Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka olet luovuttanut kumppanin etsinnässä

myöstoivostaluopunut
17.07.2018 |

...kerro miksi näin kävi?

ps. tämä ei ole teille jotka ette halua kumppania, vaan ihmisille jotka haluaisivat mutta eivät usko löytävänsä/saavansa (oikeanlaista).

Kommentit (569)

Vierailija
361/569 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun ei oikeasti kuuluisi tulla tähän ketjuun vastaamaan ohi aiheen, mutta mutta...

Minulla ei vielä 24-vuotiaana ollut ollut lainkaan seurustelusuhdetta. Ensisuudelman olin kokenut 20- tai 21-vuotiaana erään nettituttavan kanssa, mutta siitä ei sen enempää tullut. Teininä en kuulunut suosittuihin tyttöihin. En välittänyt kampauksista ja meikeistä vaan olin luomunaamainen kirjanörtti. Ystäviä minulla oli paljon muttei ketään poikia - tunsin oloni aina vaivaantuneeksi ja epävarmaksi poikien seurassa.

Yliopistossa tutustuin miehiinkin ja heistä tuli jopa ystäviäni. Mitään pientäkään ihastumista ei silti koskaan ollut, ainakaan molemminpuolista. Tuo ensisuudelma oli ja meni. Edelleen olin yksin. Koko tänä aikana ikäkautena 19 - 24 minulle oma-aloitteisesti flirttaili kolme miestä: tämä nettituttava, yksi mies, jonka ryhmää opastin töissä museokierroksella (ei kuitenkaan tehnyt selvää aloitetta ja itse olin liian nössö pyytämään numeroa) ja yksi känninen solkkaaja kerran baarissa. Siis viiden vuoden aikana kolme todella kaukaista tilaisuutta parinmuodostukseen.

Mitään luonnollisia tilaisuuksia kumppanin löytymiselle ei avautunut sitten millään. 24-vuotiaana kirjauduin nettitreffeihin, tapasin kolme miestä, ja se kolmas on aviomieheni. Ne kaksi, muuta, joiden kanssa ei oikein natsannut, olivat hekin ihan tavallisia miehiä, eivät mitään outoja hiippareita. Outojen vastaajien kanssa en edes kirjoitellut. Eli minulla on vain hyviä kokemuksia nettitreffeistä. Jos en olisi kerinnyt ensin sopia treffejä nykyisen mieheni kanssa, olisin vielä erään neljännenkin mukavanoloisen kanssa voinut lähteä. Hyvää tarjontaa siis oli. Meni alle vuosi koko prosessissa ja sitten olinkin jo rakastunut ja seurustelusuhteessa mieheni kanssa.

Jos ajattelen elämääni, niin ei olisi myöhemminkään mitään tilaisuuksia tullut harrastusten tai työn kautta. Nettitreffit olivat minulle ainoa mahdollisuus. Onneksi käytin sen. Minulla on tuttava, joka hokee, että on jo hyväksynyt sen, että jää yksin. Kaunis ja kiinnostava nainen. Hän ei usko nettitreffeihin. Ei edes halua kokeilla. Jos itse olisin tuon linjan pitänyt, olisin minäkin yhä yksin.

Tiedätkö mulle kävi kanssa yhtä onnekkaasti. Aiemmin olin päättänyt etten nettitreffejä kokeile muuta pitkän suhteen päätyttyä 30-vuotiaana päätin antaa mahdollisuuden. Kaksi miestä tapasin, joista toisesta tuli mieheni.

Ja anteeksi tämäkään ei aiheeseen nyt liittynyt...

Vierailija
362/569 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yksin, koska naiset haluavat etsiä huippumiehen Helsingistä tai ulkomailta. Ei kelpaa tavis suomijäbä Joensuusta.

Itse olen työn perässä muuttanut Etelä-Suomeen ja täältä tuntuu kyllä olevan varsin vaikeaa löytää tavismiestä, ja sellaisen haluaisin. Olen katsellut pohjoisemmassa asuvien miesten profiileja ja niissä tuntuu olevan paljon enemmän sellaisia miehiä, jotka mua kiinnostais eli ei näitä extreme-vuorikiipeilijöitä ja base-hyppääjiä, joita täällä päin näyttäisi olevan suurin osa. Mutta kun en haluais etäsuhdettakaan ruveta tieten tahtoen etsimään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/569 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sinkku, kun vapaana on vain miehiä, jotka eivät kelpaa kenellekään, hyvät on jo varattuja.Vapaana olevat ovat TAATUSTI jotakin näistä useimmat useita, Jotkut jopa kaikki ja: miesvauvoja,jurpoja,alko-ongelmaisia, pllunvonkaajia,pershäiriköitä....juu, ei kiitos, mieluummin yksin

En minä ainak.... ai pershäirikkö? No joo, jos ymmärrän oikein, niin se kyllä osuu. Ei seole niin paha asia, turhaan annat sen estää. 

Vierailija
364/569 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

submies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

lottovoittamaton kirjoitti:

Lähes mahdottoman yhdistelmän takia.

Plussat: olen töissäkäyvä, keskustelutaitoinen, huumorintajuinen ja elämäntavatkin ovat kunnossa.

Miinukset: olen seksuaalisesti alistuva (ja lisäksi alle 175cm). Tykkäisin että nainen vie, suhteen ollessa muilta osin tasa-arvoinen.

Jotta suhde toimisi, naisen tulisi olla ainakin jossain määrin seksuaalisesti dominoiva...ja sen lisäksi fiksu, mukava ja ehkä liikunnallinenkin.

Kuvattuja naisia ei ole juuri olemassa, ja mikäli olisi, puhuttaisiin fantasiahahmosta josta kilpailisi valtava joukko miehiä.

Todennäköisyys että löytäisin sopivan naisen ja tämä kiinnostuisi minusta on verrattavissa lottovoittoon. Siksi olen luovuttanut ja keskityn muihin asioihin.

Ei kai nyt seksuaalisesti dominoivasta naisesta kilpaile suuri joukko miehiä! Sub-miehet lienevät harvinaisia

Eivät ole harvinaisia.

Naisesta voi tuntua siltä. Ehkä olet antanut heille pakit koska alitajuisesti vaistosit alistuvaisuuden, tiedostamatta asiaa. Tai sitten olette harrastaneet seksiä mutta mies on tajunnut että haluat hänen vievän, ja heppu on tehnyt parhaansa.

Sub-miehiä on todella paljon. Kysy keneltä tahansa maksulliselta mitä aina kysytään (sitä mitä ei kotona saa, eli juurikin dommausta).

No mä olen dominoiva nainen, ja mulla on ihan kohtuullinen otanta miehistä. Vain yhden olen randomisti tavannut, joka oli kiinnostunut tutkimaan seksuaalisuuttaan siltä sub-puolelta. Kaikki muut olivat siltä osalta ihan neitseitä, ja halusivat pysyäkin sellaisina.

Ehkä miehet sitten haluavat kokeilla sitä kerran, anonyymisti maksullisella, mutta tulla pannuksi on jo parisuhteessa liikaa suurimmalle osalle miehiä. Vaikka voisin sillä lailla tuottaa ihan järjen vievää nautintoa, mutta sille täytyy antautua.

Siinä on sekin vaikeus, että seksuaalista alistusta haluava mies, on turn-off valtaosalle naisista, ja usein pilkan kohteena miehiltäkin. Eli ei sitä kovin helposti tuo esille. Torppaa mahdollisuudet muuten hyviin naisiin, tai potentiaalisesti tuhoaa muuten hyvän suhteen.

Ihmiset ovat niin ahdasmielisiä.

Vierailija
365/569 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun äiti, 70 v on luovuttanut, ja siihen ei ole myöskään ratkaisua.

Jäädä on vielä virtaa, hoitaa taloa ja mökkiä, käy tansseissa ja lomamatkoilla. Valitettavasti samanikäiset miehet ovat sairaita tai käyttävät liikaa alkoholia. Tai jahtaavat nuorempia naisia, joilta saavat pakkeja.

Äidilläsi sama tilanne kuin miehenä 35v. Hehe

Tarkoitatko, että 35 v naiset ja sitä vanhemmat ovat kaikki sairaita tai alkoholisteja?

Vierailija
366/569 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 37v mies, ja haluaisin perhettä jonkun naisen kanssa ja muuttaa johonkin kivaan landepaikkaan vaikka Varsinaissuomessa. Voisi kasvattaa vihanneksia kasvihuoneissa myyntiin, ja tehdä lisätienesteiksi omaa alani töitä toiminimellä. Naisenkin tarttis jotain tehdä.

Tällaista haluavia naisia ei kuitenkaan löydy, ei varsinkaan kun en ole mikään pitkä-tumma-komea hurmuri, vaan vaaleatukkainen-tylsännäköinen-keskipituutta lyhyempi ja luonteeltakin nörtti.

Ja minä taas olen 35, asun ja haluan jatjossakin asua ulkomailla miljoonakaupungissa kerrostaloasunnossa. Haluan tehdä päivätöitä, käydä viikonloppuisin joskus matkoilla, nukkua pitkään, nauttia hyvästä ruoasta, vaeltaa jne. Enkä minäkään löydä ketään, koska en ole pitkä ja laiha huippumalli. Eli samat ongelmat kumpaisellakin sukupuolella - on vaikeaa kohdata itselleen sopivin henkilö.

Haluat elää helposti ja hedonistisesti ja silleen että yhteiskunta takaa sinulle miesten selkänahasta kaiken city-pöhinän.

Yhteiskunta takaa miesten selkänahasta city-pöhinän? Haluaisitko vähän avata tätä?

Miten minun pitäisi mielestäsi elää?

Ilman tukia. Kuten kaikki muutkin. Ainakin terveet.

-eri

Niin? Olen koko elämäni tehnyt töitä ja mainitsen sen tuossa viestissänikin. Miksi käyttäisin tukia? Ja sitä paitsi jos tarvitsisin tukea, saisin sitä asuinmaastani sillä en kuulu Suomen järjestelmään. En siis edelleenkään ymmärrä tuota kommenttia.

Vierailija
367/569 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 37v mies, ja haluaisin perhettä jonkun naisen kanssa ja muuttaa johonkin kivaan landepaikkaan vaikka Varsinaissuomessa. Voisi kasvattaa vihanneksia kasvihuoneissa myyntiin, ja tehdä lisätienesteiksi omaa alani töitä toiminimellä. Naisenkin tarttis jotain tehdä.

Tällaista haluavia naisia ei kuitenkaan löydy, ei varsinkaan kun en ole mikään pitkä-tumma-komea hurmuri, vaan vaaleatukkainen-tylsännäköinen-keskipituutta lyhyempi ja luonteeltakin nörtti.

Ja minä taas olen 35, asun ja haluan jatjossakin asua ulkomailla miljoonakaupungissa kerrostaloasunnossa. Haluan tehdä päivätöitä, käydä viikonloppuisin joskus matkoilla, nukkua pitkään, nauttia hyvästä ruoasta, vaeltaa jne. Enkä minäkään löydä ketään, koska en ole pitkä ja laiha huippumalli. Eli samat ongelmat kumpaisellakin sukupuolella - on vaikeaa kohdata itselleen sopivin henkilö.

Haluat elää helposti ja hedonistisesti ja silleen että yhteiskunta takaa sinulle miesten selkänahasta kaiken city-pöhinän.

Yhteiskunta takaa miesten selkänahasta city-pöhinän? Haluaisitko vähän avata tätä?

-eri

Niin? Olen koko elämäni tehnyt töitä ja mainitsen sen tuossa viestissänikin. Miksi käyttäisin tukia? Ja sitä paitsi jos tarvitsisin tukea, saisin sitä asuinmaastani sillä en kuulu Suomen järjestelmään. En siis edelleenkään ymmärrä tuota kommenttia.

Koska se ei kosketa sinua henkilökohtaisesti, et ymmärrä sitä? Oletpa itsekeskeinen.

Vierailija
368/569 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luovutin, koska miehillä (ja sama varmaan naisilla) tuntuu olevan niin tarkat kriteerit, etten voi niitä kaikkia mitenkään täyttää. Ulkonäkö pitää olla tietynlainen pituuden, painon, hiustyylin jne suhteen, pelkkä normaalipainoinen tai pitkähiuksinen ei riitä. Harrastusten ja kiinnostuksenkohteiden pitää olla prikulleen samat, pyöräily ja uinti ei kelpaa, pitää käydä salilla ja juoksulenkillä. Erilainen musiikkimaku on kauhistus, samoin jos luet erilaisia kirjoja tai tykkäät erilaisista leffoista. Tuntuvat etsivän itsensä peilikuvaa... huoh

Oletko itse ihan samanlainen?

Vierailija
369/569 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nainen 28 kirjoitti:

Olen luovuttanut, koska tiedän etsiväni todella harvinaista yhdistelmää miehessä. En halua lapsia, joten miehen pitäisi olla tässä samaa mieltä (ja ettei ole myöskään edellisistä suhteista lapsia), myöskin tupakointi on minulle ehdoton ei-ei. Mutta sitten tilannetta vaikeuttaa se, että viihdyn kotona ja pidän rauhallisesta elämästä, eli en sovi yhteen intohimoisten reissaajien tai biletyyppien kanssa. Usein tuntuu nuo lapsihaavet kulkevan yhdessä juuri koti-ihmisten luonteen kanssa..

Vielä kun tällaisen tyypin löytäisi, niin hänen tulisi hyväksyä minun koirani ja lievä ylipainoni. Että aika kultakimpaletta etsisin..

Kuulostat mahdottoman hyvältä löydöltä, paitsi tuo ylipaino tietenkin. BMI alle 22, niin miehet tulee jonottaa oven taakse. Ellen minä ehdi viedä sinut ensin.

Minä olen hoikka, lapsia haluamaton, kotona viihtyvä nainen. Katson viikonloppuisin mielummin urheilua kuin kiertelen kaupoissa. Liikun itsekin jonkun verran, sekä harrastan käsitöitä, musiikkia ja matkustamista.

Kiinnostuneita miehiä on ollut 0. (Oikeasti 0, ei niin kuin täällä aina väitetään, että kaikilla naisilla kiinnostuneita olisi ollut 100, mutta he eivät olleet komeita, joten sanomme 0.) Suurin virheeni kuulemma on, että en halua lapsia.

Vierailija
370/569 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Koska se ei kosketa sinua henkilökohtaisesti, et ymmärrä sitä? Oletpa itsekeskeinen.

Täh? Minä kerroin omasta elämäntyylistäni, ja minun väitettiin elävän niin "miesten selkänahasta". En elä niin, joten en ymmärrä, miksi minun henkilökohtaista kertomustani kommentoitiin niin.

Tämä ketju menee aina vain absurdimpaan suuntaan :D.

Vierailija
371/569 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos löytyisi vielä parempaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luovutin, koska miehillä (ja sama varmaan naisilla) tuntuu olevan niin tarkat kriteerit, etten voi niitä kaikkia mitenkään täyttää. Ulkonäkö pitää olla tietynlainen pituuden, painon, hiustyylin jne suhteen, pelkkä normaalipainoinen tai pitkähiuksinen ei riitä. Harrastusten ja kiinnostuksenkohteiden pitää olla prikulleen samat, pyöräily ja uinti ei kelpaa, pitää käydä salilla ja juoksulenkillä. Erilainen musiikkimaku on kauhistus, samoin jos luet erilaisia kirjoja tai tykkäät erilaisista leffoista. Tuntuvat etsivän itsensä peilikuvaa... huoh

Oletko itse ihan samanlainen?

Mulle on samantekevää mitä mies harrastaa ja ulkonäön suhteenkin on varsin laaja skaala.

Vierailija
372/569 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole miestä löytynyt, kun minussa on se suurin vika, mikä naisessa voi olla, eli olen läski.Ei kuulemma haluta.Hassu juttu, että yhden yön panoksi sitten kelpaisin. Eli nainen on miehille vain esine, jota arvioidaan ulkonäön perusteella eli pitää olla pantava ja lisäksi nostaa miehen egoa. Itkuni olen itkenyt, ja päässyt asian yli ja meinaan olla yksin koko loppuelämän.Ei onnellisuus ole kiinni siitä, että onko miestä.

Vierailija
373/569 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nainen 28 kirjoitti:

Olen luovuttanut, koska tiedän etsiväni todella harvinaista yhdistelmää miehessä. En halua lapsia, joten miehen pitäisi olla tässä samaa mieltä (ja ettei ole myöskään edellisistä suhteista lapsia), myöskin tupakointi on minulle ehdoton ei-ei. Mutta sitten tilannetta vaikeuttaa se, että viihdyn kotona ja pidän rauhallisesta elämästä, eli en sovi yhteen intohimoisten reissaajien tai biletyyppien kanssa. Usein tuntuu nuo lapsihaavet kulkevan yhdessä juuri koti-ihmisten luonteen kanssa..

Vielä kun tällaisen tyypin löytäisi, niin hänen tulisi hyväksyä minun koirani ja lievä ylipainoni. Että aika kultakimpaletta etsisin..

Kuulostat mahdottoman hyvältä löydöltä, paitsi tuo ylipaino tietenkin. BMI alle 22, niin miehet tulee jonottaa oven taakse. Ellen minä ehdi viedä sinut ensin.

Minä olen hoikka, lapsia haluamaton, kotona viihtyvä nainen. Katson viikonloppuisin mielummin urheilua kuin kiertelen kaupoissa. Liikun itsekin jonkun verran, sekä harrastan käsitöitä, musiikkia ja matkustamista.

Kiinnostuneita miehiä on ollut 0. (Oikeasti 0, ei niin kuin täällä aina väitetään, että kaikilla naisilla kiinnostuneita olisi ollut 100, mutta he eivät olleet komeita, joten sanomme 0.) Suurin virheeni kuulemma on, että en halua lapsia.

Se on kyllä outoa, koska vela-miehiä on moninkertaisesti naisiin nähden. Olet ehkä piilossa miehiltä.

Vierailija
374/569 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on käytetty lapsena seksuaalisesti hyväksi (ikävuosina 8-12). Olen käsitellyt asiaa terapeutin kanssa, en siis etsi miehestä ratkaisua menneisyyden ongelmiini.

Haluaisin elämääni miehen, joka on liikkeellä tositarkoituksella, osaa ottaa tunteeni huomioon ja edetä hitaasti, mutta nykyajan nopeatempoinen deittailukulttuuri ei pysty vastaamaan tähän tarpeeseeni.

N24

Tämä! Minulla ei ole seksuaalista hyväksikäyttöä taustalla, mutta allekirjoitan tuon lauseen nopeatempoisesta deittailukulttuurista aivan täysin.

N21

Vierailija
375/569 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaivaudu koska minusta tuntuu että olisin liian mustasukkainen parisuhteessa ja muutenkin seurustelu yleisestikin pelottaa minua.

Vierailija
376/569 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän perusteella kuulostat oikein lupaavalta. Urheilun katsomisesta en ole itse kiinnostunut, mutta naisia, jotka eivät halua lapsia, on vaikea löytää.

M

Vierailija
377/569 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yksin, koska naiset haluavat etsiä huippumiehen Helsingistä tai ulkomailta. Ei kelpaa tavis suomijäbä Joensuusta.

Itse olen työn perässä muuttanut Etelä-Suomeen ja täältä tuntuu kyllä olevan varsin vaikeaa löytää tavismiestä, ja sellaisen haluaisin. Olen katsellut pohjoisemmassa asuvien miesten profiileja ja niissä tuntuu olevan paljon enemmän sellaisia miehiä, jotka mua kiinnostais eli ei näitä extreme-vuorikiipeilijöitä ja base-hyppääjiä, joita täällä päin näyttäisi olevan suurin osa. Mutta kun en haluais etäsuhdettakaan ruveta tieten tahtoen etsimään...

Tämä extremeurheilu "hulluus" vaikuttaa kyllä olevan monella pitkään sinkkuna viihtyneellä miehellä ketkä eivät halua lapsia. Eikä siinä mitään, jos toinen ei vaadi että myös harrastat samaa tai muuten ajattelee että et pysty ymmärtämään mitään siitä toisen innostuksesta lajiin...kokemusta on.

Vierailija
378/569 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole miestä löytynyt, kun minussa on se suurin vika, mikä naisessa voi olla, eli olen läski.Ei kuulemma haluta.Hassu juttu, että yhden yön panoksi sitten kelpaisin. Eli nainen on miehille vain esine, jota arvioidaan ulkonäön perusteella eli pitää olla pantava ja lisäksi nostaa miehen egoa. Itkuni olen itkenyt, ja päässyt asian yli ja meinaan olla yksin koko loppuelämän.Ei onnellisuus ole kiinni siitä, että onko miestä.

Tässä näkee useiden miesten typeryyden ja yksinkertaisuuden. Oikeasti pidetään lihavista(kin) naisista ja halutaan olla heidän kanssaan, mutta ei ole itsetuntoa esitellä sellaista rinnallaan julkisesti.

Vierailija
379/569 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon netin kautta seukannut noin 8 kertaa. Aluksi miehet ovat innoissaan. Olen kaunis, fiksu, hauska, hyvin seksikäs, naisellinen.

Hurja sexishow alkaa ja nopeasti miehet alkavat katsoa asuntoilmoituksia ja esittelevät lapsensa.

Neljännen kuukauden tiimoilla tulee ongelmia, minulla on yksi 2cm vatsamakkara, en ole riittävän taiteellinen, minulla on liikaa kavereita, en jaksa kävellä korkkareilla 3 km, en tunne Marxismia, en jaksa juopotella, en ymmärrä että miehellä ei ole minulle ikinä aikaa, luen poliittista kirjallisuutta eli olen ylimielinen, minulla on jaloissa pinnallisia verisuonia, asun korvessa (Espoo), menen nukkumaan liian aikaisin työaamuina.

Nettimiehillä on kiire takaisin selaamaan kuvia, mun nää exät näyttää olevan siellä edelleen selailemassa.

Kun mikään ei riitä, tuumaan että ihan sama.

Tällainen nainen olisi kyllä kiva löytää, vaikka en nyt hirveästi minkään hurjan seksishown perään ole. Minulla olisi annettavaa kumppanuuspuolella, mutta en ole kyllä kauhean korkealla naisten arvoasteikolla, koska olen pitkäaikaistyötön, lyhyehkö ja tylsä persoonaltani. Siksi olen oikeastaan kokonaan pariutumisskenen ulkopuolella. Olen ollut vain kahden naisen kanssa ja olen 36-vuotias. Seurustellut en ole kertaakaan.

Jotenkin kyllä ihmettelen, että nuo miehet näyttävät menettävänsä kiinnostuksen tavallista kiinnostavampaan naiseen. Ehkä se on nykyaikaa, tai sitten jätät kertomatta jotain.

Vierailija
380/569 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulehan jankkaaja, aloitit tämän paasauksen kommentoimalla ilkeästi toisen kotieläintä ja sitten aloit julistaa sitä, kuinka täällä pitää keksiä ratkaisuja kaikkien ongelmiin. Niin menisit nyt juttelemaan niistä ongelmista ja ratkaisuista sinne, minne se kuuluu. Muuten täällä haluttiin vaan saada avata sydäntään ja kuulla vertaistukea, eikä jengiä kiinnosta että joku tulee näsäviisastelemaan toisen sydänverellä kirjoitetuille viesteille, vaikka kuinka se näsäviisastelija mielestään oikessa olisikin. Kiitos.

Juu. Ja hassuinta on, ettei nimimerkin perusteella jonne ole ratkaissut ongelmaa omalla kohdallaankaan, mutta saarnaa muille, miten tulisi elää ja valita :D

Ketju on lukittu.