Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoimpia/rumimpia pukeutumisratkaisuja tai vaatteita, mitä olet nähnyt tänä kesänä?

Vierailija
19.07.2018 |

En yleensä sheimaa muita pukeutumisen takia koska muiden vaatteet eivät kuulu minulle. Mutta äsken vastaan tuli sellainen vaate, että jäin vakavissani ihmettelemään vaatteen kantajan tarkoitusperiä:

Eli nuden värinen, molemmin puolin syvään uurrettu body farkkushortsien kanssa. Oli ihan hyväkroppaisella nuorella naisella päällä ja kaikki kriittiset paikat olivat piilossa, mutta miksi kukaan pukisi päälleen vaatteen, joka saa näyttämään siltä että olisi ilman paitaa? Koska siltä se tosiaan näytti, että kyseinen henkilö kulkisi ympäriinsä pelkissä shortseissa. Hämmensi. Kai tämä on joku trendi tämäkin.

Kommentit (328)

Vierailija
21/328 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pas kainen kånken-reppu. Ihan mihin tahansa asuun yhdistettynä.

Vierailija
22/328 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vajaamittaiset legginssit, minkä väriset tahansa, ja tuhottoman tiukka keinokuituinen elastaanilla tehostettu t-paita todella runsaslihaisen naisen päällä. Näitä näkee muutaman jokaisella kauppareissulla. Ja vieläkin näkee joillakin miehillä salihousuja, jotka on vedetty suunnilleen kainaloon asti, jolloin perhekalleudet erottuvat selvästi jalkovälistä. Yöks! En halua katsella vieraiden palleja ja patukoita, mutta on tilanteita, joissa ei tiedä, minne silmänsä siirtäisi. Näillä samoilla on myös uimahousut sellaiset, että samat paikat korostuvat.

Esim kaupassa aika hyvä valinta katseen suunnalle on ne omat ostokset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/328 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin lapsi lähti meidän kanssa elokuviin, ilmestyi ovelle verkkarisortseissa, crocseissa ja likaisessa t-paidassa. 7v joten itseään ei toki voi syyttää mutta vanhempia ihmettelen. Kyllä nyt puhdas paita ja oikeat kengät pitäisi olla ihan vakiona kun johonkin mennään.

Vierailija
24/328 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen lukenut liikaa tätä palstaa. Loukkasin jalkani eilen aamulla aika pahasti, ei kuitenkaan murtunut, mutta jälkapöytä ja osa varpaista turvoksissa ja tosi kipeä.

Olis pakko lähteä kaupungille asioille, mutta ainoat kengät, jotka nyt käy, on feikkicrocsit.

Eiköhän täällä ole sitten aloitus taas "arvatkaa mitä näin kaupungilla! Suomalaiset on tyylittömiä " .

Mulla oli myös kerran jalkaterä kipeänä ja todellakin ainoat kengät jotka sain kiljumatta jalkaan olivat crocsit. Eli niistä kamaluuksista voi olla myös hyötyä! 

Vierailija
25/328 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no äsken näin kauppareissulla naisen tissit, perheellinen keski-ikää lähestyvä nainen oli

ei rumaa ollenkaan mutta outoa, jos ei ymmärrä, että näkyy kun vähänkin ostoksia kurkottelee

Mulle kävi tollanen vahinko hellemekon kanssa. Huomasin kauhukseni, että näkymät oli avoinna alushousuihin asti.

Samoin mulle Noloa... Kannattaa tarkistaa kotona ja/tai olla suuremmin kumartelematta muihin ihmisiin päin.

Vierailija
26/328 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin eilen parikymppisellä naisella shortsiasun, joka näytti enemmänkin niukalta bodylta ja molemmat persposket selluliittisina ja lakananvalkoisina näkyivät tyyliin joka sopisi ennemminkin uimarannalle kuin kaupungille.

Vierailija
27/328 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kauheat persvakouikkarit naisilla, yök. Miksi niitä persposkia pitää esitellä kaikelle kansalle?

Vierailija
28/328 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin eilen parikymppisellä naisella shortsiasun, joka näytti enemmänkin niukalta bodylta ja molemmat persposket selluliittisina ja lakananvalkoisina näkyivät tyyliin joka sopisi ennemminkin uimarannalle kuin kaupungille.

Ja ne pakarat siis todellakin paistoivat esillä kuin täysikuu kuulaana syysyönä, eivät vain vilkkuneet ujosti

Vierailija
29/328 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoikalla naisella pitkähkö mekko ja paksut leggarit nilkkoohin asti 30 asteessa.

Minä saatan käyttää välillä pitkiä leggareita mekon (en kylläkään pitkän) kanssa helteellä, sillä kuuma ilma saa suonikohjut pullistumaan entisestään ja aina ei huvita esitellä niitä. Olen nuori ja hoikka, mutta raskaudet jättivät jälkensä jalkoihin.

Vierailija
30/328 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen harkinnut vähän vastaavan tyylistä ratkaisua. Minusta on kiva välillä säväyttää.

Sitä vastoin huvittaa nuorison nappiverkkareiden nappien aukipitäminen ihan reiteen asti. Just kuin me 20 vuotta sitten!

''Säväyttää'' :D .. Noloa tuo on jos alastomalta näyttää.

Vierailija
31/328 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nilkkasukat sandaaleissa ja ballerinoissa on aina yhtä tyylittömät.

Vierailija
32/328 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

+32, reilusti yli 100 kg nainen villatakki päällä.

Vierailija
33/328 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on rumaa tai outoa?

Vierailija
34/328 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavalla liian lyhyet shortsit.

Vierailija
35/328 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari numeroa naftit farkut ja lyhyt toppi. Ei tässä mitään, mutta henkilön istuessa selvisi, että pikkarit oli mallia string.

Ensin siis pursui housun vyötäröstä, seuraavan makkaran muodosti stringit. Sitten vielä stringien ja topin välinen makkara. Tämä lounasravintolassa.

Mulla itsellänikin on ylimääräistä, mutta pidän huolen ettei ne pursuile kuin korkeintaan omassa mökkirannassa. Mulle on myös yleensä ihan sama miten muut pukeutuu, mutta tuohon kyllä katse pysähtyi.

Vierailija
36/328 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsee ehkä eniten ne likaiset ja hoitamattomat jalat. Siis kun sandaletteihin tai sandaaleihin tungetaan paljas jalka, sitten istuessa otetaan kengät pois ja takanistuva (vaikka ravintolassa) joutuu tuijottelemaan jonkun likaisia ja kovettumin koristeltuja jalkapohjia.

Vierailija
37/328 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torikahvilan myyjältä näkyivät paljaat pakarat , oli niin lyhyet farkkusortsit.

Ruokahalu meni.

Vierailija
38/328 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko millainen takki?

Ihan siltä varalta kyselen, josko näit minut. Palstalla tarinoidessa kun saattaa faktat mennä vähän sinne päin, ja 90-kiloinen neuletakissa saattaa muuttua +100-kiloiseen villatakissa. :D Lämpötilan uskon kuitenkin täsmäävän.

Vierailija
39/328 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringibikinit kauppareissulla, ei mitään muuta päällä. Sitten narisi kaverilleen kun jäätelöosastolla oli kylmä. Yllättäen jäätelöosastolla oli tosi paljon miehiä valikoimassa pitkään ja hartaasti erinäisiä tuotteita samaan aikaan. Nuori nainen kun oli sangen hyvässä kunnossa ja treenattu :) 

Vierailija
40/328 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gant kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua on aina ällöttänyt nämä keski-ikäiset, keskiluokkaiset miehet, jotka on puettu (vaimo/tytär pukenut) kesäisiin preppyvaatteisiin. Pari vuotta sitten piti kaikilla olla punaiset housut/shortsit, tänä kesänä noita hirveitä hellehattuja... niiden ainaisten pikeepaitojen ja neuleiden kanssa.

PERIAATTEESSA nuo vaatteet ovat hyvännäköisiä mutta noiden tyyppien päällä ne ovat aina niin päälleliimattuja, aikuiset miehet puettuina kuin pikkupojat. Ei puutu kuin vaimo huutamassa äitinä perään "katsokin ettet sitten likaa heti uusia housujasi!".

No voivoi miesparat! Mitähän heidän sitten pitäisi pukea ylleen, jos kuvaamasi asut näyttävät päälleliimatuilta ja pikkupoikamaisilta? Minusta kaikenikäiset miehet näyttävät siisteiltä juuri pikeepaidassa ja sopivan istuvissa chinosortseissa, jos niihin yhdistetään esim. purjehduskengät tai nahkasandaalit ilman sukkia, kivat tennaritkin ovat cool. Minä olen myös ilahtunut miesten hellehattumuodista. Sopii yllättävän monelle ja antaa charmantin vaikutelman. Mies näyttää myös sexyltä valkoisessa t-paidassa ja farkkusortseissa. Aina, iästä ja koosta riippumatta. Liikaa näkee epäsiistejä kesämiehiä tunkkaisissa reisitaskuhousuissa ja läskipohjakengissä polvisukkineen yhdistettynä venyneeseen epämääräisen väriseen t-paitaan. Ollaan siis iloisia keskiluokkaisista miehistä, jotka edes yrittävät pukeutua hyvin. Naisillakin näkyy kesäisin todella karmeita virityksiä, kun on puettu kaikki sateenkaaren värit yhtä aikaa ylle ja jalkaan vedetty kirjavan venyneen trikootunikan pariksi mustat tai valkoiset caprileggingsit. Jalkineita on useimmiten crocsin puutarhakengät, mieluiten pinkit. Hyi hirvitys!

Hauska kun ensin puolustat miesten pukeutumista, kaikki saa pukeutua miten haluaa ja sitten haukut naiset ::D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi