Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattele ihmisestä, joka syö aina töissä eväitä?

Vierailija
20.07.2018 |

Nyssykkä.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolaruoka on lähes poikkeuksetta aivan älyttömän suolaista. Lisäksi ällöttää noutopöydissä porsastelvat paskanäpit.

Vierailija
22/50 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tykkää ruokalan tarjonnasta? Esimerkiksi meillä työpaikkaruokalan ruoka on niin laadutonta ja ylihintaista, että moni tuo mieluiten eväät mukanaan.

Sama täällä. Jos haluisin syödä kengänpohjia, niin alottaisin omista kengistä. Duuniruokala on niin ala-arvoinen, että ennemmin olis sit nälässä. Siks eväät mulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En niin yhtikäs mitään.

Vierailija
24/50 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen ruokaa joka päivä kotona. En syö työmaaruokalan sotkuja. Jos syön, niin vatsa on sekaisin monta päivää.

Hinta 10,40 € siitä. Ei kiinnosta, sillä rahalla saa kunnon eväät ainakin viikoksi.

Vierailija
25/50 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ajatelkoon. Enemmän sillä toisen ihmisen tekemisiä syynäävällä on vikaa päässään.

Vierailija
26/50 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä.Palaveri Intiaan yleensä 9-12...eli pitää syödä lennosta...Ei ole aikaa juosta ruokalassa ja yhden maissa on liian myöhään kun aamupalan syön jo kuudelta.

Vierailija
27/50 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään ihmeellistä, kun meillä kaikki syö eväitä. Outoa olisi, jos joku lähtisi muualle syömään.

Sama pomoa myöten. Mulla monta hyvää syytä, mm ei ole työmaaruokalas eikä lounasruokalas tarpeeksi lähellä. Lisäksi liian raskas lounas väsyttää iltapäivällä. Saatetaan miehen kanssa käydä kuitenkin syömässä ravintolassa arkipäiväiltana ilman mitään syytä.

Vierailija
28/50 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eväitä syömällä tienaa etelänmatkan vuosittain.

Riippuu liksasta tarviiko eväitä syödä ja sitä kautta miettiä matkustaako.

Vaikka olisi miljonääri, niin se on silti etelänmatkan verran rahaa vuodessa.

Miljonääri ei ajattele noin. Sille on ihan sama onko matkan verran vaiko ei ole. Köyhä laskee kuluja. Itse valitettavasti lasken ja hyvin tarkkaan laskenkin.

Vierailija
29/50 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään

Vierailija
30/50 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole tullut ajatelleeksi, että tämäkin on asia, josta jollain voi olla mielipide! Eiköhän ole jokaisen oma asia, miten lounaansa nauttii: eväiden muodossa, työpaikkaruokalassa vai ulkopuolisessa ravintolassa. Syitä eri valintoihin on lukemattomia.

Kun asia nyt jostain syystä ap:tä kiinnostaa, kerron omat syyni eväiden suosimiseen. En pidä työpaikkaruokalan tarjonnasta. Hinta-laatusuhde ei ole kohdallaan. Ruokala on epäviihtyisä ja hälyinen. Minulla on myös paha tapa ottaa noutopöydästä liikaa ruokaa. Eväitä syömällä pystyn kontrolloimaan, mitä syön ja kuinka paljon. Lisäksi perheemme koosta johtuen päivällisellä jää ruokaa aina minulle sopivan lounasannoksen verran yli. Samalla säästyy rahaa ja aikaa. Ruokalassa tulee aina jäätyä juttelemaan kollegoiden kanssa ja ihan siirtymiinkin kuluu aikaa. Kun syön lounaaksi eväitä lähellä työpistettäni, pääsen nopeammin takaisin töiden pariin ja aikaisemmin kotiin.

Vierailija
31/50 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI voisi vähempää kiinnostaa lähteä 1-1,5 tunnin lounaille kun voi vetästä eväät vartissa hetulaan.

Vierailija
32/50 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä välissä rekee töitä jos aina syä eväitä ja pakko olla aikapaljon mukana...

Vierailija
33/50 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäajattelettehullu

Vierailija
34/50 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä.Palaveri Intiaan yleensä 9-12...eli pitää syödä lennosta...Ei ole aikaa juosta ruokalassa ja yhden maissa on liian myöhään kun aamupalan syön jo kuudelta.

Intiaan? Missä päin käyt? Itse tykkään Goasta. Ymmärrän kyllä että Finskin safkat ei nappaa. Pitää ottaa mukaan oma banaani. Sillä pärjää.

Vierailija
35/50 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

A) ei tykkää työpaikkaruokalan sapuskoista

B) nirso ruoan suhteen

C) ei ole nälkä lounasaikaan, eikä halua pieniruokaisena maksaa koko hintaa

D) laihduttaa/on muulla dieetillä

Vierailija
36/50 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvoisin tekemään töitäkin välillä, ei ole oikein työnantajaa kohtaan, että syö koko työaikansa.

Vierailija
37/50 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A) ei tykkää työpaikkaruokalan sapuskoista

B) nirso ruoan suhteen

C) ei ole nälkä lounasaikaan, eikä halua pieniruokaisena maksaa koko hintaa

D) laihduttaa/on muulla dieetillä

E) työpaikalla tai työpaikan lähellä ei ole lounasruokailumahdollisuutta

Vierailija
38/50 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla työpaikalla valtaosa syö omia eväitä. Aivan normaalia.

Vierailija
39/50 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruokariippuvainen. Eniten mä inhoon ihmisiä jotka ei voi himastaan lähtee mihinkään ilman että niillä on banaani mukana. Siis joka paikassa. Työ,bussi,kävellen tai juosten,kauppaan tai ihan mihin apteekkiin vaan. Mitä tehdään? Otetaan banaani esiin. Johan tästä on 20min kun kotoota lähdin. Ihan kuin ihmiset ois oikeesti hobitteja. Jotain täytyy suuhun pistää puolen tunnin välein.

Hitostako sinä tiiät, että ollut vasta 20min liikkeellä? Stalkkaat kaikkia kaupungin ihmisiä?

Vierailija
40/50 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisas ihminen.