Lue keskustelun säännöt.
Jos mies ei olekaan sitä mitä aiemmin olin kuvitellut,
29.04.2006 |
niin pitääkö suhde lopettaa? Vai mitäs tässä sitten tekisi?
Kommentit (2)
Riippuu aivan siitä millä tavalla erilainen mies on. Kuinka paljon eroa kuviteltuun on, missä asioissa ero ilmenee, mihin se vaikuttaa, ovatko nämä asiat naisen kannalta merkittäviä, miten erot tulivat ilmi, onko salailtu vai ymmärretty väärin vai oltu vain tietämättömiä, jne.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ei kai mies siihen suoranaisesti ole syypää?