Olen normaalin näköinen ja kokoinen noin 40v mies. Yliopistotutkinto, vakityö ihmisten parissa, oma asunto, liikunnallisia harrastuksia, raitis ja savuton.
Kukaan nainen ei kiinnostu minusta. Mikä mahtaa olla vialla?
Kommentit (56)
Mua kiinnostais! Olen 33v, kahden lapsen yh. Normaalipainoinen, keikkatyössä, amk-tutkinto. Ainiin, pari tatuointia myös.
Vierailija kirjoitti:
Huomaatteko kuinka kaikki ehdottavat että ap:n tulisi joko muuttua kiinnostavammaksi, laskea rimaa tai alkaa ahkerammin iskeä naisia. Näistä mitään ei saa kuitenkaan ehdottaa tällä palstalla sinkkunaiselle.
Aloittajalla on useista samantyyppisistä aloituksistaan ja jankkaamisestaan päätellen narsistinen persoonallisuushäiriö. On kai kohteliaampaa kehottaa muuttamaan toimintatapaa tai laskemaan kriteerejä kuin täräyttää, että luonne on *asķa tai puuttuu.
Naisilla tuo häiriö on erittäin harvinainen, joskin mm. myrkkyhoitajan tiedetään samasta häiriökirjosta kärsivän.
Ap hokee mantraa "Minä olen täydellinen ja kiva mies, mutta naiset s**tanan typeriä kun eivät suostu sitä tajuamaan".
Joten viisainta olisi olla kiinnittämättä häneen mitään huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Huomaatteko kuinka kaikki ehdottavat että ap:n tulisi joko muuttua kiinnostavammaksi, laskea rimaa tai alkaa ahkerammin iskeä naisia. Näistä mitään ei saa kuitenkaan ehdottaa tällä palstalla sinkkunaiselle.
Eihän täällä kukaan ole kehottanut ap:ta "muuttumaan kiinnostavammaksi"? Paitsi nuo muutama iänikuinen "naiset kiinnostuvat vain moniongelmaisista, pahoinpitelevistä bensalenkkareista".
Lähinnä jengi on halunnut tietää, mitä MUUTA ap elämällään tekee, kuin
- on käynyt yliopiston
- on ihmiskeskeisessä työssä
- harrastaa liikuntaa
Edes, mitä liikuntalajeja? Kauanko on harrastanut, kuinka usein ja millaisella draivilla? Onko mukana yhtään nuoruuden harrastusta, vai onko kaikki aikuisiällä löydettyjä? Kumpi olisi ap:lle todennäköisempää; juosta maratoni vai osallistua joogakurssille? jne.
Aloituksesta ei saa muuta irti kuin "ihan hyvin toimeentuleva ukko".
Jätä ne liikunnalliset harrastukset niin kyllä naiset kiinnostuu.
Minkä näköinen mies on normaalin näköinen? Voi tziisus!
Ulkonäöstä sen täytyy johtua. Ajele kalju, rusketu, ole hoikka tai lihaksikas, hampaat kuntoon, hymyile, osta muodikkaammat farkut ja kengät.
Sopisit ystävälleni. Hoikka, liikunnallinen, työteliäs, savuton, miltei täysin raitis...
Parisuhteet eivät vain ole onnistuneet, koska miehet eivät ole olleet täydellisiä. Pitäisikö parittaa teidät : )
Vierailija kirjoitti:
Sopisit ystävälleni. Hoikka, liikunnallinen, työteliäs, savuton, miltei täysin raitis...
Parisuhteet eivät vain ole onnistuneet, koska miehet eivät ole olleet täydellisiä. Pitäisikö parittaa teidät : )
Ap ei hallitse kemian luomista. Se on tässä se isoin ongelma.
Ihmettelen, ettei aloittaja ole pyytänyt yhteystietojani.
N 53, absolutisti
Mikä sinusta tekee kiinnostavan ja kenelle eli millaiselle kohderyhmälle? Intohimosi, arvomaailmasi, mielenkiinnon kohteesi? Olisiko esim meillä yhteistä: minä olen kaupungissa asuva vihreä, kokopäivätyö järjestösektorilla, vegaani (vain ruokavaliolta), rakastan matkustamista ja eläimiä, en meikkaa, en käytä koruja enkä seuraa muotia. Haaveilen maallemuuttamisesta ja että voisin sitten tarjota kodin hylätyille ja kaltoin kohdelluille eläimille. Parisuhteessa olen uskollinen mutta en näe mitään pahaa yhden yön jutuissa sinkkuna ollessa ja niitä on kertynytkin keskivertos enemmän.
Etsi omanikäinen, niin kiinnostuu. Luonnollista ettei nuoria kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinusta tekee kiinnostavan ja kenelle eli millaiselle kohderyhmälle? Intohimosi, arvomaailmasi, mielenkiinnon kohteesi? Olisiko esim meillä yhteistä: minä olen kaupungissa asuva vihreä, kokopäivätyö järjestösektorilla, vegaani (vain ruokavaliolta), rakastan matkustamista ja eläimiä, en meikkaa, en käytä koruja enkä seuraa muotia. Haaveilen maallemuuttamisesta ja että voisin sitten tarjota kodin hylätyille ja kaltoin kohdelluille eläimille. Parisuhteessa olen uskollinen mutta en näe mitään pahaa yhden yön jutuissa sinkkuna ollessa ja niitä on kertynytkin keskivertos enemmän.
P.s. Oikeasti olen parisuhteessa ja minulla on lapsi. Halusin vain osoittaa, että esimerkiksi minulle yksikään itsestäsi luettelemasi asia ei olisi herättänyt pienintäkään mielenkiintoa. Ja arvaan ettet sinä olisi kiinnostunut minusta. Tunnista siis kohderyhmäsi ja kerro, miksi olisit juuri heille sopiva.
Menee vähän off topic mutta mun tule va ex mies on ylipainoinen, amistutkinnon omaava, nykypäivänä raitis. Valehtelija.
Mutta silti rakastan ja ikävöin häntä ilmeisesti loppuikäni 😢
Ei se oo ulkonäkö, eikä varallisuus, se on se kemia, joko sitä on tai ei ole.
koska olet sisimmässäsi lesbo tai homo
Tässäkin ketjussa jo kiinnostuneita, mutta eivät kelpaa ap.lle....
Anna kun arvaan, olet insinööri? Teillä monesti on tunne-äly ja sosiaalistumis ongelmia jiita kukaan ei-insinööri ei voi sietää.