Puolivuotiskokeiluni nettitreffien parissa kertoi sen jälleen, naiset ovat ultranirsoja
Puolivuotiskokeiluni nettitreffien parissa kertoi sen jälleen, naiset ovat nirsoja. Kokeilin erästä suosittua nettitreffailusovellusta ja tuloksena oli ettei yksikään huolellisesti valitusta noin 15 naisesta, joille laitoin yksilöidyn viestin ei vaivautunut vastaamaan. Yksi ilmaisi kiinnostuksensa tykkäämällä, mutta ei vastannut viesteihini. Liekö maksettu työntekijän ylläpitämä profiili. Kokeilin huvikseni vielä Tinderiä, mutta en saanut yhtään mätsiä yhden illan selailulla, joten en viitsinyt jaksaa pidempään...tulos oli linjassa edellisen empiirisen tutkimukseni kanssa.
Oma profiili oli tavismiehen, muutama vertaisarvioitettu kuva ja ikähaarukkana +- 5 vuotta omasta iästä. Akateeminen koulutus. Millaisia miljonääriprinssejä te naiset oikein luulette nettitreffeiltä löytävänne?
Sitten kun löytynyt unelmamies on muutaman viikon tapailun jälkeen pumpannut ja dumpannut niin itketään kun sama kuvio toistuu aina uudestaan ja uudestaan. Joo-o, miksiköhän.
Kommentit (1480)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puoli miljoonaa siitä, että ”saa” asua jossain tiheään kaavoitetulla alueella lähes identtisten tönöjen keskellä ja rakennusvirasto määrää, minkä väriseksi saan maalata taloni ja jopa pienen pihani kukkaistutuksista, jes!
Se vasta olisi elämää!Pihalla ei tietystikään voisi olla alasti koska niskaan hönkäävät naapurit ja lapsista olisi heti joku palstamamma tekemässä lasua, jos leikkisivät kesälomalla klo 23 ulkona tai taapero katkaisi tielle.
Ikävä kyllä ne työpaikat tuppaa olemaan siellä ihmisten ilmoilla. Toki jokainen saa ryhtyä vaikka elämäntapaintiaaniksi jonnekkin Rautavaaran perämetsiin, mutta turha on ruikuttaa jos samanhenkistä kumppania ei löydy.
Niin, elämänsähän voi järjestellä miten tykkää ja jos tykkää elää noin, niin eihän siinä mitään - kunhan ei paheksu lähtökohtaisesti niitä kaikkia toisin eläviä ja kuvittele oman elämäntavan olevan se ainoa oikea.
Vaihtoehtoja on ”muutama” muukin kuin okt kasvukeskuksessa ja työpaikka suuressa kaupungissa tai elämäntapaintiaani Kainuun korvessa.Rautavaara ei ole Kainuussa vaan Pohjois-Savossa. En mitenkään arvottanut toisten elämäntapaa vaan totesin faktan, että 500000 ei ole mitenkään niin suuri summa, että sillä voisi kuvitella loppuelämänsä pärjätä. Varsinkaan perheellisenä.
Männöö offtopic mutta pärjää hienosti ja myös perheellisenä. Siis jos maltti säilyy ja mieltää edelleen itsensä ja perheensä enintään keskituloiseksi keskituloisen haavein, unelmin ja elintavoin. Ja miksipä ei mieltäisi. ,07 * 500000 tuottaa vuodessa keskimäärin keskitulot. Olisi ahneutta pyrkiä hankkimaan vielä lisää työtä tekemällä. Joku muu voi tarvita sitä työpaikkaa paljon kiivaammin. Eikö niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M42 kirjoitti:
Jos miehet ei löydä naista parisuhteeseen, niin kyllä se on miehillä itsellään peiliin katsomisen paikka.
Muutama vuosi sitten aloitin treffailut pitkän parisuhteen jälkeen. Olin lytätty mies parisuhteen jäljiltä ja todella huonolla itsetunnolla varustettu. En kuitenkaan katkera. Treffailut ei hirveän hyvin alussa sujunut mutta pääsin kuitenkin aika helposti treffeille. Sitten muutin kampausta ja panostin profiileihin erillaisilla saiteilla ja tinderissä. Panostus profiilin ja ulkoiseen olemukseen vaikutti suoraan mätseihin. Sain huomiota huomattavan kauniilta ja menestyneiltä naisilta. Itse en ole kovin menestynyt mutta elätän itseni ja lapseni helposti.
Pointtina on se, että turha sitä vastakkaista sukupuolta syyttää jos ei saa vastauksia tai pääse treffeille. Kyllä se lähtee itsestä millaisen vaikutuksen antaa muille ja siihen voi oikeasti vaikuttaa. En minäkään ole tavista kummoisempi ja ylpeä siitä.
Rakkaani löysin lopulta tinderistä.
Hienoa toki näin. Omasta profiilistani en vain olisi saanut juuri parempaa enää tai tällä osaamisella. Sain profiilistani positiivisia kommentteja ja jokunen otti vain minuun yhteyttä, ei siis muihin. Luulivat, että saan kuitenkin niin paljon yhteydenottojani tuolla profiililla ja kivoilla kuvilla, joten tuskin vastaan edes mitään takaisin. Vastasin kaikille. Mutta kappas vaan, jos itse yritin lähestyä jotain naista, joka näytti omanlaiselleni oli vastausprosentti olematon.
Luonnossa kiinnostuneita on paljon, mutten vaan tapaa heitä missään. Koska tykkään kirjoittaa, ajattelin, että tuo nettideittailu voisi olla minun juttu. Oli, mutta kiinnostus oli aika vähäistä ja olematonta, jos itse otin johonkin yhteyttä. Niinpä lopetin kuukausien yrittämisen jälkeen.
Tinderissä minulla on hyvä profiili ja joku on sanonut, että olen selvästi fiksu kaveri. Kuulemma komea, joten kuvat eivät ole huonoja. Ja edelleen kiinnostus on varsin vähäistä, sänkyseuraa olisi tarjolla - ei kiitos. Saan supertykkäyksiä ylipainoisilta ja itseäni vanhemmilta naisilta, mutta oikeastaan mitään järkevää. En todellakaan etsi mitään itseäni huomattavasti nuorempaa salitypykkää. Sellainen olisi ihan kasvotustenkin tarjolla, tekee mallintöitä ajoittain, mutta minulla ei ole mitään yhteistä hänen kanssa, sillä ollaan todella erilaisia ja hän näitä tällaisia Insta typyköitä, jolla on seuraajia useita tuhansia.
Niinpä ymmärrän hyvin, jos joitain miehiä ärsyttää nettideittailu ja sen "mahdottomuus", koska myös omat kokemukseni olivat varsin nihkeitä. Tuntuu vain, että miehenä naisen löytäminen nettimaailmasta on todella hankalaa. Kirjoituksessasi ärsyttää se, että pitäisi kai minunkin katsoa peiliin. Toki sen puolin, että olen niin arka ja ujo lähestymään vieraita naisia kasvotusten tuosta vaan. Osaan keskustella ihmisten kanssa ja olen miellyttävä henkilö, joten saan ihmiset pitämään itsestäni, mutten tapaa potentiaalisia kumppaneita juuri missään, joten deittailuni rajoittuu aika paljon tuonne netin puolelle. Näillä mennään kuitenkin. Yritetään... hyvää kesää =)
Mikä vika niissä sitten oli, jotka ottivat sinuun yhteyttä?
Ohis kommentoi, oletettavasti mikäli luen ketjua oikein huonosti panostetut ja tylsät, mielenkiintoa herättämättömät, profiilit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähes jokainen nainen todellakin on itserakas ja narsisti.
Ja kuitenkin täällä on hirveä parku siitä, kun ei saada naista. Jos itse halveksisin miehiä tuolla tavalla niin olisin valinnut WGTOW-elämäntavan.
Onhan monella feministilläkin mies.
Taitaa olla miesten/naisten haukkumisessa ihan sitä samaa taustalla kuin rasismissakin. Että tuntematon ja erilainen lähtökohtaisesti pelottaa joitain ihmisiä ja ollaan hiukan epävarmoja itsestäkin. Tämä ei välttämättä kuitenkaan sitten tarkoita oikeaa vihaa - ihminen on vain luonut eräänlaisen muurin itselleen puolustukseksi.
"Heitin tässä hauskan vitsin feministeistä, kyllä joku varmaan provosoituu, öyh öyh"
0/5
Miesten valituksissa on monta piirrettä joita en ymmärrä.
Väitetään naisia nirsoiksi, jos kukaan ei huoli. Oikeastihan mies ei vaan kelpaa kenellekään, eli on jokin iso ongelma.
Väitetään, että vain jännä mies kelpaa, ja kiltit miehet jää yksin. No, aika moni kiltti mies on aviossa. Tuossakin tapauksessa vika on jossain muussa piirteessä, sillä eihän kukaan pidä kiltteyttä epäsuotavana.
Jos nainen vaatii mieheltä älykkyyttä, se tulkitaan että vain DI kelpaa. Oikeasti kyse on siitä, että älykkään miehen kanssa on helppo olla, koska sosiaalisesti älykäs miettii sanansa etukäteen, ei möläyttele, eikä yleensä loukkaa tahallaan eikä tahtomattaan, ainakaan jos haluaa pysyä suhteessa.
Aina etsitään syytä naisesta, eikä uskalleta katsoa peiliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M42 kirjoitti:
Jos miehet ei löydä naista parisuhteeseen, niin kyllä se on miehillä itsellään peiliin katsomisen paikka.
Muutama vuosi sitten aloitin treffailut pitkän parisuhteen jälkeen. Olin lytätty mies parisuhteen jäljiltä ja todella huonolla itsetunnolla varustettu. En kuitenkaan katkera. Treffailut ei hirveän hyvin alussa sujunut mutta pääsin kuitenkin aika helposti treffeille. Sitten muutin kampausta ja panostin profiileihin erillaisilla saiteilla ja tinderissä. Panostus profiilin ja ulkoiseen olemukseen vaikutti suoraan mätseihin. Sain huomiota huomattavan kauniilta ja menestyneiltä naisilta. Itse en ole kovin menestynyt mutta elätän itseni ja lapseni helposti.
Pointtina on se, että turha sitä vastakkaista sukupuolta syyttää jos ei saa vastauksia tai pääse treffeille. Kyllä se lähtee itsestä millaisen vaikutuksen antaa muille ja siihen voi oikeasti vaikuttaa. En minäkään ole tavista kummoisempi ja ylpeä siitä.
Hienoa toki näin. Omasta profiilistani en vain olisi saanut juuri parempaa enää tai tällä osaamisella. Sain profiilistani positiivisia kommentteja ja jokunen otti vain minuun yhteyttä, ei siis muihin. Luulivat, että saan kuitenkin niin paljon yhteydenottojani tuolla profiililla ja kivoilla kuvilla, joten tuskin vastaan edes mitään takaisin. Vastasin kaikille. Mutta kappas vaan, jos itse yritin lähestyä jotain naista, joka näytti omanlaiselleni oli vastausprosentti olematon.
Luonnossa kiinnostuneita on paljon, mutten vaan ja heitä missään. Koska tykkään kirjoittaa, ajattelin, että tuo nettideittailu voisi olla minun juttu. Oli, mutta kiinnostus oli aika vähäistä ja olematonta, jos itse otin johonkin yhteyttä. Niinpä lopetin kuukausien yrittämisen jälkeen.
Tinderissä minulla on hyvä profiili ja joku on sanonut, että olen selvästi fiksu kaveri. Kuulemma komea, joten kuvat eivät ole huonoja. Ja edelleen kiinnostus on varsin vähäistä, sänkyseuraa olisi tarjolla - ei kiitos. Saan supertykkäyksiä ylipainoisilta ja itseäni vanhemmilta naisilta, mutta oikeastaan mitään järkevää. En todellakaan etsi mitään itseäni huomattavasti nuorempaa salitypykkää. Sellainen olisi ihan kasvotustenkin tarjolla, tekee mallintöitä ajoittain, mutta minulla ei ole mitään yhteistä hänen kanssa, sillä ollaan todella erilaisia ja hän näitä tällaisia Insta typyköitä, jolla on seuraajia useita tuhansia.
Niinpä ymmärrän hyvin, jos joitain miehiä ärsyttää nettideittailu ja sen "mahdottomuus", koska myös omat kokemukseni olivat varsin nihkeitä. Tuntuu vain, että miehenä naisen löytäminen nettimaailmasta on todella hankalaa. Kirjoituksessasi ärsyttää se, että pitäisi kai minunkin katsoa peiliin. Toki sen puolin, että olen niin arka ja ujo lähestymään vieraita naisia kasvotusten tuosta vaan. Osaan keskustella ihmisten kanssa ja olen miellyttävä henkilö, joten saan ihmiset pitämään itsestäni, mutten tapaa potentiaalisia kumppaneita juuri missään, joten deittailuni rajoittuu aika paljon tuonne netin puolelle. Näillä mennään kuitenkin. Yritetään... hyvää kesää =)
Mikä vika niissä sitten oli, jotka ottivat sinuun yhteyttä?
Ohis kommentoi, oletettavasti mikäli luen ketjua oikein huonosti panostetut ja tylsät, mielenkiintoa herättämättömät, profiilit.
Mutta niiden ap:n lähestymien naisten olisi pitänyt kiinnostua hänestä, koska muuten naiset (=kaikki naiset) ovat ULTRAnirsoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähes jokainen nainen todellakin on itserakas ja narsisti.
Ja kuitenkin täällä on hirveä parku siitä, kun ei saada naista. Jos itse halveksisin miehiä tuolla tavalla niin olisin valinnut WGTOW-elämäntavan.
Taitaa olla miesten/naisten haukkumisessa ihan sitä samaa taustalla kuin rasismissakin. Että tuntematon ja erilainen lähtökohtaisesti pelottaa joitain ihmisiä ja ollaan hiukan epävarmoja itsestäkin. Tämä ei välttämättä kuitenkaan sitten tarkoita oikeaa vihaa - ihminen on vain luonut eräänlaisen muurin itselleen puolustukseksi.
"Heitin tässä hauskan vitsin feministeistä, kyllä joku varmaan provosoituu, öyh öyh"
0/5
Ei kun ihan tosissaan. Ajatellaan nyt jotain äärifeministejä, jotka haukkuvat miehiä ihan tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Miesten valituksissa on monta piirrettä joita en ymmärrä.
Väitetään naisia nirsoiksi, jos kukaan ei huoli. Oikeastihan mies ei vaan kelpaa kenellekään, eli on jokin iso ongelma.
Väitetään, että vain jännä mies kelpaa, ja kiltit miehet jää yksin. No, aika moni kiltti mies on aviossa. Tuossakin tapauksessa vika on jossain muussa piirteessä, sillä eihän kukaan pidä kiltteyttä epäsuotavana.
Jos nainen vaatii mieheltä älykkyyttä, se tulkitaan että vain DI kelpaa. Oikeasti kyse on siitä, että älykkään miehen kanssa on helppo olla, koska sosiaalisesti älykäs miettii sanansa etukäteen, ei möläyttele, eikä yleensä loukkaa tahallaan eikä tahtomattaan, ainakaan jos haluaa pysyä suhteessa.
Aina etsitään syytä naisesta, eikä uskalleta katsoa peiliin.
Asia ei ole noin mustavalkoinen.
Faktuaalisesti, mitä tulee naisten saamiseen, jännä pärjää paremmin kuin kiltti. Rikas paremmin kuin köyhä. Ja niin edelleen.
AP on jo aloittanut uuden provoketjun, jossa voi tuoda esille tämän pllun puutteesta johtuvan naisvihansa, että tiedoksi! Ajatella, että jos se mimmi joka hänet livenä lyttäsi olisikin antanut hänelle, niin emme saisi näitä keskusteluja seurata.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua, mikä kumppanin löytämisessä muka on noin vaikeaa. Kun on ihmiselle ihminen ja kohtelee toista kuten haluaa itse tulla kohdelluksi, löytää kivoja ihmisiä enemmän kuin ehtii rakastaa.
Rakkautta ja kunnioitusta tarvitaan, ei ulkonäköä ja rahaa. Toki mahdoton vaatimus patologisille narsisteille, mutta eihän heitä ole kuin 5% miehistä ja naisista vielä vähemmän.
Nämä asiat eivät ole "peliä" eikä "tasoja" vaan oikeaa elämää.
Narsisti-kohtaan on pakko puuttua sen verran, että lukujaa vääristää kun se mikä miehillä luokitellaan narsistiseksi käytökseksi, nähdään naisilla ihan normaalina. Kuten pakkomielteet omasta ulkonäöstä, sairaalloinen huomionhakuisuus jne. Nuohan on naisilla ihan perus
Mielenkiintoinen väite. Löytyykö tälle muuta lähdettä kuin "Katkeran miehen elämä: Näin syytät naisia ihan kaikesta" tai "Mutulla syytöksiin. Yhden miehen tarina omien luulojensa ylivertaisuudesta"?
Kerro mulle nyt REHELLISESTI (yritä edes)
Mikä tarkoitus niillä teinien ja vähän varttuneempienkin "naisten" töröhuuli/tis"ssi/per"sekuvillä on, missä poserataan aivan vammai"sessa asennossa i phone kädessä peilin edessä instassa.
Tussilla maalatut kulmakarvat ja rakennekynnet kuuluu tietenkin asiaan.
500kg pakkelia naamassa, mikä on tämän toiminnan tarkoitus, mistää tää "muoti" on lähtenyt liikeele?
Se on sitä NARSISMIA
Täällä miehet vinkuu, että kun ei löydä näistä Tinderissä tai nettitreffeillä, ja voi voi, olen samaa mieltä, että naiset on nirsoja.Sitten sivulauseessa kerrotaan miten saadaan viestejä/tykkäyksiä vanhemmilta ja ylupainoisilta naisilta..... Eli siis näitä ei lasketa ja kuulostaa ihan siltä, että kyseessä on ihan suorastaan loukkaus.
No tekeekö se myös naisesta sitten supernirson jos se ei Tinderissä tai nettideiteillä tykkää vastaavista miehistä, eli ylupainoisilta ja vanhemmista?Koska näitä tulee paljon. Ei Kai mun ole pakko vastata en. Jos en tykkää, jos miestenkään ei tarvitse. Noita nimittäin on suurin osa eli ylipainoisia tai vanhempia miehiä
Vierailija kirjoitti:
Täällä miehet vinkuu, että kun ei löydä näistä Tinderissä tai nettitreffeillä, ja voi voi, olen samaa mieltä, että naiset on nirsoja.Sitten sivulauseessa kerrotaan miten saadaan viestejä/tykkäyksiä vanhemmilta ja ylupainoisilta naisilta..... Eli siis näitä ei lasketa ja kuulostaa ihan siltä, että kyseessä on ihan suorastaan loukkaus.
No tekeekö se myös naisesta sitten supernirson jos se ei Tinderissä tai nettideiteillä tykkää vastaavista miehistä, eli ylupainoisilta ja vanhemmista?Koska näitä tulee paljon. Ei Kai mun ole pakko vastata en. Jos en tykkää, jos miestenkään ei tarvitse. Noita nimittäin on suurin osa eli ylipainoisia tai vanhempia miehiä
Suurin osa ei kyllä saa yhtään mitään viestejä yhtään keltään.
Tuo netissä karsimaan pystyvä mies, johon viittaat, kertoi olevansa livenä ihan kelpo naistenmies. Eli hän on poikkeusyksilö.
Aika rankkaa yleistystä täällä tehdään naisten parinvalinnasta ja hirmu asiantuntevasti. No yleistetäänpä sitten miesten kohdalla kans.Kaikki miehet haluaa itseään huomattavasti nuoremman, kauniin ja kurvikkaan isotissisen naisen.K kaikki yli 25 vuotiaat naiset on liian vanhoja. Koska kaikki miehet eivät tuollaista voi saada, ja pllua pitää kuitenkin saada säännöllisesti, joutuu mies tyytymään "alempitasoiseen " naiseen.Miesten mielestä vain tuollainen mitä aikaisemmin mainitsin on korkeatasoinen nainen. Miehet kaikki arvioivat oman ulkonäkönsä huomattavan paljon komeammaksi kuin se on. Naisia arvostetaan ja arvotetaan vain ulkonäön perusteella ja nainen valitaan sen perusteella mihin klli osoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Aika rankkaa yleistystä täällä tehdään naisten parinvalinnasta ja hirmu asiantuntevasti. No yleistetäänpä sitten miesten kohdalla kans.Kaikki miehet haluaa itseään huomattavasti nuoremman, kauniin ja kurvikkaan isotissisen naisen.K kaikki yli 25 vuotiaat naiset on liian vanhoja. Koska kaikki miehet eivät tuollaista voi saada, ja pllua pitää kuitenkin saada säännöllisesti, joutuu mies tyytymään "alempitasoiseen " naiseen.Miesten mielestä vain tuollainen mitä aikaisemmin mainitsin on korkeatasoinen nainen. Miehet kaikki arvioivat oman ulkonäkönsä huomattavan paljon komeammaksi kuin se on. Naisia arvostetaan ja arvotetaan vain ulkonäön perusteella ja nainen valitaan sen perusteella mihin klli osoittaa.
Tuo ei kuulosta lainkaan realistiselta, koska kaikki voivat nähdä miten erilaisia naisia miehillä on.
Jopa julkisuuden henilöillä. Eli ns. miesten eliitillä (yleisen määritelmän mukaan). Löytyy näyttävää naista, vähemmän näyttävää, lyhyttä ja pitkää, tummaa ja vaaleaa, nuorta ja vanhaa, laihaa ja lihavaa, tohtoria ja siwankassaa.
Kaikki tietävät ettei miehistä voi tehdä tuollaisia yleistyksiä kuin esität ja siksi se ei ota tuulta alleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo netissä karsimaan pystyvä mies, johon viittaat, kertoi olevansa livenä ihan kelpo naistenmies. Eli hän on poikkeusyksilö.
Poikkeusyksilö, joka osaa jutella ihmisten kanssa ja on sosiaalisesti taitava. Toki nettiin pesiytyy varmaan laumoittain estyneitä nörttejä, mutta väittäisin että suurin osa miehistä osaa ihan normaalisti ihmisille , myös naisille puhua. Jos et osaa harjoittele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa. Jos ap:lla on huomattavia vaikeuksia herättää vastakkaisen sukupuolen kiinnostusta sen paremmin netissä kuin livenäkään, niin todennäköisin syy on se ettei ap ole niin tasokas kuin luulee. Veikkaan, että suurin osa keskiarvoa huonommista miehistä pitää itseään taviksena ja valittelee ympäri nettiä miksei naiset huoli "taviksia". Sitten on ne todelliset tavikset, jotka ihan tilastojenkin valossa elää parisuhteissa.
Vai miten ap selittää tämän ristiriidan, että hänen mielestään naiset ei huoli kuin rikkaita prinssejä ja rikkaat prinssit taas ei huoli naisia pysyvään suhteeseen, mutta silti suurin osa ihmisistä elää tälläkin hetkellä parisuhteessa? Keitä nämä ihmiset sitten ovat?
Tilastoja vääristää vanhemmat porukat.
Minusta tässä on nyt ensisijaisesti ollut kyse meidän vähän nuoremman polven ongelmasta.
Ei ennenvanhaan ollut mitään sugardaddyja ja pelimiehilläkään tuskin oli ihan satoja naisia niin kuin nykyään netin ansiosta.
Empiiristen havaintojen mukaan suuri joukko ihan tavalisia nuoria miehiä seurustelee ja elää parisuhteessa. Omankin tyttäreni poikaystävä on tällainen ihan peruspoika. Samoin hänen kaverinsa, poikani ja hänen kaverinsa, tuttujen pojat jne. Valtaosa elää ihan tavallista nuoren miehen elämää seurusteluineen ja parisuhteineen. Olenko joutunut johonkin kummalliseen pelimiesten ja alfaurosten keskittymään, vai voisiko tuossa sinun teoriassasi olla jotain vikaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puoli miljoonaa siitä, että ”saa” asua jossain tiheään kaavoitetulla alueella lähes identtisten tönöjen keskellä ja rakennusvirasto määrää, minkä väriseksi saan maalata taloni ja jopa pienen pihani kukkaistutuksista, jes!
Se vasta olisi elämää!Pihalla ei tietystikään voisi olla alasti koska niskaan hönkäävät naapurit ja lapsista olisi heti joku palstamamma tekemässä lasua, jos leikkisivät kesälomalla klo 23 ulkona tai taapero katkaisi tielle.
Ikävä kyllä ne työpaikat tuppaa olemaan siellä ihmisten ilmoilla. Toki jokainen saa ryhtyä vaikka elämäntapaintiaaniksi jonnekkin Rautavaaran perämetsiin, mutta turha on ruikuttaa jos samanhenkistä kumppania ei löydy.
Niin, elämänsähän voi järjestellä miten tykkää ja jos tykkää elää noin, niin eihän siinä mitään - kunhan ei paheksu lähtökohtaisesti niitä kaikkia toisin eläviä ja kuvittele oman elämäntavan olevan se ainoa oikea.
Vaihtoehtoja on ”muutama” muukin kuin okt kasvukeskuksessa ja työpaikka suuressa kaupungissa tai elämäntapaintiaani Kainuun korvessa.Rautavaara ei ole Kainuussa vaan Pohjois-Savossa. En mitenkään arvottanut toisten elämäntapaa vaan totesin faktan, että 500000 ei ole mitenkään niin suuri summa, että sillä voisi kuvitella loppuelämänsä pärjätä. Varsinkaan perheellisenä.
Männöö offtopic mutta pärjää hienosti ja myös perheellisenä. Siis jos maltti säilyy ja mieltää edelleen itsensä ja perheensä enintään keskituloiseksi keskituloisen haavein, unelmin ja elintavoin. Ja miksipä ei mieltäisi. ,07 * 500000 tuottaa vuodessa keskimäärin keskitulot. Olisi ahneutta pyrkiä hankkimaan vielä lisää työtä tekemällä. Joku muu voi tarvita sitä työpaikkaa paljon kiivaammin. Eikö niin.
Lähtökohtaisesti kunnianhimottomat ja tavoitteettomat lusmut eivät kiinnosta elää kitkuttivatpa millä rahalla tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M42 kirjoitti:
Jos olet 42v ja pystyt muuttamaan kampausta muutenkin kuin spedetukka/kaikkipois, kannattaa vain olla ihan hiljaa eikä susannakoskeilla
Ai pellehermannifrisyyrimiehetkö ne täällä rutiseekin. Sehän selittää.
Mutta eihän kaljun pitänyt mitenkään heikentää miehen statusta? Nämä mielipiteet kyllä vaihtuu ketjujen mukaan...
Onko mieleesi koskaan juolahtanut, että täällä kirjoittelevat useat eri henkilöt, joilla kullakin on omat mielipiteensä? Näin ollen saattaisi olla luonnollista, että eri ketjuissa esiintyy erilaisia mielipiteitä.
Ai niin mutta kun se palstamamma ja naisten yhtenäinen massasielu, ei tietenkään ole mahdollista että naisilla olisi erilaisia mielipiteitä! Miehillä vain, koska HE ovat yksilöitä.
(Pieni vinkki: irrottaudu joskus netistä ja käy katsomassa elämää livenä. Ihan oikeesti.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin minäkin väittää olevan äärettömän kaunis Mensan jäsen ja astronautti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtökohtaisesti kunnianhimottomat ja tavoitteettomat lusmut eivät kiinnosta elää kitkuttivatpa millä rahalla tahansa.
Ja toisia ei taas kiinnosta egon vallassa pyörivät materiah*rot, sellaista se on.
Ihmisillä on erilaisia arvoja, turha niistä jankata.