Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolivuotiskokeiluni nettitreffien parissa kertoi sen jälleen, naiset ovat ultranirsoja

tavismies
20.07.2018 |

Puolivuotiskokeiluni nettitreffien parissa kertoi sen jälleen, naiset ovat nirsoja. Kokeilin erästä suosittua nettitreffailusovellusta ja tuloksena oli ettei yksikään huolellisesti valitusta noin 15 naisesta, joille laitoin yksilöidyn viestin ei vaivautunut vastaamaan. Yksi ilmaisi kiinnostuksensa tykkäämällä, mutta ei vastannut viesteihini. Liekö maksettu työntekijän ylläpitämä profiili. Kokeilin huvikseni vielä Tinderiä, mutta en saanut yhtään mätsiä yhden illan selailulla, joten en viitsinyt jaksaa pidempään...tulos oli linjassa edellisen empiirisen tutkimukseni kanssa.

Oma profiili oli tavismiehen, muutama vertaisarvioitettu kuva ja ikähaarukkana +- 5 vuotta omasta iästä. Akateeminen koulutus. Millaisia miljonääriprinssejä te naiset oikein luulette nettitreffeiltä löytävänne?

Sitten kun löytynyt unelmamies on muutaman viikon tapailun jälkeen pumpannut ja dumpannut niin itketään kun sama kuvio toistuu aina uudestaan ja uudestaan. Joo-o, miksiköhän.

Kommentit (1480)

Vierailija
1361/1480 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettekö naiset ole mielestänne netissä liian nirsoja? Eihän tämä m35 kiinnosta ketään ja pari vuotta yrittänyt. Samoin AP. Eikös molemmat ole koulutettuja, normaalin näköisiä eikä päihdeongelmaa. Missä mättää?

Ryhdy sinä parisuhteeseen ensimmäisen vastaantulevan vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa, joka on koulutettu, normaalin näköinen ja päihdeongelmaton. Tule sitten kertomaan meille mättääkö jossain ja jos, niin missä.

Olisihan se outoa jos normaalin näköinen, koulutettu ja päihteetön nainen ei löytäisi parisuhdetta. Samanlaisilla miehillä tätä ei pidetä outona, ovat vain tylsiä.

Jos nuo kolme ominaisuutta ovat ainoat mainitsemisen arvoiset positiiviset piirteet ihmisessä tai ainoat ominaisuudet, jotka merkitsevät parinvalinnassa, ei ole mikään ihme, jos kumppania ei tahdo löytyä.

Otetaan nyt tämä ap ja m35 esimerkeiksi. Mikä syy on etteivät pääse juttelemaan naisten kanssa, saati sitten treffeille? Profiilissa lukee vaikka "päihteetön, lapseton,  35v insinööri Helsingistä" ja pituus paino harrastukset.  Kuva on tavallinen, ei komea ei ruma. Ei mitään kiinnostusta naisilta eivätkä edes vaivaudu vastaamaan. 

Eikö noilla spekseillä pitäisi jonkun kiinnostua? Jos mietit toisinpäin,  viestejä varmasti satelisi.

Harmi ettei M35 uskalla linkata kuvaansa ja profiiliaan, saataisiin varmasti hyviä vastauksia nimettömiltä naisilta.

Mistä siinä pitäisi kiinnostua? Mitä kiinnostavaa tuossa kuvauksessa on? Itsensä kuvaaminen negaatioiden kautta (päihteetön, lapseton) ei anna yhtään mitään kiinnostavaa informaatiota. Mistä kyseinen ihminen on kiinnostunut, mikä hänen intohimonsa on, mistä hän haaveilee, mitä hän elämältä haluaa, "what makes him tick", miksi häneen kannattaisi tutustua, miksi hän on parempi vaihtoehto kuin seuraava profiili, millaiselle naiselle hän olisi juuri sopiva...

Vierailija
1362/1480 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettekö naiset ole mielestänne netissä liian nirsoja? Eihän tämä m35 kiinnosta ketään ja pari vuotta yrittänyt. Samoin AP. Eikös molemmat ole koulutettuja, normaalin näköisiä eikä päihdeongelmaa. Missä mättää?

Ryhdy sinä parisuhteeseen ensimmäisen vastaantulevan vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa, joka on koulutettu, normaalin näköinen ja päihdeongelmaton. Tule sitten kertomaan meille mättääkö jossain ja jos, niin missä.

Olisihan se outoa jos normaalin näköinen, koulutettu ja päihteetön nainen ei löytäisi parisuhdetta. Samanlaisilla miehillä tätä ei pidetä outona, ovat vain tylsiä.

Minä olen normaalin näköinen, koulutettu ja lähes päihteetön (voin olla kokonaan ilman alkoholia ja olen ollutkin vuosia, mutta voin myös ottaa lasin skumppaa tai viiniä ja lopettaa siihen). Olen kokopäivätöissä koulutustani vastaavassa ammatissa. Olen myös feministi, vegaani, rakastan matkustamista ja eläimiä, haaveilen muuttamisesta maalle ja siitä, että voisin ottaa sitten pelastaa ison lauman huonosti kohdeltuja eläimiä. Pidän seksistä ja minusta on täysin ok harrastaa sinkkuna yhden yön juttuja, tosin helpompaa on hoitaa tarpeensa FWB-suhteessa. Tarvitsen paljon omaa aikaa ja vapautta, työni lisäksi minulla on harrastuksia joten en haluaisi parisuhteessakaan tavata päivittäin. Matkustan aika paljon työni puolesta, olen säännöllisin väliajoin pois kaupungista ma-to neljän viikon ajan yhteen menoon. Lapsia en halua. En meikkaa, en käytä koruja, en värjää hiuksia (eettiset ja ekologiset syyt), pukeudun mieluiten luonnonmateriaaleihin, en seuraa muotia.

Miten olisi M35, haluaisitko tutustua minuun. Olen normaalin näköinen, lapseton, päihteetön ja koulutettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1363/1480 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopetetaas tämä bordelli-lässytys. Juttuhan lähti siitä vammautuneen miehen kanssa jutelleesta vanhemmasta naisesta, joka voisi tuollaista tehdä. Tahtoisi vain oikean työpaikan jossa on turvallista ja jutella työkavereiden kanssa tauoilla yms!

Eivät kumpikaan taida enää osallistua keskusteluun, joten pysytään aiheessa. :)

Tajusit siis itsekin, millaista soopaa lässytät. Onnittelut siitä, osa ei tajua koskaan.

Niin tämä vanhempi rouvahan tätä alunperin ehdotti, mutta poistui keskustelusta. Soopaahan se on miehen suusta.

Joku ehdottaa ja toinen innokkaasti kannattaa ajatusta kehitellen sitä eteenpäin useamman viestin verran. Soopaa siitä tulee, kun kaikki realiteetit kielletään "lässytyksenä".

Sinulla oli lainausmerkit väärän sanan ympärillä. Sinun viestissäsi ne ovat "realiteetteja". :)

Viitsisitkö vielä kerrata, mitkä ovat ne realiteetit, jotka ovat mielestäsi "realiteetteja". Sitten perustelet, miksi näin.

Ai niin. :)

Miksi turhaan, kun et ymmärtänyt sinulle selitettyjä asioita noin kymmenellä ensimmäisellä kerralla.

Mitä en ymmärtänyt? Että seksin myymisen on pakko tuntua houkuttelevalta, kun sillä voi tienata tuhansia euroja kuukaudessa (oliko se ennen vai jälkeen verojen, eläkemaksujen, huonevuokran, terveystarkastusten ja turvamiehen palkkioiden?). Ennen rahastusta on tietysti on valittu runsaslukuisesta asiakaskunnasta ne kaikista miellyttävimmän oloiset miehet. Heitä ei tosin loppujen lopuksi ehkä ole niin paljon, koska tällaisten miesten ei välttämättä tarvitse ostaa seksiä. Toki jotkut saattavat kääntyä prostituoidun puoleen saadakseen toteuttaa seksuaalisuutensa sellaisia puolia, joita ei tyttöystäväehdokkaalle tai vaimolle voi esitellä. Ammattilainen toki toteuttaa nämäkin toiveet koska ilmassa leijuu tuhatlappusia ja ne häivyttävät kaiken epämiellyttävyyden ja mahdolliset fyysiset tai henkiset vauriot pois. Raha vaimentaa myös ympäristön suhtautumisen vaikutukset ja suojelee niiltä miehiltä, joiden mielestä maksullista naista saa kohdella miten tahansa.

Menikö nyt oikein?

Sulla on vain ennakkoluuloja miehistä jotka käyvät maksullisilla ja maksullisten naisten arjesta. Ei mitään ensikäden tietoa.

Etkä sinä ole onnistunut muuttamaan käsityksiäni vaikka ilmeisesti omaat runsaasti ensikäden tietoa sekä seksin ostamisesta että myymisestä. Osaat siis varmasti myös kertoa, miksi riskittömään

ammatinharjoittamiseen pitäisi sisältyä valtion järjestämät terveystarkastukset ja vartijat? Sinähän ne olet useasti keskustelun kuluessa maininnut. Ettei noro leviä tai seksityöläiset tappele keskenään?

Vierailija
1364/1480 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopetetaas tämä bordelli-lässytys. Juttuhan lähti siitä vammautuneen miehen kanssa jutelleesta vanhemmasta naisesta, joka voisi tuollaista tehdä. Tahtoisi vain oikean työpaikan jossa on turvallista ja jutella työkavereiden kanssa tauoilla yms!

Eivät kumpikaan taida enää osallistua keskusteluun, joten pysytään aiheessa. :)

Tajusit siis itsekin, millaista soopaa lässytät. Onnittelut siitä, osa ei tajua koskaan.

Niin tämä vanhempi rouvahan tätä alunperin ehdotti, mutta poistui keskustelusta. Soopaahan se on miehen suusta.

Joku ehdottaa ja toinen innokkaasti kannattaa ajatusta kehitellen sitä eteenpäin useamman viestin verran. Soopaa siitä tulee, kun kaikki realiteetit kielletään "lässytyksenä".

Sinulla oli lainausmerkit väärän sanan ympärillä. Sinun viestissäsi ne ovat "realiteetteja". :)

Viitsisitkö vielä kerrata, mitkä ovat ne realiteetit, jotka ovat mielestäsi "realiteetteja". Sitten perustelet, miksi näin.

Ai niin. :)

Miksi turhaan, kun et ymmärtänyt sinulle selitettyjä asioita noin kymmenellä ensimmäisellä kerralla.

Mitä en ymmärtänyt? Että seksin myymisen on pakko tuntua houkuttelevalta, kun sillä voi tienata tuhansia euroja kuukaudessa (oliko se ennen vai jälkeen verojen, eläkemaksujen, huonevuokran, terveystarkastusten ja turvamiehen palkkioiden?). Ennen rahastusta on tietysti on valittu runsaslukuisesta asiakaskunnasta ne kaikista miellyttävimmän oloiset miehet. Heitä ei tosin loppujen lopuksi ehkä ole niin paljon, koska tällaisten miesten ei välttämättä tarvitse ostaa seksiä. Toki jotkut saattavat kääntyä prostituoidun puoleen saadakseen toteuttaa seksuaalisuutensa sellaisia puolia, joita ei tyttöystäväehdokkaalle tai vaimolle voi esitellä. Ammattilainen toki toteuttaa nämäkin toiveet koska ilmassa leijuu tuhatlappusia ja ne häivyttävät kaiken epämiellyttävyyden ja mahdolliset fyysiset tai henkiset vauriot pois. Raha vaimentaa myös ympäristön suhtautumisen vaikutukset ja suojelee niiltä miehiltä, joiden mielestä maksullista naista saa kohdella miten tahansa.

Menikö nyt oikein?

Sulla on vain ennakkoluuloja miehistä jotka käyvät maksullisilla ja maksullisten naisten arjesta. Ei mitään ensikäden tietoa.

Aika outoa kuvitella, että toisten ihmisten hyväksikäyttäminen rahasta on ihmisessä viehättävä tai edes neutraali piirre. Se osoittaa niin perustavanlaista puutetta henkilön moraalissa ja persoonassa, että on kyllä välitön turn-off. Tosin tämähän ei tietty heitä haittaa, koska eihän nämä luuserit normaaleja suhteita muutenkaan saisi.-eri

Vierailija
1365/1480 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No menkää nyt naiset edes treffeille ja tapailkaa muutaman kerran noita ns. "normaaleja" miehiä. Senkin jälkeen voi vielä sanoa ei kiitos, jos ei nappaa.

Miksi? Minusta on helpompi olla lähtemättä ollenkaan kuin antaa mitään vääriä toiveita ja sitten perua tai ghoustata.

Vierailija
1366/1480 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No menkää nyt naiset edes treffeille ja tapailkaa muutaman kerran noita ns. "normaaleja" miehiä. Senkin jälkeen voi vielä sanoa ei kiitos, jos ei nappaa.

Miksi? Minusta on helpompi olla lähtemättä ollenkaan kuin antaa mitään vääriä toiveita ja sitten perua tai ghoustata.

Eli tavikset ei kelpaa.

Vierailija
1367/1480 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen normaalin näköinen, koulutettu ja lähes päihteetön (voin olla kokonaan ilman alkoholia ja olen ollutkin vuosia, mutta voin myös ottaa lasin skumppaa tai viiniä ja lopettaa siihen). Olen kokopäivätöissä koulutustani vastaavassa ammatissa. Olen myös feministi, vegaani, rakastan matkustamista ja eläimiä, haaveilen muuttamisesta maalle ja siitä, että voisin ottaa sitten pelastaa ison lauman huonosti kohdeltuja eläimiä.

Miten olisi M35, haluaisitko tutustua minuun. Olen normaalin näköinen, lapseton, päihteetön ja koulutettu.

Kuvauksen mukaan olet ylipainoinen, pinkki/oranssi/sinitukkainen ja tykkäät hampusta. Valitettavasti itse jättäisin toiseen kertaan.

m39

Vierailija
1368/1480 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen normaalin näköinen, koulutettu ja lähes päihteetön (voin olla kokonaan ilman alkoholia ja olen ollutkin vuosia, mutta voin myös ottaa lasin skumppaa tai viiniä ja lopettaa siihen). Olen kokopäivätöissä koulutustani vastaavassa ammatissa. Olen myös feministi, vegaani, rakastan matkustamista ja eläimiä, haaveilen muuttamisesta maalle ja siitä, että voisin ottaa sitten pelastaa ison lauman huonosti kohdeltuja eläimiä.

Kuvauksen mukaan olet ylipainoinen, pinkki/oranssi/sinitukkainen ja tykkäät hampusta. Valitettavasti itse jättäisin toiseen kertaan.

m39

Ajattelin ihan samaa :D

Ei kovin houkutteleva kuvaus.

M36

Vierailija
1369/1480 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä miehet että naiset ovat nirsoja netissä, koska kiinnostuksen herättäminen on niin vaikeaa (ellei satu olemaan tosi kaunis/komea). Jos joku kertoo itsestään että "olen rehellinen ja h-tajuinen lenkkeilystä pitävä mies/nainen" niin en minä jaksa alkaa kuulustelemaan, että no millainen olet ihmisenä. Kertoisi edes, että onko himo maratoonari vai viihtyykö kotona sohvalla ja lenkkeily on pakollinen paha, jota yrittää ylläpitää. Livenä taas ko. tyyppi jos tulisi juttelemaan niin tekisi paljon paremman ensivaikutelman, jos on normaalisti sosiaalinen. Netissä on niin paljon ihmisiä vailla seuraa, että itse ainakin otan yhteyttä vain niihin, jotka profiilin perusteella vaikuttavat kanssani samanhenkiseltä, en kaikkiin suurinpiirtein ikähaarukkaan sopiviin. Livenä taas katselen just niitä tavismiehiä, jotka ei palstan mukaan mitenkään saa naista.

Vierailija
1370/1480 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m39

MOT. Kiinnostuksen herättämiseen ei riitä päihteettömyys (en muuten ole koskaan käyttänyt huumeita enkä käytä), normaalin näköisyys (värjäämättömät hiukset, minkä olisit voinut päätellä siitä, etten edes meikkaa) ja normaali ulkonäkö (ei ylipainoa). Mutta naisten pitäisi jostain mystisestä syystä kiinnostua miehistä noilla perusteilla tietämättä yhtään mitään tämän arvomaailmasta, kiinnostuksen kohteista, haaveista, elämäntavasta jne.

Vierailija
1371/1480 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m39

Ajattelin ihan samaa :D

Ei kovin houkutteleva kuvaus.

M36

Mutta kun mies kirjoittaa olevansa koulutettu, päihteetön, lapseton ja normaalin näköinen, niin naisen pitää olettaa, että hänessä on jotain houkuttelevaa? Miksi ihmeessä? Ja kuten edellä totesin, niin hiuksiani en värjää, huumeita en käytä ja normaaliin ulkonäköön kuuluu käsittääkseni normaali paino.

Vierailija
1372/1480 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MOT. Kiinnostuksen herättämiseen ei riitä päihteettömyys (en muuten ole koskaan käyttänyt huumeita enkä käytä), normaalin näköisyys (värjäämättömät hiukset, minkä olisit voinut päätellä siitä, etten edes meikkaa) ja normaali ulkonäkö (ei ylipainoa). Mutta naisten pitäisi jostain mystisestä syystä kiinnostua miehistä noilla perusteilla tietämättä yhtään mitään tämän arvomaailmasta, kiinnostuksen kohteista, haaveista, elämäntavasta jne.

MOT. Teenkö tinderiin feikkiprofiilin tampereelle, niin katsotaan ne sun 200 mätsiäsi?

Vierailija
1373/1480 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m39

No ei ihme, että pariutumisen kanssa on noin paljon ongelmia, kun muutaman lauseen mittaisesta tekstistäkään ei ymmärrä kerrottuja asioita. Minulle kyllä kävi selville, millainen nainen on kyseessä ja mitä hän elämältään haluaa.

Vierailija
1374/1480 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli tavikset ei kelpaa.

Randomit tavikset ei kelpaa, koska ei ole mitään yhteisiä mielenkiinnon kohteita.

Vierailija
1375/1480 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on suurena ongelmana se että saan aivan jatkuvasti kaveripakkeja.

Pääsen ihan sinne 2., 3. ja 4. treffeillekin asti ja lopputuloksena on silti aina kaveripakit.

Kerran sain jopa seksiäkin ja silti tuli viesti että tunnun vain kaverilta!

En edes tiedä yhtään että onko tämä ulkonäöstä vai luonteesta vai jostain statuksesta johtuvaa..

Vierailija
1376/1480 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli tavikset ei kelpaa.

Randomit tavikset ei kelpaa, koska ei ole mitään yhteisiä mielenkiinnon kohteita.

Tavikset kelpaa, erityisen tylsät ja vihaiset eivät. Kaunaisista ihmisistä kannattaa pysytellä kaukana sukupuolesta riippumatta.

Ja jokaisella jonka mielestä on ihan ok ostaa ihmisiä, pitäisi olla myös kanttia myydä itseään. Kun se on kerran harmitonta hubaa ja helppoa rahaa. Jos ei pysty, voisi edes pikkuisen lukea terveydenhuollon kirjallisuutta, että mitä se itsensä myyminen lieveilmiöineen (raiskaukset, väkivalta, halveksunta, taudit) tekevätkään.

Vierailija
1377/1480 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m39

No ei ihme, että pariutumisen kanssa on noin paljon ongelmia, kun muutaman lauseen mittaisesta tekstistäkään ei ymmärrä kerrottuja asioita. Minulle kyllä kävi selville, millainen nainen on kyseessä ja mitä hän elämältään haluaa.

Minustakin tuon naisen ilmoitus oli hyvä. Taas sen luetteleminen mitä ei ole, antaa aika ankean kuvan, eikö oikeasti keksi itsestään muuta kun sen ettei juo. Missä on harrastukset, kiinnostuksenaiheet, tavoitteet elämässä, arvot?

Vierailija
1378/1480 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsen ihan sinne 2., 3. ja 4. treffeillekin asti ja lopputuloksena on silti aina kaveripakit.

En edes tiedä yhtään että onko tämä ulkonäöstä vai luonteesta vai jostain statuksesta johtuvaa..

Et yritä sänkyyn ja rasvaprosenttisi liian korkea. Kaveripakit = eukko ei halua panemaan.

Vierailija
1379/1480 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia, ei ole sitä kuuluisaa kemiaa. Noin käy ainakin meille tavisnaisillekin jatkuvasti. Olisi toisaalta mielestäni myös hassua olettaa, että jokaiset treffit/lyhyt tapailu johtaisi vakavaan suhteeseen, ei kaikkien kanssa vaan natsaa sillä tavalla. Sitä vartenhan siellä treffeillä käydään, että löytyy se kenen kanssa kolahtaa.

Vierailija
1380/1480 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m39

Naiset haksahtavat niin usein alkoholiongelmaisiin ja jännittäviin miehiin, että luulisi jokaisen loogiseen ajatteluun kykenevän naisen pitävän noita mainittua kolmea ominaisuutta suuressa arvossa. Vai pitääkö tästä päätellä etteivät naiset kykene ajattelemaan parisuhteeseen liittyviä asioita järjellä olleenkaan? Luuletteko tosiaan että se juoppo tai sarjapettäjä kertoo asian teille avoimesti profiilissaan tai tapailun alussa. No ei. Se selviää sinisilmäiselle lumihiutaleelle vasta liian myöhään.

- ohis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme