Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoimpia/rumimpia pukeutumisratkaisuja tai vaatteita, mitä olet nähnyt tänä kesänä?

Vierailija
19.07.2018 |

En yleensä sheimaa muita pukeutumisen takia koska muiden vaatteet eivät kuulu minulle. Mutta äsken vastaan tuli sellainen vaate, että jäin vakavissani ihmettelemään vaatteen kantajan tarkoitusperiä:

Eli nuden värinen, molemmin puolin syvään uurrettu body farkkushortsien kanssa. Oli ihan hyväkroppaisella nuorella naisella päällä ja kaikki kriittiset paikat olivat piilossa, mutta miksi kukaan pukisi päälleen vaatteen, joka saa näyttämään siltä että olisi ilman paitaa? Koska siltä se tosiaan näytti, että kyseinen henkilö kulkisi ympäriinsä pelkissä shortseissa. Hämmensi. Kai tämä on joku trendi tämäkin.

Kommentit (328)

301/328 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin kaupungilla nuoren ja sievän, ehkä parikymppisen blondin jolla oli tummansininen polvipituinen vekkihame,  vaaleanharmaa kaulaan asti napitettu paitapusero ja beiget  sukkahousumateriaalista valmistetut nilkkasukat  beigen väristen, yksinkertaisten avokkaiden kanssa.  Muuten ymmärtäisin sen konsertiivisen asun, ehkä töihin menossa mutta miksi ne mummosukat ja  mummokengät?

Nainen oli tosiaan pukeutunut kuten 70 v äitini on viimeiset 20v pukeutunut juhliin....

Ja näitä ne usein hyvännäköiset hipsteripojat sitten n*ssii. En pysty ymmärtämään millään.

Itse asiassa kaikki miehet pitävät konservatiivisesti ja naisellisesti pukeutuvista naisista. Ei tatuoitu, lävistetty ja "rock-henkinen" nainen ole ykkösvalinta kuin erittäin harvalle miehelle, ja silloinkin yleensä vain seksiin. 

🇺🇦🇮🇱

302/328 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa kuvitella tuota preppy-tyyliä suomalaiselle miehelle. Sehän on vähän yläluokkainen, rikkaiden huippuyliopisto-opiskelijoiden tyyli, hyvin periamerikkalainen. Ei noilla vaatteilla suomalaisen miehen status nouse. Älkää käsittäkö väärin, suomalainen mies on paras ilman noloa yritystä nostaa statustaan preppy-vaatteilla.

Kyseinen tyyli on tosiaan lähtöisin jenkeistä, mutta kyllä suomenruotsalaiset purjeveneilyä harrastavat herrasmiehet hallitsevat Suomessakin tämän tyylin, ja se toimii. Mä tykkään!

🇺🇦🇮🇱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/328 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yleensä sheimaa muita pukeutumisen takia koska muiden vaatteet eivät kuulu minulle. Mutta äsken vastaan tuli sellainen vaate, että jäin vakavissani ihmettelemään vaatteen kantajan tarkoitusperiä:

Eli nuden värinen, molemmin puolin syvään uurrettu body farkkushortsien kanssa. Oli ihan hyväkroppaisella nuorella naisella päällä ja kaikki kriittiset paikat olivat piilossa, mutta miksi kukaan pukisi päälleen vaatteen, joka saa näyttämään siltä että olisi ilman paitaa? Koska siltä se tosiaan näytti, että kyseinen henkilö kulkisi ympäriinsä pelkissä shortseissa. Hämmensi. Kai tämä on joku trendi tämäkin.

Tästä alusvaate paitana -muodista kiitokset Kardashianeille -.-

Jos ihmiselle on tehty valtava tekop*rse ja tissit, tottahan hänen täytyy kehitellä omat omituiset trikoovetimensä, että mahtuisi yleensä vaatteeseen. Se on sitä pisnestä parhaimmillaan, kun apinoijat ostavat niitä trikoita innoissaan samaistumisen tarpeessa.

Vierailija
304/328 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin kaupungilla nuoren ja sievän, ehkä parikymppisen blondin jolla oli tummansininen polvipituinen vekkihame,  vaaleanharmaa kaulaan asti napitettu paitapusero ja beiget  sukkahousumateriaalista valmistetut nilkkasukat  beigen väristen, yksinkertaisten avokkaiden kanssa.  Muuten ymmärtäisin sen konsertiivisen asun, ehkä töihin menossa mutta miksi ne mummosukat ja  mummokengät?

Nainen oli tosiaan pukeutunut kuten 70 v äitini on viimeiset 20v pukeutunut juhliin....

Ja näitä ne usein hyvännäköiset hipsteripojat sitten n*ssii. En pysty ymmärtämään millään.

Itse asiassa kaikki miehet pitävät konservatiivisesti ja naisellisesti pukeutuvista naisista. Ei tatuoitu, lävistetty ja "rock-henkinen" nainen ole ykkösvalinta kuin erittäin harvalle miehelle, ja silloinkin yleensä vain seksiin. 

Taas tämä järjen jättiläinen täällä kommentoimassa.

305/328 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyse järkeilystä, vaan ihan yleisestä elämänkokemuksesta. Tämä juttu on havaittu tosielämässä niin monta kertaa. Olin itsekin nuorempana vähän rock-henkinen jossain vaihessa, kun olin epävarma itsestäni, mutta huomasin sen omaksi häviökseni, että näin tämä juttu vaan menee. Kyllä miehiin vaan puree se klassinen naisellisuus. Eli pitkät kiiltävät värjäämättömät hiukset, ei liikaa meikkiä, ei huorahtavaa pukeutumista, ei ylipainoa, tatointeja, lävistyksiä. Se vaan toimii.

Ne pahatkin pojat haluavat oikeasti sen kiltin tytön, eikä sitä rock-prinsessaa. Näin se vaan menee, yleensä. Toki poikkeuksiakin on, jotkut miehet voivat tykätä vähän friikimmästä naisesta, jos ovat vähän friikimpiä itsekin. En siis sano, että asia olisi kaikissa tapauksissa näin.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
306/328 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuori nainen napapaidassa ja bootcut-farkuissa. Näytti todella juntilta, ihan stereotyyppiseltä jenkki-punaniskalta, joka on menossa latotansseihin. Heinänkorsi vaan puuttui suusta.

Mitä vikaa bootcut-farkuissa on? Ne pukevat monia huomattavasti paremmin kuin kaikenmaailman porkkanalahkeiset äitifarkut, saati pillifarkut.

Vierailija
307/328 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekomokan näköinen ruskea mekko, puoleen reiteen mutta niin hiutunut, että perse paistoi läpi , alta näkyivät siniset rintaliivit joiden olkaimettomat luistivat koko ajan alas, jaloissa oli varrettomat likaiset valkoiset tennarit ja järkyttävät nilkkasukat joissa jotain ranskanperunoita! Kaiken kruununa ohut, haalistuneen sininen tukka epäsiistillä ponnarilla, liian tumma meikkivoide ja punaiseksi palaneet olkapäät. ..

Vierailija
308/328 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako tänne kuvailla itsensä?

Huonokuntoiset hiukset blondeilla raidoilla mistä jäätävä juurikasvu. Näyttää siltä, että raidat alkavat keskeltä päätä. Koko mustat vaatteet, vaikka hellettä olisi kuinka. Housuina roikkuvat ja lökähtäneet viskoosihousut (mukavan viileät) ja paitana löysä ja roikkuva musta t-paita, joka on pesty samassa koneessa valkoisten vaatteiden kanssa, tästä seurauksena täynnä pientä valkoista nukkaa.

Meikittömät kasvot ja likaisehkot hiukset sutaistuna ponnarille.

Vierailija
309/328 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ihmetteli ylipukeutunutta ihmistä joukkoliinennevälineessä. Itse joudun pukeutumaan töihin siististi/konservatiivisesti, etenkin jos on asiakastapaamisia. Eli esim. bleiseri, suorat housut tai pitempi hame ja sen kanssa sukkahousut tms. Ja kuljen kyllä helteelläkin töihin ja töistä pois samassa asussa, sillä työmatkani ei sisällä paljon ulkona kävelyä. Hellevaatteet sitten toki vapaalla. :)

Vierailija
310/328 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä noita napapatoja ja korkeita vyötäröhousuja...Varsinkin kun aika pullukat niitä pitää..

311/328 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku ihmetteli ylipukeutunutta ihmistä joukkoliinennevälineessä. Itse joudun pukeutumaan töihin siististi/konservatiivisesti, etenkin jos on asiakastapaamisia. Eli esim. bleiseri, suorat housut tai pitempi hame ja sen kanssa sukkahousut tms. Ja kuljen kyllä helteelläkin töihin ja töistä pois samassa asussa, sillä työmatkani ei sisällä paljon ulkona kävelyä. Hellevaatteet sitten toki vapaalla. :)

Sama ongelma. Siisti office-pukeutuminen on oikeasti näillä keleillä haastavaa!

Laitan kevyttä materiaalia päälle, esim. väljä silkkinen toppi ja polvipituinen hame, tai leninki. Työpaikalla ennen asiakastapaamisia heitän päälle bleiserin ja avokkaat. Töistä lähtiessä jätän bleiserin ja avokkaat töihin, ja vaihdan jalkaan sandaalit. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
312/328 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjua lukiessani oli pakko todeta, ettei tule mitään muiden pahoja muotimokia mieleen. Voin kuitenkin ilmiantaa itseni: silloin kun viileän juhannuksen jälkeen alkoi lämpenemään, sovimme kaverin kanssa treffit keskustaan. Laitoin tottuneesti päälle mustan puolipitkähihaisen paidan ja mustat farkut. Hyvä etten takkia ottanut. Kaveri tuli paikalle vaaleissa shortseissa ja lyhythihaisessa paidassa.

Joo, hiukan kuuma oli +20 asteen lämpötilassa, mutta kun olin tottunut siihen ettei ulkona ollut kovinkaan lämmin. Pitkään meni siihenkin, etten enää ottanut varalta takkia mukaan. Nyttemmin olen sen sentään oppinut.

Vierailija
313/328 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä niissä vyölaukuissa ja nilkkaketjuissakin oikeen vetää?

Vierailija
314/328 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itellä on iho niin ohut, että palan muutamassa tunnissa vaikka olisi aurinkorasva 50 suojakerroin. Mun on siis pakko pitää pitkähihaisia vaatteita jos pyörin ulkona useamman tunnin. Eihän se kivaa ole, mutta ainut vaihtoehto suojautua.

Auringonvalon välttely on tutkitusti terveydelle yhtä vaarallista kuin tupakointi. Iho siedättyy ja tottuu auringonvaloon kyllä ajan kanssa, kunhan sille antaa mahdollisuuden, ellei kärsi oikeasta albinismista.

Auringonpaisteella olen aina pitänyt pitkähihaisia paitoja, suostuttelen muitakin.  Nuoria ja vanhoja.

Vierailija
315/328 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari numeroa naftit farkut ja lyhyt toppi. Ei tässä mitään, mutta henkilön istuessa selvisi, että pikkarit oli mallia string.

Ensin siis pursui housun vyötäröstä, seuraavan makkaran muodosti stringit. Sitten vielä stringien ja topin välinen makkara. Tämä lounasravintolassa.

Mulla itsellänikin on ylimääräistä, mutta pidän huolen ettei ne pursuile kuin korkeintaan omassa mökkirannassa. Mulle on myös yleensä ihan sama miten muut pukeutuu, mutta tuohon kyllä katse pysähtyi.

Olisiko asu siis ok, jos kantajalla ei olisi yhtään ylimääräistä? En ymmärrä tälläistä asennetta,että jos ihmisellä on vähänkään ylipainoa,selluliittia,arpia,epätasainen iho tms.joka osoittaa ettei hän ole täydellinen,hänen kansalaisvelvollisuutensa on peittää se. Miksi? Esim.ylipainon kohdalla on yleensä niin,että ylipainon kyllä näkee pukeutui ihminen sitten löysiin tai tiukkoihin vaatteisiin.

Tuo on toinen vaihtoehto. Se toinen on sitten, että ne vaatteet ovat oikean kokoisia, joista ei pursuile mitään, eivätkä liian pieniä.

Miksi ne säärten suonikohjut, aurinkoihottumat ym pitää peittää tai suojata auringolta juuri legginseillä? Jotkut tuntemani ihmiset pitävät väljiä, ohuita pitkiä housuja, esim pellavaisia, jotka kuumottavat vähemmän ja näyttävät paremmalta.

Minä pidän mieluummin tyylittömiä sukkia kuin saan kipeitä rakkoja jalkoihini, kun kengät hankaavat hikisiä jalkoja. Jos kengät eivät hankaa, niin sitten olen ilman sukkia.

Tämä oli jo ties kuinka mones pellavan ylistyspuhe. Ehkä en ole onnistunut näkemään tarpeeksi korkealaatuisia pellavavaatteita mutta mielestäni ne ovat aina epäsiistin näköisiä ja ryppyisiä.

Pellavasekoite on miellyttävä ja laskeutuvakin.

Jos siis ulkonäöstä puhutaan, viileitä ne varmaan saattaa olla.

Vierailija
316/328 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmalla naishenkilöllä äsken Hgin helteessä: shortsit, t-paita, tennarit ja....toppaliivi. Siis toppaliivi, luit oikein! 😳

Vierailija
317/328 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Ei ole kyse järkeilystä, vaan ihan yleisestä elämänkokemuksesta. Tämä juttu on havaittu tosielämässä niin monta kertaa. Olin itsekin nuorempana vähän rock-henkinen jossain vaihessa, kun olin epävarma itsestäni, mutta huomasin sen omaksi häviökseni, että näin tämä juttu vaan menee. Kyllä miehiin vaan puree se klassinen naisellisuus. Eli pitkät kiiltävät värjäämättömät hiukset, ei liikaa meikkiä, ei huorahtavaa pukeutumista, ei ylipainoa, tatointeja, lävistyksiä. Se vaan toimii.

Ne pahatkin pojat haluavat oikeasti sen kiltin tytön, eikä sitä rock-prinsessaa. Näin se vaan menee, yleensä. Toki poikkeuksiakin on, jotkut miehet voivat tykätä vähän friikimmästä naisesta, jos ovat vähän friikimpiä itsekin. En siis sano, että asia olisi kaikissa tapauksissa näin.

Mä taidan olla sun kanssa samaa ikäluokkaa, viiskymppisiä? En voi ymmärtää mielipidettäsi enkä myöskään kielenkäyttöäsi. Sinulla oli oma tyyli, mutta koska päättelit kokemuksen myötä etteivät miehet pidä siitä niin vaihdoit sen toiseen. Ja suosittelet tätä kaikille? Naisten pitäisi pukeutua vain ajatellen sitä, mistä enemmistö pitää?

Ja tuo kielenkäyttö. Arvostukseni laskee nollaan kun aikuinen ihminen kuvailee pukeutumista "huorahtavaksi".

Olen itse hyvin tavallisen näköinen suomalainen nainen, jos nyt arvelet täällä kirjoittavan jonkun "friikin".

Vierailija
318/328 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pellava on kiva materiaali myös sen jämäkkyyden takia. Puuvilla, trikoo ym nuolee ja takertuu kehoon niin, että jokainen huokonenkin suurin piirtein näkyy. Pellavasta ei näy helposti nännit ja jokaikinen mutka ja kurvi. Se ei myöskään lehahda ylös raskaana kankaana jos vertaa vaikka tekokuituihin tai muihin kevyisiin kankaisiin mekoissa ja hameissa. Tuulisella säällä se painautuu kehoon, mutta ei niin tiiviisti kuin kevyt kangas.

Se on raskas vesisateella, mutta et pärjäisi miss märkä t-paita kisoissa vaan se suojaa silloinkin (erityisesti tummana), helteelläkin se on voi olla paksu ja silti viileä. Pellava ei oikein koskaan ole piukkaan vaatteeseen sopiva, eli sen alle sopii ilmakerroksia -> se pitää viileänä. Siinä ei 1 sekunnissa näy hikilaikku.

Vierailija
319/328 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LOL Mitä, mitä, etkö ole saanut hyvännäköistä hipsteriä, vaikka oot laittanut kalliin tekorusketuksen, megabeiberipset, botoxia huuliin ja perzkannikkaan? Ja silti ei lohkee? Jotain mummotyylisiä vaan panevat? Ihan kamalaa...kaikki se raha miehen miellyttämiseen ja sit ne panee jotain sellaista sun vastakohtaa...

Vierailija
320/328 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ketjun läpi lukeneena totean vain, että aion huomenna, mikäli sää sallii, pukeutua seuraavasti ruotsalaisen halpisketjun kuteisiin:

Mustat melkein puolireisimittaiset shortsit, jotka ovat pari numeroa liian isot (sori, olen laihtunut, eikä minulla ole muita kaupunkioloihin mitaltaan soveliaita shortseja tähän hätään), mustan naruolkaintopin ja sen alle samanväriset rintsikat, joiden olkaimet tulevat näkymään niiden narujen alta. Rintsikat ovat oikeaa kokoa, eivätkä aiheuta makkaroita, mutta takaan, että topin narut paljastavat olkaimet. Koko komeuden päälle aion aamun viileydessä töihin lähtiessäni vetää vielä läpinäkyvän mustan pitkähihaisen paidan, mutta aion riisua sen iltapäivällä kotiin palatessani. Edellämainittujen lisäksi laitan nilkkaketjun, jonka 16-vuotias siskontyttö minulle pari viikkoa sitten rakkaudella osti, sekä mustat kanvaasikengät. Sukat eivät kengistä vilku, mutta ihan vaan tiedoksi... Aurinkolasini ovat todennäköisesti mallia pilotti ja pinnoituksena heijastava vihreä. Hiukset (jotka aion pestä tänään kylläkin), aion laittaa ponihännälle ja karkaavat suortuvat pistän ihan pokkana kuulkaa sellaisilla perinteisillä loksahtavilla pinneillä kiinni päälaelle. Niin, enkä aio muuten kaunistautua, kuin pestä hampaat ja laittaa ripsiväriä. Olen tuollainen keski-ikäinen 38-vuotias, ihoni ei ole täydellinen (mutta jalkakarvat on sokeroitu pois), minulla on isot rinnat ja pari kiloa ylimääräistä (mutta sydänterveyden riskirajan alapuolella oleva vyötärönympärys).

Aion liikkua Helsingissä. Suosittelen, ettette poistu kotoanne huomenna, jos näky varmasti inhottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi