tosiaan kuvajärestelmä on Siemensin, uusi versio/järjestelmä tosin tulossa.
Nähtävyys ja näky/ kokemus.
Herkku/"mättö""mässy" ja hyvänmakuinen ruoka
On se elo vaikeaa XD Olen ehkä hiukan tynnyrissä elänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vasen ja oikea
Dinosaurus ja lohikäärme, aina pitää miettiä kumpia oli oikeasti olemassa...
Tavallaan sama asia. Kiinassa on paikka, jossa on paljon dinosaurusten fossiileja ja niitä sanotaan siellä lohikäärmeiksi.
Mulla menee jatkuvasti sekaisin keskenään Jämsä, Vääksy ja Sysmä.
Moottoritiellä 120km/h nopeudessa aina jostain kumman syystä ei muistu mieleen se tosiasia, jottei vaihdekepissä R tarkoita rallivaihdetta.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasen ja oikea
Dinosaurus ja lohikäärme, aina pitää miettiä kumpia oli oikeasti olemassa...Tavallaan sama asia. Kiinassa on paikka, jossa on paljon dinosaurusten fossiileja ja niitä sanotaan siellä lohikäärmeiksi.
Suomessakin on ainakin yksi paikka,jossa on elävä lohikäärme...nimittäin anoppila....
Jumala ja paholainen. Raamatussakin jumala listi ainakin 2.5 miljoonaa ihmistä, mutta paholainen vain 10.
Naapurilta meni jli vuoden sekaisin mknä ja 11 vuotta vanhempi siskoni. Kun kerroin, että ollaan eri, kysyi olemmeko kaksosia. Kuitenkin jossain myös luultu siskoani äidikseni.
Minulta aina menneet sekaisin näyttelijät Owen Wilson ja Woody Harrelson ja se kolmas Ted-niminen.
Antti kurhinen, seksinukkebordellin pitäjä ja kansanedustaja antti kurhinen/kurvinen?
Laboratoriohoitaja ja labradodinnoutaja
Anthony Hopkins ja Dennis Hopper.
Vierailija kirjoitti:
Kirjain A ja numero 4. En ymmärrä miksi.
Tuohan on tosi ymmärrettävää. Katso molempien ulkoasua, niin ymmärrät miksi sekoitat ne :)
Tauski ja Kurre W. Toisella näistä on hittibiisi joka ei nyt mun mieleen tule, sellainen slovari.