Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väestöliiton asiantuntija: "naiset väheksyvät miehiä"

Kommentit (422)

Vierailija
61/422 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten poikeeaa siitä kuinka miehet väheksyvät naisia? Ei mitenkään. Turha juttu.

Harvoin miehet valittavat naisten kengistä. AV mammathan sanallisesti puukottavat kaikenlaisia blogistejakin jatkuvasti koska blogistilla oli vääränlaiset kengät jne.  

Tällä palstallahan on kuitenkin paljon naisia jotka kuulemma tykkäävät miehistä jotka uskaltavat näyttää tunteensa ja puhua ongelmista, mutta jos ongelma onkin naisen/naisten käytös miestä kohtaan, niin sitten mies muuttuukin säälittäväksi ruikuttajaksi joka ei ole tosimies. 

Tämän palstan virallinen totuuskin on että syntyvyys laskee koska miehet ovat luusereita... kuitenkin tutkimusten mukaan menestyneet miehetkään eivät halua enää ihan mitä tahansa naista nurkiinsa pyörimään. Kuten tämäkin tutkimus se heitettiin saman tien roskakoriin koska tulokset eivät miellyttäneen mammoja... väärässä ovat koska suomalainen on tunnetusti virheetön enkeli ja kaikki ongelmat ovat tietenkin miesten syytä. 

Vierailija
62/422 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole väheksynyt miehiä ennen nettipalstoille eksymistäni. En edelleenkään väheksy livenä tuntemiani, fiksuja ja mukavia miehiä. Av-palstan ulisijoita ja naistenvihaajia sen sijaan väheksyn, ja mielestäni ihan syystä. Kunnioitus pitää ansaita.

Ollaan sitten samassa veneessä. Aiemmin minäkin kunnioitin kaikkia naisia oletusarvoisesti, mutta kun erehdyin lukemaan mitä naiset todellisuudessa ovat anonyymeillä nettisivustoilla, mieleni muuttui. Nyt jokaisen naisen pitää erikseen ansaita kunnioitukseni.

Se ero meissä kahdessa on, etten tuomitse palstan naisia ulisijoiksi tai miestenvihaajiksi. Jokaiselle meistä on oikeus omaan mielipiteeseen, vaikka naisvaltaisilla foorumeilla sitä on vaikea uskoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/422 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hengitin väärin. En kyllä itse muista, mutta naisystävä muistutti myöhemmin.

Vierailija
64/422 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vaarasen mukaan naiset odottavat kumppanilta täydellisyyttä, eikä tavallisuutta siedetä."

Samalla nainen on itse kaukana täydellisestä.

Naiset myös pitävät sanonnasta "mielummin yksin kuin huonossa suhteessa", se huono suhde naiselle on sitä että pitää tyytyä omaa tasoa vastaavaan kumppaniin. Sitten monet jäävät sinkuiksi ja heistä tulee katkeria miesvihaajia.

Tai he lopulta tyytyvät omaa tasoa vastaavaan mieheen jos haluavat lapsen saada ja kostavat sen miehelle.

Vierailija
65/422 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvihapalstalla on miesvihapalstan jutut.

Vierailija
66/422 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex jopa sanoi suoraan, kun kotitöistä oli puhetta, että HÄN E I ARVOSTA pahemmin kokkausta, siivoamista, pyykinpesu, tiskausta eli sitä mitä mä enimmäkseen tein, koska se on loputonta, eikä koskaan tule valmiiksi.

Hän arvostaa enemmän renkaiden vaihtoa, hyllyn rakentamista ja lampun kiinnittämistä, eli sitä minkä hän teki ja tehtiin vain kerran tai harvoin!

Mutta kuten sanottu, kyseessä on ex.

Mikään puhe ei auttanut, hän oli vankkumaton kannassaan.

Tarvitseeko mainita, että miehen äiti oli työtön kotiorja, joka passasi vielä aikuisiakin lapsiaan pesemällä ikkunat ym.?

Vierailija
67/422 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko naiset koskaan käyttäneet vääriä kenkiä?

Vierailija
68/422 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei kinosta niin ei kinosta kirjoitti:

Jos mies on kiinnostava, on minulle ainakin ihan sama, millaiset kengät hänellä on. 

Mutta jos mies ei ole kiinnostava, voisin hyvin ärsyyntyä "vääränlaisista" kengistä. 

Tämä on totuus ns. vääränlaisista kengistä. Hassua, että edelleen jotkut kuvittelevat asian liittyvän jotenkin kenkiin.

Vähän samaan tapaan kuin varmaan joillakin miehillä, joiden mielestä jollain naisella on väärän väriset hiukset. Ei se hiusten väri oikeasti merkitse mitään. Sitä vaan voi käyttää tekosyynä, kun ei muuten kinosta.

Ihan ymmärrettävää logiikkaa, mutta miksi se kengät on ainoa asia mikä sanotaan ääneen? Loppu pitäisi lukea ajatuksistasi?

Vierailija
69/422 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No palstaulien mielestä suominainen on ruma kanttura, joka löntystää menemään crockseissaan, ja toista se on korkokengissä sipsuttavat, naiselliset idän ihmeet. Eli todellakin väärät kengät jalassa.

Vierailija
70/422 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ex jopa sanoi suoraan, kun kotitöistä oli puhetta, että HÄN E I ARVOSTA pahemmin kokkausta, siivoamista, pyykinpesu, tiskausta eli sitä mitä mä enimmäkseen tein, koska se on loputonta, eikä koskaan tule valmiiksi.

Hän arvostaa enemmän renkaiden vaihtoa, hyllyn rakentamista ja lampun kiinnittämistä, eli sitä minkä hän teki ja tehtiin vain kerran tai harvoin!

Mutta kuten sanottu, kyseessä on ex.

Mikään puhe ei auttanut, hän oli vankkumaton kannassaan.

Tarvitseeko mainita, että miehen äiti oli työtön kotiorja, joka passasi vielä aikuisiakin lapsiaan pesemällä ikkunat ym.?

Oho, onkohan meillä sama ex. Tämä sankari taas tuumiskeli, että tuollainen kaikki on niin simppeliä että häntä ei kiinnosta. Osaisi hommat unissaankin, mitä tuollaisista pikkujutuista valitat? Ja sen sijaan anopin huushollissa kun oli niin paljon tekemistä, oli kotona pakko saada vaan levätä. Kumma juttu että kun tuon heivasin mäkeen, on miehistä ollut lähinnä väheksyviä arvioita. Sitä kutsutaan kokemukseksi.

Vierailija
71/422 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoan kerran, kun olen miehelle kengistä huomauttanut, oli se, kun exä oli menossa todella risoissa kengissä työhaastatteluun (asiantuntijatyö). Muuten mieheni ovat saaneet kulkea millaisissa kengissä huvittaa.

Minua miehet ovat lukemattomat kerrat kehottaneet laittamaan korkokengät, kun ne on "naisellisia". Läheskään kaikki eivät ole olleet edes parisuhteessa kanssani.

Vierailija
72/422 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No palstaulien mielestä suominainen on ruma kanttura, joka löntystää menemään crockseissaan, ja toista se on korkokengissä sipsuttavat, naiselliset idän ihmeet. Eli todellakin väärät kengät jalassa.

Harva haluaa sipsuttaa musikkakoroissa, jotka tuhoavat jalat.

Luin joskus suomalaisnaisen kirjan. Hän myi luksuskenkiä New Yorkissa ja kertoi, miltä korkokengissä kulkeneiden naisten jalat haisivat ja näyttivät. Tuli paha olo. 

Vierailija
73/422 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole tuollaista lukenut koskaan. Mutta mä luen todella usein miten naiset täällä palstalla puhuvat miesten suulla ja samalla itse halventavat miehiä. Juuri kuten sinäkin nyt teet.

Vierailija
74/422 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on mieluisat kengät, joita käytän oikeastaan aina. Ne on Eccon kengät, matalakantaiset, mustat ja nyt jo melko kulahtaneet. Aivan varmasti joku nettideitti ajattelisi niistä, että eikö tuolla parempia ole. Ei ole, pidän nämä loppuun ennen kuin ostan uudet.

Tosin enhän minä treffeille kelpaisi, koska minulla on lyhyet hiukset. Naisten hiusten pituudesta tälläkin palstalla on saanut kuulla ihan tarpeeksi. Se ei kuulemma ole edes nainen, jos ei ole pitkiä hiuksia.

Vierailija
75/422 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole tuollaista lukenut koskaan. Mutta mä luen todella usein miten naiset täällä palstalla puhuvat miesten suulla ja samalla itse halventavat miehiä. Juuri kuten sinäkin nyt teet.

No sä luet sitten tosi valikoivasti täällä ketjuja :D

Vierailija
76/422 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mielestäni. Laita vaikka linkki johonkin niistä crocksit ja kantturat -kommenteista, jos olen ne kaikki onnistunut missaamaan.

Vierailija
77/422 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tavalliset miehet". Keitä nämä ovat ja miten se määritellään? Jos ajatellaan että tavallisesti miehet pitävät kaljanjuonnista ja haisevat naisia voimakkaammin sekä olettavat että puntit menee tasan kun toinen luo lumet pari kertaa vuodessa ja vaihtaa renkaat vaikka toinen tekee toisia töitä ympäri vuoden mutta monta kertaa päivässä niin siinä mielessä en kelpuuttaisi enää tavallista miestä elämääni tyhjine kaljatölkkeineen, äkkiä rasvoittuvine lakanoineen ja pohjattomine vatsoineen ainakaan yhteiseen huusholliin asti.

Sori siitä.

Vierailija
78/422 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärää on kuulemma kaikki muukin: kasvot, vartalo, hiuslaatu, emättimen ominaisuudet, vaatteet, harrastukset, naurutapa, luonne, jalkojen pituus, rintojen koko ja muoto, lasten tai lapsettomuuden haluaminen....

unohdinko jotain, mistä kirjoitetaan päivittäin avauksia, joiden ainoa funktio on ilmaista naisvihaa ja -halveksuntaa?

Vierailija
79/422 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mielestäni. Laita vaikka linkki johonkin niistä crocksit ja kantturat -kommenteista, jos olen ne kaikki onnistunut missaamaan.

Nuo ketjut onneksi häviävät aika äkkiä, mutta kyllä niitä riittää. Yleensä aiheena on ollut Miksei suominaiset sitä tai tätä, kun ulkomailla...

Vierailija
80/422 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Artikkeli kertoo miehen välinpitämättömyydestä.

Se on yleisin rakkauden tap.paja.

Nämä miehet tunnistaa siitä, että he valittavat naisen olevan liian vaativa.

Näistä miehistä pitää pysyä kaukana.

He eivät arvosta parisuhdetta eikä naista.

Näiden mielestä avioliitossa vain "ollaan", naisen mielipiteet ja tarpeen yhdentekeviä ja naisen puhe ärsyttävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi