Jos vieras koira hyökkää koirasi kimppuun, nosta hyökkääjää takajaloista ilmaan
Kommentit (55)
Heiluttele ja kilistele avainnippua! Tämä kuulemma tehoaa myös kädellisiin! 😎
Peukalo hyökkäävän koiran silmän kohdalle ja napakka painallus niin, että silmä murskautuu/pullahtaa kuopastaan ulos.
Mitäs jos raatelijakoira on 80kg ja mittaa kolmatta metriä takajaloillaan seisten. Kuka sen nostaa kintuista ylös🤣 on liikkeissään vielä pirun nopea niin kyllä siinä jää toiseksi joka jamppa. Eikä todella luovuta ennenkuin henki lähtee, ihan sama miten potkit ja huidot. Kai sen perhoskoiran nostaa vaikka hännästä ja viskaa roskikseen.
Varmaan noin jos haluaa tulla itse purruksi? Tiedän koiria jotka varmasti purisivat jos niitä nostaisi takajaloista.
Kyllä suruttaa nämä :/ tiedä mitä miettiä
Toimii muihin, mutta ei terrieri-sukuisiin. Esim.pitbulliin.
Kurkusta kiinni ja selälleen. Vaatii voimia ja tilanteen omaan haltuun ottamista.
Harvalta tuon tekeminen onnistuu, kun tilanne lamaannuttaa ja mahdollinen kipukin. Kunhan suojelet omaa kurkkua (päätä) ja ranteita.
Muutama vuosi sitten oli tapaus, kun moinen koira taas hyökkäsi ohikulkijan kimppuun kylillä. Lähipubista tuli mies ja teki koiralle kurkkutempun. Jäi uikuttamaan paikalleen kuin puudeli.
Siinä vähän pikkarit kastu, vaikka se mies aika juopale olikin. Oli kuitenkin mies paikallaan ja tiesi mitä teki. Sadatteli, ettei noita koiria sais olla kaupungeissa ollenkaan, jos niitä on pakko pitää.. Lisäksi vielä haukkui omistajan maanrakoon, kun saapui vihdoin paikalle. Poliiseille antoi tiukan lausunnon. Olin silminnäkijänä siis paikalla ja olihan se hurjan näköistä touhua, kun koira hyökkää tappaakseen.
Mulle hyökkäs Rotikka vuosia sitten kimppuun. Painoin peukaloilla silmät sisään että selvisin hengissä hyökkäksestä. Tikkejä tuli rutosti.
Vierailija kirjoitti:
Kai sitä pitää alkaa pitämään puukkoa mukana kun kulkee ulkona, kun noita tappajakoiria riittää. Jos joku tappajakoira tulee lähettyville, heti käsi laukkuun ja puukosta kiinni.
Voin mäkin alkaa pitämään puukkoa mukana näiden vihaisten puudeleiden varalta.
Vierailija kirjoitti:
Kai sitä pitää alkaa pitämään puukkoa mukana kun kulkee ulkona, kun noita tappajakoiria riittää. Jos joku tappajakoira tulee lähettyville, heti käsi laukkuun ja puukosta kiinni.
Ootkohan itse näitä puudelitätejä, joiden puudelit saa tulla iholle kun se on niin söpöä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina jos koira hyökkää niin anna iskeä käteesi kiinni! Sitten nopeasti toinen käsi koiran kurkkuun ja kuristat koiran hengiltä. Tietenkin itse saat vammoja käteesi mutta ne paranevat nopeasti.
Jos olet nopea voit potkaista koiraa päähän pari kertaa kierrepotkulla jolloin hyökkäys into laantuu nopeasti.
Ei toimi. Niin iso puruvoima kyseessä, sahalaita hampaat ja koira tekee repivää liikettä. Kipu niin suurta, että kaadut maahan huutaen ellet ole pumpattu täyteen morfiinia ja meta-amfetamiinia. Veitsi koiran keuhkoihin tai kiveksiin. Sillä se hyökkäys loppuu.
Ota nainen huomioon! Mä olen mies ja veikkaan kestäväni kipua enemmän kuin sinä! :D
Hiton pelle. Naisilla se kipukynnys tutkitusti korkeampi on. Ja sinun kroppasi reagoi äkilliseen, kovaan kipuun ihan samalla tavalla kuin muidenkin eli tuskin pysyt niin toimintakykyisenä kuin luulet.
Faktat kuntoon, "hiton pelle". Naisten kipukynnys on kylläkin tyypillisesti alempi kuin miesten, silloin kun eroja sukupuolten välillä on tutkimuksissa havaittu.
Sivistä itseäsi lukaisemalla vaikkapa nämä artikkelit, ennen kuin nolaat itseäsi enempää.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2677686/
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3690315/
"The expansive body of literature in this area clearly suggests that men and women differ in their responses to pain, with increased pain sensitivity and risk for clinical pain commonly being observed among women. "
Vierailija kirjoitti:
Kovaa uhomista :D
Tosiasiassa kukaan ei tee yhtään mitään. Vai oletteko paljonkin lukenut lehtijuttuja koiria puukottaneista tai selkärangan katkaisseista hyppimällä?
En päässyt lehteen, mutta kerran Larussa potkaisin hyökkäävän - pääsi irti vanhuksilta - koiran kaksi metriä ilmaan.
Sinne jäi hyökkääjä ja mummo ihmeissään..
Me jatkoimme koirani kanssa matkaa kohti merenrantaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina jos koira hyökkää niin anna iskeä käteesi kiinni! Sitten nopeasti toinen käsi koiran kurkkuun ja kuristat koiran hengiltä. Tietenkin itse saat vammoja käteesi mutta ne paranevat nopeasti.
Jos olet nopea voit potkaista koiraa päähän pari kertaa kierrepotkulla jolloin hyökkäys into laantuu nopeasti.
Ei toimi. Niin iso puruvoima kyseessä, sahalaita hampaat ja koira tekee repivää liikettä. Kipu niin suurta, että kaadut maahan huutaen ellet ole pumpattu täyteen morfiinia ja meta-amfetamiinia. Veitsi koiran keuhkoihin tai kiveksiin. Sillä se hyökkäys loppuu.
Ota nainen huomioon! Mä olen mies ja veikkaan kestäväni kipua enemmän kuin sinä! :D
Hiton pelle. Naisilla se kipukynnys tutkitusti korkeampi on. Ja sinun kroppasi reagoi äkilliseen, kovaan kipuun ihan samalla tavalla kuin muidenkin eli tuskin pysyt niin toimintakykyisenä kuin luulet.
Faktat kuntoon, "hiton pelle". Naisten kipukynnys on kylläkin tyypillisesti alempi kuin miesten, silloin kun eroja sukupuolten välillä on tutkimuksissa havaittu.
Sivistä itseäsi lukaisemalla vaikkapa nämä artikkelit, ennen kuin nolaat itseäsi enempää.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2677686/
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3690315/
"The expansive body of literature in this area clearly suggests that men and women differ in their responses to pain, with increased pain sensitivity and risk for clinical pain commonly being observed among women. "
Itse rupeen kiroilemaan kuin itkemään jos saan jostain osuman tai pureman. Joo ja oon nainen. Muistan kun tuo oma kääpinserityttö puraisi mua kädestä niin huusin kovaa "Ai saatana!". Eikä todellakaan ole verrattavissa perhoskoiran puremaan vaikka oma koirakin on pieni. Ei sentään verille purrut kättäni. Onneksi sentään toisten koiria tai muita ihmisiä ei ole purrut. Siinä todiste muille ihmisille ettei pieni koira tarkoita aina vaaratonta ja helppoa. Siinä tytössä on dobberin luonnetta ja tämän perään sai katsoa pentuaikoina tai muuten koira olisi jo sekunneissa hypännyt tiskipöydälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovaa uhomista :D
Tosiasiassa kukaan ei tee yhtään mitään. Vai oletteko paljonkin lukenut lehtijuttuja koiria puukottaneista tai selkärangan katkaisseista hyppimällä?
En päässyt lehteen, mutta kerran Larussa potkaisin hyökkäävän - pääsi irti vanhuksilta - koiran kaksi metriä ilmaan.
Sinne jäi hyökkääjä ja mummo ihmeissään..
Me jatkoimme koirani kanssa matkaa kohti merenrantaa.
Oman kääpiöpinseri-rotuisen koirani kimppuun kävi tutun pomeranian koira. Toki oma koirani on tutun koiraa hieman isompi mutta tämä tutun koira on oikeasti pelottava hyökätessään ilman syytä kimppuun. Sama koira kävi kaverin rotikan kimppuun. Tämä räksyttävä orava saa käydä kimppuun ja murista eikä tuttu mitään tee. Sitä koiraa kohdellaan kuin pikku prinssiä. Jos mulla oiskin saksanpaimenkoira, dobermanni tms. joka olisi puolustanut itseään hyökkäävältä pommilta niin olisi siitäkin tehty uutinen.
Voin jo kuvitella tilanteen, nostan raatelijakoiran takajaloista ilmaan ja sen leuat napsahtaa mun palleihin kiinni.