Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattele ihmisestä, joka syö aina töissä eväitä?

Vierailija
20.07.2018 |

Nyssykkä.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruokariippuvainen. Eniten mä inhoon ihmisiä jotka ei voi himastaan lähtee mihinkään ilman että niillä on banaani mukana. Siis joka paikassa. Työ,bussi,kävellen tai juosten,kauppaan tai ihan mihin apteekkiin vaan. Mitä tehdään? Otetaan banaani esiin. Johan tästä on 20min kun kotoota lähdin. Ihan kuin ihmiset ois oikeesti hobitteja. Jotain täytyy suuhun pistää puolen tunnin välein.

Odotas vaan, jos rupeet joskus kärsiin yhtä pahoista verensokerilaskuista mitä mulla on. On tosi hilpeetä!

Vierailija
42/50 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta ollenkaan kuka syö missäkin & mitä, MUTTA kerran tapasin tyypin, joka söi keitettyä, kylmää pastaa suoraan muovirasiasta, sormin. 

Tarjosi mullekin, kieltäydyin kohteliaasti. Kyseessä ei tosiaankaan ollut mikään WT-tyäläis-köyhä-mikälie, ilmeisesti tyyppi vaan diggaili kylmästä, keitetystä makaronista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koko elämäni aikana ikää 57vuotta syönyt kuin eväitä enkä sitä mitenkään häpeä.

Vierailija
44/50 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eväitä syömällä tienaa etelänmatkan vuosittain.

Riippuu liksasta tarviiko eväitä syödä ja sitä kautta miettiä matkustaako.

Vaikka olisi miljonääri, niin se on silti etelänmatkan verran rahaa vuodessa.

Miljonääri ei ajattele noin. Sille on ihan sama onko matkan verran vaiko ei ole. Köyhä laskee kuluja. Itse valitettavasti lasken ja hyvin tarkkaan laskenkin.

Ei miljonääri miljonäärinä pysy jos se ei mieti, mihin se rahansa laittaa.

Vierailija
45/50 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa tunnustaa, mutta en pärjää 8,5 tunnin päivää syömättä, pakko olla eväät.

Enemmän mä ihmettelen sitä yhtä, joka ei päivisin syö mitään.

Vierailija
46/50 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön aina omia eväitä töissä. Kouluruoka on todella halvalla tehtyä einestä, enkä todellakaan maksa siitä melkein viittä euroa. Terveisin lukion ope.

Vierailija
47/50 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis tuleeko hän töihin syömään eväitä koko päivän? Tekeekö hän töitäkin siinä välissä? Jos hoitaa työnsä, niin sama se mulle.

Vierailija
48/50 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- en halua maksaa 10e meidän ruokalan ruoasta, koska se ei ole niin kovin hyvää, enkä saisi syödyksi koko rahalla.

- en halua käydä missään fancyssä ravintolassa lounaalla, koska työmoodiin palaaminen olisi sen jälkeen tosi vaikeaa.

- mulla on vatsaongelmia, joten tasapainottelen, miten saisin vatsani olemaan sekä kylläinen että tyytyväinen. Helpompi syödä vaan sitä tuttua ruokaa.

Vierailija
49/50 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön eväitä koska ne saa syödä "itsekseen."

Kärsin sosiaalisten tilanteiden pelosta ja minulla on kahvikuppineuroosi, siis en käy töissä kahvilla. Kärsin tästä tilanteesta kamalasti. Olisi ihanaa olla niin kuin muut.

Vierailija
50/50 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menen tavallisesti mieluummin ruokalaan, jos se on kelvollinen. Pääsee hetkeksi pois töiden ääreltä, se on rentouttavaa ja jaksaa paremmin loppupäivän. Olen ollut monessa työpaikassa, ja vain yksi oli sellainen, että mieluummin söin eväitä - eikä sekään johtunut ruuasta vaan siitä, että olisi pitänyt syödä asiakkaiden kanssa samassa tilassa, se ei vain tuntunut mukavalta. Mutta mitä muut tekee, se on aivan heidän asiansa enkä koskaan mietiskele, että miksi tuo tuossa syö eväitä...