Mitä ajattele ihmisestä, joka syö aina töissä eväitä?
Kommentit (50)
Taloudellisesti tiukoilla (esim yh) tai pahat allergiat. Kiva että oot noin symppis, ettet olisi street food -närkkijä?
Eväitä syömällä tienaa etelänmatkan vuosittain.
Hän haluaa olla varma siitä, mitä lautasella on. Ei halua esim. syödä huonolaatuista ruokaa, jonka maku saadaan aikaan aromivahventeilla.
En mitään ihmeellistä, kun meillä kaikki syö eväitä. Outoa olisi, jos joku lähtisi muualle syömään.
Ruokariippuvainen. Eniten mä inhoon ihmisiä jotka ei voi himastaan lähtee mihinkään ilman että niillä on banaani mukana. Siis joka paikassa. Työ,bussi,kävellen tai juosten,kauppaan tai ihan mihin apteekkiin vaan. Mitä tehdään? Otetaan banaani esiin. Johan tästä on 20min kun kotoota lähdin. Ihan kuin ihmiset ois oikeesti hobitteja. Jotain täytyy suuhun pistää puolen tunnin välein.
Ei tykkää ruokalan tarjonnasta? Esimerkiksi meillä työpaikkaruokalan ruoka on niin laadutonta ja ylihintaista, että moni tuo mieluiten eväät mukanaan.
Ei ne suuret tulot, vaan pienet menot. Tänä vuonna on lomat vähennettynä 226 työpäivää. jos lounas maksaa 11€ ja eväät 1€, niin säästää 2260€ vuodessa. Sillää saa jotain muutakin kivaa kuin paskaa buffettilounasta.
Vierailija kirjoitti:
Ei tykkää ruokalan tarjonnasta? Esimerkiksi meillä työpaikkaruokalan ruoka on niin laadutonta ja ylihintaista, että moni tuo mieluiten eväät mukanaan.
Tai ei ole koko ruokalaa.
"Mitä ajattelette-" äimistelijä taas vauhdissa tyhminen avauksineen.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu liksasta tarviiko eväitä syödä ja sitä kautta miettiä matkustaako.
Iso ateria keskellä päivää ei sovi minulle enkä halua maksaa kymppiä pienestä annoksesta. Töiden jälkeen kotona on aina lämmin ruoka, joten kaksi muutaman tunnin välein on minulle liikaa. Yksi syy on myös laiskuus, en viitsi lähteä työpaikkaravintolaan, kun annoksen syömiseen jää 10 minuuttia, muu puolesta tunnista menee matkoihin ja jonottamiseen.
Joskus voin lähteä jonku seuraksi lounaalle, mutta ei ne ruuat ole minusta hintansa arvoisia. Suunnilleen 10 euroa jostain makaroonilaatikosta. Ennemin syön vaikka hernekeittopurkin suoraan purkista kylmänä ja se maksaa 0,56€.
Mulla menee eväisiin enemmän rahaa kuin mitä menisi ravintolan lounaaseen. Mutta koska terveyteni on mittaamattoman arvokas, en mieti eväiden hintaa. En halua syödä päivittäin eineksiä, joita ravintolan lounaalla tarjoillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu liksasta tarviiko eväitä syödä ja sitä kautta miettiä matkustaako.
Vaikka olisi miljonääri, niin se on silti etelänmatkan verran rahaa vuodessa.
Mä syön aina eväitä. Omat eväät nyt vaan on paremmat 😂 vtuttaako? Haluan myös tietää mitä ruuassani on. Esim. Kouluruuasta ja työpaikkaruokalasta sain AINA mahakivun... Mitäköhän niihin oikeen tungetaan? Ei muuten tule koskaan mitään mahakipuja!
Syö aina eväitä? No mitäpä sitä duuneja tekemään.
up