Mikä saa liki 50v naiset sekoamaan triathloniin??
Aika moni tuttu on viimeisen vuoden aikana innostunut tästä. Tuntuuko tutulta?
Kommentit (15)
Tarmoa ja intoa riittää ja halua haastaa itseään, kun työ- ja perhe-elämän haasteet on köykäisiksi havaittu.
Juoksevat (ja uivat ja pyöräilevät) pakoon lähestyvää kuolemaa?
Olisko se naisten viidenkympin villitys? Vielä tämä ennen menopaussia ;)
Mut ei taida olla ylipainoisten hommaa :)
Huomiohuoraus. Facebookin kuvia, joiden oikea merkitys on: "Katsokaa nyt, miten nuori, notkea ja kaiken jaksava olen edelleen!".
Kuinka hyvässä kunnossa pitäis olla että vois vetää triathlonin?
Vierailija kirjoitti:
Huomiohuoraus. Facebookin kuvia, joiden oikea merkitys on: "Katsokaa nyt, miten nuori, notkea ja kaiken jaksava olen edelleen!".
Näin vois olla. Mun tutut on vähän sen sorttisia et tykkää olla keskipisteenä.
Vierailija kirjoitti:
Juoksevat (ja uivat ja pyöräilevät) pakoon lähestyvää kuolemaa?
Minkä ikäisenä sinun suvussasi kuollaan? Oletat, että syyt ovat fyysisiä eivätkä psyykkisiä, kuten viestistäsi ensin päättelin.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten silkka liikkumisen nautinto. Kommentistasi paistaa kateus.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on aika erikoinen maailma.
Olisin todella ilahtunut, jos kyseinen laji onnistuisi. Eipä onnistu minun taidoillani - eikä ilmeisesti sinunkaan.
Tarkoittaako AP nyt Martina Aitolehteä?
Sehän oli just jossain tuon tyylisessä kisassa.
Vierailija kirjoitti:
Ja laiskat läskiperseet naljailee vauva-palstalla kun eivät itse pystyisi siihen.
Ei tunnu, mutta hyvä idea.
Heiluu siellä viisi- ja kuusikymppisiä miehiäkin.