Näkeekö mielestäsi masennuksen päällepäin? Näetkö sinä?
Jäi vaivaamaan kun olin lomamatkalla perheeni kanssa ja tutustuimme erääseen pariskuntaan. Eräs ilta vanhempani ja tämä pariskunta olivat olleet vihteellä kun minä lähdin nukkumaan ja tämä pariskunta oli kysynyt suoraan äidiltäni että sairastanko minä masennusta. Äitini oli myöntänyt tämän ja pariskunta oli sanonut että olivat heti aistineet sen minusta. Harmittaa. En mielestäni käyttäydy/näytä kuin masentunut ihminen mutta ilmeisesti sen näkee musta. Samoin eräs Tinder-matchini sanoi kerran että kuulemma silmistäni näkee että olen masentunut. Itse en osaisi sanoa päällepäin tuntemattomista ihmisistä ovatko he masentuneet vai eivät.
Kommentit (149)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On eri asia hikoilla lääkehikeä.
Soitappa Orionille, että olet tehnyt läpimurron. "Selektiiviset serotoniinin takaisinoton estäjälääkitys lisää hajuhaittaa jopa 100% potilaista" - empiirisen tutkimuksen tulos perustuen av-mamman huimaan hajuaistiin.
Kysyppä jos Duodecim suostuisi vielä rahoittamaan väitöskirjaasi.Kerro toki myös tässä lisää maagisesta lääkehiestä, jota ihminen erittää hikoilematta silti lainkaan. Vaporisoituuko se?
Tarkista lääkityksesi. Selvästi pielessä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos keskittyisit argumentoimaan, etkä heittelisi lapsellisia herjauksia anonymiteetin takaa.
Kerro lisää siitä vaporisoituvasta lääkehiestä, jonka sinä haistat, mutta jota toinen ei edes huomaa erittyvän kosteutena ihollaan. Me odotamme...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos keskittyisit argumentoimaan, etkä heittelisi lapsellisia herjauksia anonymiteetin takaa.
Kerro lisää siitä vaporisoituvasta lääkehiestä, jonka sinä haistat, mutta jota toinen ei edes huomaa erittyvän kosteutena ihollaan. Me odotamme...
Ai te kaikki jakomielitaudin l. skitsofrenian eri sisäiset persoonat? Ehkä vaporoituminen ei ole se ydinasia. Ehkä molekyylit ovat se ydinasia. Ehkä olfaktoriset asiat liittyvät siihen. Tai sitten ei. Kaikilla ei ole nenää.
Joka ketjussa tapellaan. On selvästi liian kuumat kelit.
Vierailija kirjoitti:
Joka ketjussa tapellaan. On selvästi liian kuumat kelit.
Kuumuus vaporisoi ja lääkeaineet konsentroituu väärään paikkaan aivoja :DDD
Vierailija kirjoitti:
Ai te kaikki jakomielitaudin l. skitsofrenian eri sisäiset persoonat? Ehkä vaporoituminen ei ole se ydinasia. Ehkä molekyylit ovat se ydinasia. Ehkä olfaktoriset asiat liittyvät siihen. Tai sitten ei. Kaikilla ei ole nenää.
Ei, vaan minä ja tuo toinen, joka sinua täällä trollaa :D. Skitsofreniaa minulla ei todistetusti ole... Vielä.
Noniin. Sujuuhan se argumentointi kun vähän patistaa. Lisäpiste sivistyssanan käytöstä. Tosin miinusta taas herjauksen lisäämisestä alkuun, joten saat vain puolikkaan.
Tarvitsisit tunnin tilasto-oppia. Vähemmän kuin yksi henkilö kymmenestä, ei ole riittävä aineisto luomaan teesiä: "kaikki haisevat".
---------------------------------
Juuri kun luulet pääseväsi unelmiesi työpaikkaan, vastassa onkin.... LÄÄKEHIKI-MIES! Erehtymättömällä superkyvyllään tuo nenien nenä siivilöi toiveikkaiden työnhakijoiden joukosta ne toivottomat luuserit, jotka luulevat käyvänsä täyspäisistä ihmisistä napostelemalla mieliala-lääkkeitä! Kelakin armahtaa joskus, Lääkehiki-Mies ei koskaan!!!
LääkehikiMies...kuulostaa paskalta supersankarilta :D