Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kukkakeppimäisen laihat ihmiset vitsailevat(?) ja valittavat "läskiydestään"?

Vierailija
30.09.2024 |

Outoa ja hämmentävää. Tällaisia on tullut vastaan sekä miehissä että naisissa. Yleensä möläyttävät jotain joukossa, jossa ovat melko varmasti laihimpia ja kevyimpiä, ja aiheuttavat vain hetken vaivautuneisuutta ja sirkkojen sirinää.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Mun tyttäret harrasti tuota peilin edessä esiteini-iässä ja kielsin sen ehdottomasti selityksen kera.

Vierailija
2/62 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni teki tuota kun oli laiha vain saadakseen takaisin kommentin kuinka hoikka on. Huomionkipeyttä miehiltä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on tosi ärsyttäviä. Meilläkin kaveriporukan laisinkaan valittaa aina olemattomista lihomisistaan. Kerran sanoin että ärsyttää kuunnella kun hoikka jankkaa itseään isommille lihoamisistaan. Ei ottanut kuuleviin korviinsa, sama jankkaus jatkuu vuodesta toiseen. En tiedä motiivia tälle. 

Vierailija
4/62 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä on tosi ärsyttäviä. Meilläkin kaveriporukan laisinkaan valittaa aina olemattomista lihomisistaan. Kerran sanoin että ärsyttää kuunnella kun hoikka jankkaa itseään isommille lihoamisistaan. Ei ottanut kuuleviin korviinsa, sama jankkaus jatkuu vuodesta toiseen. En tiedä motiivia tälle. 

*kaveriporukan LAIHIN siis

Vierailija
5/62 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniilla voi olla usein huono itsetunto. Ulkonäkö ei juuri kerro mitään miten sinut on itsensä kanssa. 

Vierailija
6/62 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniilla voi olla usein huono itsetunto. Ulkonäkö ei juuri kerro mitään miten sinut on itsensä kanssa. 

Ei se kukkakeppimäisyys automaattisesti tarkoita kauneutta. Muutenkin tuntuu, että jos koko ajan puhuu itsestään ei voi olla huono itsetunto. 

Vierailija
7/62 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan loukatakseen muita. Esim kahvitauoilla hyvin tavallista.

Vierailija
8/62 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lihavat haukkuu laihoja kukkakepiksi! 

Vierailija
9/62 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin lapsena pullukka ja siskoni taas tosi hoikka ja siro. Kasarilla ja ysärillä oli ihan normaalia käytöstä että aikuiset ihmiset (sukulaiset, tuttavat, kylänmiehet ja -naiset) kommentoivat avoimesti lasten painoa, kehoa, ulkonäköä yms. Minä kuulin olevani aina pulska ja hyvinsyönyt ja siskoni hoikkuutta ylistettiin. Siskostani tuli sitten tuollainen hoikka joka porukassa aina alkoi tuon olenläski-valituksen. Siihen leikkiin sitten kuuluu että kaikki kilvan ryhtyy kehumaan kuinka hän on hoikka, kaunia ja upeq ja näin kuinka siskoni silminnähden nautti näistä tilanteista. Hän siis halusi huomion itseensä ja kehuja omasta ulkomuodostaan, tämä jatkui siis ihan aikuisuuteen asti. Noloja oli tilanteet missä paikalla oli huomattavan ylipainoisia ihmisiä ja hän aloitti tämän pelin. Lopulta kävi niin että vuodet teki tehtävänsä ja painoa kertyi hänellekin, enään hän ei asiasta julkisesti puhu.

Vierailija
10/62 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain huomionhakua se on ja piikittelyä itseään isommille.  Mulkku luonne pitää olla että tämmöistä tekee.

Vierailija
11/62 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaativat jatkuvaa egonpönkitystä muilta. En ole kyllä tuollaiseen törmännyt sitten yläasteen

Vierailija
12/62 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se kukkakeppimäisyys automaattisesti tarkoita kauneutta. Muutenkin tuntuu, että jos koko ajan puhuu itsestään ei voi olla huono itsetunto. 

Ei varsinkaan miehillä, mutta silti tietyt mieshenkilöt (ihan heteromiehiä) tuota harrastavat myös.

Vierailija
13/62 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kerrokaan. Mutta tilannetaju olisi silti paikallaan. Sama kuin joku yhden pikkuriikkisen näppylän naamaan saanut valittaisi akneihoiselle huonosta ihostaan. Keksit varmaan itse lisää esimerkkejä.

Vierailija
14/62 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on vaan isompikokoiset nälvineet että miksi en syö tai syönkö ollenkaan. :/ itse en tuo koskaan omaa painoa tai mitään julkisilla paikoilla esille niin tuo on ollut aika epämukavaa. 

Vierailija
15/62 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lihavat haukkuu laihoja kukkakepiksi! 

Miksi kukkakeppi haukkuu itseään valaaksi tai norsuksi?

Vierailija
16/62 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun ei kehtaa huomautaa suoraan tukevammille kanssaihmisille, että "ihailkaa kuinka ihanan hoikka olen". 

Vierailija
17/62 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varsinkaan miehillä, mutta silti tietyt mieshenkilöt (ihan heteromiehiä) tuota harrastavat myös.

Ei varmasti heteromies sano "vitsi mä oon lihonut" vaikka on laiha. Joku homonico varmaan sanoo.

Vierailija
18/62 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taustalla on se että halutaan painaa muita alas ja nostaa itseä ylös. Kusipäitä.

Vierailija
19/62 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole törmännyt tällaiseen sitten teini-iän. Kuulostaa kyllä typerältä. Mutta ei ehkä ole kovin yleistä kuitenkaan. 

Vierailija
20/62 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on joko itsekorostusta tai sitten kukkakepin kehonkuva on vain niin vääristynyt, että hän kokee itsensä lihavaksi.

Kun minä olin laihimmillani ja pahasti alipainoinen, mun mieli hoki mulle koko ajan, että olet kauhea läski ja jos syöt piparkakun, lihot lisää. Mä pidin mielen mölyt omina tietoinani, mutta ymmärrän aika hyvin, jos joku ei siihen kykene.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi