Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolivuotiskokeiluni nettitreffien parissa kertoi sen jälleen, naiset ovat ultranirsoja

tavismies
20.07.2018 |

Puolivuotiskokeiluni nettitreffien parissa kertoi sen jälleen, naiset ovat nirsoja. Kokeilin erästä suosittua nettitreffailusovellusta ja tuloksena oli ettei yksikään huolellisesti valitusta noin 15 naisesta, joille laitoin yksilöidyn viestin ei vaivautunut vastaamaan. Yksi ilmaisi kiinnostuksensa tykkäämällä, mutta ei vastannut viesteihini. Liekö maksettu työntekijän ylläpitämä profiili. Kokeilin huvikseni vielä Tinderiä, mutta en saanut yhtään mätsiä yhden illan selailulla, joten en viitsinyt jaksaa pidempään...tulos oli linjassa edellisen empiirisen tutkimukseni kanssa.

Oma profiili oli tavismiehen, muutama vertaisarvioitettu kuva ja ikähaarukkana +- 5 vuotta omasta iästä. Akateeminen koulutus. Millaisia miljonääriprinssejä te naiset oikein luulette nettitreffeiltä löytävänne?

Sitten kun löytynyt unelmamies on muutaman viikon tapailun jälkeen pumpannut ja dumpannut niin itketään kun sama kuvio toistuu aina uudestaan ja uudestaan. Joo-o, miksiköhän.

Kommentit (1480)

Vierailija
541/1480 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä aihe on mennyt ns. tunteisiin joillain naisilla!

Mielenkiintoista.......

N26

Enpä usko. Tietty ryhmä saamattomia miehiä rutisee naisen puutteestaan ja naisten kavaluudesta viikosta toiseen. Onhan toki joukossa muutamia symppiksiäkin, joille toivoo parempaa onnea, koska kirjoittavat vilpittömän tuntuisesti. En usko, että nämä miesasia miesten ulinat auttavat heitä yhtään paremmin ratkaisemaan heidän ongelmaansa. Yksi suurimmista ongelmista heillä on se toisten kunnioittamisen täydellinen puute . Pildeä pitäis saada, mutta ei ymmärretä miten itse ollaan houkutteleva vaihtoehto kenellekkään. Mitään uuttahan tämäkään ketju ei ole asiaan tuonut-samanlaisia löytyy satoja.

No minä kirjoitin tänne pitkän viestin erilaisista naistyypeistä ja niiden tunnistamisesta, mutta se poistettiin nopeasti.

Mielestäni olisi hyvä nostaa esille, että naistyyppejä on useita erilaisia eikä vain niin, että jauhetaan yleisesti naisista.

Ihmistyypeistä mielestäni enempi kyse, kuin sukupuolista.

Ai, en huomannutkaan, että kirjoituksesi on poistettu. Outoa. Mielestäni siinä oli vissisti perää. Kaikki naiset eivät ole yhtä massaa kuten ei kaikki miehetkään. Jauhaminen kaikista naisista ei ole kovinkaan hedelmällinen lähtökohta.

Vierailija
542/1480 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehet ei löydä naista parisuhteeseen, niin kyllä se on miehillä itsellään peiliin katsomisen paikka.

Muutama vuosi sitten aloitin treffailut pitkän parisuhteen jälkeen. Olin lytätty mies parisuhteen jäljiltä ja todella huonolla itsetunnolla varustettu. En kuitenkaan katkera. Treffailut ei hirveän hyvin alussa sujunut mutta pääsin kuitenkin aika helposti treffeille. Sitten muutin kampausta ja panostin profiileihin erillaisilla saiteilla ja tinderissä. Panostus profiilin ja ulkoiseen olemukseen vaikutti suoraan mätseihin. Sain huomiota huomattavan kauniilta ja menestyneiltä naisilta. Itse en ole kovin menestynyt mutta elätän itseni ja lapseni helposti.

Pointtina on se, että turha sitä vastakkaista sukupuolta syyttää jos ei saa vastauksia tai pääse treffeille. Kyllä se lähtee itsestä millaisen vaikutuksen antaa muille ja siihen voi oikeasti vaikuttaa. En minäkään ole tavista kummoisempi ja ylpeä siitä.

Rakkaani löysin lopulta tinderistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/1480 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M42 kirjoitti:

Jos miehet ei löydä naista parisuhteeseen, niin kyllä se on miehillä itsellään peiliin katsomisen paikka.

Muutama vuosi sitten aloitin treffailut pitkän parisuhteen jälkeen. Olin lytätty mies parisuhteen jäljiltä ja todella huonolla itsetunnolla varustettu. En kuitenkaan katkera. Treffailut ei hirveän hyvin alussa sujunut mutta pääsin kuitenkin aika helposti treffeille. Sitten muutin kampausta ja panostin profiileihin erillaisilla saiteilla ja tinderissä. Panostus profiilin ja ulkoiseen olemukseen vaikutti suoraan mätseihin. Sain huomiota huomattavan kauniilta ja menestyneiltä naisilta. Itse en ole kovin menestynyt mutta elätän itseni ja lapseni helposti.

Pointtina on se, että turha sitä vastakkaista sukupuolta syyttää jos ei saa vastauksia tai pääse treffeille. Kyllä se lähtee itsestä millaisen vaikutuksen antaa muille ja siihen voi oikeasti vaikuttaa. En minäkään ole tavista kummoisempi ja ylpeä siitä.

Jos olet 42v ja pystyt muuttamaan kampausta muutenkin kuin spedetukka/kaikkipois, kannattaa vain olla ihan hiljaa eikä susannakoskeilla

Vierailija
544/1480 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tunne yhtäkään naista, joka olisi erityisen varakkaan miehen kanssa. Kaikki tutut ovat ihan normaaleja pariskuntia, toisissa nainen jopa tienaa enemmän ja on johtavassa asemassa työssään.

Mutta eipä taida kukaan olla pienituloisen kanssa kuitenkaan...

Oma mies on oikeasti pienituloinen. Kun lehdessä on joskus ammattiryhmien tulotasot, hänen nimike on siellä loppupäässä. Miehellä on myös paljon työkavereita ja he kaikki taitavat olla parisuhteessa. Minulla on parempi koulutus ja palkka mitä miehellä.

Vierailija
545/1480 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puoli miljoonaa siitä, että ”saa” asua jossain tiheään kaavoitetulla alueella lähes identtisten tönöjen keskellä ja rakennusvirasto määrää, minkä väriseksi saan maalata taloni ja jopa pienen pihani kukkaistutuksista, jes!

Se vasta olisi elämää!

Pihalla ei tietystikään voisi olla alasti koska niskaan hönkäävät naapurit ja lapsista olisi heti joku palstamamma tekemässä lasua, jos leikkisivät kesälomalla klo 23 ulkona tai taapero katkaisi tielle.

Ikävä kyllä ne työpaikat tuppaa olemaan siellä ihmisten ilmoilla. Toki jokainen saa ryhtyä vaikka elämäntapaintiaaniksi jonnekkin Rautavaaran perämetsiin, mutta turha on ruikuttaa jos samanhenkistä kumppania ei löydy.

Niin, elämänsähän voi järjestellä miten tykkää ja jos tykkää elää noin, niin eihän siinä mitään - kunhan ei paheksu lähtökohtaisesti niitä kaikkia toisin eläviä ja kuvittele oman elämäntavan olevan se ainoa oikea.

Vaihtoehtoja on ”muutama” muukin kuin okt kasvukeskuksessa ja työpaikka suuressa kaupungissa tai elämäntapaintiaani Kainuun korvessa.

Rautavaara ei ole Kainuussa vaan Pohjois-Savossa. En mitenkään arvottanut toisten elämäntapaa vaan totesin faktan, että 500000 ei ole mitenkään niin suuri summa, että sillä voisi kuvitella loppuelämänsä pärjätä. Varsinkaan perheellisenä.

Vierailija
546/1480 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

flaksikäy kirjoitti:

Tää on niin hyvä..

Tinderöin eron jälkeen. Taskussa puoli miljoonaa ositusta ja vapaa mies. Kerroin että en tee mitään töitä mutta ei pä naiset napannut..

Sitten muutin ptofiiliin että olen oman firman toimitusjohtaja ja hiljaista on.

Flaksi käy.

Mitä ihmeellistä tuossa on? Ei normaali ihminen kiinnostu peruslaiskasta loisijasta, mutta varatonkin menee, jos hän kuitenkin edes yrittää tehdä jotain eikä vain suu auki odota, että muut hoitavat ja elättävät.

Vai miten on, valitsisitko itse aktiivisesti töitä hakevan työttömän vai laakereilleen lepäilemään jääneen yhteiskunnan elätin?

Ja toiset eivät missään nimessä halua niin mielikuvituksetonta ihmistä kumppaniksi, jonka mielestä elämän sisältö=palkkatyö ja työtön=ei tee mitään.

Tuo tyyppihän kirjoitti hänellä olevan puolen miljoonan varat, eli ei ole ”yhteiskunnan elätti”.

Puolen miljoonan varoilla ei kyllä pitkillä pötkitä. Just ja just saa kasvukeskuksesta jonkinlaisen omakotitalon rähjän. Eikä tuosta sijoitettunakaan tuotoilla kovin kaksisesti elellä.

Miksi pitäisi ostaa kasvukeskuksesta okt?

Puolella miljoonalla tosin saa Helsingistäkin hyviä, isoja omakotitaloja rauhallisilta alueilta ja hyvien kulkuyhteyksien varrelta eli tietoa sinulla ei näköjään ole.

Mutta tosiaan, en itse ikänä laittaisi senttiäkään fyffeä kasvukeskuksessa sijaitsevaan omakotitaloon.:D

Kannattaa mennä katsomaan vaikkapa etuovi.comista sitä Helsingin omakotitarjontaa. Toki alle 500000 tuhannella talo irtoaa. Koko on vaan silloin alle 100 neliötä ja jo päällepäin näkee, että toinen mokoma menee remppoihin.

Vierailija
547/1480 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M42 kirjoitti:

Ei kuule asia näin mene, että miehen pitäisi itsessään jotain muuttaa, että sen naisen saisi. Eikä myöskään kuviin ja profiileihin kannata panostaa deittisovelluksissa. Jos ei kelpaa tällaisenaan, niin pitäkää tunkkinne. Menen nettipalstalle ulisemaan naisten hirveyttä.

Vierailija
548/1480 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko homma pyörii tuon ”huolellisesti valittu” kohdan ympärillä. Valitsiko ne instaprinsessa-tyyppiset naiset? Niillä on paljon kysyntää.

Vierailija
549/1480 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

flaksikäy kirjoitti:

Tää on niin hyvä..

Tinderöin eron jälkeen. Taskussa puoli miljoonaa ositusta ja vapaa mies. Kerroin että en tee mitään töitä mutta ei pä naiset napannut..

Flaksi käy.

Mitä ihmeellistä tuossa on? Ei normaali ihminen kiinnostu peruslaiskasta loisijasta, mutta varatonkin menee, jos hän kuitenkin edes yrittää tehdä jotain eikä vain suu auki odota, että muut hoitavat ja elättävät.

Vai miten on, valitsisitko itse aktiivisesti töitä hakevan työttömän vai laakereilleen lepäilemään jääneen yhteiskunnan elätin?

Ja toiset eivät missään nimessä halua niin mielikuvituksetonta ihmistä kumppaniksi, jonka mielestä elämän sisältö=palkkatyö ja työtön=ei tee mitään.

Tuo tyyppihän kirjoitti hänellä olevan puolen miljoonan varat, eli ei ole ”yhteiskunnan elätti”.

Puolen miljoonan varoilla ei kyllä pitkillä pötkitä. Just ja just saa kasvukeskuksesta jonkinlaisen omakotitalon rähjän. Eikä tuosta sijoitettunakaan tuotoilla kovin kaksisesti elellä.

Puolella miljoonalla tosin saa Helsingistäkin hyviä, isoja omakotitaloja rauhallisilta alueilta ja hyvien kulkuyhteyksien varrelta eli tietoa sinulla ei näköjään ole.

Mutta tosiaan, en itse ikänä laittaisi senttiäkään fyffeä kasvukeskuksessa sijaitsevaan omakotitaloon.:D

Kannattaa mennä katsomaan vaikkapa etuovi.comista sitä Helsingin omakotitarjontaa. Toki alle 500000 tuhannella talo irtoaa. Koko on vaan silloin alle 100 neliötä ja jo päällepäin näkee, että toinen mokoma menee remppoihin.

Mikä pakko se on omakotitalo ostaa, jos sellaisessa ei halua asua? Eikä Helsinkiinkään ole mikään pakko muuttaa, muuallakin on elämää ja parempaa sellaista. Aika kädetön raha-asioissa saa olla, jos puoli miljoonaa ei riitä pitkälle.

Vierailija
550/1480 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M42 kirjoitti:

Jos olet 42v ja pystyt muuttamaan kampausta muutenkin kuin spedetukka/kaikkipois, kannattaa vain olla ihan hiljaa eikä susannakoskeilla

Ai pellehermannifrisyyrimiehetkö ne täällä rutiseekin. Sehän selittää.

Vierailija
551/1480 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa. Jos ap:lla on huomattavia vaikeuksia herättää vastakkaisen sukupuolen kiinnostusta sen paremmin netissä kuin livenäkään, niin todennäköisin syy on se ettei ap ole niin tasokas kuin luulee. Veikkaan, että suurin osa keskiarvoa huonommista miehistä pitää itseään taviksena ja valittelee ympäri nettiä miksei naiset huoli "taviksia". Sitten on ne todelliset tavikset, jotka ihan tilastojenkin valossa elää parisuhteissa.

Vai miten ap selittää tämän ristiriidan, että hänen mielestään naiset ei huoli kuin rikkaita prinssejä ja rikkaat prinssit taas ei huoli naisia pysyvään suhteeseen, mutta silti suurin osa ihmisistä elää tälläkin hetkellä parisuhteessa? Keitä nämä ihmiset sitten ovat?

Tilastoja vääristää vanhemmat porukat. 

Minusta tässä on nyt ensisijaisesti ollut kyse meidän vähän nuoremman polven ongelmasta. 

Ei ennenvanhaan ollut mitään sugardaddyja ja pelimiehilläkään tuskin oli ihan satoja naisia niin kuin nykyään netin ansiosta. 

Vierailija
552/1480 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M42 kirjoitti:

Mutta eihän kaljun pitänyt mitenkään heikentää miehen statusta? Nämä mielipiteet kyllä vaihtuu ketjujen mukaan...

Vierailija
553/1480 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M42 kirjoitti:

Hienoa toki näin. Omasta profiilistani en vain olisi saanut juuri parempaa enää tai tällä osaamisella. Sain profiilistani positiivisia kommentteja ja jokunen otti vain minuun yhteyttä, ei siis muihin. Luulivat, että saan kuitenkin niin paljon yhteydenottojani tuolla profiililla ja kivoilla kuvilla, joten tuskin vastaan edes mitään takaisin. Vastasin kaikille. Mutta kappas vaan, jos itse yritin lähestyä jotain naista, joka näytti omanlaiselleni oli vastausprosentti olematon.

Luonnossa kiinnostuneita on paljon, mutten vaan tapaa heitä missään. Koska tykkään kirjoittaa, ajattelin, että tuo nettideittailu voisi olla minun juttu. Oli, mutta kiinnostus oli aika vähäistä ja olematonta, jos itse otin johonkin yhteyttä. Niinpä lopetin kuukausien yrittämisen jälkeen.

Tinderissä minulla on hyvä profiili ja joku on sanonut, että olen selvästi fiksu kaveri. Kuulemma komea, joten kuvat eivät ole huonoja. Ja edelleen kiinnostus on varsin vähäistä, sänkyseuraa olisi tarjolla - ei kiitos. Saan supertykkäyksiä ylipainoisilta ja itseäni vanhemmilta naisilta, mutta oikeastaan mitään järkevää. En todellakaan etsi mitään itseäni huomattavasti nuorempaa salitypykkää. Sellainen olisi ihan kasvotustenkin tarjolla, tekee mallintöitä ajoittain, mutta minulla ei ole mitään yhteistä hänen kanssa, sillä ollaan todella erilaisia ja hän näitä tällaisia Insta typyköitä, jolla on seuraajia useita tuhansia.

Niinpä ymmärrän hyvin, jos joitain miehiä ärsyttää nettideittailu ja sen "mahdottomuus", koska myös omat kokemukseni olivat varsin nihkeitä. Tuntuu vain, että miehenä naisen löytäminen nettimaailmasta on todella hankalaa. Kirjoituksessasi ärsyttää se, että pitäisi kai minunkin katsoa peiliin. Toki sen puolin, että olen niin arka ja ujo lähestymään vieraita naisia kasvotusten tuosta vaan. Osaan keskustella ihmisten kanssa ja olen miellyttävä henkilö, joten saan ihmiset pitämään itsestäni, mutten tapaa potentiaalisia kumppaneita juuri missään, joten deittailuni rajoittuu aika paljon tuonne netin puolelle. Näillä mennään kuitenkin. Yritetään... hyvää kesää =)

Vierailija
554/1480 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

flaksikäy kirjoitti:

Tää on niin hyvä..

Flaksi käy.

Ohis, mutta mikä pakko se on asua Helsingissä vaikka pk-seudulla työskentelisikin? Meillä on okt Vantaalla hyvien yhteyksien päässä, monta bussia menee lähes oven edestä ja junallekin kävelymatka. Junalla 20 min Helsingin keskustaan. Maksoi 300 000 ja vaati noin 30 000 edestä remppaa. Neliöitä reilusti yli sata ja makkareita neljä. Tämän saisi melkeinpä purkaa maan tasalle ja rakennuttaa pohjia myöten alusta että pääsisi tuohon puoleen miljoonaan.

Toki enemmänkin saa haluta ja niin mekin haluttaisiin, mutta on turha väittää ettei pienemmällä rahalla saa. Jos meinaat, ettei alle 500 000 saa uutta tai yli 200 neliöä tai Munkkiniemestä, niin sanoisit sitten vaan ihan rehdisti niin. Ihan samalla tavalla joku muu voisi todeta, ettei pk-seudulta saa "mitään" alle viiden miljoonan, kun hänen mielestään kaikki alle luksuslukaalin Westendissä ei ole "mitään".

Vierailija
555/1480 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M42 kirjoitti:

Hienoa toki näin. Omasta profiilistani en vain olisi saanut juuri parempaa enää tai tällä osaamisella. Sain profiilistani positiivisia kommentteja ja jokunen otti vain minuun yhteyttä, ei siis muihin. Luulivat, että saan kuitenkin niin paljon yhteydenottojani tuolla profiililla ja kivoilla kuvilla, joten tuskin vastaan edes mitään takaisin. Vastasin kaikille. Mutta kappas vaan, jos itse yritin lähestyä jotain naista, joka näytti omanlaiselleni oli vastausprosentti olematon.

Luonnossa kiinnostuneita on paljon, mutten vaan tapaa heitä missään. Koska tykkään kirjoittaa, ajattelin, että tuo nettideittailu voisi olla minun juttu. Oli, mutta kiinnostus oli aika vähäistä ja olematonta, jos itse otin johonkin yhteyttä. Niinpä lopetin kuukausien yrittämisen jälkeen.

Tinderissä minulla on hyvä profiili ja joku on sanonut, että olen selvästi fiksu kaveri. Kuulemma komea, joten kuvat eivät ole huonoja. Ja edelleen kiinnostus on varsin vähäistä, sänkyseuraa olisi tarjolla - ei kiitos. Saan supertykkäyksiä ylipainoisilta ja itseäni vanhemmilta naisilta, mutta oikeastaan mitään järkevää. En todellakaan etsi mitään itseäni huomattavasti nuorempaa salitypykkää. Sellainen olisi ihan kasvotustenkin tarjolla, tekee mallintöitä ajoittain, mutta minulla ei ole mitään yhteistä hänen kanssa, sillä ollaan todella erilaisia ja hän näitä tällaisia Insta typyköitä, jolla on seuraajia useita tuhansia.

Niinpä ymmärrän hyvin, jos joitain miehiä ärsyttää nettideittailu ja sen "mahdottomuus", koska myös omat kokemukseni olivat varsin nihkeitä. Tuntuu vain, että miehenä naisen löytäminen nettimaailmasta on todella hankalaa. Kirjoituksessasi ärsyttää se, että pitäisi kai minunkin katsoa peiliin. Toki sen puolin, että olen niin arka ja ujo lähestymään vieraita naisia kasvotusten tuosta vaan. Osaan keskustella ihmisten kanssa ja olen miellyttävä henkilö, joten saan ihmiset pitämään itsestäni, mutten tapaa potentiaalisia kumppaneita juuri missään, joten deittailuni rajoittuu aika paljon tuonne netin puolelle. Näillä mennään kuitenkin. Yritetään... hyvää kesää =)

Mikä vika niissä sitten oli, jotka ottivat sinuun yhteyttä?

Vierailija
556/1480 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tunne yhtäkään naista, joka olisi erityisen varakkaan miehen kanssa. Kaikki tutut ovat ihan normaaleja pariskuntia, toisissa nainen jopa tienaa enemmän ja on johtavassa asemassa työssään.

Mutta eipä taida kukaan olla pienituloisen kanssa kuitenkaan...

Olen itse matalapalkka-alalla, mieheni ansaitsee aika lailla tasan puolet vähemmän.

Olin tuossa vakavasti ihastunut, tämän miehen kuukasi"tulot" n 600 euroa kuussa. Ikävä kyllä olin tosiaan niin hullaantunut, että jos tämä mies olisi sormeaan koukistanut, olisin lähtenyt pitkästä liitostani ja seurannut häntä vaikka minne.

Ihastuminen ei kysy tiliotetta.

Jos olisin vapailla markkinoilla (surullista kyllä niin voi vielä käydä, mutta se on eri tarina. Pitkä liitto, jossa on jäljellä enää kaveruus), haluaisin, ettö mies opiskelee tai käy töissä tulotasosta riippumatta eli on ns kunnollinen. Mikä ei kävisi: kokopäiväinen, ammattimainen kaljankittaaja tai tietoisesti yhteiskunnan elätiksi heittäytynyt, joka ei edes yritä elättää itseään.

Vierailija
557/1480 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

flaksikäy kirjoitti:

Tää on niin hyvä..

Flaksi käy.

Ohis, mutta mikä pakko se on asua Helsingissä vaikka pk-seudulla työskentelisikin? Meillä on okt Vantaalla hyvien yhteyksien päässä, monta bussia menee lähes oven edestä ja junallekin kävelymatka. Junalla 20 min Helsingin keskustaan. Maksoi 300 000 ja vaati noin 30 000 edestä remppaa. Neliöitä reilusti yli sata ja makkareita neljä. Tämän saisi melkeinpä purkaa maan tasalle ja rakennuttaa pohjia myöten alusta että pääsisi tuohon puoleen miljoonaan.

Toki enemmänkin saa haluta ja niin mekin haluttaisiin, mutta on turha väittää ettei pienemmällä rahalla saa. Jos meinaat, ettei alle 500 000 saa uutta tai yli 200 neliöä tai Munkkiniemestä, niin sanoisit sitten vaan ihan rehdisti niin. Ihan samalla tavalla joku muu voisi todeta, ettei pk-seudulta saa "mitään" alle viiden miljoonan, kun hänen mielestään kaikki alle luksuslukaalin Westendissä ei ole "mitään".

Kuka tyytyy mihinkin. Eläähän osa ihmisistä koijissakin. Ei siinä mitään.

Vierailija
558/1480 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes jokainen nainen todellakin on itserakas ja narsisti. 

Ja kuitenkin täällä on hirveä parku siitä, kun ei saada naista. Jos itse halveksisin miehiä tuolla tavalla niin olisin valinnut WGTOW-elämäntavan.

Vierailija
559/1480 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M42 kirjoitti:

Mutta eihän kaljun pitänyt mitenkään heikentää miehen statusta? Nämä mielipiteet kyllä vaihtuu ketjujen mukaan...

Siitä pääsee peruukilla jos haluaa kokeilla kääntyykö onni sitten. 

Vierailija
560/1480 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö ap kitisee täällä hampaat irvessä, että nainen pitäisi saada, vaikka ne kaikki on kamalia idiootteja tiesmitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme