Mitä jos ei halua itse tehdä töitä mutta haluaa että mies elättää ja saa itse vain hoitaa kotia ja olla nättinä?
Onko tämä väärin??? Jos ei vaan kiinnosta työnteko vaan esim siivous, kodinhoito ja puutarhanhoito
Kommentit (13)
Kysyt tietysti, mitä miehesi on tästä mieltä.
Loppuelämässäsi kysyt tietysti kaikesta muustakin, mitä mieltä miehesi on. Näin se menee.
Kyllähän kaksi aikuista ihmistä voi tuollaisen järjestelyn sopia.
Ap kyllä joutuu samalla lopettamaan kaiken puheen tasa-arvosta ja miesten sekä naisten yhtäläisestä kyvykkyydestä. Olet sitten rehellisesti yksi miehesi huollettavista.
Meillä on tuollainen järjestely. Itse tienaan 6500€k, jolla pärjäämme koko perhe oikein hyvin. Vaimoni tekee satunnaisesti sellaisia töitä, joita haluaa ja huolehtii lapsista ja kodista. Sopii minulle oikein hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on tuollainen järjestely. Itse tienaan 6500€k, jolla pärjäämme koko perhe oikein hyvin. Vaimoni tekee satunnaisesti sellaisia töitä, joita haluaa ja huolehtii lapsista ja kodista. Sopii minulle oikein hyvin.
Tuo on jo parempi, jos vaimo tekee töitä edes välillä. Pysyy ammattitaito, on turva eron ja leskeyden varalta sekä lapsilla esimerkki naisedta jolla on oma työ. Mun äiti oli kotiäiti ja mä kärsin naisenmallin puuteesta, siis musta tuntui ettei mun äiti ollut edes aikuinen kun se ei osannut mitään. Osasi kyllä kaikki kotityöt yms. Eikä sillä ollut ikinä omaa rahaa :'(
Vierailija kirjoitti:
Ap kyllä joutuu samalla lopettamaan kaiken puheen tasa-arvosta ja miesten sekä naisten yhtäläisestä kyvykkyydestä. Olet sitten rehellisesti yksi miehesi huollettavista.
Tasa-arvo ei tarkoita samanlaisuutta.
Mies voi hoitaa elannon ja opettaa naiselle myös raha-asioiden hoitamista ja rahan säästämistä.
Jos nainen hoitaa kodin ja lapset, mies hoitaa perheen taloudellisen hyvinvoinnin ja taloudellisen osaamisen,
MYÖS lasten rahaälynystyröiden kehittämisen. Rahan täytyy virrata KAIKILLE perheenjäsenille.
Kaikilla perheenjäsenillä täytyy olla taloudellinen turva.
Jätitkö ap tahallaan seksin mainitsematta? Se kun olisi mulle aika tärkeä asia tuollaisessa järjestelyssä.
No sitten tekee niin. Ehkä joku päivä se hlö keksii mihin suuntaa tai on jo suuntia. Elää eteenpäin. elämässä matkaten.
Dracula kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasa-arvo ei tarkoita samanlaisuutta.
Mies voi hoitaa elannon ja opettaa naiselle myös raha-asioiden hoitamista ja rahan säästämistä.
Jos nainen hoitaa kodin ja lapset, mies hoitaa perheen taloudellisen hyvinvoinnin ja taloudellisen osaamisen,
MYÖS lasten rahaälynystyröiden kehittämisen. Rahan täytyy virrata KAIKILLE perheenjäsenille.
Kaikilla perheenjäsenillä täytyy olla taloudellinen turva.
Mies hoitaa elannon ja opettaa naiselle kaiken? Eli miten se nyt eroaa lapsesta paitsi, että sitä voi laillisesti panna? Älyllisesti voi tietenkin olla harmaalla alueella kannattaako.
Jos miehestä on mukava tulla kotiin jossa odottaa siisti koti ja puutarha, hyvä ruoka ja nätti ja jaksava vaimo niin silloinhan tuosta hyötyvät kaikki.
Mies on ehdottanut minulle että jäisin kotiin kokonaan, jotta jaksan tehdä kotitöitä ja kokata. Mutta sitten pitäisi aina olla kotona eikä omia menoja.
Tunnenhan näitä suhteita joissa toinen on taloudellisesti riippuvainen toisesta eikä ole lapsi. Voi olla sairastunut.
Siitä vain, jos tuollainen mies löytyy. Kannattaa laittaa hiukan viikkorahoja sukanvarteen matkan varrella.