Väestöliiton asiantuntija: "naiset väheksyvät miehiä"
Kommentit (422)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Vaarasen mukaan naisen käytöksen taustalla on väsymys. Moni nainen on uupunut vaativassa työssään ja paineissa olla samaan aikaan toimelias ja jaksava äiti tai kumppani. Energiaa ei vain riitä puolisolle asti."
Niin. Jos sitä puolisoa pitää olla patistamassa tekemään kotitöitä ilman, että se itse tajuaa tehdä jotain niin kyllä se käy hermoon. Myös se käy hermoon, että kun kumppani sitten siivoaa (kun pyysit taas kerran hieman ärsyyntyneenä), niin kumppani tekee homman puolivillaisesti, jolloin sulle itselle on seuraavalla kerralla taas enemmän työtä. Tyyliin, kun imuroidaan niin imuroidaan muualtakin kuin keskeltä lattiaa, jooko. Tässä yksi syy miksi mies saa kritiikkiä, että "tekee kotityöt väärin". Ei mennä sen helpoimman kautta, kun muija siivoaa myöhemmin kuitenkin.
"- Miesten tekemä vähättely ei ole minulle tuttu ilmiö. Parisuhteiden kohdalla olen huomannut jo viiden vuoden aikana sen pikemminkin niin päin, että miehet kehuvat ja kiittelevät puolisonsa sinnikkyyttä, vaikka suhteessa on vaikeaa."
Voisivat kertoa ne kehut oikeaan osoitteeseen. Kuinka moni puoliso oikeasti kuulee näitä asioita.
Jos sinulla "vain keskilattia imuroidaan"-jankkaaja on mies joka imuroi vain keskeltä lattiaa, se ei tee siitä universaalia miesten ominaisuutta. Olet kyllä huvittavuudessasi ihan omaa luokkaa.
Ja aikaa on näköjään maata palstalla joka päivä , jokaisessa kotityökeskustelussa jankkaamiseen.
Näköjään on muitakin, kun tämä oli ensimmäinen kerta kun aiheesta kirjoitin. Sinulla on ollut aikaa sitten maata niitä lukemassa.
Juu, tuo nainen on aivan upea ihminen. Niin sen täytyy olla ja mies saamaton paska.
Näinhän se aina menee ja siskot taputtavat ihastuksissaan. Naisessa ei voi olla mitään vikaa. Hän on niin täydellinen.
*eri