Oudoimpia/rumimpia pukeutumisratkaisuja tai vaatteita, mitä olet nähnyt tänä kesänä?
En yleensä sheimaa muita pukeutumisen takia koska muiden vaatteet eivät kuulu minulle. Mutta äsken vastaan tuli sellainen vaate, että jäin vakavissani ihmettelemään vaatteen kantajan tarkoitusperiä:
Eli nuden värinen, molemmin puolin syvään uurrettu body farkkushortsien kanssa. Oli ihan hyväkroppaisella nuorella naisella päällä ja kaikki kriittiset paikat olivat piilossa, mutta miksi kukaan pukisi päälleen vaatteen, joka saa näyttämään siltä että olisi ilman paitaa? Koska siltä se tosiaan näytti, että kyseinen henkilö kulkisi ympäriinsä pelkissä shortseissa. Hämmensi. Kai tämä on joku trendi tämäkin.
Kommentit (328)
Ne perseshortsit on kamalat, ihan sama kenen päällä. Onneksi tämä trendi on jo hiipumassa pk-seudulla.
Tunika ja caprit vanhemmilla naisilla. Työssäni näen jalkoja päivittäin, joten ihmetyttää myös miten hoitamattomia jalkoja ihnmisillä on! Kuivat, halkeilleet kantapäät ja rumat pitkät kynnet...yäääääääk. Sit käytetään sandaaleja.
Miehillä reisitaskutyyliset shortsit mitkä ylettyy polven alapuolelle, melko junttia.
Maastokuosi myös ehdoton no no...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari päivää sitten YleX Pop -konsertissa Evelinalla oli ne nuden väriset pyöräilyhousut. Mut onhan ne tietysti tosi hienot, kun Kim Kardashiankin niitä käyttää!
https://images.cdn.yle.fi/image/upload/w_1024,dpr_1.0,fl_lossy,f_auto,q…
Ihan järkyttävät.
Voi taivas! Mummon raappahousut!
Te olette vain liian vanhoja omaksumaan enää uutta muotia 😂 En näe noissa mitään vikaa, ei ole edes ihon väriset.
Mä oon 20 ja tuo näyttää ihan v*tun kamalalta. Turha vetää mitään ikäkortteja.
Mikä on capreissa ja tunikassa vikana?
Haluaisin kunnon perustelun.
Ei kelpaa kulahtaneisuus , sehän on ihan eri asia.
Eikä niitä juhlissa käytetä tai ainakaan itse en ole nähnyt.
Mutta arkena, mikä niissä on se ongelma?
Eilen näin kaupan edessä 45-50v naisen jolla oli "pitsinen" läpinäkyvä musta hihaton paita, alla pinkit ehkä urheiluritsikat, siniset persvako shortsit ja siniset likaiset crocsit.
Gant kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua on aina ällöttänyt nämä keski-ikäiset, keskiluokkaiset miehet, jotka on puettu (vaimo/tytär pukenut) kesäisiin preppyvaatteisiin. Pari vuotta sitten piti kaikilla olla punaiset housut/shortsit, tänä kesänä noita hirveitä hellehattuja... niiden ainaisten pikeepaitojen ja neuleiden kanssa.
PERIAATTEESSA nuo vaatteet ovat hyvännäköisiä mutta noiden tyyppien päällä ne ovat aina niin päälleliimattuja, aikuiset miehet puettuina kuin pikkupojat. Ei puutu kuin vaimo huutamassa äitinä perään "katsokin ettet sitten likaa heti uusia housujasi!".
No voivoi miesparat! Mitähän heidän sitten pitäisi pukea ylleen, jos kuvaamasi asut näyttävät päälleliimatuilta ja pikkupoikamaisilta? Minusta kaikenikäiset miehet näyttävät siisteiltä juuri pikeepaidassa ja sopivan istuvissa chinosortseissa, jos niihin yhdistetään esim. purjehduskengät tai nahkasandaalit ilman sukkia, kivat tennaritkin ovat cool. Minä olen myös ilahtunut miesten hellehattumuodista. Sopii yllättävän monelle ja antaa charmantin vaikutelman. Mies näyttää myös sexyltä valkoisessa t-paidassa ja farkkusortseissa. Aina, iästä ja koosta riippumatta. Liikaa näkee epäsiistejä kesämiehiä tunkkaisissa reisitaskuhousuissa ja läskipohjakengissä polvisukkineen yhdistettynä venyneeseen epämääräisen väriseen t-paitaan. Ollaan siis iloisia keskiluokkaisista miehistä, jotka edes yrittävät pukeutua hyvin. Naisillakin näkyy kesäisin todella karmeita virityksiä, kun on puettu kaikki sateenkaaren värit yhtä aikaa ylle ja jalkaan vedetty kirjavan venyneen trikootunikan pariksi mustat tai valkoiset caprileggingsit. Jalkineita on useimmiten crocsin puutarhakengät, mieluiten pinkit. Hyi hirvitys!
Tämä_ämmä ei tajunnut mitään. Nimittäin siitä miten päälle liimatun preppymäisiltä nuo oikeasti juntit näissä jälkihipsterivaatteissa näyttävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se keski-ikäisten naisten turvallinen kansallispuku, eli kirjava tunika ja mustat vajaamittaiset leggarit 30 asteen helteessä.
Kesämekko olisi paljon viileämpi, eikä siinä näytä laatikkomaiselta pygmiltä. Tuo look sopii vain pajunvitsaiselle mallille, ei persjalkaiselle.
Monet sanoo, että "kun on sääret rumat", mutta ottaa sitten pidemmän mekon tai hommaa värillistä, peittävää aurinkovoidetta niihin kinttuihin.Sori, mutta tämä persjalkainen näyttää kesämekoissa hyyyvin paksulta ja pyöreältä pygmiltä ☺️
Väljä tunika on ainakin asiallinen enkä tällä helteellä jaksa edes katsoa miten joku on puettu.
Naapurinrouva tykkää liikuskella pihalla munasillaan.
N. 35 vuotias nainen oli kaupassa todella lyhyessä mekossa.. Joka hyllyvälissä kiskoi helmaa epätoivoisen oloisena alaspäin.. Tajusi varmaan itsekin että oli turhan lyhyt :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari päivää sitten YleX Pop -konsertissa Evelinalla oli ne nuden väriset pyöräilyhousut. Mut onhan ne tietysti tosi hienot, kun Kim Kardashiankin niitä käyttää!
https://images.cdn.yle.fi/image/upload/w_1024,dpr_1.0,fl_lossy,f_auto,q…
Ihan järkyttävät.
https://scontent-mad1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/fr/cp0/e15/q65/34274499_1…
Tässä näkyy itse asiassa vielä paremmin :D
Vastenmielisiä, ällöttäviä koko sakki
Mustat sukkahousut mustan hameen tai mekon kanssa +30 asteen helteessä on jokapäiväinen näky. Ahdistaa pelkkä ajatuskin.
En tuomitse, makuja on monia, mutta jotkut ihmiset mielestäni tuovat erikoisilla pukeutumisratkaisuillaan lisäviihdettä muuten tylsään katukuvaan.
Tänään bongattu nuori nainen jolla oli kiiltävät vihreät korkeavyötäröiset leggingsit ja napapaita. Leggingsien väri muistutti minua raatokärpäsen perseestä... Kai ne olivat hänen mielestään hienot. Leggings-napapaita-yhdistelmästä en sano mitään. :-)
Itse käytän vain pellavaa näillä säillä ja yhtä pellavamekkoani ilman rintsikoita ja oon 51-v, tosin se on rintojen kohdalta paksumpaa materiaalia, eikä rinnat mahdu roikkumaan, mutta ihanan vapaa olo kuitenkin... joku saattaa kauhistella kuitenkin!
Sitähän sä kysyit kirjoitti:
Näihin olen törmännyt usein tänä kesänä. Nuorehko nainen. Ylipainoinen tai ainakin perse kuin 7 leivän uuni.
Päällä minishortsit tai minihame.
Aika jäätävää,varsinkin ne shortsit. Perse hyllyy kuin hyytelö,takareidet täynnä raskausarpia ja ratsupaikat roikkuu kivasti.
Itsekritiikki ,ohoi.
Toinen ilmiö. Vanhemmat naiset . Päällä isohko t-paita tai tunika. Rinnat roikkuu polvissa,kun liivit ei anna tukea. Muovikengät jalassa tai sellaiset pistokkaat. Kantapäät kuivat ja halkeilleet. Nam! Myös mekko joka paljastaa tukkijalat ja söpöt nilkkasukat balleriinojen kanssa on tosi ihanata.
Toki jokainen saa pukeutua miten tykkää,mutta kyllä välillä miettii,mitä noiden ihmisten päässä liikkuu.
Mitkä on ratsupaikat?
Vierailija kirjoitti:
Vastikään samalla lennolla kanssani oli kolmekymppinen nainen, jonka tyylittömyys herätti huomioni. Hänellä oli kukallinen turkoosi polvipituinen mekko, joka yksinään olisi näyttänyt hyvältä, mutta hän oli yhdistänyt sen vaaleanpunaiseen kiiltävään bikermalliseen nahkatakkiin ja samantapaiseen laukkuun. Jalassaan hänellä oli pari sävyä liian vaaleat sukkahousut ja kirkkaan keltaiset tennarit. Hiuksia oli vaalennettu liikaa ja ne oli leikattu kerroksittain ja tupeerattu takaa palloksi ysärityyliin. Kasvot olivat piirteiltään aika mitäänsanomattomat ja meikattu niin kuin olettaa saattaa, viivamaiset kulmat, liikaa ja liian vaaleaa luomiväriä, suttuiset rajaukset ja pinkit huulet. Nainen matkusti bisnesluokassa ja näytti hyvin tyytyväiseltä itseensä. Kun hän käveli koneesta, hänestä välittyi itsevarmuus.
Tällaiset tapaukset aina kiinnostavat minua ja myönnän jääväni seuraamaan heidän liikkumistaan ja käytöstään. Miten ihmisen mielikuva itsestä voi olla niin voimakkaassa ristiriidassa sen kanssa, mitä muut näkevät? Miten hän oli päätynyt valitsemaansa asukokonaisuuteen? Hänessä ei ollut yhtään sellaista joidenkin slaavi- ja lattarinaisten tyylittömyyttä, joka on vedetty niin överiksi, että se on omalla tavallaan viehättävää, vaan näkemäni nainen jätti ponnisteluistaan huolimatta täysin mitättömän ja halvan vaikutelman.
voi vittu on sullakin ongelmat, yrittäisit olla kuin hän ja hanki sitä itsevarmuutta niin ehkä ei enää muut ihmiset häiritse
Mua ihmetyttää ihmiset jotka jaksaa kauhistella muiden pukeutumista. Mä käytän säästä riippumatta aina mustia pillilahkeisia housuja, mustaa yläosaa ja mustia tennareita. Enkä kärsi kuumuudesta, harmi jos joku muu mua katsellessa kärsii. Tunnen oloni erittäin epämukavaksi hameissa, mekoissa ja vaaleissa puuvillahuituloissa.
Tämä on jotenkin huvittava ketju. Monessa viestissä todetaan, että pukeutukaa ihmiset helteellä niin kuin huvittaa, kukaan ei kiinnitä huomiota riippurintoihin, mahamakkaroihin, haljenneisiin kantapäihin ja selluliitteihin, mutta silti niin monessa viestissä kuvaillaan hyvin yksityiskohtaisesti yllä mainittuja asioita, ja ihmetellään että miten joku kehtaa liikkua tuon näköisenä julkisilla paikoilla.
Tästä tuli mieleen mun muutavan vuoden takainen poikaystävä :D
Oltiin tavattu talvella ja hän pukeutui ihan kivasti silloin, mutta kun kesä ja helteet tulivat... meidän oli tarkoitus mennä keskustaan ostoksille ja kun hän tuli hakemaan mua, hänellä oli päällä thaimaasta ostetut feikki billabong uimashortsit (koon liian pienet), kulahtanut ribbi kangasta oleva joskus valkoinen ollut hihaton toppi ja kuraiset mustat feikki croksit !!
Niinkun sanotaan rakkaus on sokeata, joten nielin asian enkä halunnut nolata häntä sanomalla hänen vaatteista mitään. Mutta jälkikäteen ajateltuna kuvottaa
Juuri tämän paskan takia en enää liiku ulkona enkä käy kaupassa
Lihava lapsi napapaidassa söi jäätelöä ulkona
Minulla on isot ja raskaat rinnat. Yritän pitää tiukkoja ja tukevia liivejä mutta kyllä ne silti jonkin verran roikkuvat. Ei sellaisia liivejä olekaan jotka nostaisivat rinnat kunnolla ylös. Ja koko ajan on olkapäissä kuopat rintaliivien olkainten kohdalla. Ja rahaa laitan liiveihin, ei ole siitä kiinni.
Pitäisi varmaan pienennyttää rinnat , ei siinä muuta mahdollisuutta ole.
Vanhemmat naisille pitäisi kai laittaa ulkonaliikkumiskielto.
Voit sinäkin alkaa sitä odottamaan, tulee nopeammin kuin uskotkaan.