Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen normaalin näköinen ja kokoinen noin 40v mies. Yliopistotutkinto, vakityö ihmisten parissa, oma asunto, liikunnallisia harrastuksia, raitis ja savuton.

Vierailija
21.07.2018 |

Kukaan nainen ei kiinnostu minusta. Mikä mahtaa olla vialla?

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miltä sä näytät? Se kertoo nykyään kaiken.

Vierailija
22/56 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan kuullut yhtään positiivista enkä yhtään negatiivista kommenttia ulkonäöstäni. Olen kai sitten suunnilleen tapetin näköinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko kiinnostunut pojista?

19-v futiskundi

Vierailija
24/56 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten miesten pitää ryhdistäytyä. Te olette aivan liian hyviä suomalaisille naisille. He eivät osaa arvostaa, saati rakastaa teitä.

Alkakaa etsiä naista Filippiineiltä. Siellä on mukavia, naisellisia ja kauniita naisia.

Vierailija
25/56 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin ketju kertoo sen, että ei kysymys ole siitä, etteikö kukaan nainen kiinnostuisi sinusta. He vaan ovat sinulle ilmaa. Tavoittelet sitä samaa nuorta kaunotarta, jota kaikki muutkin tavoittelevat. Laskeudu maan pinnalle sieltä prinssiharhoistasi jo.

Vierailija
26/56 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisitko kiinnostunut pojista?

19-v futiskundi

Olisin, mutta kysymys on varmaan tarkoitettu vain aloittajalle. :D

N 53

Vierailija
27/56 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan kuullut yhtään positiivista enkä yhtään negatiivista kommenttia ulkonäöstäni. Olen kai sitten suunnilleen tapetin näköinen.

Tuo oli hauskasti sanottu! Pisteet sukkeluudesta!

Vierailija
28/56 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kelpaisi nettideiteillä ihan tavallinen omillaan tuleva mies jolla pääkopan piuhat paikallaan mutta ei teille yliopiston käyneille,maistereille jne jne kelpaa siivooja. Mielummin siis koitan onneani tavallisten duunarien kanssa.

Vierailija
29/56 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostais. Oon 32 ja työtön. Kaksi korkeakoulututkintoa. Mut tuskin sua kiinnostaa.

Vierailija
30/56 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko epämiellyttävä ihminen?

Tajuathan, että tuollaiset luettelot koulutuksesta ja iästä ja harrastuksista ei merkitse mitään siinä vaiheessa kun mietitään,  voisinko elää tuon kanssa. Silloin haetaan hyvää luonnetta, hauskuutta, tasapainoa, luotettavuutta, vahvuutta, yhteensopivuutta. 

Ja tietenkin pitää ensin olla aktiivinen ja tavata useita naisia ja panostaa tapaamisiin. Tuntuu että monet kantasuomalaiset miehet heittäytyvät passiiviksi sohvannurkkaan ja jäävät odottamaan prinsessaa, joka hakisi heidät ikuiseen onneen.

Vierailija
31/56 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo luettelemasi ominaisuudet ovat enemmän tilastoluokituksia eivätkä kerro sinusta ihmisenä juuri mitään. Onko sinulla mitään kiinnostavampia harrastuksia kuin pelkkä liikunta? Millaisista leffoista tai kirjoista tai musiikista esimerkiksi pidät? Mitä yleensä teet vapaa-ajalla?

Oletko kovin ura- ja suorituskeskeinen? Se että arvostaa työntekoa ja rahaa ja ulkoisia puitteita enemmän kuin rentoa vapaa-aikaa ja yhdessäoloa olisi ainakin minulle turn off.

Vierailija
32/56 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaatteko kuinka kaikki ehdottavat että ap:n tulisi joko muuttua kiinnostavammaksi, laskea rimaa tai alkaa ahkerammin iskeä naisia. Näistä mitään ei saa kuitenkaan ehdottaa tällä palstalla sinkkunaiselle.

Vierailija
33/56 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sinun kaltaisesi ovat joko "liian täydellisiä" eli ajattelen jo valmiiksi, että et voi olla kiinnostunut minusta.

Tai sitten kaltaisesi vaikuttaa minusta kiinnostavalta, mutta yksien treffien jälkeen ehdottaa minulle seksisuhdetta.

N40

Vierailija
34/56 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ainakin tuo raittius on ehdottoman negatiivista. 

Kertoo nipottajaluonteesta ja mahdollisesta kontrollifriikistä minunkin tekemisteni suhteen. 

Tupakointi on melko yhdentekevää suurelle osasta naisia. Täällä saa eri käsityksen, mutta oikeasta elämästä olen huomannut. 

Vierailija
35/56 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vähäpuheinen ja hymytön? Katsotko mielellään silmiin? Näytätkö kiinnostuneelta ja energiseltä? Hymyiletkö pilkallisesti? Naurahteletko halveksivasti?

Vierailija
36/56 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaatteko kuinka kaikki ehdottavat että ap:n tulisi joko muuttua kiinnostavammaksi, laskea rimaa tai alkaa ahkerammin iskeä naisia. Näistä mitään ei saa kuitenkaan ehdottaa tällä palstalla sinkkunaiselle.

Hyvä huomio.

Tällä palstalla reaktio viesteihin tulee täysin henkilön sukupuolen mukaan.

Vierailija
37/56 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttävät tapetit on nyt muotia :)

Vierailija
38/56 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisit nyt ap johonkin! Miten olet yrittänyt niitä naisia etsiä? Miten olet ilmaissut kiinnostuksesi?

Vierailija
39/56 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa olla kirjastonhoitaja

Vierailija
40/56 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ainakin tuo raittius on ehdottoman negatiivista. 

Kertoo nipottajaluonteesta ja mahdollisesta kontrollifriikistä minunkin tekemisteni suhteen. 

Tupakointi on melko yhdentekevää suurelle osasta naisia. Täällä saa eri käsityksen, mutta oikeasta elämästä olen huomannut. 

Mä taas yhden raittiin miehen kanssa muutaman vuoden seurusteltuani en enää muunlaista haluaisikaan. Tai no jos mies käyttää alkoholia samalla tavalla kuin minä eli 1-2 annosta vuodessa niin se on tietysti ok, mutta useimmat käyttää humalahakuisesti. En tykkää yhtään.

Muutenkin ap kuulostaa sellaiselta, joka paperilla mua varmaan kiinnostaisi. Kemiastahan se sitten olisi kiinni, että kiinnostaisiko todella. Mutta tälläkään ei ole väliä, sillä olen aloittajan kanssa samanikäinen ja minulla on kaksi lasta, minun tyyppistäni hän tuskin etsii ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi