Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos vieras koira hyökkää koirasi kimppuun, nosta hyökkääjää takajaloista ilmaan

Vierailija
20.07.2018 |

Hyökkääjä hämääntyy ja päästää leuat irti.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina jos koira hyökkää niin anna iskeä käteesi kiinni! Sitten nopeasti toinen käsi koiran kurkkuun ja kuristat koiran hengiltä. Tietenkin itse saat vammoja käteesi mutta ne paranevat nopeasti.

Jos olet nopea voit potkaista koiraa päähän pari kertaa kierrepotkulla jolloin hyökkäys into laantuu nopeasti.

Ei toimi. Niin iso puruvoima kyseessä, sahalaita hampaat ja koira tekee repivää liikettä. Kipu niin suurta, että kaadut maahan huutaen ellet ole pumpattu täyteen morfiinia ja meta-amfetamiinia. Veitsi koiran keuhkoihin tai kiveksiin. Sillä se hyökkäys loppuu.

Ota nainen huomioon! Mä olen mies ja veikkaan kestäväni kipua enemmän kuin sinä! :D

Minäkin on olen mies ja voin luvata, että et kestä sitä kipua kun pitbull ottaa lukko-otteen kädestä ja alkaa repiä eri suuntiin päällään. Liha repeytyy hetkessä ja hampaat raapii luuta. Jätä se olut tältä illalta.

Vierailija
22/55 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Potkase jalalla kuonoon jos ei ole kättä pidempää.

uros koiraa kun tennarilla palleille tempaisee niin johan tappeluhalut häviävät..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voimakas potku vatsaan/rintaan. Aiheuttaa kipua mutta pahimmillaan murtuneita kylkiluita.

Vierailija
24/55 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pitää tehdä ihan taakse tuleville louskuttaville ja muriseville vihaisille koirille?

Tällaisia tilanteita on tullut liian monta kertaa ja omistajaa ei näy tai hän ei saa koiraansa pois.

Vierailija
25/55 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina jos koira hyökkää niin anna iskeä käteesi kiinni! Sitten nopeasti toinen käsi koiran kurkkuun ja kuristat koiran hengiltä. Tietenkin itse saat vammoja käteesi mutta ne paranevat nopeasti.

Jos olet nopea voit potkaista koiraa päähän pari kertaa kierrepotkulla jolloin hyökkäys into laantuu nopeasti.

Ei toimi. Niin iso puruvoima kyseessä, sahalaita hampaat ja koira tekee repivää liikettä. Kipu niin suurta, että kaadut maahan huutaen ellet ole pumpattu täyteen morfiinia ja meta-amfetamiinia. Veitsi koiran keuhkoihin tai kiveksiin. Sillä se hyökkäys loppuu.

Ota nainen huomioon! Mä olen mies ja veikkaan kestäväni kipua enemmän kuin sinä! :D

Hahaa, ei pidä piakkaansa - tiedetäänhän nämä miesflunssat ym ja on tutkittu juttu, että mies ei esim kestäisi synnytyskipuja lainkaan, siksi homma onkin langennut paremmin kipuja kestävälle naiselle. 

Vierailija
26/55 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiton pelle. Naisilla se kipukynnys tutkitusti korkeampi on. Ja sinun kroppasi reagoi äkilliseen, kovaan kipuun ihan samalla tavalla kuin muidenkin eli tuskin pysyt niin toimintakykyisenä kuin luulet.

Vierailija
27/55 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palsta mammat eivät koskaan lakkaa hämmästyttämästä. Täällä ollaan niin nopsia, että pystytään osumaan koiraa kirsuun ja tarttumaan takajalkoihin, vaikka tosipaikan tullen koira kuin koira on niin nopea, ettei mammat, papat tai kravmagan harrastajatkaan ehdi siinä ajassa edes hikkaamaan.

Vierailija
28/55 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sen irti olevan koiran roikkua puntissasi kiinni ja soita poliisille.

Vierailija
29/55 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna sen irti olevan koiran roikkua puntissasi kiinni ja soita poliisille.

Sano poliisille, että irti oleva koira puree lastasi. Kun skoude tulee paikalle, sanot, että lapsi pääsi pois, mutta nyt koira on puntissasi.

Vierailija
30/55 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä onnistu, koira voi myös kääntyä ja purra omistajaa

Vierailija
31/55 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tositilanteessa isku päähän, rodusta riippuen ote voi hellittää vasta kuin taju lähtee.

Vierailija
32/55 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun meidän lenkkialueella varoiteltiin känniääliöstä, jolla aggressiivinen koira usein irti, pidin mukana vasaraa. Oletan että olisi toiminut. Napakka isku päähän.

Vierailija
33/55 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä pitää alkaa pitämään puukkoa mukana kun kulkee ulkona, kun noita tappajakoiria riittää. Jos joku tappajakoira tulee lähettyville, heti käsi laukkuun ja puukosta kiinni.

Vierailija
34/55 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo tulee tapahtumaan niin tulen hyppämään sen hyökänneen koiran selän päälle hetkeäkään miettimättä ja vähintäkään omantunnon ääntä kuulematta.

Hyökänneen koiran omistaja on itse syyllinen lopputulokseen, ei kukaan muu.

Vierailija
35/55 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos heikommalla koiralla on terve psyyke (eli se on saanut kohdata vapaana toisia koiria paljon leikkien ja muuten tutustuen), niin se alistuu salamannopeasti hyökkäyksen edessä. 

Hyökkäävä koira jättää sikseen. 

Eli todennäköisesti lopputulema on kaikkein paras, jos heittää mahdollisen hihnan maahan ja koirat sopivat keskenään. 

Tietysti on niin, että suomalaisessa koirakulttuurissa kaikki koirat suinkaan eivät ole terveitä tässä suhteessa. Näin se kuitenkin pitäisi mennä ja meneekin, jos on terveet koirat. 

Vierailija
36/55 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän raatelee sun käden ja miltä mahtaa tuntua sun kädessä kun potkit samalla koiraa.

Idiootti neuvo.

Vierailija
37/55 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovaa uhomista :D

Tosiasiassa kukaan ei tee yhtään mitään. Vai oletteko paljonkin lukenut lehtijuttuja koiria puukottaneista tai selkärangan katkaisseista hyppimällä?

Vierailija
38/55 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja seuraavassa hetkessä se on sun omassa ranteessa kiinni.

Tai naamassa, uroskoira voi olla aika äkänen jos sen peruuksiin tullaan tarttumaan kiinni.

Vierailija
39/55 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkillisiä nämä fantasiat kun ihmiset kuvittelevat olevansa vahvampia ja kyvykkäämpiä kuin ovatkaan. Kyllä jos iso elukka on hampailla kiinni lihassasi, et mistään takajaloista saa kiinni se on ihan varma. 

Tuli tästä mieleen se kaheli filmitähti, joka retosteli, että jos alligaattori hyökkää hänen kimppuunsa, hän työntää kätensä sen kitaan ja tarttuu sitä sydämestä kiinni ja puristaa niin että se kuolee.  Häneltä oli ilmeisesti jäänyt koulussa biologian tunnit käymättä, sillä se käsihän menee vain ruokatorveen valmiiksi... 

Maalaisjärki on muuttunut harvinaiseksi.

Vierailija
40/55 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on eräänlainen turvasumute useimmiten mukana. Sitä kun suihkuttaa hyökkäävän koiran naamaan niin hyökkääjä on alta aikayksikön toimintakyvytön.