Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoimpia/rumimpia pukeutumisratkaisuja tai vaatteita, mitä olet nähnyt tänä kesänä?

Vierailija
19.07.2018 |

En yleensä sheimaa muita pukeutumisen takia koska muiden vaatteet eivät kuulu minulle. Mutta äsken vastaan tuli sellainen vaate, että jäin vakavissani ihmettelemään vaatteen kantajan tarkoitusperiä:

Eli nuden värinen, molemmin puolin syvään uurrettu body farkkushortsien kanssa. Oli ihan hyväkroppaisella nuorella naisella päällä ja kaikki kriittiset paikat olivat piilossa, mutta miksi kukaan pukisi päälleen vaatteen, joka saa näyttämään siltä että olisi ilman paitaa? Koska siltä se tosiaan näytti, että kyseinen henkilö kulkisi ympäriinsä pelkissä shortseissa. Hämmensi. Kai tämä on joku trendi tämäkin.

Kommentit (328)

Vierailija
201/328 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monessa kommenteissa on moitittu leggingsejä. Itse tykkään käyttää caprileggingsejä tunikan, mekon tai pitkän t-paidan kanssa, jotta persus peittyy. Minusta noiden leggingsien lahkeissa on kivoja yksityiskohtia nykyään. Kyllä, varmasti ärsytän monenkin esteettistä silmää ikäni ja kilojeni takia ja pukeudun väärin. Mutta mieluummin näin kuin vähemmissä vaatteissa. Ballerinat ja nilkkaketju, niin avot. Toki useimmat käyttävät sukkia ja kaikkiin paikkoihin ei sovi mennä paljain jaloin, mutta diabeetikoilla voi jaloissa olla tuntopuutoksia, joten sukkien käyttöä suositellaan, että ei tulisi haavoja ym., joka voi olla syy söpöihin nilkkasukkiin.

Vierailija
202/328 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kulkenut koko kesän pitkissä housuissa ja pitkähihaisissa koska sain ensimmäisten helteiden aikaan auringosta niin pahan reaktion että pakko peittää ne kivuliaat ihottumat. Syön siihen lääkkeitä ja rasvaan ja ne on silti kirkkaanpunaiset ja ihan hirveän näköiset. Helpottaa ehkä sitten syksyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/328 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisten ruma/outo pukeutuminen on kyllä elämän suola. Itsehän en mitään kamalia rytkyjä pukisi, mutta muiden pukeutumisomituisuuksilla on huima viihdearvo.

Kyllä! Asun erässä Suomen suurimmista kaupungeista, ja täällä näkee kauppareissulla sellaisia karvahattu-verkkatakki-uimahousu-kumisaapas -yhdistelmiä ihan kesät talvet, että Kummelin ja Pulttiboisin puvustajat jäävät niille kevyesti kakkoseksi. Ihan asiansa itsenäisesti hoitavia ihmisiä nämä sketsipukeutujat ilmeisesti kuitenkin ovat, kun kauppa-asiatkin hoituvat.

Vierailija
204/328 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavalla naisella oli pinkki  My Little Pony- napapaita, turkoosit suomukukuvioiset legginsit ja pinkit hiukset  sellaisella rusetinmalllisella nutturalla pään päällä.

Vierailija
205/328 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se keski-ikäisten naisten turvallinen kansallispuku, eli kirjava tunika ja mustat vajaamittaiset leggarit 30 asteen helteessä.

Kesämekko olisi paljon viileämpi, eikä siinä näytä laatikkomaiselta pygmiltä. Tuo look sopii vain pajunvitsaiselle mallille, ei persjalkaiselle.

Monet sanoo, että "kun on sääret rumat", mutta ottaa sitten pidemmän mekon tai hommaa värillistä, peittävää aurinkovoidetta niihin kinttuihin.

Herra jumala, onko tuollaistakin olemassa?

Löytyy esim dermablendiltä ihan säärille tarkoitettu. Lämmittää aika paljon hemmän kuin leggarit.

Olen luullut, että Dermablendin tuote on poistunut markkinoilta. Olisiko muita suosituksia? Kicksillä oli aikoinaan sellainen, jossa oli vähän kimalletta mukana, samoin Lumenella. Nämäkin molemmat poistuneet valikoimista, enkä ole löytänyt korvaavia.

Vierailija
206/328 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen elää omaa elämäänsä, ei muiden. Älkää antako kenenkään mielipiteiden vaikuttaa pukeutumiseenne .

Jos on hyvä itsetunto, niin ei välitä muista, pääasia että itsellä on hyvä ja mukava olla.

Antakaa kaikkien kukkien kukkia, oli mitä oli.

Vierailija
207/328 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylittömyys ei ole jäänyt mieleen, mutta joka päivä hämmästelen, etteikö suomalaiset tajua että nyt on helleaalto ja heinäkuu. Meillä lämpömittari esim. tänään näytti +28 astetta. Todella kuuma, kostea keli, aurinko paistoi koko päivän. Leikkipuistossa oli pikkutyttö legginseissä, sukat ja lenkkarit, pitkähihainen paita jonka päällä t-paita, lippis päässä. Äidillä samanlainen asu paitsi farkut jalassa. Herrajumala, itse olisin varmaan saanut lämpöhalvauksen. Vastaavia asuvalintoja näkee päivittäin. En ymmärrä.

Vierailija
208/328 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä on iho niin ohut, että palan muutamassa tunnissa vaikka olisi aurinkorasva 50 suojakerroin. Mun on siis pakko pitää pitkähihaisia vaatteita jos pyörin ulkona useamman tunnin. Eihän se kivaa ole, mutta ainut vaihtoehto suojautua.

Vierailija
209/328 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Please antakaa armoa meille joilla on lahkeet ja pitkät hihat. Meidän iho palaa tai on arpeutunut tai whatever, me kuitenkin tarvitsemme sen vaatteen tuoman suojan. Antakaa meidän olla ja laittakaa te biksut!

Vierailija
210/328 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyylittömyys ei ole jäänyt mieleen, mutta joka päivä hämmästelen, etteikö suomalaiset tajua että nyt on helleaalto ja heinäkuu. Meillä lämpömittari esim. tänään näytti +28 astetta. Todella kuuma, kostea keli, aurinko paistoi koko päivän. Leikkipuistossa oli pikkutyttö legginseissä, sukat ja lenkkarit, pitkähihainen paita jonka päällä t-paita, lippis päässä. Äidillä samanlainen asu paitsi farkut jalassa. Herrajumala, itse olisin varmaan saanut lämpöhalvauksen. Vastaavia asuvalintoja näkee päivittäin. En ymmärrä.

Niin, onhan se nyt vaikeaa ymmärtää että ihmiset on erilaisia. Ja toiset haluaa suojata itsensä ja etenkin lapsensa auringolta ja toiset ei. Itse olen parin viime päivän aikana tarennut olla kotona ilman villasukkia, vaikka on ollut helleaalto niin varpaita on paleltanut, öisin käytän niitä edelleen. 

Vierailija
211/328 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Please antakaa armoa meille joilla on lahkeet ja pitkät hihat. Meidän iho palaa tai on arpeutunut tai whatever, me kuitenkin tarvitsemme sen vaatteen tuoman suojan. Antakaa meidän olla ja laittakaa te biksut!

Sitäpaitsi eivät farkut ole kuumat kun on tottunut niissä olemaan. Olen aina farkuissa, turha sääliä. Puuvillaa.

Polvihousut ovat kaupungissa pikkupoikien vaate, propellihattu vaan puuttuu.

M

Vierailija
212/328 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tajusiko asun kantaja, että asusta näkyi kaikki läpi eli vartalon iho, mustat rintaliivit ja alushousut. Tämä näkyi vain tietyssä kulmassa/valossa ja jossain kohdin taas näkyi vain ne päällysvaatteet.

Vierailija
213/328 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari numeroa naftit farkut ja lyhyt toppi. Ei tässä mitään, mutta henkilön istuessa selvisi, että pikkarit oli mallia string.

Ensin siis pursui housun vyötäröstä, seuraavan makkaran muodosti stringit. Sitten vielä stringien ja topin välinen makkara. Tämä lounasravintolassa.

Mulla itsellänikin on ylimääräistä, mutta pidän huolen ettei ne pursuile kuin korkeintaan omassa mökkirannassa. Mulle on myös yleensä ihan sama miten muut pukeutuu, mutta tuohon kyllä katse pysähtyi.

Olisiko asu siis ok, jos kantajalla ei olisi yhtään ylimääräistä? En ymmärrä tälläistä asennetta,että jos ihmisellä on vähänkään ylipainoa,selluliittia,arpia,epätasainen iho tms.joka osoittaa ettei hän ole täydellinen,hänen kansalaisvelvollisuutensa on peittää se. Miksi? Esim.ylipainon kohdalla on yleensä niin,että ylipainon kyllä näkee pukeutui ihminen sitten löysiin tai tiukkoihin vaatteisiin.

Tuo on toinen vaihtoehto. Se toinen on sitten, että ne vaatteet ovat oikean kokoisia, joista ei pursuile mitään, eivätkä liian pieniä.

Miksi ne säärten suonikohjut, aurinkoihottumat ym pitää peittää tai suojata auringolta juuri legginseillä? Jotkut tuntemani ihmiset pitävät väljiä, ohuita pitkiä housuja, esim pellavaisia, jotka kuumottavat vähemmän ja näyttävät paremmalta.

Minä pidän mieluummin tyylittömiä sukkia kuin saan kipeitä rakkoja jalkoihini, kun kengät hankaavat hikisiä jalkoja. Jos kengät eivät hankaa, niin sitten olen ilman sukkia.

Vierailija
214/328 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituinen parivaljakko muutama päivä sitten Helsinki-Vantaalla: nuori nainen valkoisessa läpikuultavassa topissa, jonka alta paistoivat metrien päähän mustat rintaliivit ja ystävättärensä mustassa makkarankuorimekossa, seitinohutta trikoota, jonka läpi niin ikään loistivat mustat alusvaatteet - hänen kohdallaan myös stringit. Eivätkö tajunneet vai eivätkö vain välittäneet, että varsinkin aurinkoisena päivänä vaatteiden ohut materiaali korostuu, en tiedä, mutta typerryttävä näky joka tapauksessa. Kuinka vaikeaa on ostaa edes ne ihonväriset alusvaatteet? Muu

Vierailija
215/328 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

222 jatkaa, kun viesti lipsahti ennen aikojaan: muuten kyllä näyttivät ulkonäköönsä panostavilta ihmisiltä niin en voi käsittää tällaista pukeutumismokaa...

Vierailija
216/328 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisten ruma/outo pukeutuminen on kyllä elämän suola. Itsehän en mitään kamalia rytkyjä pukisi, mutta muiden pukeutumisomituisuuksilla on huima viihdearvo.

Kyllä! Asun erässä Suomen suurimmista kaupungeista, ja täällä näkee kauppareissulla sellaisia karvahattu-verkkatakki-uimahousu-kumisaapas -yhdistelmiä ihan kesät talvet, että Kummelin ja Pulttiboisin puvustajat jäävät niille kevyesti kakkoseksi. Ihan asiansa itsenäisesti hoitavia ihmisiä nämä sketsipukeutujat ilmeisesti kuitenkin ovat, kun kauppa-asiatkin hoituvat.

Asutko Tampereella? 😁

Vierailija
217/328 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmarrä että valitetaan siitä, että maksimekot ei sovi (koska vyötärö , hihattomuus, väärä pituus) mutta silti ollaan valmiita pukeutumaan niihin ikuisiin leggareihin ja tiukkoihin t-paitoihin. Ei ne jälkimmäiset piilota yhtää niitä "ongelmakohtia" (jos ne nyt on sen takia valittu). Päinvastoin. Ja jos oikeasti ette välitä muiden mielipiteistä (kannatettavaa) niin sitten vaan rohkeasti se mekko päälle vaikka hui käsivarret näkyisikin. Ei ne niin rumat ole kuin kuvittelette.

Reisiin voi laittaa talkkia niin ei hankaa.

Eivät ole välttämättä samaa joukkoa: ihmisten ilmoilla käytämme kyllä riittävän kokoisia ylä-ja alaosia ja väriyhdistelmätkinkin ovat asiallisia, mutta esim. minä en ole löytänyt päälle sopivaa, hihallista, kesämekkoa, en siistiä arkikäyttöön, en juhlaan. Olen korkeintaan keskipituinen, kokoni on n. 52-54 ja koska povikin on suurehko ja tietenkin aivan liian alas valahtanut (hyvissäkin liiveissäkin), ei mekkoa löydy vaikka kuinka haluaisin. Ja niin, hihat on oltava, ainakin yli kyynärpäiden, eivät ole kaikki edes kohtalaisen kauniskäsivartisia, usko pois.

Katsopa Dorothy Perkins Curve-malliston mekkoja, tai oikeastaan kaikki Zalandon pluskoot-osion mekot. Navabi-nimisessä verkkokaupassa on myös hyvä mekkovalikoima, samoin Lovedrobessa. Isolle povelle löytyy nykyään älyttömän hyviä liivejä, esim. suomalaisessa Lumingeriessa, Timarcossa, Figleaves.com:ssa, Brastopissa, AmpleBosomissa jnejne. Hyvä pukeutuminen ei oikeasti ole nykyään koosta kiinni. En ehkä Cittarista ja Prismasta vaatteita löydä, mutta verkkokaupoissa vain taivas on rajana suunnilleen. Oon samaa 52-54-kokoa ja vielä päälle povi 95L.

Vierailija
218/328 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari numeroa naftit farkut ja lyhyt toppi. Ei tässä mitään, mutta henkilön istuessa selvisi, että pikkarit oli mallia string.

Ensin siis pursui housun vyötäröstä, seuraavan makkaran muodosti stringit. Sitten vielä stringien ja topin välinen makkara. Tämä lounasravintolassa.

Mulla itsellänikin on ylimääräistä, mutta pidän huolen ettei ne pursuile kuin korkeintaan omassa mökkirannassa. Mulle on myös yleensä ihan sama miten muut pukeutuu, mutta tuohon kyllä katse pysähtyi.

Olisiko asu siis ok, jos kantajalla ei olisi yhtään ylimääräistä? En ymmärrä tälläistä asennetta,että jos ihmisellä on vähänkään ylipainoa,selluliittia,arpia,epätasainen iho tms.joka osoittaa ettei hän ole täydellinen,hänen kansalaisvelvollisuutensa on peittää se. Miksi? Esim.ylipainon kohdalla on yleensä niin,että ylipainon kyllä näkee pukeutui ihminen sitten löysiin tai tiukkoihin vaatteisiin.

Tuo on toinen vaihtoehto. Se toinen on sitten, että ne vaatteet ovat oikean kokoisia, joista ei pursuile mitään, eivätkä liian pieniä.

Miksi ne säärten suonikohjut, aurinkoihottumat ym pitää peittää tai suojata auringolta juuri legginseillä? Jotkut tuntemani ihmiset pitävät väljiä, ohuita pitkiä housuja, esim pellavaisia, jotka kuumottavat vähemmän ja näyttävät paremmalta.

Minä pidän mieluummin tyylittömiä sukkia kuin saan kipeitä rakkoja jalkoihini, kun kengät hankaavat hikisiä jalkoja. Jos kengät eivät hankaa, niin sitten olen ilman sukkia.

Tämä oli jo ties kuinka mones pellavan ylistyspuhe. Ehkä en ole onnistunut näkemään tarpeeksi korkealaatuisia pellavavaatteita mutta mielestäni ne ovat aina epäsiistin näköisiä ja ryppyisiä.

Jos siis ulkonäöstä puhutaan, viileitä ne varmaan saattaa olla.

Vierailija
219/328 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokakesäinen ja kai ikiaikainen kauhistus: Paidattomat miehet muualla kuin rannalla!!

Vierailija
220/328 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuosi ja materiaali ja yksityiskohdat ovat makuasioita mutta tyyli ei, aina jaksaa hämmästyttää ylisuuret teltat tai liian pienet vaatteet. Kun kaikenkokoisille on oikean kokoisia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän